Sivu: 10 / 57:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8910111220 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 271:stä 300:een 1692:sta
  1. #271
    Lainaa Karkov kirjoitti Katso viesti

    PS. Tuliko väizki kaverinsa kanssa oranssilla zetallaan Hyrylän ympyrästä kohti Keravaa, siinä Tuusulan Itäväylän risteyksen kohdalla joskus viiden aikaan vastaan?
    minä oon vaan yksin tähän mennessä ajellut ja poistanut ruosteita
  2. #272
    Avulias HD-mies joka eilen Hertsikan Shellillä lainasit tiskiharjaa pesupisteellä. Kiitos vielä, hyvin läks paska vanteista
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  3. #273
    Väizki vähän ennen viittä eilen Vantaankosken juna-aseman valoissa? Oranssi mopo ja kamera kypärän vasemmalla puolella (tai kypäräpuhelin).
    Olin itse autolla ja koitin siitä huitoa sormella
    Aprilia Tuono V4R aprc + KTM
  4. #274
    Eilen lauantaina klo 14.48 Klaukkalassa tuli vastaan 2x BMW S1000RR (harmaa ja puna-valk). Tekö?
  5. #275
    Lainaa Karkov kirjoitti Katso viesti
    Koppi! Minä ja Ville_83 ainakin saatiin joltain mustalta pyörältä orggimoro tossa vanhalla lahnuksentiellä kohti Lahnuksen Shelliä noin 16.20. Edellä tuli musta Honda naku, musta takki ja valkonen potta, ja tulin meidän välissä olleen auton takana perässä mustalla Zetalla, valkonen rotsi ja musta potta.

    Tuli muuten alexz just ennen sua joltain customilta Bodomin risteyksessä kans orggimorot.


    PS. Tuliko väizki kaverinsa kanssa oranssilla zetallaan Hyrylän ympyrästä kohti Keravaa, siinä Tuusulan Itäväylän risteyksen kohdalla joskus viiden aikaan vastaan?
    Ja se custom-mies taisi olla todennäköisesti allekirjoittanut?
    Hidas, mutta kankea - Honda Shadow VT750 C2
  6. #276
    Lainaa noutaja kirjoitti Katso viesti
    Kausi korkattu pienellä lenkillä Mikkelin keskustassa samalla tuota Drift HD:tä testaillen. Kaupungintalon edessä tuli kauden ensimmäinen orggimorokin joskus klo 16 pintaan. Mikälie rossipyörä, tallennuit muuten videollekin.
    taisin olla miä
  7. #277
    Lainaa vedenhenki kirjoitti Katso viesti
    Leppävaarassa, Kehä I itään päin, alas ramppi Turuntielle, josta sitten parin sadan metrin siirtymän jälkeen risteyksestä Pohjois-Leppävaaraa kohti. Ajoit ilmeisesti mustalla Kawa ER-6:lla, joka oli vähän laiteltu ainakin putkien osalta, liekö oli takarengas ja ketjutkin modattu? Mustanpuhuva kaveri, Hondan punasta tekstiä repussa. Ja takaraivolla kypärässä komeili .ORG-tarra. Olitko se sinä? Kellonaika oli äbout 12:35 tietämillä. Minä istuskelin "pelkääjän" paikalla valkoisessa Legacyssä, jonka ohitit Turuntiellä.
    Minähän se! Kauden ekat kilometrit....Just hain pyörää tallistaVähänkö oli ukko fiiliksissä!!!
    jones66 Espoo.Lintuvaara.
  8. #278
    Lainaa Benzi87 kirjoitti Katso viesti
    Olet varmaan ajellut vastaan?
    Oltiin Kawalla ja Fasulla liikenteessä.
    Joo, kotilolla kylläkin liikenteessä kun piti ottaa hurtta
    mukaan mökille.
    Suzuki dr-z 400 sm bigbore
    KTM r.i.p
    MasterStreetRiders
  9. #279
    Porvoon motari klo 12.10 vähän Porvoosta Stadiin päin olit menossa, hieno orggimoro
    Mopovapaa vuosi

    Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
  10. #280
    Lainaa Z-man kirjoitti Katso viesti
    Olitko se sinä? Noin klo 19.00 Tuusulanväylän varressa, ennen Tammistoa kun nopeusrajoitus muuttuu 80->100km/h.. Pollarit olivat pysäyttäneet ja istuit kaiteella ruskea/kullanvärinen customi vieressäsi?

    Paljon tuli lovea lompakkoon?
    Kyseinen kullanvärisen customin omistaja kantoi B***idos -liiviä, joten veikkaisin, ettei kyseinen kaveri paljon tätä foorumia lueskele. Itse hengailin kyseisellä pitstopilla ennen tätä liivikaveria tuliterällä R1:sellä. Satasen maksoi tämä varikkokäynti. On kyllä veemäinen paikka, karvan alle satasen napsautin tutkaan, tutka oli 100 metriä ennen 80-100 rajoituksen vaihtumista, vaikka eipä noita millään voi puolustella.
  11. #281
    Soikkeli:n avatar
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2011
    Hyvinkää
    MotOrg ry jäsen
    Joka juuri äsken ajoit punaisella matkapyörällä Riihimäeltä Hikiälle. Sormi oli kovasti ojossa.
    Jopo

    Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä.

    Soininen racing
  12. #282
    Tänään, noin klo 11.24 , raumalla vermuntilan koulun kohdalla vastaan tuli todella komean näköinen Triumph, olisko ollut jopa Explorer
    ... ja heti perään tuli komea org-morotus ilmeisesti KTM-kuskilta. Oli sen verran reipas moro, että naama venyi hymyyn kypärän sisällä.
    NYT BMW HP2 SPORT 2008
    ex BMW S1000XR
    ex Ducati Multistrada 1200 S
    ex Kawasaki ZZR1400
    ex BMW Megamoto
  13. #283
    Eilen auringonlaskun jälkeen kiihdytettiin Kuitinmäentiellä valoista vierekkäin. Taisi olla aika heikko pito kuoppaisella tiellä tai sitten vaan Bemarissasi liikaa tehoa.
    Poistuit vissiin seuraavasta risteyksestä bensa-asemalle.
    Ja kakka roiskusi.
    http://www.miikavenalainen.net
  14. #284
    Kukahan ajeli tänään klo 13 maissa mun edellä Porvoon keskustan läpi ja vanhaa tietä aina Ilolan ja Koskenkylän puoliväliin saakka? Oli nimittäin näppärän näköinen prätkä, vähän flat track -tyyliin rakennettu musta yksipyttyinen papatin. Kilpi sivulla ja rekkarin kirjaimet VW mutta numerot eivät jääneet mieleen. Mistäköhän pyörästä rakennettu, ehkä jostakin endurosta? Liikennevaloissa kuikuilin niin kone näytti modernilta eikä muutenkaan ollut mistään veteraanipyörästä kyse. Pienikokoisen ja kevyen oloinen laite ja vaikutti ihan iloisesti kulkevan.

    Jos olisi kurvannut johonkin parkkiin niin olisi mennyt tarkastelemaan lähemmin mutta kun kääntyi omakotitalon pihaan niin en viitsinyt perässä mennä.
  15. #285
    Kouvolassa kahen aikaan nähty useampia orggimoroja Meijän letcalta tuli takas varmaan se parikymmentä orggimoroa.
    Mopovapaa vuosi

    Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
  16. #286
    Iitin Kausalassa siinä melko lähellä Kouvolaa tuli arvatenkin yllä mainittu noin 20 pyörän letka meitä vastaan, meillä vanha punainen Honda ja kaksi päällä - minulla neonkeltainen takki ja kypärä, vaimolla punaista... Sormi pystyssä kaikilla!

    (Oma reissu ja muutama kuva blogissa http://www.vanhamoto.net/2013/04/jaa...-jaalasta.html mutta ei yhtään kuvaa letkasta - ei liikkeessä ehdi...)
    Viimeksi muokannut: Oma Aika; 21.04.2013 klo 22:03.
    Reitti- ja kohdevinkkejä sekä tapahtumia kuvina:

    http://www.vanhamoto.net

    CX500 & K75 & CB500
  17. #287
    Turussa jokirannassa klo 18 jälkeen customi vastaan sormi pystyssä ja hetkeä myöhemmin koulukadun abc:n jälkeen vastaan tuli toinen sormi oliks se sä? Itse ajelin puna-valkosella ukkoskissalla..
  18. #288
    Honda SLR 650 10.2016- [ 100km]
    Honda CBR 1100 XX 3.2014- 5.2015 [7000km]
    Suzuki GSX-R1000 2.2013- 3.2014 [6000km]
    Kawasaki ZR-7S 4.2012- 2.2013 [11050km]
    Kawasaki ZXR750J 7.2011- 4.2012 [5535km]
  19. #289
    Olitko se sinä, joka morotti sormi pystyssä Lievestuoreella Kuopiontien ja jonkun pienemmän tien risteyksessä?

    Tai sinä, jolta sain myös terhakan orggimoron Kuopiossa Kallansilloilla klo 20:15? :
    Kawasaki Ninja ZX6R 2010
    Kawasaki ER-6F ABS 2009 (ex)
  20. #290
    Orggimoro bongattu tänään vähän ennen Cafe Ursulan hidastuskoroketta. Tuli vähän yllättäen auton sisältä niin en ehtinyt morottaa takaisin
    Honda CB1000R -11
  21. #291
    Useampi ORG-moro bongattu JKL-Espoo välillä. Ajelin Jkl-Jämsä-Asikkala-Sairakkala-Kärkölä-Riihimäki-Espoo reittiä
    <p> CBR1100XX -05 </p>
  22. #292
    Jeh tänään jämsässä patiksen kohdalla pyörä jyväskylästä-jämsään päin.ja auto
    jämsässä. molempiin itse heitin normi lavat,mutta rekisteröin kyllä.jatkossa pelaa.
  23. #293
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Klaukkalassa Ferrarin punainen Ducati ja komea .ORG! -moro. Eikä äänissäkään ollut vikaa. Me tultiin vastaan Gixxulla ja B-Kingillä. Olitko se sinä?
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  24. #294
    Lainaa taskuvenus kirjoitti Katso viesti
    Olitko se sinä, joka morotti sormi pystyssä Lievestuoreella Kuopiontien ja jonkun pienemmän tien risteyksessä?
    Taisinpa olla minä kauden toisella lenkillä hornetilla.
    Honda CB900F Hornet -04
  25. #295
    ORG-moro "poikuus" meni tänään.. Tiksin alueella harmaa (ehkä BMW) moikkasi mustalla hanskalla mulle ORG:it..
  26. #296
    Lainaa Turder kirjoitti Katso viesti
    Eilen lauantaina klo 14.48 Klaukkalassa tuli vastaan 2x BMW S1000RR (harmaa ja puna-valk). Tekö?
    Mehän siellä miehen kanssa. Itselläni peränpitäjänä se harmaa ja miehellä puna-valkoinen.
    Kawasaki zx6r -06
    Suzuki GSX-R 750 K8
    BMW S1000RR
  27. #297
    Lainaa Pekksu kirjoitti Katso viesti
    Tänään riitti moroteltavaa ja tulipa lopulta muutama orggimorokin vastaanotettua

    Olitko se sinä, joka Läyliäisissä tulit jollain sinisellä pyörällä sormi pystyssä vastaan? Siinä hidasteen kohdalla about, joskus 15.30-16 välillä.

    Olipa kerrassaan loistava keli aloittaa ajokausi!
    Tuo saatoin olla minä, jos se oli tuollainen tummansininen/violetti vanha cbr minkä bongasit..
    Tein itse ja YRITIN säästää.

  28. #298
    Sunnuntaina parikin moroa nähty.

    Ensimäinen oli siinä Kivenlahden kohilla, tulit vastaan jollain punasella en-nyt-muista-mikä-oli puolinakulla ja sormi oikein mojovasti pystyssä.

    Toinen sitten 110:llä jossain vähän Jorvin sairaalan kohilta keskustaa päin, olisko ollu joku musta fazeri tai vastaava. Kyllä mulla videotkin on jossain tallessa josta voisin katsoa mutta kun jo töihin satuin porhaltamaan niin jääpi tällä kertaa laittamatta.

    Juu itse siis hi-viz raidoilla olevalla takilla lillan/pinkin Suzuki GS500 päällä
  29. #299
    Lainaa Sunis kirjoitti Katso viesti
    Sunnuntaina parikin moroa nähty.

    Ensimäinen oli siinä Kivenlahden kohilla, tulit vastaan jollain punasella en-nyt-muista-mikä-oli puolinakulla ja sormi oikein mojovasti pystyssä.

    Toinen sitten 110:llä jossain vähän Jorvin sairaalan kohilta keskustaa päin, olisko ollu joku musta fazeri tai vastaava. Kyllä mulla videotkin on jossain tallessa josta voisin katsoa mutta kun jo töihin satuin porhaltamaan niin jääpi tällä kertaa laittamatta.

    Juu itse siis hi-viz raidoilla olevalla takilla lillan/pinkin Suzuki GS500 päällä

    Taisin olla minä Kivenlahdessa. Neitsyys meni nyt sitten org morotuksen sekä bongauksen osalta. Tästä on hyvä jatkaa.
    -Suzuki Bandit 1250s-
    (ex Kawasaki ZR7)
  30.  
  31. #300
    Kevään eka lenkki takana eilen. Kiitoksia käsimerkeistä Nikkilän kulmilla, ei tarvinnut kaivaa lompakkoa esiin kuin vasta kaupan kassalla.
    Suzuki GSX 1400 -05
    Husaberg FE390 -10
Sivu: 10 / 57:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8910111220 ... ViimeinenViimeinen