Sivu: 10 / 12:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 89101112 ViimeinenViimeinen
Tulokset 271:stä 300:een 348:sta
  1. #271
    Uudet kartat on tullu.
    Mulla on ruvennu lataava teline kenkkuilemaan. Noihin saranoihin on tullu käytössä väljää...

    Siis nämä.
    Lataus toimii kun nostan liitintä ylöspäin, siis sitä missä johto on kiinni telineessä.
    Pitäis keksiä miten tuon saa korjattua toimivaksi... Ei viitsisi 70 euroa maksaa uudesta!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  2. #272
    Tuo ei ole lataava teline.
    Siinä johdossahan on lukitusklipsi? Miten se irtoaa alaspäin?
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  3. #273
    Lainaa tonttuj kirjoitti Katso viesti
    Tuo ei ole lataava teline.
    Siinä johdossahan on lukitusklipsi? Miten se irtoaa alaspäin?
    Lainasin vaan "hyvälaatuista" kuvaa netistä.
    Johto itse ei ole löysällä vaan tuota koko osaa joka tossa telineen "sisällä" on niin sitä saa nostettua ylöpäin helpoiten siitä liittimen kohdasta missä johto on kiinni.
    Eli koska nuo saranat on löystyneet niin tuon lataavan telineen liikkuva osa painuu jo sen verran alaspäin kun navin laittaa telineeseen ettei nastat enää saa kunnon kosketusta navissa oleviin kosketuspintoihin.
    Muutenkin mun mielestä tuo rakenne on melko väljä! Vaikka teline olisi uusi se navi silti liikkuu millin tai pari siinä telineessä...
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  4. #274
    Mulla on tosi jämäkkä.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  5. #275
    Minulla taisi kestää noi kylmässä telakassa noin vuoden päivät, kai aktiivitelakassa on sama ratkaisu elikkä ovat menossa poikki.
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  6. #276
    Ja uusimmat kartatkin näyttäisi toimivan kuten pitää, toistaiseksi ei ole ollut ongelmia.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  7. #277
    Kyllä se tiekohtaisissa nopeusrajoituksissa ja varsinkin niiden muutoksissa sekä Suomessa että ulkomailla, on kohtuullisen pihalla. Ei myöskään selkeys useamman tien liittymissä kehumista ansaitse. Saa tietysti olla toistakin mieltä, mutta yli 20 tkm on tullut ajettua sitä seuraten ja joskus jopa omia valintoja tehden.
    MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
  8. #278
    Nyt on tullut kartta 935.5753. Oletteko vielä törmänneet tuossa ongelmiin, eli kannattaako tuo jo ladata?
    GSX1250FA -10 Myynnossä!
    Schuberth C3PRO + SRCII
  9. #279
    Kartta toimii ok.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  10. #280
    Kiitän.
    GSX1250FA -10 Myynnossä!
    Schuberth C3PRO + SRCII
  11. #281
    Lainaa uula kirjoitti Katso viesti
    Kuinka huojentavaa, olin ihan varma käyttäjävirheestä

    Aikas outo ominaisuus, eihän sitä ihan randomilla etappien välisiä reittejä suunnittele...
    No mut hyvä että nyt tuon tietää. Tänks!
    Tää oli hyvä tieto. Itse tämän kanssa tuskasin just pari viikkoa pitkin eurooppaa. No nyt selkes.
    Ja voi sanoa että pelaa kyllä hienosti vrt. esim zumo 660.
    Hyvää on myös passoilla kun heittää 2d näytön päälle niin pääsee vähän ennakoimaan pidemmälle.
    Hyvä laite. Hyvä hinta/laatu.
    TEAM CAMPARI
    BMW R1250 GS Adventure

