Sivu: 1 / 5:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 133:sta
  1. #1
    17 helmikuuta, 2013 kello 12:00 alkaen siis on mahdollista päästä pyssyttämään Crosskart autoilla hyvinkään Rallicross radalle, ORGgilaisten omana pikku tapahtumana.

    galleria_winter2011075.jpg


    Tällä erää mukaan ajamaan siis mahtuu 12 nopeinta MotOrg ry:n jäsentä.

    Katsomon puolellehan mahtuu ukkoa ja akkaa joten kaikki ovat toki sankoin joukoin tervetulleita viettämään talvista sunnuntaita ja katsomaan mitä ORGin "likainen tusina" saa radalla aikaiseksi kun alla on kahden sijasta neljä rengasta...

    Sitovat ilmottautumiset tähän ketjuun.

    Kun olet tarkistanut ketjusta että olet 12 nopeimman joukossa, voit maksaa 100€ osallistumismaksusi tilille:
    FI35 5358 0620 1864 75. Saaja T. Outinen. Laita maksutietoihin sekä oikea nimesi että nikkisi ja merkki "crosskart". Näin voin varmistaa että paikat meni oikeille henkilöille, ja saan tarvittaessa palautettua rahan sinulle mikäli tapahtuma syystä tai toisesta peruuntuisi. Maksun eräpäivä on 17.12.2012.

    Laitattehan siis tähän ketjuun vain selkeän hepin tai vastaavan siitä että olette varanneet itsellenne paikan. Mikäli eräpäivään mennessä ei ole osallistumista maksettu, annetaan paikka jonossa seuraavalle. Joten vaikka tuo maksimi määrä ketjussa täyttyisikin, kannattaa laittaa itsensä jonoon jos mielii mukaan.

    Jos olet estynyt saapumasta maksamallesi paikalle, voit aina toki myydä paikkasi mutta peruutusoikeutta ei ole. Muista kuitenkin lähettää inboxiini tiedot siitä kenelle olet paikkasi myynyt.

    Kertauksen vuoksi:

    Kalustona Speed Car Xtrem (4 kpl) joka tarkoittaa noin 300
    kiloista CrossKart autoa varustettuna 750 cc Gixxerin pannulla, tehoa on kutiteltu ulos noin 150 hv !

    Hintaan sisältyy autojen lisäksi kouluttaja, bensat, renkaat, rata, kypärä, ajokengät ja kypärähuppu mutta toki omat vehkeetkin on sallittu. Niin ikään paikalla tulee olemaan pikku välipalaa ja kahvia ja kaakaota.


    Yhteen menoon ajettujen kierrosten määrä yhdellä kertaa on rajoitettu siten että renkaat eivät pääse kuumenemaan liikaa. Tällä varmistetaan että nastat eivät lähde kuumenemisen johdosta lentoon. Etuna toki on myös se että odotusajat omalle vuorolle eivät veny ihan mahdottomiksi. Rallicross-rata on melko pitkä, joten jo ensimmäisen kierroksen tykittäminen vauhdilla käy täydestä työstä.

    Pukeutumissuositus:
    Lämmintä mutta ei tavattoman paksua vaatetta, urheilullinen kerrospukeutuminen on selvästi paras.
    varaa mukaasi lämpimät kengät ja vaihtosukat, pipo ja hanskat. Otathan huomioon että hikisenä talvella ulkona seisoskelu voi osoittautua kylmäksi. Paikalla on toki kahvio joka on lämmin. Hyvät lämpimät ajohanskat ovat myös oiva varuste !

    galleria_winter2.jpg
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Viimeksi muokannut: GuessWho; 14.02.2013 klo 14:09.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  2. #2
    Hep - mukana
    Trust your instincts, be yourself!

    Kawasaki Z750 -04 --> Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18
  3. #3
    Minäminäminäminäminä!!!!!
    JEEEE!!!!

    Maksettu.
  4. #4
    Kouluttaja
    Rata & Koulutus
    Liittyi Apr 2003
    Tanpere
    MotOrg ry jäsen
    Mä tuun!
  5. #5
    Mukana.
    Sinisiä kirjaimia --> Harmaita kirjaimia
    Honda CBR600RR -08 --> Honda CRF250L -13
  6. #6
    Mukana.
    Trying is the first step towards total failure.

    Aprilia Tuono Factory '17
  7. #7
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Hep mukana.
    Superbike #7
  8. #8
  9. #9
    Juup! Mukana.
    Ultrafast KTM machine .
  10. #10
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Ilman muuta mukana
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  11. #11
    Mukana.
    SDR1290
    --me mutkan jälkeen käymme mutkaan vain huomataksemme, että olipas ihan v***n kivaa!--
  12. #12
  13. #13
    joo!
    Tomorrow is just your future yesterday.

    K1 Gixxeri
  14. #14
    12 nopeinta täynnä
    1. Vmatti
    2. MadMan
    3. vahvajussi
    4. JMH
    5. dmachine
    6. Nitrous
    7. Soikkeli
    8. Dege
    9. PoS
    10. tiggeri
    11. kuulapää
    12. Reisi
    Viimeksi muokannut: GuessWho; 17.12.2012 klo 11:17.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  15. #15
    Eka peruutuspaikka mulle!
    Corvette (5.7) Convertible -93
  16. #16
    No toka sit mulle!
    Suzuki Bandit 1200 N -96 (R.I.P.), Suzuki Bandit 1200 naked -03 (Myyty)
    Kawasaki Kx 125 -85
    http://www.youtube.com/watch?v=1RpsY...eature=related
  17. #17
    Kolmas peruutuspaikka mulle.
  18. #18
    Peruutuspaikka listalle.
    xxx
  19. #19
    Sehän meni rivakasti.

