Sivu: 1 / 7:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 184:sta
  1. #1
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    Tässä on tällä hetkellä sovitut ratapäivät. Näihin voi kuitenkin tulla vielä pieniä muutoksia, jos kilpailut siirtyvät tms.

    Lisätietoa päivistä tulee foorumille suht pian. Yritämme saada ainakin Pärnun ratapäivät myyntiin mahdollisimman pian, jotta osallistujat voivat alkaa järjestelemään itselleen lauttamatkoja ja majoituksia.

    --------- Ennakkomyynnissä jäsenille nyt ---------------
    Su 5.5. Alastaro
    Ti 7.5. Ahvenisto
    La 18.5. Alastaro
    Su 19.5. Alastaro
    Su 26.5. Ahvenisto
    Ma 10.6. Alastaro
    La 15.6. Motopark
    Su 16.6. Motopark
    Pe 28.6. Ahvenisto
    Ke 3.7. Alastaro
    Ma 8.7. Audruring, Pärnu, Viro
    Ti 9.7. Audruring, Pärnu, Viro
    Ke 10.7 Audruring, Pärnu, Viro
    ------------------------------------------------------------
    Ti 16.7. Alastaro
    Pe 26.7. Kemora
    La 27.7. Kemora
    Su 28.7. Botniaring
    La 3.8. Alastaro (MotOrg ry:n kesätapahtuma, ratapäivällä poikkeusjärjestelyjä)
    Su 4.8. Alastaro
    La 10.8. Alastaro
    Ti 13.8 Ahvenisto
    La 24.8. Botniaring
    Su 25.8. Botniaring
    La 31.8. Kemora
    Su 1.9. Kemora
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
    KAIKKI RATAPÄIVIÄ KOSKEVAT KYSYMYKSET OSOITTEESEEN: ratavastaavat@moottoripyora.org
  2. #2
    Kiitos listasta. Vieläkö pärnu voi muuttua vai lukitaanko vastaus?
  3. #3
    MotOrg ry:n hallituksen jäsen, tapahtumavastaava Goofy S:n avatar
    Hallitus
    Liittyi Jan 2009
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    ^ 8.-10.7. Taitais sopia mainiosti.
    Lukitaan...?
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green (Black can also be green...)
  4. #4
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Hmmm.... näyttäis siltä, että Viro jää väliin. Tai oikeastaan homma on valinta tuon ja heinäkuun lopun Kemoran & Botniaringin päivien välillä... hmm... hmm. Jälkimmäistä puoltaa reissun hieno yhdistäminen kesän enemmän tai vähemmän pakolliseen anoppilareissuun. Saapi ajopäivien välissä lekotella järvenrantamökillä.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  5. #5
    MotOrg ry:n hallituksen jäsen, tapahtumavastaava Goofy S:n avatar
    Hallitus
    Liittyi Jan 2009
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Hmmm.... näyttäis siltä, että Viro jää väliin. Tai oikeastaan homma on valinta tuon ja heinäkuun lopun Kemoran & Botniaringin päivien välillä... hmm... hmm. Jälkimmäistä puoltaa reissun hieno yhdistäminen kesän enemmän tai vähemmän pakolliseen anoppilareissuun. Saapi ajopäivien välissä lekotella järvenrantamökillä.
    Niin, hyvä pointti...
    Uusitulla Audruringillä saa ajella päivittäin...

    Sori JMH, ei ollut tarkoitus kettuilla vaan houkutella sua mukaan viroon.
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green (Black can also be green...)
  6. #6
  7. #7
    Jaa pitää sitä kait saada hitaimpaankin porukkaan kaunista z-vihreetä. Vielä kuin sais aikaseks laittaa Rukki taas uuteen kuosiin Mukana ja kamat Goofyn kärryllä paikan päälle.
    ZRX1100...Ei ihan orggis tämäkään
    Z1000R2...Ei ihan orggis...
    Better slow than no show!
  8. #8
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Goofy S kirjoitti Katso viesti
    Niin, hyvä pointti...
    Uusitulla Audruringillä saa ajella päivittäin...

    Sori JMH, ei ollut tarkoitus kettuilla vaan houkutella sua mukaan viroon.
    Non taken...

