Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 44:een 44:sta
  1. #31
    Karavanaamari suopo:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Mar 2008
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa W-P kirjoitti Katso viesti
    Tohon edittiin (joka ei nyt niin olennaista ole) niin sun linkin alareunassa kun on mittakaava (jana 2km tms.) niin senkin mukaan se näyttää sieltä kentän pohjoispäästä tuon pidemmän matkan, josta ainakin reittiohjeen mukaan lähdetään liikkeelle. Voisko tuo sun etäisyys olla vaikka linnuntietä kentän eteläkärjestä? Laitan siis vaan, kun ihmettelen jotta tulkitsenko noin väärin tuota kuukkelia...ei ihme kun eksyilen tuolla reissuilla
    No jo tokkiinsa, mä vanhana suunnistajana luonnollisesti lyhintä linnuntietä
    Reittiopas antaa tosiaan 15-18½km etäisyyksiä
    eli samasta paikasta puhutaan.

    Ja ettei menis ihan off-topikiksi niin olen Niinivirran kanssa mailia vaihdellut ja tod. näk. laitan pyörän kyytiin kunhan lumi ny ensin sulaa
    Absit iniuria verbis, te absolvo....no eikä
    KTM Super Adventure 1290 -2015
    Exät FJR-2009, FJR-2004, Honda VF1100C-1984, Suzuki DR650
  2. #32
    Moi

    Hyvä huomio, en tutkinut tekstin oikeellisuutta. Kyseessä on kopsattu teksti suoraan ko yrityksen tekemästä tarjouksesta. Lähellä se on anyway :-)

    Cheers!
  3. #33
    Lainaa kawa97 kirjoitti Katso viesti
    toisena vaihtoehtoa olis kuljetus saksaan/ranskan rajaalle,sinne suht halpaa,lento sinne halpa siitä ajo barceen.
    Tuo voisi itse asiassa olla aika kätevää, kun lomapäivät ovat kortilla. Saksaan on varmaan rahtia paljon ja halpoja lentojakin löytyy. Säästäisi 2-3 pv per suunta ja sieltä olisi helppo singahtaa eteenpäin. Onko kokemuksia Saksaan rahtaamisesta mikä firma on luotettava?
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  4. #34
    http://www.kuljetuskissaviekoon.fi/ tämä ainaskin kehu hakevansa ranskasta viinejä,mopon ois saanu suht helposti jonnekin spannian ja ranskan rajan lähelle, onkelmana saada aikataulu sopii kun on niin liikkuva,ois pitäny itse tarkistaa missäpäin menee sen mukaan kattela lähin kenttä.melkein helponmaks menee kun kattelee tuolta netin rahtikuljetus firmoilta kuka kuskaa saksan suunalle,luotettavasta ei valitettavasti ole tietoa.ainoot mitä tiedän on toi kulkurin logistiikka, kuljetus kissavieköön ja toi jukka ja marko haavisto ky.
    ex.kawasaki zx6r-97 zzr600-91 red devil
  5. #35
    Lainaa kawa97 kirjoitti Katso viesti
    http://www.kuljetuskissaviekoon.fi/ tämä ainaskin kehu hakevansa ranskasta viinejä,mopon ois saanu suht helposti jonnekin spannian ja ranskan rajan lähelle, onkelmana saada aikataulu sopii kun on niin liikkuva,ois pitäny itse tarkistaa missäpäin menee sen mukaan kattela lähin kenttä.melkein helponmaks menee kun kattelee tuolta netin rahtikuljetus firmoilta kuka kuskaa saksan suunalle,luotettavasta ei valitettavasti ole tietoa.ainoot mitä tiedän on toi kulkurin logistiikka, kuljetus kissavieköön ja toi jukka ja marko haavisto ky.

    Tämä kaveri kuskaa ainakin Ranskaan ja Spaniaan. Lastaukset ja purut terminaaleissa. Muutama kerta käytetty palveluita. http://www.fonecta.fi/tuotteet-ja-pa...o+Transalp+Oy/

    Kysy, Huuhka Jukka.
    Mennään eikä meinata......
  6. #36
    Turha näitä pyöriä on Espaniaan rahtailla.
    Siellä on niitä paljon enemmän kuin Suomessa.
  7. #37
    Lainaa W-P kirjoitti Katso viesti
    No, päätettiin kaverin kanssa sitten ajaa rautaperseet Barcelonaan
    Pitkän kaavanko mukaan Ruåttin ja Tanskan kautta?
    Vai ensin meritse Pohjois-Saksaan ja siitä etiepäin?
    <p>.</p>
  8. #38
    Lainaa polip kirjoitti Katso viesti
    Turha näitä pyöriä on Espaniaan rahtailla.
    Siellä on niitä paljon enemmän kuin Suomessa.
    Tämä on kyllä pystyyn kuolleen huumorin mestarinäyte
    5x pikkutohtori,gixxeri ja cx500c
  9. #39
    Lainaa polip kirjoitti Katso viesti
    Turha näitä pyöriä on Espaniaan rahtailla.
    Siellä on niitä paljon enemmän kuin Suomessa.
    Lainaa gixxerman kirjoitti Katso viesti
    Tämä on kyllä pystyyn kuolleen huumorin mestarinäyte
    Ja fakta siina samalla.
    The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
  10. #40
    Lainaa polip kirjoitti Katso viesti
    Turha näitä pyöriä on Espaniaan rahtailla.
    Siellä on niitä paljon enemmän kuin Suomessa.
    Miksi se pyörä on sinne etelään kuljetetettava jonkun rekan kyydissä?? Paljon mukavampaa on käyttää sekin rahamäärä omaan mukavuuteen ja nautintoon ja kuljetaa se pyörä sinne itse .... ajamalla! Eurooppa on täynnä hyviä reittejä ja paljon mielenkiintoista nähtävää.

    Pyörän voi sitten jättää johonkin maahan säilytykseen (paikkoja löytyy) ja käydä siellä ajelemassa niin kauan kuin sitä intoa riittää. Sitten kotiuttaa pyörän aikanaan Suomeen ja jatkaa harrastusta eri muodossa.

    Itse olen nyt muutaman vuoden ajanut tuota Suomi-Espanja -väliä ja pyörä talvehtii siellä. Ajelureissut ovat olleet huikeita ja niistä on jäänyt paljon muisteltavaa. Sitten kun tämä toimintamalli alkaa kyllästyttää, niin tuon pyörän pysyvästi Suomeen ja alan käymään paikallisissa kokoontumisajoissa ja juomaan kaljaa jossain savisella pellolla ;)

    -J-
  11. #41
    Lainaa Juho J kirjoitti Katso viesti
    Miksi se pyörä on sinne etelään kuljetetettava jonkun rekan kyydissä?? Paljon mukavampaa on käyttää sekin rahamäärä omaan mukavuuteen ja nautintoon ja kuljetaa se pyörä sinne itse .... ajamalla!
    Ei aleta taas tätä vääntöä, please
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  12. #42
    Lainaa Pete2 kirjoitti Katso viesti
    Ei aleta taas tätä vääntöä, please
    Tottapa tämäkin! Kysyjä varmaankin haluaa tietoja eikä mielipiteitä.


    -J-
  13. #43
    Ihan by the way, siinä Barcelonan pohjoispuolella on yksi Euroopan upeimpia mutkapätkiä: Tossa de Mar - Sant Feliu de Guixols.
    Life may begin at 30, but it doesn't get real interesting until after 50.
  14.  
  15. #44
    Tässä pieni avautuminen omasta kokemuksesta rahdista Espanjaan. Muuttokuorma piti saada Madridiin. Muutaman puhelun jälkeen päädyttiin Kulkurin Logistiikkaan. Muuttoauton piti tulla perjantaina, mutta keskiviikkona tiedustellessa arvioitua saapumisaikaa tämä sankari kertoo, että ei tule perjantaina kun auto on rikki Espanjassa. Tulee sunnuntaina. No, lauantaina soittelen sille ja kysyn monelta on paikalla. Ei moneltakaan, koska auto on rikki Ruotsissa, tulee maanantaina. Maanantaina aamulla soittelin, että monelta tulet. Viiden tunnin päästä, eli klo 15. Klo 15 täällä on muuttoapulaiset paikalla, muuttoauto ei. Klo 17 soittelen sille, että niin missä olet? 300 kilometrin päässä, menee nelisen tuntia. Kaveria ei kuulunut auton kanssa koko iltana eikä vastannut illalla enää puhelimeen. Tiistaina aamulla soitin Muuttolinnuille, hakivat jo kuorman ja se on tulossa kohti Madridia.

    Kulkurin Logistiikalle en yrittäisi laittaa kuljetukseen enää edes ratakiskoa, mistään arvotavasta puhumattakaan. Sillä oli vissiin puhelinkin rikki kun ei ensimmäistäkään yhteydenottoa siltä suunnalta missään vaiheessa.
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12