Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 72:een 72:sta
  1. #61
    Niinhän siinä tosiaan kävi et kun päätti järjestää mielekästä puuhaa, niin itse joutui jättämään leikin kesken ennen ensimäistäkään laukausta. Toivottavasti osallistujilla oli hauskaa ja jonain päivänä saadaan otettua uusinta, vaikutti kuitenkin varsin pätevältä paikalta.

    Suuri kiitos myös Jesperille Sissoksen suuntaan hyvin organisoidusta tapahtumasta.

    (kotimatkalla iski muuten vatsatauti, joten mun poistuminen oli enemmän kuin hyvin ajoitettu.)

    kassiosuma
    GSF 1250 S -07,

    Ex: ER-5 -00, RD 125 -87.
  2. #62
    Tässä videota. Iso osa touhusta jäi pois, kun näköjään tuolla bunkkerissa oli kosteahko ilma enkä tietenkään tajunnut linssiä putsailla siinä kaiken tohinan keskellä.

    Kamerana ContourROAM viriteltynä piippuun kiinni.

    Merkkaimien ois pitänyt ehkä hitusen tehokkaampia olla, kun kaikille ei yksi osuma riittänyt siihen käden nostamiseen...

    http://www.youtube.com/watch?v=dllRHek6WwI

    Millos käydään hyödyntämässä tuo ilmaislippu?
    Trying is the first step towards total failure.

    Aprilia Tuono Factory '17
  3. #63
    Hei kaikki tapahtumaan osallistuneet, sain Jesper Toivolalta (paikan toimitusjohtaja/toinen tapahtuman vetäjistä) viestin että hänen näkökulmastaan itse tapahtuma oli mennyt erittäin hyvin ja olitte ilmeisesti nauttineet osumista, kukin tyylillään. Hän kuulisi mielellään palautetta tapahtumasta, mitä mieltä olitte, plussat, miinukset, jne. Voitte laittaa vaikka privana mulle, niin kokoan palautteet yhteen nippuun ja lähetän paluupostia hänelle.

    Lisäksi yksi asia tarvitsee selvitystä eli meidän ilmoittautuneiden ja etukäteen maksaneiden lisäksi paikanpäälle saapui ilmeisesti jonkun kaveri viime tipassa. Itse maksoin kesken kaiken pois lähtiessäni minulle maksun suorittaneiden osuuden ja nyt tämän ylimääräisen henkilön osuus on jäänyt epähuomiossa maksamatta. Pyydänkin teitä tätä kautta muistelemaan kuka tämä kyseinen henkilö on ja pyytämään häntä hoitamaan kyseisen asian kuntoon. Asian hoitamiseen on kaksi tapaa joko minun kautta tai ollen suoraan yhteydessä Jesper Toivolaan (yhteystiedot alla). Maksu onnistuu esimerkiksi laskulla.

    Paintball Sissos Oy
    Jesper Toivola
    044 515 5054
    jesper.toivola@sissos.com
    GSF 1250 S -07,

    Ex: ER-5 -00, RD 125 -87.
  4. #64
    Viimeinenkin osallistuja sai asiat hoidettua.

    Kiitoksia kaikille!

    Ilmoitelkaa jos aiotte mennä ravanssiin, niin yritän olla sillä kertaa mukana peleissä.
    GSF 1250 S -07,

    Ex: ER-5 -00, RD 125 -87.
  5. #65
    Lainaa dmachine kirjoitti Katso viesti
    Tässä videota. Iso osa touhusta jäi pois, kun näköjään tuolla bunkkerissa oli kosteahko ilma enkä tietenkään tajunnut linssiä putsailla siinä kaiken tohinan keskellä.

    Kamerana ContourROAM viriteltynä piippuun kiinni.

