Sivu: 12 / 12:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2101112
Tulokset 331:stä 348:een 348:sta
  1. #331
    Lainaa -O- kirjoitti Katso viesti
    Kuinkas on, jos mielii Venäjälle lähteä, niin onkos tässä karttaa sellaaseen ? Kaukasuksen taakse tuskin on missään (Georgia, Azerit, ym.) ?
    Venäjästä vain päätiet tarjolla.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  2. #332
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Venäjästä vain päätiet tarjolla.
    Tämäkin riittänee, onhan noita paperisia tarjolla sitten Kaukasuksen takana kaiketi..mutta mukavahan se on olla, kun peli kuitenkin on mukana.
    Suzuki RGV 250-87--> Kawasaki Gpx 500R-89--> Honda VFR750 F-91 --> Honda VFR 800 Fi-99 --> Honda VFR V-Tec 800-03 / Kawasaki ZZR 500 + Honda 1200 VFR -10 Tenere 700-20/ Honda Cbr 1100xx
  3. #333
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Monia vuosia tässä kuunnellut tasaisesti molempien laitteiden kehuja ja haukkuja. Ja molemmissa on omat ongelmansa.
    TomTomissa olen jättänyt itse kokonaan ruksimatta nuo "vältä sorateitä" ja "vältä maksullisia teitä".
    Maksullisia yleensä on vain K-Euroopassa ja niille yleensä haluaa ajaa!^Ja sorateitä ei tule kun suunnittelee semmoisen reitin että se ei kulje sorateitä pitkin.

    Tässä todennäköisesti sotketaan Garminin reittisuunnitteluun. TomTom Tyressä ei oikeastaan muita olekaan kuin välietappeja, mutta silti navi haluaa jokaisella käydä, eli jos joku jaa reitistä ajamatta alkaa navi ehdottamaan U-käännöstä niin pitkään kunnes etapilla käydään tai se merkitään navin kautta käydyksi.
    No jos ei halua ajaa joka etapin kautta, niin merkkaa sinne kyseisen etapin käydyksi tai poistaa kokonaan.
    Eli: Hallitse suunnitelmia -->Auki --> Reitti ja sieltä sitten esim. reitti no 5 joko poista tai merkitse käydyksi.
    Ei ole kovin vaikeeta edes hanskat kädessä.
    Luulen että, suurimmat ongelmat tulevat käyttäjän toimiessa "väärin" tai sitten ei osata käyttää laitetta tai sen kaikkia monipuolisia ohjelmia oikein. Esim. Tyren käyttö vaatii jonkin verra perehtymistä sen käyttöön.
    Todella hyvin tekee reitin, kun huomaa laittaa reittipisteen hiukan yli risteyksen. Ja vielä kun paljon käyttää,
    huomaa monenlaista mukavaa Tyren ohjelmassa. Mielestäni Tom Tom 5 on erittäin monipuolinen laite.
    Varsinkin ny,t hankintahinta kohtuullinen uuden nelisatasen tultua markkinoille. (mielestäni hyvä valinta
    moottoripyörä käyttöön )
    rengas
  4. #334
    Latasin eilen kartan 955.6746. Pitkin eilistä reissua tuli välillä määrityksiä "reittiä ei ole". Lopuksi tuntemattomalla taipaleella sama ongelma kun koitin kotia asettaa kohteeksi.

    Onko taas niin, että karttapohjassa jtn vikaa?
    GSX1250FA -10 Myynnossä!
    Schuberth C3PRO + SRCII
  5. #335
    Alkoi edellisessä kartassa taas uudestaan. Reklamoi Tompalle.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  6. #336
    Lainaa tonttuj kirjoitti Katso viesti
    Alkoi edellisessä kartassa taas uudestaan. Reklamoi Tompalle.
    On tehty. Tovin otti, ennen kuin myönsivät, että asfalttia on muuttunut jostain syystä hiekkatieksi näillä leveyksillä, esim. Tahko. Toivottavasti korjauksia tulee karttapohjaan, koska siitähän ei tule mitään, että ryhdyn ajelemaan kaikki tietyypit sallittuina.
    Toinen jännä juttu on se, että vielä pitäisi erikseen raportoida jokainen virhekohta. AIka kohtuuton vaatimus, kun itse en tiedä, missä kohtaa mikin tie on mukamas hiekkaa. Luulisi, että Tomtomilla nähdään karttapohjia vertaamalla tämä näppärästi.
    GSX1250FA -10 Myynnossä!
    Schuberth C3PRO + SRCII
  7. #337
    Aina yhtä tahmeaa noiden kanssa. Noille kun raportoi, ne aina sanoo että kumma kun muut ei ole valitelleet.
    Vaikea ymmärtää miten on mahdollista että joka viides kartta kämmätään sekaisin jatkuvasti.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  8. #338
    Lainaa tonttuj kirjoitti Katso viesti
    Aina yhtä tahmeaa noiden kanssa. Noille kun raportoi, ne aina sanoo että kumma kun muut ei ole valitelleet.
    Vaikea ymmärtää miten on mahdollista että joka viides kartta kämmätään sekaisin jatkuvasti.
    Se on myös vaikea uskoa etteivät saa korjausta jos on että vältä hiekkateitä niin ei löydy reittiä lainkaan.
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  9. #339
    On ne senkin jo ainakin kahdella kerralla korjanneet, mutta aina se putkahtaa takaisin.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  10. #340
    Lainaa tonttuj kirjoitti Katso viesti
    On ne senkin jo ainakin kahdella kerralla korjanneet, mutta aina se putkahtaa takaisin.
    Joo mulla juurikin tämä viimeksi mainittu ongelma. Ja johtuu yksin siitä, että joku neropatti koodaa pikitien hiekkatieksi. Ratkaisuna kaikkien tietyyppien hyväksyminen ei kiinnosta. Jee mitä meininkiä.
    GSX1250FA -10 Myynnossä!
    Schuberth C3PRO + SRCII
  11. #341
    Ihan edulliseen hintaan viimeisin 4,3" näytöllä oleva Tomppa verkkokauppa.comista (250€)
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  12. #342
    Ja just kun ajattelin että voisin yhden käydä hakemassa... Loppu!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  13. #343
    Tomppa vitosessa vaikka kuinka säätää volumen tasoa niin se ei muutu mihinkään Scalassa ja on aina niin isolla että särkee äänet sekä ääniohjeissa että puhelussa. Onko tämä tuttu juttu ja onko tuohon jotain kikkaa?

