Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
  1. #1
    Kesällä 2011 osallistuttiin täältäkin tutun Karzan järjestämälle Alppikierrokselle oikein pitkän kaavan mukaan, itse olin kierroksen mukana alusta loppuun, eli neljä viikkoa ja n. 7700 km tien päällä.

    Ohessa kuvakollaasi videon muodossa. Lisää kuvia löytyy Picasan nettialbumistani.

    BMW R nineT

    Tarinoita: Alppihullun päiväkirja
    Videoita: http://www.youtube.com/user/Alppihullu/videos

    AT-BA-BE-CH-CZ-DE-DK-EE-ES-FI-FR-GR-HR-HU-IT-LI-LT-LU-LV-MC-ME-NO-PL-RO-RS-SE-SK-SLO-TH
  2. #2
    Eihän se paskempi reissu ollut tuonakaan kesänä.......ja matka jatkuu taas tulevana kesänä..
  3. #3
    Nyt meni JT iho kananlihalle.....nooh, kohta mennään
    T7
  4. #4
    ...ja välill vähän otethan...vai mitä weepee...
  5. #5
    No tokkiinsha ny aina parit Livignossahan voisi käydä moikkaamassa läheisessä klubissa; josko vaikka kenkä löytyis

    PS. Opatijassa tarkoitus nostaa malja 50v taipaleelle, jotta siellä taitaa mennä mopo parkkiin.

    Muuten, nämä JT:n kuvat ovat kyllä todella hienoja; melkeinpä kävisivät kuvapankin muodossa mainostoimistoillekin; ainakin minun mielestä
    T7
  6. #6
    ...joo, Bivio club on hyvä kenkien säilytysmesta...
  7. #7
    Kaj kiittää kuvakollaasista, monta tuttua mestaa, kesän kaipuu pakkasen keskellä, huoh.
    Life may begin at 30, but it doesn't get real interesting until after 50.
  8. #8
    No tottahan toki Opatijassa nosthamma usemman maljan sun juhlan kunniaksi..
  9. #9
    Neljä kertaa ollut mukana, nyt parit viime vuodet en. Parhaita reissuja, uusia ystäviä ja loistavia muistoja! Ikinä en olisi yksin löytänyt noita hienoja maisemia, teitä ja paikkoja. Kiitos Karzalle!
    Yamaha RD125 -74 -> Honda VT750C -98 -> Suzuki GSX750F -00 ->Honda CBR 1100 XX -01 -> *Kawasaki ZX-6R -06 ->Honda CBR 1000RR Fireblade -08

    'Boredom is a big killer of men'
    Buster Martin, 100, Britain's oldest worker
  10. #10
    Lainaa W-P kirjoitti Katso viesti
    nooh, kohta mennään:
    Gardalla on kuulemma hyvä Via Ferrata. Suosittelen.
    <p>.</p>
  11. #11
    Lainaa Motoristi1958 kirjoitti Katso viesti
    Gardalla on kuulemma hyvä Via Ferrata. Suosittelen.
    Gardan ympäristössä on useampikain, mutta se paras on Via ferrata Amicizia. Ei kyllä sovi jokapojalle eli jos suunnittelee menevänsä tuolle reitille niin kannattanee katsoa ensin kuukkelilla, että mistä on kyse.
    <p>tänään minä - huomenna minä- ja entäs ylihuomenna, no minä. www.roadracing.eu </p>
  12.  
  13. #12
    Voi harmi kun joutuu toteamaaan: Kenen lauluja laulat sen leipää syöt, ajatellen loman ajankohtaa.
    kaksi hienoa haastetta tuossa: tietysti itse reitti, sekä romujen vienti prätkällä, muiden kamojen lisäksi.
    Mutta se luonto siellä ylhäällä ja näkymät.
    <p>.</p>