    Tää on ihan oma valinta ja valintatilanne itse aiheutettu. Eipä oo toisaalta Kemora tai Botniaringkään tuttuja. Tilanne 70/30 pohjanmaan hyväksi. Tehkääpä niin hieno reissu, että pääsen sitten 2014 mukaan, kun kuviot jo tiedetään

    P.S. Rataprofiili näytti mielenkiintoiselta siellä Virossa.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  9. #9
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    Lainaa pallero kirjoitti Katso viesti
    Kiitos listasta. Vieläkö pärnu voi muuttua vai lukitaanko vastaus?
    Ainakin nuo päivät on radalle jo maksettu, joten kyllä minä aika luottavaisella mielellä niiden suhteen olen.
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
    KAIKKI RATAPÄIVIÄ KOSKEVAT KYSYMYKSET OSOITTEESEEN: ratavastaavat@moottoripyora.org
  10. #10
    Kertokaas vielä nyt tyhmälle että pitääkö noille päiville ilmoittautua vai voiko vaan mennä..? (joo joo hommaan siivet kevään aikana)
  11. #11
    Lisää tyhmiä kysymyksiä:

    Onko sen suurempaa merkitystä suuntaako hitaaseen harjotteleen Ahvenistolle vai Alastarolle kun Tampereelta köröttelee? Ahvenistolle toki pykälän lyhkäsempi matka motaria körötellä mutta turuntie ei ehkä niin puuduttava Eli suomeksi ei varmaan radalla itsessään sinänsä ole väliä?
    Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
  12. #12
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    Lainaa reimah kirjoitti Katso viesti
    Kertokaas vielä nyt tyhmälle että pitääkö noille päiville ilmoittautua vai voiko vaan mennä..? (joo joo hommaan siivet kevään aikana)
    Liput tulevat myyntiin MotOrgin kauppaan. Lippu kannattaa ostaa etukäteen, niin se on halvempi, eikä paikkoja jätetä tietoisesti myytäväksi paikanpäällä. -> jos päivä on myyty täyteen, se on täynnä, eikä radalta enää myydä lippuja jollei joku jätä paikalle saapumatta.

    Lainaa Semyorka kirjoitti Katso viesti
    Lisää tyhmiä kysymyksiä:

    Onko sen suurempaa merkitystä suuntaako hitaaseen harjotteleen Ahvenistolle vai Alastarolle kun Tampereelta köröttelee? Ahvenistolle toki pykälän lyhkäsempi matka motaria körötellä mutta turuntie ei ehkä niin puuduttava Eli suomeksi ei varmaan radalla itsessään sinänsä ole väliä?
    Radalla sinänsä ei ole merkitystä, mutta joka tapauksessa kannattaa ensimmäiseksi kerraksi valita ratapäivä jolla on Ajotaito II koulutus. Tuossa koulutuksessa karsitaan ne pahimmat virheet pois joiden takia radalla (ja kadulla) yleensä kaadutaan ja se antaa hyvät eväät itsenäiseen harjoitteluun tulevilla ratapäivillä. Vaikka kyseessä on koulutus, niin silti päivän aikana pääsee ajamaan ihan itsenäisesti omaa ajoa radalla.

    Harjoittelun alkuvaiheessa pidin (ja pidän edelleen) Ahvenistosta, sillä se on vaihteleva, se sisältää mielenkiintoisia mutkia ja se on lähellä. Niillä joilla vauhdit kasvaa keskiryhmästä ylöspäin tulee vaan yleensä kaatojen kautta kammo kaiteita kohtaan, joten sen takia ajan itsekin nykyään muualla. Harjoittelua varten Ahvenisto on erittäin hyvä valinta.
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
    KAIKKI RATAPÄIVIÄ KOSKEVAT KYSYMYKSET OSOITTEESEEN: ratavastaavat@moottoripyora.org
  13. #13
    Kiitokset Juutanalle Ja juu tosiaan nimenomaan tuota .orgin Ajotaito II-koulutusta kyttäilen. Sehän tosiaan pitäisi sitten näkyä siellä kun ratapäivää ostelee.

    ps. joo noista Ahveniston kaiteista taisi joku kokeneempi ratakettu mainittakkin kun oli radoista puhetta.
    Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
  14. #14
    Eipä teilläkään kauheen montaa ahveniston päivää ole, mutta koitetaan ees noille muutamille raahautua!
    K7 kilo
  15. #15
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa larvantti kirjoitti Katso viesti
    Eipä teilläkään kauheen montaa ahveniston päivää ole, mutta koitetaan ees noille muutamille raahautua!
    Apparalla on viime vuosina syystä tahi toisesta ollut vähän osallistujakatoa, joten myös tarjonta siellä on vähentynyt takavuosista. Toivotaan, että tilanne korjaantuu ja myös apparalle saadaan porukkaa reilusti paikalle.
    Superbike #7
  16. #16
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Apparalla on viime vuosina syystä tahi toisesta ollut vähän osallistujakatoa, joten myös tarjonta siellä on vähentynyt takavuosista. Toivotaan, että tilanne korjaantuu ja myös apparalle saadaan porukkaa reilusti paikalle.
    Koita säki tänä vuonna tulla omalla mopollas, etkä sillä smotolla Huikee rata!
    K7 kilo
  17. #17
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Semyorka kirjoitti Katso viesti
    Lisää tyhmiä kysymyksiä:

    Onko sen suurempaa merkitystä suuntaako hitaaseen harjotteleen Ahvenistolle vai Alastarolle kun Tampereelta köröttelee? Ahvenistolle toki pykälän lyhkäsempi matka motaria körötellä mutta turuntie ei ehkä niin puuduttava Eli suomeksi ei varmaan radalla itsessään sinänsä ole väliä?
    Ensikertalaiselle suosittelen näistä Ahvenistoa monipuolisempien mutkien takia, vaikka ei Alastarokaan huono vaihtoehto ole. Ekalla kerralla tosiaan kannattaa osallistua Ajotaito II kurssille, jolloin ekasta ratapäivästä saa huomattavasti enemmän irti kuin yksin suhatessa. Koulutuspäivä alkaa tarkoituksella rauhallisesti rataan ja oikeaan ajolinjaan tutustuen ja myöhemmin päivällä pääsee ajamaan vapaasti omaakin ajoa. Vapaassa ajelussakin on aina pari kouluttajaa mukana radalla, jotta voidaan töniä koulutukseen osallistujien ajotekniikkaa parempaan suuntaan ja saadaan kehitystä tapahtumaan. Ajovuorojen välissä tuolla kurssilla käydään ajamisen teoriaa muutamasta tärkeimmästä aihealueesta. Kurssille on mahdollista osallistua kaikilla Ahveniston päivillä ja Alastarolla aina ratatapahtuman ekana päivänä. (Yksittäisenä päivänä koulutus siis järjestetään aina, useampipäiväsessä tapahtumassa vain ekana päivänä.)

    Terveisin:
    Kouluttajan retale
    Superbike #7
  18. #18
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa larvantti kirjoitti Katso viesti
    Koita säki tänä vuonna tulla omalla mopollas, etkä sillä smotolla Huikee rata!
    Toi mun Rytkönen ei mene melumittauksesta läpi edes tyhjäkäynnillä. Pitää kyllä ens kesää varten yrittää viritellä noi killerit siihen kuosiin, että Apparallekin pääsis. Olis ihan kiva kokeilla, että joko siellä pääsee alle 1:30 silleen varovasti ajellen.

    Edit. Sitä paitsi se Smoto oli pirun hauska laite tuolla radalla. Esim. vikasta neulansilmästä hevosenkenkään asti pysty tulemaan torvi auki ja nenä tankissa sai ~150 mittariin siinä suoralla. Lisäksi se keventi keulaa siinä varikonmäen nyppylän päällä, mikä hieman yllätti ekalla kerralla.
    Superbike #7
  19. #19
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Toi mun Rytkönen ei mene melumittauksesta läpi edes tyhjäkäynnillä. Pitää kyllä ens kesää varten yrittää viritellä noi killerit siihen kuosiin, että Apparallekin pääsis. Olis ihan kiva kokeilla, että joko siellä pääsee alle 1:30 silleen varovasti ajellen.
    Sun kohdalla aivan kevyesti. Mäkin pääsin viimes alle tuon.
    En muista oletko nähny tuota meikäläisenki killeriä, kyllä se hätä keinot keksii. Mulla on joku 15cm pitkä tuo ja vähän hakattu sitä. 2 putkisella ei pitäs olla mitään onkelmia, kuhan vaan on killerit kiinni.
    K7 kilo
  20. #20
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa larvantti kirjoitti Katso viesti
    2 putkisella ei pitäs olla mitään onkelmia, kuhan vaan on killerit kiinni.
    Et oo kuullu tota mun laitosta käynnissä?
    Superbike #7
  21. #21
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Et oo kuullu tota mun laitosta käynnissä?
    Äkkiähän sinne uudet villatkin lyö? Onse mullakin ens kesän jälkeen viimestään eessä. Äkkiä ne tuntuu sieltä palavan poisa.
    K7 kilo
  22. #22
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Apparalla on viime vuosina syystä tahi toisesta ollut vähän osallistujakatoa, joten myös tarjonta siellä on vähentynyt takavuosista. Toivotaan, että tilanne korjaantuu ja myös apparalle saadaan porukkaa reilusti paikalle.
    Taitaa osallistujakatoon syynä olla juurikin noi melurajat, oma pyörä menee onneksi helposti läpi, joten jokaisella päivällä ollaan mukana.
    Nyt on alla taas Ducati.
  23. #23
    Ratavastaava tamik87:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2012
    MotOrg ry jäsen
    Koskas rupeaa ensimmäiset päivät tulemaan myyntiin? Nimim. Kärsimätönnnn!!!!!! ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

