Sivu: 1 / 57:sta 1231151 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 1692:sta
  1. #1
    Joka ajelit viininpunaisella R1:llä Leppävaarasta Mormonikirkkoa kohti klo 14.30 aikoihin tänään???
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  2. #2
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Joka ajelit viininpunaisella R1:llä Leppävaarasta Mormonikirkkoa kohti klo 14.30 aikoihin tänään???


    Musta on tullu vanha, ei mitää poltetta vielä ajella vaikka tiet sulia. 2 vuotta sitte oisin lähteny jo. Prkl.
    Mopovapaa vuosi

    Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
  3. #3
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Joka ajelit viininpunaisella R1:llä Leppävaarasta Mormonikirkkoa kohti klo 14.30 aikoihin tänään???
    Ettei ois ollu MP-messuilla ollut liikkuvan poliisin siviilimallinen, viininpunanen R1 ajamalla viety pois messukeskuksesta?

    (huomatkaa vitsikäs hymiö)
    ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
    ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
    ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
    ex. Kawasaki Z1000 (-08)
    ex. Kawasaki ER-6N (-06)
  4. #4
    Eläkeläinen pupu:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2005
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Joka ajelit viininpunaisella R1:llä Leppävaarasta Mormonikirkkoa kohti klo 14.30 aikoihin tänään???
    Lainaa Karkov kirjoitti Katso viesti
    Ettei ois ollu MP-messuilla ollut liikkuvan poliisin siviilimallinen, viininpunanen R1 ajamalla viety pois messukeskuksesta?
    Onks mp-sivaripoliisit mormooneja?
    "Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
  5. #5
    Parempi ettei tuonne vielä lähdetä kaatuilemaan...
    Life may begin at 30, but it doesn't get real interesting until after 50.
  6. #6
    Lainaa pupu kirjoitti Katso viesti
    Onks mp-sivaripoliisit mormooneja?
    Mistäs sitä tietää mihin kyseinen mopo meni, puhehan taisi olla vain suunnasta (tunnistettava kohde) ?
    ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
    ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
    ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
    ex. Kawasaki Z1000 (-08)
    ex. Kawasaki ER-6N (-06)
  7. #7
    Lainaa Karkov kirjoitti Katso viesti
    Ettei ois ollu MP-messuilla ollut liikkuvan poliisin siviilimallinen, viininpunanen R1 ajamalla viety pois messukeskuksesta?
    Mä näin kuvan ko. pyörästä muuta kautta, oli vanhemman mallinen. Jollainen kyllä MP-poliisilla löytyy myös Tosin, on ne semmosii outoi lintui että tiijä sit
    Mopovapaa vuosi

    Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
  8. #8
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Karkov kirjoitti Katso viesti
    Ettei ois ollu MP-messuilla ollut liikkuvan poliisin siviilimallinen, viininpunanen R1 ajamalla viety pois messukeskuksesta?

    (huomatkaa vitsikäs hymiö)
    Ei varmaankaan. Toi Rykönen kuulemma poistuu palveluksesta ja tilalle tulee ZZR. Väriä en huomannut kysyä.
    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
  9. #9
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Joka ajelit viininpunaisella R1:llä Leppävaarasta Mormonikirkkoa kohti klo 14.30 aikoihin tänään???
    Ooko ihan satavarma jotta oli R1. Olin meinaan juurin Huldalla noihin aikoihin just siellä. Ja juurikin ko. kirkkoa kohti, vaan ei sisään, menossa.
    CB500 - 7#, CB750 -81, CBX750F -86, A tusina "Hulda"
    ***15v***, ***18v***, ****32v****, 39v-->
    3792 -Ckm
  10. #10
    ... joka ajelit tänään kello 16.30 Honda XR:llä Kaukajärvellä?
    KTM 690 Enduro R - 2011
  11. #11
    Lainaa Jukuri kirjoitti Katso viesti
    ... joka ajelit tänään kello 16.30 Honda XR:llä Kaukajärvellä?
    Mä en edes tiedä mikä on Honda XR tai missä on Kaukajärvi mutta
    Mopovapaa vuosi

    Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
  12. #12
    Kaukajärvi on kaikesta päätellen kaukana ja se XR Honda lienee 50-80cc 4-T crossimopo..
    <p>Kahvi maidolla, Fireblade mustana. No on se Gigsuki..</p>
  13. #13
    Lainaa -Anu- kirjoitti Katso viesti
    Mä en edes tiedä mikä on Honda XR tai missä on Kaukajärvi mutta
    Honda XR = 125-500cc enduro
    Kaukajärvi = Kaupunginosa / asuinlähiö Tampereella ja soutu-urheilun kehto (MM kisa-areena 1995)
    Mutkaista tietä näkymättömiin... jollakin?
  14. #14
    Korjataan vielä sen verran että onhan XR;ää myös 600 ja 650 kokoluokissa...
    Tavan hauska vehje näihin keleihin...
  15. #15
    Hyvin paikattu... en muistanut noita isompia ja lähinnä mielessä olikin -70 -80 lukujen vehkeet
    Mutkaista tietä näkymättömiin... jollakin?
  16. #16
    Lainaa tmkankaa kirjoitti Katso viesti
    Ooko ihan satavarma jotta oli R1. Olin meinaan juurin Huldalla noihin aikoihin just siellä. Ja juurikin ko. kirkkoa kohti, vaan ei sisään, menossa.
    Kyllä olen melko varma että oli R1, mutta ei olisi eka kerta kun olen väärässä.
    ----Jos sun pyörän takavalot muistuttaa ton vanhan R1:n takavaloja...

    niin sitten se olit sinä!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  17. #17
    [QUOTE=-perttu-]Hyvin paikattu... en muistanut noita isompia ja lähinnä mielessä olikin -70 -80 lukujen vehkeet[QUOTE/-perttu-]

    No ihan se ja sama mikä peli jos on 2-pyöränen, kateeks käy. Viime vkolla pk-seudun isoilla teillä olis ollu "normi"pelille normikeli (ts. sula) mutta sitte tuli pakkasta ja nyt lunta ja kaikkee En tiijä mitkä renkaat Kukkapurkkiin ostais

    [QUOTE=tmkankaa]Ooko ihan satavarma jotta oli R1. Olin meinaan juurin Huldalla noihin aikoihin just siellä. Ja juurikin ko. kirkkoa kohti, vaan ei sisään, menossa[QUOTE/tmkankaa]

    ^jos näin, niin

    No ei tää lainaaminen taas tänään onnaa mutta viesti lienee tullut selväksi
    Mopovapaa vuosi

    Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
  18. #18
    Raahessa nähty 8.2 kaupungin alueella kaksi moottoripyörää. Olin aivan äimän käkenä. Olitko se sinä?
    youtube.com/user/mototuomas
  19. #19
    Nää kaksi ketjua Olitko se sinä 2013 kannattaisi varmaan yhdistää...
    BMW K1300S -13, ex BMW K1200S -07 ex Kawa ZZR600 ex Suzuki PV50
  20. #20
    Ei liene tarpeen koska tossa mun tammikuussa avaamassa ketjussa ei vielä juurikaan ole mitään. Eli poistan omani ja jatketaan vaan tätä.

    done
    Viimeksi muokannut: GuessWho; 09.02.2013 klo 12:03. Syy: Alkuperäinen ketju poistettu
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  21. #21
    Lainaa Rasenger kirjoitti Katso viesti
    Raahessa nähty 8.2 kaupungin alueella kaksi moottoripyörää. Olin aivan äimän käkenä. Olitko se sinä?
    Näkyy niitä varmaan enemmänkin siellä, talviralli tänä vkl Raahessa.
  22. #22
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Kyllä olen melko varma että oli R1, mutta ei olisi eka kerta kun olen väärässä.
    ----Jos sun pyörän takavalot muistuttaa ton vanhan R1:n takavaloja...

    niin sitten se olit sinä!
    no ei ne nyt sulana ihan tollaiset ole mut jos oli jotain jäähommelia keskellä sitä yhtenäistä valohässäkkää niin ovat voineet pyöreiltä tuplavaloilta näyttää. Lienee ratkaisematon case...
    CB500 - 7#, CB750 -81, CBX750F -86, A tusina "Hulda"
    ***15v***, ***18v***, ****32v****, 39v-->
    3792 -Ckm
  23. #23
    ... joka tulit vastaan Vanhalla Tampereentiellä 9.2. noin klo 12.30 ja olit matkalla Turkuun päin? Itse olin liikkeellä vaaleansinisellä Pikku-Gessulla suuntana Aura.
    Viimeksi muokannut: Alpenpassbiker; 11.02.2013 klo 11:36.
    Yamaha FJR1300A -13, BMW R1200GS -09 ja BMW F650GS -01
  24. #24
    Pavel Pude:n avatar
    Liittyi Sep 2008
    Littoinen helmi paskan keskellä.
    Lainaa Alpenpassbiker kirjoitti Katso viesti
    ... joka tulit vastaan Vanhalla Tampereentiellä 9.2. noin klo 12.30 ja olit matkalla Turun suuntaan? Itse olin liikkeellä vaaleansinisellä Pikku-Gessulla.
    Noihin aikoihin tuli tänään ajettua siellä nurkilla, mutta vastaan ei kyllä tullut ketään..
    Yamaha fz1-s
    ex Yamaha xt660x
    ex Honda CB 600 hornet
    ex Kawasaki er-6n

    Ihmisillä, jotka väittävät, etteivät anna pikkuasioiden häiritä
    itseään, ei ole koskaan ollut hyttysiä makuuhuoneessaan.
  25. #25
    Jakomäessä tulitteli äskö joku pää eellä vastaan...
  26. #26
    Tämmönen löyty netistä, kuka (tai ketkä) oli?

    http://metro.fi/paakaupunkiseutu/pus...isboksi_ugc_p1
    ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
    ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
    ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
    ex. Kawasaki Z1000 (-08)
    ex. Kawasaki ER-6N (-06)
  27. #27
    Lainaa Karkov kirjoitti Katso viesti
    Tämmönen löyty netistä, kuka (tai ketkä) oli?

    http://metro.fi/paakaupunkiseutu/pus...isboksi_ugc_p1
    Kommenteista päätellen olivat ruotsalaisia. Rispektiä vaan kovasti!

    Mutta olinko se minä, joka ajelin tänään pommisuojassa 200 metrin pätkää edestakaisin, uudelleen ja uudelleen... että oikein täysijärkistä puuhaa se!
    Reitti- ja kohdevinkkejä sekä tapahtumia kuvina:

    http://www.vanhamoto.net

    CX500 & K75 & CB500
  28. #28
    Lainaa ikiviriili kirjoitti Katso viesti
    Jakomäessä tulitteli äskö joku pää eellä vastaan...

    Haha, pääsin näköjään foorumille. Se oli salee meikäläinen, musta pyörä ja kuskilla mustapuna sadeasu ajotakin päällä. Ajokauteni alkoi tuona päivänä (15.02.) ja kyllä kellonaika + paikkakin täsmää vaikka tulikin ajettua vaikka missä ympäri PK-seutua niin muistan ajaneeni Jakiksen ohi joskus klo 14:30-15:30 välillä. Kivaa oli, renkaat piti, vaatetta kunnolla, mikäs siinä. Raikas -2 asteen talvipäivä. Motarillakin tuli ajettua satasta parikyt minsaa, testasin tuulen purevuutta, ei tuntunut missään. Kypärä meinas mennä huuruun aina liikennevaloissa, mutta nopeesti hävis kun lähti taas ajamaan. Kautta en jaksanut odotella enää hetkeäkään, koska toi autoilu ei oo mulle vaihtoehto. Niitä en oo ajellu vuoden 2009 jälkeen, ei vaan nappaa tippaakaan. Miksi päristellä jossain autotallissa käyntiin kun voi lähtee ihan oikeestikin ajamaan, täytyy kyllä myöntää etten oo koskaan lähteny ja alottanu kautta näin aikasin, mutta talviajo on kyllä kivaa. Eikai tää nyt niin vaarallista ole ettei tuolla teillä ketään näy, no minkäs sille voi. Katupyörä ja kesärenkaat mullakin, ja vielä aika huonon seoksen sellaiset. Pelon voittaminen oli kiva fiilis vaikka sydän hakkaskin kun en oo ennen ihan näil keleil vedelly tuol. Nyt tuli vähän lunta, muta vähän kattelen taas teitä ja sitten uusiks kun näyttää siltä. Eikä tää mitään huviajeluu mulle oo pelkästään, kauppareissut ym. menee tankkilaukun avulla helvetin hyvin. Harkkoihinkin pääsee hyvin. Koko talven kun on menny julkisillta, kävellen ja tsygällä, ai että tää on nyt luksusta.
    Viimeksi muokannut: Ajelupää; 18.02.2013 klo 22:53.
  29. #29
    Tuo vaatii jo päättäväistä luonnetta ja toki asianmukaisia varusteita&pyörää.
    Milläs pelillä ajelet ja millä rengastuksella?
    <p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
  30.  
  31. #30
    Kukas tuli vastaan toissapäivänä lähestulkoon Kittilän Kumputunturin juurella niiin komeen orkkimoron kans (tietenkin kelkillä)? Mulla oli tietysti rukkasmallin käsineet niin ei pystyny vastaamaan samalla mitalla. Toinen tyyppi oli jumahtanu ihan juurelle nappailemaan kuvia.
    Itse olin sini-valko-mustilla Scottin kamoilla ja saman värisellä kypärällä varustautuneena ja perässä tuli hyvänä tuntomerkkinä kaveri keltasella Tundralla Oikein pätevä reittikulkine, tutkittu juttu!
    Näin on näppylähansikkaat.
Sivu: 1 / 57:sta 1231151 ... ViimeinenViimeinen