    Josko mäkin sitten sinne peruutuspaikoille jonottelisin
    TBD
    --------------------
    Honda CBR 1100 XX
    Honda CBF 1000 F
    Triumph Sprint ST 1050
    Suzuki GSX-F 750
  20. #20
    Soikkeli:n avatar
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2011
    Hyvinkää
    MotOrg ry jäsen
    varasijalle mä tahtoisin.
    Jopo

    Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä.

    Soininen racing
  21. #21
    Eläkeläinen pupu:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2005
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    varasijan varasija
    "Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
  22. #22
    Kuka ikinä omastaan tahtookaan luopua, niin tarjoan 150 € paikastasi.
    Life may begin at 30, but it doesn't get real interesting until after 50.
  23. #23
    Ihan vaan vinkiksi että jos mun järkkäämien juttujen avulla aletaan tehdä henkilökohtasta businesta niin mun osalta loppuu showt ja jutut sitten siihen. Kun en itsekään näistä saa edes rupia perseeseen niin olishan se aika huisia jos muut alkais niillä tehdä rahaa. Muuten kyllä arvostan reilua tarjousta ja ajatusta vapaasta yrittäjyydestä.


    Ihan selkeästi on tilausta jutulle ja katsotaan saataisiinko tälle jatkoa vielä samalle talvelle niille jotka eivät tähän valitettavan rajalliseen osallistujaryhmään ehtineet.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  24. #24
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    Jos olet estynyt saapumasta maksamallesi paikalle, voit aina toki myydä paikkasi mutta peruutusoikeutta ei ole. Muista kuitenkin lähettää inboxiini tiedot siitä kenelle olet paikkasi myynyt.
    Mä taisin ymmärtää tuon osion sitten väärin.
    Life may begin at 30, but it doesn't get real interesting until after 50.
  25. #25
    Kauriinmetsästäjä riisor:n avatar
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Prkl. Varasijalle siis.
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohjeet <<

    Ducati SFV4S
  26. #26
    Lainaa Kaj kirjoitti Katso viesti
    Mä taisin ymmärtää tuon osion sitten väärin.
    Tapana on kai ollut että myydään mitä myydään mutta samalla hinnalla. Tai mistä mä tiedän mitä esiripun takana kukin tekee mutta ajatuksena on yrittää aina tinkiä orggilaisille hinnat niin jiiriin kuin mahdollista. Siksi ainakin itse omassa ahdasmielisyydessäni pidän asiaa eettisesti hieman kyseenalaisena kun yhdistystoiminnasta on kuitenkin kyse. Eikä tässä nyt ole sen suuremmasta asiasta kyse kuin siitä että ainakaan minä en motivoidu omalla ajallani ja kustannuksellani järjestelemään muille ansaintamahdollisuuksia. Hupia ja hauskaa kyllä
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  27. #27
    Eläkeläinen pupu:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2005
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Kaj kirjoitti Katso viesti
    Kuka ikinä omastaan tahtookaan luopua, niin tarjoan 150 € paikastasi.
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    Tapana on kai ollut että myydään mitä myydään mutta samalla hinnalla. Tai mistä mä tiedän mitä esiripun takana kukin tekee mutta ajatuksena on yrittää aina tinkiä orggilaisille hinnat niin jiiriin kuin mahdollista. Siksi ainakin itse omassa ahdasmielisyydessäni pidän asiaa eettisesti hieman kyseenalaisena kun yhdistystoiminnasta on kuitenkin kyse. Eikä tässä nyt ole sen suuremmasta asiasta kyse kuin siitä että ainakaan minä en motivoidu omalla ajallani ja kustannuksellani järjestelemään muille ansaintamahdollisuuksia. Hupia ja hauskaa kyllä
    Ja käsittääkseni tapahtuma on tarkoitettu Motorg:n jäsenille, mitä nim.merk. Kaj ei ole!
    "Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
  28. #28
    Mukana!!!! Jos mahtuu. Jos tähän ei mahdu ja otat GW uusintarundin niin tämä ilmoittautuminen pätee mun osalta myös siihen; jos ok.......

    Hiton hienon näköinen juttu
    T7
  29. #29
    Lainaa pupu kirjoitti Katso viesti
    Ja käsittääkseni tapahtuma on tarkoitettu Motorg:n jäsenille, mitä nim.merk. Kaj ei ole!
    Niin tänä vuonna, mutta tapahtumakin on vasta ensi vuonna...
    Life may begin at 30, but it doesn't get real interesting until after 50.
  30.  
  31. #30
    Jahas, nyt kyllä pääsivät duunit pahasti haittaamaan harrastuksia (ts. orgin lueskelua työaikana) joten tuli huomattua koko ilmoittautuminen auttamattomasti myöhässä. Mukavasti näkyy ainakin olevan kiinnostuneita.

    Noh osaapa olla sitten mahdollisella seuraavalla kerralla tarkempana.
Sivu: 1 / 5:sta 123 ... ViimeinenViimeinen