Sivu: 1 / 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 96:sta
  1. #1
    Terve. Olenkohan ainoa jolla pienitehoinen pyörä.?

    Ostin kuukausi sitten 250 Honda rebelin jotta
    taas opettelisin uudelleen harrastuksen joka
    hyytyi noin 40 v sitten.

    Jos ja kun joku taas kesällä järjestää tosi hitaita
    niin mukaan tulen jos vain vähänkin aika
    sallii.
  2. #2
    Kyllä ainakin HesanHitaat kuulemma jatkuu tulevalla kaudella, ihan jo porukan vaatimuksesta. Ja ilman muuta mukaan ! Sitäpaitsi on meillä ollu ihan PeeKoillakin piikillä mukana kaveri, ja pärjäsi vallan loistavasti
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  3. #3
    Et,itse ajelen talvella nelaripiikkiendurolla ja välillä kesälläkin
  4. #4
    Hyvin on otteeseen merkityt 37kw tähän mennessä riittänyt, se että onko tuo sitten vähän vai paljon...
  5. #5
    itse asiassa kyseinen piikkikaveri herätti aika paljon jälkipuintia letkailusta,taisi ottaa monen itsetunnolle kun piikki pyyhkäisi ohitse.
    Elämäntapatyhmä
  6. #6
    Ei aja kukaan pienitehoisella. Minäkin ennen uskoin älyn voittoon - Oli tapanani lueskella filosofiaa aamunkoittoon.
    Kunnes paikalle tuli, RR-kuningas ja sanoi minulle: se on teho joka puhuu!
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  7. #7
    Kuulit väärin, sanottiin: se on puku, joka tehoo.

    edit: piipahdahan tuolla talli- ja ropaamisosastolla, siellä kaikki ovat ajaneet pienitehoisella koko ikänsä.
  8. #8
    Teho! Mikä ihme siinä tehossa oikein kiehtoo

    Aprilia 43hv
    cagiva 34hv
    Ducati 53hv
    Guzzi 60hv
    Vespa 5hv
    Kaikki yhteensä tekee jota kuinkin yhden kilokyykyn teho, joten ei hätää, tallissa on melkein 200hv ! ! ! !
  9. #9
    Vanhassa Bemarissa 60 hv.
    Minulle juuri sopiva määrä, ei siis tehoton.
    Ymmärrän niitä, jotka on toista mieltä.
    Tämä on minun juttu.
  10. #10
    Ite tykkään paljon enemmän ajella nykyisellä Suzuki drz400:lla kuin tolla tonnisella Trumpalla.
    Taitaa Trumppa tulla ensi kesän seisomaan tallissa.
    Eli ei ne tehot aina ratkaise kaikkea
    Ducati Hypermotard 1100 09 + Honda CRF 250L Rally 18

    Ktm 690 Enduro 08 Suzuki Dr-z400 02 Triumph Speed Triple 1050 05 Suzuki dr350s 94 Honda cb600f Hornet 08 Cagiva Raptor 125 06
  11. #11
    Itse olen vastannut melkein aina jos minulta on kysytty.
    Jos ruutia halajaa, kilo kyykky suoraan

    Toisille teho on se kaikki kaikessa, sama on tuolla toisella foorumilla. Teho sitä ja tätä, itse ehkä miettisin ajettavuutta, käsiteltävyyttä, ajonautinto.
    Alkaa sekin varmaan tympiä, jos on niin sanotusti likaa ruutia alla, kortti kovilla tai no sekin riippuu kaasukädestä ja hermoista
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  12. #12
    Pavel Pude:n avatar
    Liittyi Sep 2008
    Littoinen helmi paskan keskellä.
    Eipä nuo tehot päätä huimaa, otteeseen on näköjään merkattu 35,3kw.
    No kyllä sillä ollaan pysytty 1ooo perässä ihan sen minkä on tarvis, sit kun ne rupiaa v***lemaan niin mennää ottamaan pikkanen "sorasurautus"..
    Yamaha fz1-s
    ex Yamaha xt660x
    ex Honda CB 600 hornet
    ex Kawasaki er-6n

    Ihmisillä, jotka väittävät, etteivät anna pikkuasioiden häiritä
    itseään, ei ole koskaan ollut hyttysiä makuuhuoneessaan.
  13. #13
    Kai tuossa joku 60 heppaa on joskus ollu, ei niin väliä. Sit ku ei pääse enää rekasta ohi ku alamäessä, sinisen savun saattelemana niin vois kurkata koneen sisään.
    Tyyli ennen tarkoitusta.
  14. #14
    vajaa 160hv matkakyykyn jälkeen mietitytti että onkos tuo 105hv matkaenska sitten tehoton ja laiska peli..

    no eipä ollu.

    mutta siltikkin tehokas kun vertaa noihin aikaisempiin..

    mutta sekin on katsojan silmässä, mikä tehokas ja mikä ei. kyllähän nuo aikaisemminkin mainitut silti normiautoa nopeammin kiihtyy kuitenkin joka tapauksessa..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124 ja '98 LN170.