    Merkkaimien ois pitänyt ehkä hitusen tehokkaampia olla, kun kaikille ei yksi osuma riittänyt siihen käden nostamiseen...

    http://www.youtube.com/watch?v=dllRHek6WwI

    Millos käydään hyödyntämässä tuo ilmaislippu?
    Laskin tuosta videosta että n. 40 kuulaa per minuutti. Eli paljonkos teillä meni kuulia? Varovasti laskien tunnissa menis helposti ainakin 2000 kulaa tuolla tahdilla
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  6. #66
    Lainaa sky kirjoitti Katso viesti
    Laskin tuosta videosta että n. 40 kuulaa per minuutti. Eli paljonkos teillä meni kuulia? Varovasti laskien tunnissa menis helposti ainakin 2000 kulaa tuolla tahdilla
    Ite taisin paukutella noin 600 sen puolentoista tunnin aikana, mitä sodittiin. Jäljelle jäi vielä parisen sataa kuulaa ylimääräsestä 20 € setistä, jonka ostin.
    Trying is the first step towards total failure.

    Aprilia Tuono Factory '17
  7. #67
    kusettivat teitä noissa lisäkuulissakin
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  8. #68
    Lainaa sky kirjoitti Katso viesti
    kusettivat teitä noissa lisäkuulissakin
    Jep. Tuo tuli huomattua.
    Trying is the first step towards total failure.

    Aprilia Tuono Factory '17
  9. #69
    Lainaa sky kirjoitti Katso viesti
    kusettivat teitä noissa lisäkuulissakin
    Höpö höpö. Ihan normaalihinta: http://www.paintballsissos.fi/bunkke...all_tapahtumat
    Yamaha R1 '06
  10. #70
    Lainaa R1ivattu kirjoitti Katso viesti
    Mä perustan väitteeni tohon tapahtuma ilmoon. Saiko sieltä tapahtumasta hankittua siis 2000 kpl laatikon siihen ~35 eken hintaan? Asiaa ei ainakaan erikseen mainittu tapahtumailmossa. Esimerkiksi 2000 lisäkuulan hukkaaminen, ei olisi tehnyt tiukkaa esim. neljään pekkaan
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  11. #71
    Lainaa sky kirjoitti Katso viesti
    Mä perustan väitteeni tohon tapahtuma ilmoon. Saiko sieltä tapahtumasta hankittua siis 2000 kpl laatikon siihen ~35 eken hintaan? Asiaa ei ainakaan erikseen mainittu tapahtumailmossa. Esimerkiksi 2000 lisäkuulan hukkaaminen, ei olisi tehnyt tiukkaa esim. neljään pekkaan
    No kappas, en huomannut tuota aloitusviestin alehintaa. Pahoittelut siitä.
    En tiedä oliko kauppa auki kun me siellä olimme, en huomannut.
    Yamaha R1 '06
  12.  
  13. #72
    Lainaa acdc kirjoitti Katso viesti
    Lisäkuulat 7e/100kpl tai 15e/500kpl pussi.

    Hei,

    Pahoitteluni että olin teiltä tapahtumassa veloittanut kuulista ylihintaa. Lisäkuulien normaalihinta sisähallissamme on 20€/pussi, minkä takia vanhasta muistista tämän hinnan teille myös kerroin ja teiltä veloitin.
    Kukaan teistä ei myöskään asiasta maininnut maksettaessa, joten hintaa ei saatu korjattua oikeaksi heti paikanpäällä.

    Voin teille toki ylimaksetun summan palauttaa tilisiirtoja, mutta oma ehdotukseni olisi että tarjoan teille alennuskuponkia, jolla pääsette osallistumaan paintballkouluun ja viikkopeliin hintaan 10€ (sis. pelivarusteet ja 500 kuulaa / hlö). Kyseisiä kuponkeja olen hyvityksenä jo Mikolle lähettänyt ja hän on teille niitä luvannut jakaa jossakin kevään tapahtumassa.

    Jos haluatte että lähetän teille kupongin henkilökohtaisesti kotiin, niin ottakaa yhteyttä. Jos haluatte liikaa maksetun osuuden palauttamista tilillenne, niin ottakaa myös tällöin yhteyttä minuun.

    Tässä seuraava kevään tapahtuma, joka voisi olla jo paintballia kokeilleille mieluisa:
    https://www.facebook.com/events/561140123909622/

    Pahoitteluni vielä kerran tapahtuneesta. Toivon että tapahtumia oli tästä huolimatta teille mukava.

    Ystävällisin terveisin,

    Jesper Toivola
    Paintball Sissos Oy
    jesper.toivola@sissos.com
    044-5155054
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123