    Kun säätää Scalan volumen pienimmälle mahdolliselle on kohtuullinen mutta silloin kuuluu kahden kypäräpuhelimen välillä niin pienellä ettei meinaa kuulla mitään.
  14. #344
    EN nyt löytänyt tähän hätään Rider 5:n viimeisintä softapäivitystä (että mitä se sisältää?) Mutta Rider 400:een viimeisimmässä softapäivityksessä tuli äänenvoimakkuuden säädöt eri sisääntuleville kanaville.
    Eli ainakin päivitykset kannattaisi tsekata!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  15. #345
    Ongelmia tomtom rider 5:n kanssa. Suunnittelin tyrellä reitin ja siirsin sen tomtomiin joka onnistu ongelmitta, kun avaan reitin navissa niin navi kysyy minkälainen reitti suunnitellaan, lyhin, mutkainenm nopein etc. enkös mä ole sen reitin jo suunnitellut kun olen määrittänyt tiet tyrellä mitä ajetaan? Jos valitsen lyhimmän reitin, niin navi ilmoittaa päällystämättömistä teistä ja lauttamatkoista, jotka siis olivat tiedossa, mutta lyhin reitti menee tomtomin mukaan tukholman kautta reilu 900km, kun taas suunnittelemani reitti tyrellä oli vajaa 500km. Teenkö jotain väärin kun tomtom ei ajeleluta suunnittelmaani reittiä? Tämä ei ole eka kerta kun tämä ongelma ilmenee, mutta nyt olisi pisin reissu ikinä tällä navilla suunnitelmissa niin olisi kiva jos onnistuisi se suunnitellun reitin ajo tuolla riderilla.
    Honda vfr750 vm.1996
    Honda cb 450 Vm.1971
    Ex.Kawasaki zx6r kilvetön
    Ex.Yamaha R6 vm.2000
    Ex.Suzuki gsx750f vm.1990
    Ex.yamaha xj900 diversion vm.1997
    Ex.Suzuki gsx750f vm.1989
    Ex.kawa ltd 450 vm.1985
  16. #346
    Mä oon navissa aina valinnu nopeimman reitin ja se on vieny suunniteltua reittiä pitkin.

    edit:
    ja niiden reittipisteiden määrän kanssa on turha pihistellä
    Honda GL1800 -06
    Vanhat: VF750C, GL1500C
  17. #347
    Lainaa Zuba kirjoitti Katso viesti
    Mä oon navissa aina valinnu nopeimman reitin ja se on vieny suunniteltua reittiä pitkin.

    edit:
    ja niiden reittipisteiden määrän kanssa on turha pihistellä
    Joo kiitokset homma kuosissa. Käyttäjässä oli vika olin tehnyt reitin väärällä tavalla ja kopsannut vielä tiedoston netistä pohjiksi. Nyt tyre antaa reitin pituukdeksi 453km ja tomppa 459km eli aletaan olemaan aika lähellä, eikä käydä enää Tukholman kautta. Keskiviikkona reissuun ja sittenhän sen näkee missä päin Maailmaa seikkaillaan
    Honda vfr750 vm.1996
    Honda cb 450 Vm.1971
    Ex.Kawasaki zx6r kilvetön
    Ex.Yamaha R6 vm.2000
    Ex.Suzuki gsx750f vm.1990
    Ex.yamaha xj900 diversion vm.1997
    Ex.Suzuki gsx750f vm.1989
    Ex.kawa ltd 450 vm.1985
  18.  
  19. #348
    Ja vielä yksi vinkkipinkki. Kun se reitti Tyressä on valmis niin kannattaa vielä kertaalleen tarkemmin käydä reittipisteet läpi. Itselle käynyt pari kertaa että kartta ollut isommassa mittakaavassa ja reittipiste onkin tullut vedettyä jollekin kinttupolulle 50m päähän varsinaisesta reitistä. Parin WTF-hetken jälkeen opin käymään nuo kunnolla läpi ennen tomppaan siirtoa.
    Honda GL1800 -06
    Vanhat: VF750C, GL1500C
Sivu: 12 / 12:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2101112