    Vaikkei se kevään tuloa edistäkään yhtään...
    Yamaha R6 -08 kilipapyörä
  24. #24
    "Rakas vaimo, sähän halusit lähteä autolla joskus Viroon käymään. Vastaavasti lupasit, ettet istu Rykkösen takapenkille, kun se on niin epämukava. Niin että haittaako jos mä meen yksin?"
    "Voiko kyykkypyörää ajaa ylipäänsä?"
  25. #25
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Ensikertalaiselle suosittelen näistä Ahvenistoa monipuolisempien mutkien takia, vaikka ei Alastarokaan huono vaihtoehto ole. Ekalla kerralla tosiaan kannattaa osallistua Ajotaito II kurssille, jolloin ekasta ratapäivästä saa huomattavasti enemmän irti kuin yksin suhatessa. Koulutuspäivä alkaa tarkoituksella rauhallisesti rataan ja oikeaan ajolinjaan tutustuen ja myöhemmin päivällä pääsee ajamaan vapaasti omaakin ajoa. Vapaassa ajelussakin on aina pari kouluttajaa mukana radalla, jotta voidaan töniä koulutukseen osallistujien ajotekniikkaa parempaan suuntaan ja saadaan kehitystä tapahtumaan. Ajovuorojen välissä tuolla kurssilla käydään ajamisen teoriaa muutamasta tärkeimmästä aihealueesta. Kurssille on mahdollista osallistua kaikilla Ahveniston päivillä ja Alastarolla aina ratatapahtuman ekana päivänä. (Yksittäisenä päivänä koulutus siis järjestetään aina, useampipäiväsessä tapahtumassa vain ekana päivänä.)

    Terveisin:
    Kouluttajan retale
    Miten kauan noi sessiot kestää eli kannattaako noviisin haaveilla noista arkipäivien ajotapahtumista ja koulutuksesta?? Milloin arkisin aloitellaan? Pimeällä tuskin kurvataan...

    Jos vaikka sais työt sovitettua siten, että arkena pääsis kurvailemaan.
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  26. #26
    Nancy f**king Drew Kriisi:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Dec 2003
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Knaku kirjoitti Katso viesti
    Miten kauan noi sessiot kestää eli kannattaako noviisin haaveilla noista arkipäivien ajotapahtumista ja koulutuksesta?? Milloin arkisin aloitellaan? Pimeällä tuskin kurvataan...

    Jos vaikka sais työt sovitettua siten, että arkena pääsis kurvailemaan.
    Kyllähän noi ihan koko päivän settejä on tavanneet olla, täältä voi lunttailla viime vuoden päivien pituuksia.
    -nomen est omen-
  27. #27
    Ratapäiväinfo antaa vastauksia aika kattavasti.
    Hinnat toki viime vuotisia, eiköhän nekin päivity kun kevättä kohti mennään.

    http://www.moottoripyora.org/keskust...-ratapäiväinfo
    Yamaha R1 '06
  28. #28
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Kiitos vastauksista Kriisille ja R1ivatulle ! Nyt vain lakki kourassa täyttämään vapaapäivä -anomusta. Onneksi on työaikapankki pullollaan tunteja joita voipi kulutella harrastuksiin. Eikä mene oppivan aika hukkaan
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  29. #29
    Offtopikkia sen verran, että eikös tämän aiheen kannattaisi olla tuolla "MotOrg ry:n ratapäivät ja ajokoulutukset" -otsikon alla?
    Common sense - so rare, it's a goddamn superpower.

    RC36 > RC51
  30.  
  31. #30
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Goofy S kirjoitti Katso viesti
    ^ 8.-10.7. Taitais sopia mainiosti.
    Lukitaan...?
    Lukittu täälläkin. Kalenterimerkkaukset laitettu, ja kodin hengettärellekin laitettu varaus.
    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
Sivu: 1 / 7:sta 123 ... ViimeinenViimeinen