    EST,LT,LV,SWE,DEN,PL,GER,AUT,ITA,CRO,SUI,LU,SLO,SV K,HUN,SRB,BIH,RO,UA,MNE,FRA,NL,BE,

    http://ekoteko76.blogspot.fi
  12. #282
    Mun ongelma selvisi. Ei olekaan nuo saranat kuluneet vaan itse navigaattorin runko!
    Sieltä on kulunut muovia pois siten että telakan ja navin välinen "liitos" on väljä.
    Voin siis liikutella navia telineessä 1-2mm ylös-alas. Siksi ei nuo latausnastatkaan enää yletä kosketuspinnoille eikä lataava teline siis lataa.
    Täytyy ruveta jotain ohuita muovilevyjä liimaamaan sinne väliin.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  13. #283
    Miksi? Laiterunko on viallinen, ole maahantuojaan yhteydessä.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  14. #284
    Lainaa tonttuj kirjoitti Katso viesti
    Miksi? Laiterunko on viallinen, ole maahantuojaan yhteydessä.
    Ei viallinen vaan kulunut. Muovi on kuluvaa materiaalia...
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  15. #285
    Silti, mulle vaihtoivat ihan saman syyn takia aiempaa sukupolvea olevan laitteen.
    Sen kuuluu kestää löystymättä useita vuosia.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  16. #286
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Mun ongelma selvisi. Ei olekaan nuo saranat kuluneet vaan itse navigaattorin runko!
    Sieltä on kulunut muovia pois siten että telakan ja navin välinen "liitos" on väljä.
    Voin siis liikutella navia telineessä 1-2mm ylös-alas. Siksi ei nuo latausnastatkaan enää yletä kosketuspinnoille eikä lataava teline siis lataa.
    Täytyy ruveta jotain ohuita muovilevyjä liimaamaan sinne väliin.
    Vastaava ongelma oli aikanaan rider2 lataavan tällin kanssa. Se on nimen omaan laite mikä kuluu, ei niinkään laturi.
    Peli oli vanha eikä takuuta enää. Virittelin laitteeseen teippiä ja kovaa liimaa niin johan alkoi taas ladata.
    TEAM CAMPARI
    BMW R1250 GS Adventure

    EST,LT,LV,SWE,DEN,PL,GER,AUT,ITA,CRO,SUI,LU,SLO,SV K,HUN,SRB,BIH,RO,UA,MNE,FRA,NL,BE,

    http://ekoteko76.blogspot.fi
  17. #287
    On tämän uusimman kartankin kanssa ongelmia.
    Ajattelin tässä parin viikon ajan kokeilla ihan aikani kuluksi reittivaihtoehtoja. Aika moni menee puihin, "Reittiä ei löydy" tulee tulokseksi.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  18. #288
    Uusin kartta on tullut tässä kuussa, miten se on muilla toiminut?
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  19. #289
    Lainaa tonttuj kirjoitti Katso viesti
    Uusin kartta on tullut tässä kuussa, miten se on muilla toiminut?
    En oo uskaltanut päivittää, ku tähän asti toiminut hyvin. Liian paljon ollut puhetta et tulee ongelmia jos päivittää.
    Kertokaa jos ongelmat on jo poistettu, ken tietää
    rengas
  20. #290
    Mulla eiainakaan ole ollut mitään ongelmia uusimman kanssa itellä.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  21. #291
    Päivitin uuden kartan viime viikonloppuna ja ajelin tämän viikon sillä.
    Kaikki aiemmin "Reittiä ei löydy"-ongelmat ja osoitteet löytyi uudella kartalla kuten pitää ja laite toimi kuten pitää koko viikon.
    Eli ilmeisesti ovat korjanneet ongelman.
  22. #292
    E: linkki poistettu vanhentuneena
    RC8
    Don't call me stupid, I'm insane!
  23. #293
    Kyllä toi alkaa aika halpa olemaan! Jos on harkinnut ostamista niin kannattaa napata!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  24. #294
    Ostasin minäkin, jos ei jo olis
    Kawasaki Z1000 -09
  25. #295
    Kiitos vinkistä.
    Nyt vihdoin raaskin ton tilata.
  26. #296
    Kääk, tilattua tuli. Onneksi on vielä ajokauden aloitukseen aikaa... Josko sais vaikka härpäkkeen paikalleen ja virratkin siihen
  27. #297
    Lainaa compinho kirjoitti Katso viesti
    Onko tää nyt tää ja onko toi halpa?
    Oli sen verran halpa että löysin sisäisen sulovileenini ja tilasin myös eli kiitos vinkistä.
    49 -> 49 -> 797 -> 738 -> 636 -> 998+398 -> 749 -> 749+998 -> 999+998 cc
    1,5 -> 1,5 -> 55 -> 76 -> 123 -> 128+40 -> 92 -> 92+113 -> 167+113 hv
  28. #298
    Hyvin oli kauppa käynyt, kun 7.2. tehtyyn tilaukseen tuli tänään tieto että suuren kysynnän vuoksi tavara viipyy ainakin pari viikkoa lisäerää odotellessa...
  29. #299
    Verkkokauppa.com näyttää että löytyy hyllystä ja hinta Giganttia halvempi

    http://www.verkkokauppa.com/fi/produ...uroopan-kartat
    BMW K1200rs
  30.  
  31. #300
    Lainaa Tannisto kirjoitti Katso viesti
    Verkkokauppa.com näyttää että löytyy hyllystä ja hinta Giganttia halvempi

    http://www.verkkokauppa.com/fi/produ...uroopan-kartat
    Eikös Gigantin hinta ollut 229 euroa silloin kun se linkki laitettu. Nyt näkyi olevan 385 euroa ja Verkkokaupalla nyt 349 euroa.
Sivu: 10 / 12:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 89101112 ViimeinenViimeinen