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  15. #15
    Lainaa Husky510 kirjoitti Katso viesti
    Itse olen vastannut melkein aina jos minulta on kysytty.
    Jos ruutia halajaa, kilo kyykky suoraan
    Mulla on kilokyykyssä n. 90hv.

    Asiaa sivuten itse kuulun välimallin miehiin. 40-60hv tuntui liian vähäiseltä, 143hv oli jo hiukan liikaa. Sellainen 115-125hv olisi optimaalinen, mutta nyt täytyy tyytyä tuohon mitä on. Jotenkin se kiihtyvyyden tunne ei vain tule riittävästi esiin ellei lähennellä 100hv tehoja. Siis mulle.
    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  16. #16
    Alkuun riitti pappiksen 1.5hv mutta kaikille ei riitä maantien leveys ohitukseen, joten ostin erppa-5:sen. Nyt kelpaa lipua neljääkymppiä kaupungin kaduilla. Uskomattoman rauhallisia ihmiset "tehokkaan" moottoripyörän perässä. Mainittakoon vielä; talviautona Micra, joten tän ukon hepat jääpi alle sadan.
  17. #17
    Mä taidan olla jonkinlainen perverssi tässä porukassa, alla on toista kesää KTM 690 enska/moto ja täksi kesäksi ladataan pyörään 49kw kartan rinnalle 11kw ja 25kw kartat, pyörässä kun pystyy ennen käynnistämistä katkaisijalla valitsemaan millä kartalla ajaa.

    Tehottomin kartta on kokelasta varten joka ajaa toki omalla piikillä, mutta voi tarvittaessa harjoitella radalla mun pyörällä motokumien kanssa ajamista.

    25kw kartta tulee ihan mua itteäni varten, ajokortin puolesta en sellaista edes tarvitse mutta muista syistä kylläkin. Viime kesänä tuli todettua että pyörässä on moneen paikkaan ruutia aivan liikaa, vaikka joissain tilanteissa olisi kaivannut lisää. Tehottomalla pyörällä on paljon hauskempaa ajaa kovaa kuin tehokkaalla pyörällä hiljaa, eli kaasua varoen, ja vauhditkin pysyy paremmin kurissa, tilanteista puhumattakaan. Enkä nyt tarkoita mitää suoraa tietä tai loivamutkaista lentokentän esiastetta, vaan mutkikkaampia pikiteitä sekä hiekka/mettäautoteitä. On meinaan aivan sairaan hauskaa viedä pyörää pienillä tehoilla kun joutuu ihan tosissaan ajamaan että saa pidettyä vauhtia yllä, ei se ranteita venyttävä järjetön vauhti vaan pyörän kuljettamisen fiilis
    Viimeksi muokannut: Koheltaja; 23.02.2013 klo 16:53.
    Kylätason kurapyöräilijä.
  18. #18
    800 CC Marauder.. 37kw.. riittää mainiosti eteläsuomessa jossa koppalakkeja joka kulman takana. ja ne jotka eivät ole kulman takana..ne kytää kulman takana piilos olevasta kamerasta
  19. #19
    14kw löytyy omasta muoviläjästä. Jalat edellä reilua satasta pääsee, on riittänyt toistaiseksi. :what:
  20. #20
    Mulla on muutamia vuosia ollut kiinalainen kopio tuosta Rebelistä. 11kw löytyy siitä tehoja. Ajelen tuolla yleensä kevään ja syksyn ja tuolla vähän tehokkaammalla Jammulla sitten kesän ja reissut. Toi on oikeen mukava peli työmatka-ajeluun, joka koostuu taajamassa pörräyksestä.
    Kawasaki Versys 650 2008
    Yamaha xj 600 1999
    Jingcheng 250-6 2007
  21. #21
    Muutama vuosi menty tuollaisilla 350cm3 30 heppaisilla ja hyvin on ehtinyt.

    Nyt sitten joku mielenhäiriö ja huomenna tulee 80 hv muoviluotivesipyssykyykky.
    No ainakin matka-ajo voi olla hiukan miellyttävämpää, jos isommalle tielle eksyy, ei tartte huudattaa, mutta on tuossa silti hiukan liikaa suomen nopeusrajoituksille suorituskykyä.
    Honda CBR 1000F -92
    Suzuki Gsx 600F - 95
  22. #22
    Ittelläki alkanu jollain perverssillä tavalla kiehtomaan ER-5:n...
    Sellasella jonkiverran ajellu, ja pirun hauskaa seki oli.

    Oikeastaan hauskempaa entä tolla 100-muulisella vifferillä...
    Se oli jo rikki...
  23. #23
    51 kW on riittänyt toistaiseksi...
    Onko toi nyt paljon tai vähän?
    <p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
  24. #24
    Itselläni on ensimmäinen pyöräkesä omalla pyörällä, kortin sain viime syksynä. Ostin ensimmäiseksi pyöräkseni kevarin, joten et ole ainoa joka pienitehoisella ajelee
    Hmm... Jos kerran viimekesänä hesanhitaissa on jo joku kevarikuski ollut, niin ehkäpä itse sitten uskaltaisin tuolla omallani tänäkesänä myös sinne lähteä?
    Onhan tuolla toki omiakin kevareille tarkoitettuja kokoontumisajoja, mutta hieman arvelluttaa sellaisiin lähteä, kun osallistujien ikähaarukka on enemmänkin tuolla16v puolella ja sitten kun sinne sekaan yrittäisi tälläinen (heihin verrattuna) täti-ihminen, voisi se herättää enemmänkin kummastusta ja pitkiä katseita.. Sitäpaitsi teinit on aika pelottavia
  25. #25
    Saattaapi olla että tänä kesänä liitytään joukkoon. Ainakin kovasti polttelis vaihtaa tollaseen puolta pienempään Yammun xt660:een. Voisin kuvitella sen olevan mutkapätkäilyissä paljon enempi kotonaan kuin tämä nykyinen möhkäle, vaikka ihan kiva pyörä tää isorosvo muuten onkin.
    SV1000 -03
  26. #26
    Mä köröttelin 5 kesää melko pienitehoisella shadowlla. Kilometrejä tuli tänä aikana 72000. Ihan turha tulla selittämään, että 45 hevosvoimalla ei kerkiä... :P
    Kawasaki KLR 650 1988 20->
    Aprilia Tuono V4 APRC 2012 19->
    ex: KTM 990 Super Duke 2006 17-18
    ex: Honda VTR 1000F Firestorm 2005 12-16
    ex: Honda VT750 Shadow 2007 07-11
  27. #27
    Lainaa katju kirjoitti Katso viesti
    Onhan tuolla toki omiakin kevareille tarkoitettuja kokoontumisajoja, mutta hieman arvelluttaa sellaisiin lähteä, kun osallistujien ikähaarukka on enemmänkin tuolla16v puolella ja sitten kun sinne sekaan yrittäisi tälläinen (heihin verrattuna) täti-ihminen, voisi se herättää enemmänkin kummastusta ja pitkiä katseita.. Sitäpaitsi teinit on aika pelottavia
    Parissa mopomiitissä tuli käytyä pojan "backuppina" tl-mönkkärillä ja kyllä siinä teinit katto että nyt pappa on vähän eksynyt väärään porukkaan

    Mutta varmaan tänä kesänä tulee käytyä myös noissa kevarimiiteissä, nuoremmalle pojalle hankitaan opetusluvat joten faija pääsee ihan taatusti joihinkin miitteihin. Nooo, sopii mulle, pidän suosiolla kypärän jatkuvasti päässä ja tummennetun visiirin alhaalla ja teippaan Kotarin kylkeen 125 tarrat
    Kylätason kurapyöräilijä.
  28. #28
    38kw
    voi kun saisi asennettua vakionopeussäätimen ettei aina liipase ylinopeudelle
    sais vain rauhassa
    Triumph Tiger 800 XRX

  29. #29
    Itseasiassa en edes tiedä paljonko V-Stromissa on tehoja, tai en muista, eikä kiinnostakaan. Hyvinhän tuolla on ehtinyt ja pysynyt isompien perässä.
    Suzuki DL 650 V-Strom -10
    Suzuki DR-Z 400 SM -06
  30.  
  31. #30
    37 kW (50 hv) ja itsellä massa niin että neuvolassa ei punnita (sata on raja, jos joku ei tiedä). Tuollakin pääsee riittävästi.

    RK
Sivu: 1 / 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen