Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 34:sta
    Moikka PrätkäMimmit!

Saatasko kasaan iiiiso mimmiporukka Naisten Kympille? Tuolla PrätkäMimmien FB-ryhmässä asiasta on jo ollut puhettakin mutta että laitetaas tänne ihan viralliselle kanavallekin

Päivämäärähän on siis su 26.5. Kympin saa juosta, kävellä, kontata tai mun kohdalla ehotettiin pyörätuolia. Prätkällä sitä kuulemma ei saa ajaa

Olisko innostusta? Jos on niin nimeä alle, pitännee sinne naisten kympin organisaatioon ottaa yhteyttä

Mä kun en 10 km:a jaksa kävellä eikä kukaan jaksa mua tuuppii rulliksessa niin jos saadaan tarpeeksi porukkaa kasaan rennolla fiiliksellä niin mä lupaan hoitaa puolivälin krouvin, eli virvoketarjoilua olis noin 5 kilsan kohdalla (se paikka riippuu reitistä). Siinä sais itteensä vähän tankattuu ja juoruttuu, siis niille jotka ei juokse kelloa vastaan

Lisätietoa: http://www.naistenkymppi.fi/index.php

Poiminta sivulta: 30.4.2013 mennessä ilmoittautuneille postitamme ilmoittautumisen yhteydessä annettuun osoitteeseen osallistujarannekkeen, T-paidan sekä tarkemman Naisten Kymppi –infon 15.5.2013 mennessä. Muista säilyttää ranneke ja kiinnittää se ranteeseesi tapahtumapäivänä. Naisten Kymppi ei korvaa kadonneita rannekkeita uusilla. Tapahtumapäivänä jokaiselle osallistujalle jaettavan tuotekassin saat maaliin tullessasi ranneketta näyttämällä.

Miltäs kuulostas?

Lisätietoa tai kysymyksiä privana tai 040 551 6565 / Anu

ps. välimatkan baariin tarttis myös prätkäuroita kantaan niitä kamoja.... Löytyiskö vapaaehtoisia?
    Mopovapaa vuosi

Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
    Hep :d
    Not bad day to drive

Jes! Meil on jo letka kasas
    Mopovapaa vuosi

Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
    muistakaa sitte merkata risteykset...
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    muistakaa sitte merkata risteykset...
    Näin isolla letkalla ihan helvatan hankalaa. Onneks mä TIIÄN et siel on poliisisetei (ja -tätei) ku auttaa matkal eksyneit neitosii
    Mopovapaa vuosi

Vois sitä mukaan tulla, kunhan on aurinkoiset kelit
    Lainaa bronchus kirjoitti Katso viesti
    Vois sitä mukaan tulla, kunhan on aurinkoiset kelit
    No se on tilauksessa se aurinkoinen keli mutta sitovia ilmoja olis kiva saaha ennen 30.4. että voin ilmoitttaa meidät ryhmänä
    Mopovapaa vuosi

Hep!

Illanviettoa sitten porukalla jälkeenpäin, ja jos joku asuu pk-seudula ja haluaa majoittaa yhden tyttösen yöksi niin iiiso plussa
    kiinnostaa, jos vauhti ei päätä huimaa
    Lainaa piipu kirjoitti Katso viesti
    Kävellen, kävellen.... Eikä ole häpeä lopettaa puolivälin baariinkaan juoruileen
    Mopovapaa vuosi

Jos Piipu lähtee niin mäkin lähden.....meiningillä "hiljaa hyvä tulee..."
    Tuleeko .org avuksi osallistumismaksuun?
    -Honda VFR 800X Crossrunner-
    -Kawasaki Z 750 S-
    -Suzuki GSF 600 S Bandit-

"Elämä on ihmisen parasta aikaa" -Matti Nykänen
    Lainaa Ertzi5 kirjoitti Katso viesti
    Jos Piipu lähtee niin mäkin lähden.....meiningillä "hiljaa hyvä tulee..."
    Tuleeko .org avuksi osallistumismaksuun?
    Jos meitä lähtee tarpeeks iso poppoo JÄSENIÄ niin meillähän olisi teknisesti mahis hakea tukea hallitukselta.... Mutta palataan siihen

Nyt vaan likat ilmottautumisia tähän ja huhtikuussahan ryhmänä näyttäs olevan ilmottautuminen edukasta vielä
    Mopovapaa vuosi

Lainaa piipu kirjoitti Katso viesti

IhQ kun muutama muukin uskaltautuu

Nassukirjan puolella oli puhetta että jokainen omaan tahtiinsa, eli ne ketkä haluavat mennä neliravia niin menevät.
    Not bad day to drive

Kamoon mimmit, eiks me oikeesti saaha enempi osallistujii??
    Mopovapaa vuosi

Ok ok, tullaan!
    Kawasaki Ninja ZX6R 2010
    Kawasaki ER-6F ABS 2009 (ex)
    Lainaa taskuvenus kirjoitti Katso viesti
    Ok ok, tullaan!
    Tässä sen huomaa, mainostaminen kannattaa Anyone else??? Huoltojoukot uupuu vielä myös....
    Mopovapaa vuosi

Mä voisin ehkä mahdollisesti harkita, jos joku muukin kävellä löntystelee koko matkan Juokseminen ei sovi tälle kropalle....
    Siis ainakin kun viimeksi ko tapahtumaan osallistuin (tais olla 2010) niin siellä oli lähdötkin ajoitettu niin että ekaks lähtee ne jotka juoksee, sit 5 tai 10 min välein lähtee pari hölkkä-porukkaa ja viimiseksi ne jotka kävelee.

Joten miksei mekin voitais kasata vaikka yks poppoo joka juoksee tai hölkkää ja yks joka kävelee.
    Ja jos Anu tahoo mukaan niin kylä sutkin otetaan mukaan koko 10km matkalle niin että pystyt osallistuun ;) (vaikka se sun pyörätuoli sitten ja mitä kaikkee tuolla ehdotettiinkaan)
    Lainaa PikkuMyy kirjoitti Katso viesti
    Siis ainakin kun viimeksi ko tapahtumaan osallistuin (tais olla 2010) niin siellä oli lähdötkin ajoitettu niin että ekaks lähtee ne jotka juoksee, sit 5 tai 10 min välein lähtee pari hölkkä-porukkaa ja viimiseksi ne jotka kävelee.

Joten miksei mekin voitais kasata vaikka yks poppoo joka juoksee tai hölkkää ja yks joka kävelee.
    Ja jos Anu tahoo mukaan niin kylä sutkin otetaan mukaan koko 10km matkalle niin että pystyt osallistuun ;) (vaikka se sun pyörätuoli sitten ja mitä kaikkee tuolla ehdotettiinkaan)
    Hehehee, miksei Vaan kuka hoitaa sitten sen puolivälin baarin Ja btw, 10 kilsaa ko työnnät rullista ni tiiätpähän työntänees
    Mopovapaa vuosi

Lainaa -Anu- kirjoitti Katso viesti
    Hehehee, miksei Vaan kuka hoitaa sitten sen puolivälin baarin Ja btw, 10 kilsaa ko työnnät rullista ni tiiätpähän työntänees
    Rulliksen voin vielä työtnääkkin, mutta kantotuolia tai paaria, saatikaan rankalautaa en aijo raahata sitä matkaa ;) Niihin saa tutustua riittämiin muuallakin...
    No siis joo, tavallaan. Ilmottauduin jo marraskuun puolella muistaakseni mukaan.. vieläku ehtis/jaksais treenaa.

Tarkotus ois parantaa aikaa roimasti, eli kuvittelen ainaki juoksevani (joskin se on enemmänki löntystelyä omalla kohalla).
    Oon mukana

Nääh, joudun sittenkin perumaan tämän.. Eli en tule juoksentelemaan, mutta hauskaa kymppeilyä muille
    Kymco Zing 125
    Suzuki G500
    Yamahafz1-S
    Kawasaki Z1000
    Hop! Mä tuun sarjaan reippaat kävelijät
    S1000RR -15 <- CBR 600 F -06 <- CBR 600 F -00 <- Diversion XJ 600 S -01
    Moikka kaikki

Mä olen sen verran huonossa kunnossa että en jaksa organiseerata ilmoittautumisia jne. Ottaisiko joku tän homman hartioilleen? Vai hoitaako jokainen ilmoittautumisen itse ja sitten kasataan tänne lista jossa on ilmoittautuneet?
    Mopovapaa vuosi

Mä harkitsen tätä, juuh ihan tosissani harkitsen

Anu, sä tiedät et mä jeesaisin sua tässä jos mun kädet ei olis ihan täys ton rääpäleen (ei enää ihan niin pienen ) kanssa... Nyt joku jeesaamaan Anua, se hoitaa aina kaiken!

Tohonhan vois ottaa ryhmän teemaksi jonkun sairaanhoitajajutun, Anu pääsee rulllikseen ja tippaletkuun ja loput on sitten siinä hoitsuina. Jos ei oikeesti jaksa työntääkkään, niin kutsutaan apuun palokunta Okei, huonot ideat syntyy iltayöstä.. Sorry
    ----Moottoripyörä on monessa suhteessa parempi kuin mies----

VTR SP1 <3
    Lainaa -Anu- kirjoitti Katso viesti
    Moikka kaikki

Mä olen sen verran huonossa kunnossa että en jaksa organiseerata ilmoittautumisia jne. Ottaisiko joku tän homman hartioilleen? Vai hoitaako jokainen ilmoittautumisen itse ja sitten kasataan tänne lista jossa on ilmoittautuneet?
    hoidetaan jokainen ite.mä ilmotin jo itteni
    Ääh, mä en pääse mukaan. Reissu just tuolloin
    Helou helou helou,

mä kävin kanssa ilmoittautumassa , huomatkaa että kuunloppuun mennessä ilmoittautuneet saavat huiman 6 euron alennuksen.

Tehdäänkö sellainen suunnitelma että tehdää tärskyt jossain ennen juoksua ja sitten juoksun jälkeen kaikki samaan läjään uudestaan ? Voidaan sitten sopia ennen juoksua minkälaisissa kokoonpanoissa mennä kolistellaan.

Pitäisikö miettiä että mennäänkö porukalla sitten syömään jonnekin ? Voitaisiin varata pöytä valmiiksi ? Syömäänhän voi tietty tulla kaikki prätkämimssut

Muokkaus : Tässä siis ilmoittautumis linkki

https://nk.tietokanta.net/naistenkym...ooli=1&navig=2
    Not bad day to drive

Varokaa risteyksissä irtosoraa.
  30.  
    Mikä nyt on tilanne tässä?

Huoltojoukkona: Anu

Löntystelemässä: Minä, anu.nuukka, bronchus, piipu, Ertzi5, taskuvenus, annepii, she!, fresh, tallu, MiRjaM

Ja tuosta kasasta löntystelee osa porukassa, osa omaan tahtia ja osa miten tahtovat. Nyt on vaan paha mennä vertailemaan näitä nimimerkkejä facebookkiryhmän nimien kanssa, kun sietlä tunnistan tasan tarkkaan Anun ja itteni xD
    Drive fast, die young. We live only once - Live it to 110%
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen