Sivu: 1 / 5:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:st 30:een 147:sta
    Nyt on kyykkypyr (kikseri) alla ja olen kyll nauttinut ajamisesta. Tulee ajeltua mutkateit aika paljon ja sopivaa vauhtia pidetn yll. Radalla olen kynyt muutaman kerran ja on pstv uudelleen. Ammattilainen en ole, mutta sanotaan ett 2-3 kesss olis kiva kurvailla radalla. Nm onnistuu oikein hyvin tuolla 750:ll kiksulla.
    Mutta sitten tuo matka-ajo.... Viime kesn kytiin Ruotsissa 4 piv ja kilsoja tuli joku 1700km. Joka paikka vet aivan juntturaan ja reissun jlkeen pyr sai olla ainaki viikon ihan rauhassa, ei tehnyt mieli ajaa. Euroopan kierros olis kiva tehd, mutta ei kyykyll...

Heittks hyvi vaihtoehtoja. Edellinen pyr oli VFR 800 ja se oli kyll aika lhell semmoista "jokapaikanhyl".
    Miten noi nakut? Esim CB1000R, Z1000?? Meneek niill mukavasti matkat?

Mys sit olen miettinyt et hommais oikee matkapyrn, tyyliin XX ja sit toinen kilvetn ratapeli. Mut sit joutuis pelaa noitten krryjen yms kanssa... ei oikeen sekn kiinnosta.

Ideoita???
    Pyrtn tll hetkell...
    Ext:Yamaha R1,Kawa ZX-6RR (rata), Honda CB1000R, GSX-R750, Honda VFR800, CBR600F
    GSX-R nyt on huonoin mahdollinen matkapyrksi.

En lhtisi niinkn nakuihin, katettu on aina parempi matka-ajossa. Kyll sport-touring pyrt olisi tollaiseen kyttn omiaan. Hayabusa, 12r/zzr1400, XX jne. Tosin noistakin busa/12r on hieman sporttisempia mit blackbirdi, mutta matka taittuu silti mahtavasti. Noi pyrt pesee tysiverisen sporttikyykyn kaikkialla muualla mukavuudessa pl. ratakytt tai syhert mutkaptkt. Mutta niitkin ajaa noilla helposti ja mukavasti.

Itse sain uutta kipin moottoripyrilyyn kun tajusin vaihtaa gsx-r:n 12r:n. Juurikin tuli pidemp siivua ajettua, niin oli se gsx-r aivan kauhea peli siihen hommaan. Olisi vhintn pitnyt jatkuvasti 150km/h pit maantiell, ett ei olisi niin tuskastunut siihen trinn ja paikkojen puutumiseen. Nm sport-touring vehkeet ei yllyt kuskia samanlailla kaahaamaan mutkaptk mit esim. gixxerit tekee, sekin ihan hyv puoli Matkanteko on sport-touring pyrll ihan leppoisaa rajoituksen mukaisilla vauhdeillakin.
    Viimeksi muokannut: SMRacing; 27.01.2013 klo 16:57.
    Kawasaki ZX12R B1
    EX: SUZUKI GSX-R750 k1 / SUZUKI GSX-R750 Y /KAWASAKI ZX6R

En ole viel koskaan trmnnyt pyrn joka olisi oikeasti hyv kaikilla noilla osa-alueilla. Oma valinta oli hankkia ratapyr erikseen krryineen pivineen. Toiveissa olisi saada ratapivist irti enemmn iloa ja vauhtia siihen vahvemmin tarkoitetulla vehkeell. Huomasin ett pieni sli katulaitetta kohtaan radalla, katkaisi isoimmalta ilolta krjen pois. Samoin renkaistuksen jrkeistminen olisi ollut tavattoman hankalaa jos samoilla tulisi yritt ajaa mutkaptki tiell ja napsia sekunteja radalla. Milln busalla en voisi edes kuvitella nauttivani ratapivist. Sen verran tahmean ja kankean nkist niiden menoa oli katsella.

eli reilusti vaan joku ratarkki siihen hommaan ja sitten katupyrn valinta sen mukaan mit eniten sill harrastaa. Nakua en itsekkn pitisi jos ajelisin useamman sadan pivkilometrin siirtymi. Oma valinta perustui siihen ett mietin mist posa ajamisesta koostuu ja huomasin heti ett mutkailu tytti 80% ajamisesta. Ptin siis olla investoimatta sellaiseen mit teen vain sattumalta kerran kaksi kesss ja sijoitan rahani sellaiseen mik oikeasti palvelee harrastustani. Enk ole katunut valintaani sekuntiakaan.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 500 maxiscooter :D
    Mielestni tuolla jakaumalla (tuhansia kilometrej matkaa reissun aikana, muutama ratapiv vuodessa) pitisi painotusta vied matkustusmukavuuden puolelle. Kuskistahan se riippuu mist sit pit, mutta jos kikseri tuntuu pahalta, niin en min ne jrke vaihtaa toiseen kyykyst ajettavaan. Pikemminkin miettisin, mill matka tahi yleispyrll viitsii tehd ne muutaman ratakynti vuodessa. Pmmin #moottoripyora.orgilla aiheesta esitetyn idean vfr1200:sesta jota matkapyrfanit sanovat huonoksi matkapyrksi (aitoihin sellaisiin verrattuna). Kyykkytaustalla sellainen voisi olla hyv matkapeli ja riittvn vikkel viihdyttkseen satunnaisesti radallakin.

Katteilla on valtava merkitys matkustusmukavuuteen. En ikipivn ajaisi euroopan kierrosta smc:ll tai milln muullakaan nakulla vaikka jotkut hullut niinkin tekevt
    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
    Kiitoksia pointeista. Joo, en hae isoa sporttista matkapyr (ZZR, Busa yms). Koska eniten kuitenkin nautin mutkateist ja sen vuoksi varmaan ajelenkin nyt kiksulla. Muuten olen erittin tyytyvinen pyrn, mutta nyt tuntuu ett olis kiva heitt pidempikin lenkkej. Kiksulla tuli ajettua esim 500km pivss ja se meni hyvin (sopivasti mutkatieta ja sopivasti vauhtia). Mutta sitten kun niit pivi tulee perkkin... niin ei olekkaan en niin mukavaa.

Paras vaihtoehto olisi varmasti se 2 pyrn vaihtoehto jota GW suositteli.

Nakulla ei ole tullut ajettua kuin 50 km ja en osaa niist sanoa mitn, sen vuoksi kyselinkin. ( ja olen lukenut juttuja jossa niill kydn euroopassa heittmss muutaman tonnin lenkki).
    Pyrtn tll hetkell...
    Ext:Yamaha R1,Kawa ZX-6RR (rata), Honda CB1000R, GSX-R750, Honda VFR800, CBR600F
    Jotta mutka-ajamisesta ei kokonaan lhtisi vauhdin hurma ja nautinto olisi pyrn kai kuitenkin oltava aika sporttinen? Joten XX, Hayabusa, ZZR1400, BMW K1200-1300, FZ1-S ym lienee oikeanlaisia vaihtoehtoja.
    Mutta ylltten nm mykyiset isot adventurepyrt tarjoavat mys hyvn vastuksen nille sporttisille matkapyrille! (Varsinkin Ducatin Multistrada, Triumphin Explorer tai KTM 1200 Adventure !!)
    S1000XR & XChallenge
    gozamite-blogi
    Lainaa JuSu1978 kirjoitti Katso viesti
    Nakulla ei ole tullut ajettua kuin 50 km ja en osaa niist sanoa mitn, sen vuoksi kyselinkin. ( ja olen lukenut juttuja jossa niill kydn euroopassa heittmss muutaman tonnin lenkki).
    omapohjaisesta kokemuksesta nakuilla ajamisesta, voin kertoa ett lhes kaikki suoralla tiell ajetut vauhdit 130km/h ja yli on sellaista niskarkki ett sukat jalasta. Jnn on se ett mutkilla ei haittaa hetkittiset selvsti kovemmatkaan nopeudet. Mutta tasainen ajoviiman paine puuduttaa jos 20 kilsan pst, ja tehokkaasti. Mutta en ihan heti nkisi ett vaihtaisin nakua mutkaleluna mihinkn muuhun. Ajoasento, hallittavuus, nopeiden vistjen teko ja moni muu asia on niin helppoa tolla ett joskus oikein toivoo ett eteen tulisi jotain visteltv
    Joskus muistan nhneeni linkin jollekkin sivulle miss voi valita pyrn merkin/mallin/kuski pituuden ja siit nkee sitten kaikki etisyydet mm. kahvojen, jalkatappien ja polvikulmat yms. Ja viel voi muutella jalkatappien ja kahvojen paikkaa.

Muistaakos joku tmmist, vois vhn kattella siitkin eri malleja. Jossain vaihessa meni tietokoneen asennus uusiks, niin ei ole paljoa suosikkeja muistissa...
    Pyrtn tll hetkell...
    Lainaa JuSu1978 kirjoitti Katso viesti
    Joskus muistan nhneeni linkin jollekkin sivulle miss voi valita pyrn merkin/mallin/kuski pituuden ja siit nkee sitten kaikki etisyydet mm. kahvojen, jalkatappien ja polvikulmat yms. Ja viel voi muutella jalkatappien ja kahvojen paikkaa.

Muistaakos joku tmmist, vois vhn kattella siitkin eri malleja. Jossain vaihessa meni tietokoneen asennus uusiks, niin ei ole paljoa suosikkeja muistissa...
    Oletkos koskaan testaillut supermotoja? Hypermotard, KTM 990 SMR, Aprilia Dorsoduro, BMW Megamoto...

Ajoasennon puolesta menee kaikenlaista matkaa, pidemp ja lyhemp, yksin ajaessa. Ja matkatavaraa mahtuu sen verran mukaan mit yksi mies matkoillaan tarvitsee.
    Itse en ole radalla kynyt, mutta nhnyt ja kuullut ett radallakin psee kivasti kurvailemaan. Mutkatiell ja kaupungissa nuo on ihan ykksi.

Ei muutakuin testaamaan kevll, suosittelen lmpimsti.
    Nyt Kawasaki ZZR1400 2011 VIHRE
    ex Ducati Hypermotard 939
    ex Kawasaki ZZR1400, 2010
    ex Kawasaki ZZR1400, 2006
    ex BMW Megamoto
    ex Yamaha FJR
    ex Kawasaki ZZR1200
    ex Suzuki SV650N
    CB1000R on kadulla ihan mukava ajokki, jos tuulensuojan puutetta ei lasketa. Sen sijaan radalla kallistusvara loppuu totaalisesti kesken jos vauhdit alkavat olemaan sellaista reipasta keskinopeanryhmn vauhtia. Sama juttu tosin ilmeisesti melkein kaikissa muissakin nakupyriss, eli ei ne kyykkyjen polvikulmat turhaan ole niin tiukkoja.
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    Milln busalla en voisi edes kuvitella nauttivani ratapivist. Sen verran tahmean ja kankean nkist niiden menoa oli katsella.
    Wiltzu ei vetny busalla radalla kai kuin ~10 sekkaa sua kovempaa.
    Superbike #7
    Aloittajan kysymykseenkin piti tietty vastata, mutta meinas unohtua tuolle arvuuttajalle kettuillessa.

Thn menness paras all-around pyr, jonka olen omistanut on ehdottomasti Super Duke. Pivittisen tymatkakulkineena ihan loistava, helppo pyr kikkailla, toimii mutkaptkill kuin unelma (mielestni katukaahaamiseen parempi kuin kyykyt), ainut pyr thn menness, jolla on voinut ajaa yli 400km pivsiivuja ilman, ett se on suorittamista ja matkustajallekin on ihan mukavasti tilaa. Ja radallakin tll ehtii nopean ryhmn kyytiin suhteellisen kivuttomasti. Hauskimmillaan t laite on kuitenkin ehk soralla. Miks sen hauskempaa kuin laskee koko ajan sladissa joko kaasulla tai moottorijarrulla. Viel kun heitts nappulat alle (mys takavanteelle sopiva kumi lytyy) vois kuvitella vetvns jopa vhn off-roadia.
    Superbike #7
    Mulla samanlaiset pohdinnat kuin aloittajalla. Itse ajelin viime kesn BMW F800R ja nakupyrn suojattomuus hiritsi yli 150km ajoissa... Joten siis pohdinnassa sporttista matkapyr joka sopii mutkakyttn. Kvin lyhyesti ajamssa syksyll K1300S ja Kawan Z1000SX. K1300 olisi tietty hieno mutta suht kokemattomalle ajajalle se tuntui liian rajulta. Sen sijaan Z tuntui hyvlt kompromissilta minulle, toimi mutkateill hyvin, ajoasento ei liian kyykky, ja katteet toimi hyvin. Ja omaa silmn siisti !

Todnkisesti kallistun siis kawaan, ellei tss nyt jotain ihan jrisyttvi ehdotuksia tule.

Bk
    Kawa Z1000SX, BMW K1300S ja Ducati XDiavel
    Etel-Saksa
    Lainaa Hurvatti kirjoitti Katso viesti
    Thanks! Just tm oli hakusessa. Ja kiitokset muistakin kommenteista...
    Pyrtn tll hetkell...
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Wiltzu ei vetny busalla radalla kai kuin ~10 sekkaa sua kovempaa.
    Kyll m lydn sulle muitakin ukkoja jotka kikkailee sun kisapyrn kanssa samoilla luvuilla busalla (jonka pits hvett jotain ihan muuta kuin minua), ja jotkut ehk jopa lujempaa. mutta nyt on kyse jostain ihan muusta. Suurin osa radalla bussia kuskanneista olivat mutkissa aika lailla helisemss sen varttitonnarin kanssa.
    Viimeksi muokannut: GuessWho; 27.01.2013 klo 23:20.
    Lainaa Bratkartoffel kirjoitti Katso viesti
    Todnkisesti kallistun siis kawaan, ellei tss nyt jotain ihan jrisyttvi ehdotuksia tule.
    Bk
    Joo, tota yks myyj suositteli minulle ja vhn kiinnostuin, mutta kuvia kun katselee, niin ulkonk ei ihan hirveesti miellyt. Normaali Z on taas komea mielestni. Mutta kunhan nkee liven, niin se voi ollakkin ihan eri juttu.
    Jos vaikka MP-messuilla olis esill.

Duke olis varmaan mys harkitsemisen arvoinen kapistus.
    Pyrtn tll hetkell...
    poikkeus vahvistaa snnn. Kyll m lydn muitakin ukkoja jotka kikkailee sun kanssa samoilla luvuilla busalla (jonka pits hvett jotain ihan muuta kuin minua), ja jotkut ehk jopa lujempaa. mutta nyt on kyse jostain ihan muusta. Suurin osa radalla bussia kuskanneista olivat mutkissa aika lailla helisemss sen varttitonnarin kanssa.
    Ois muuten oikeesti aika pirun hausta nhd joku tekijmies busan puikoissa radalla varsinkin niin, ett kaveri painais edell karkuun. Sais taas vhn eri tavalla perspektiivi thn harrastukseen. Viime kesn oli pirun hienoo katella kun Kallion Mika veti linjaa edell. Ite veti maailman eniten tysi samalla kun Mika katteli olan yli taaksepin, ett tuleeko se sielt. Muutenhan tuossa olan yli kattelussa ei olis mitn, mutta kun samaan aikaan kaveri kytt koko radan niin, ett hiekka plht radan reunasta ilmaan...ja itse pelottaa kun on alle metri radan reunaan matkaa.
    Odotapa muuten kun olet ekaa kertaa nopeassa ryhmss radalla silloin kun seassa on piikkikuskeja. Pikkasen meinaan kasvaa nyryys kun tollanen alle 15v kaveri vet eka ulkokautta mutkassa ohi ja seuraavalla suoralla sit ei saa kiinni edes tonnarilla.
    Mut siis t posken soittaminen sulle vaan tht vahvasti ens kes varten. Kun on leuka riittvn tiukasti rinnassa heti alkukevst, ottaa mys pkoppa ihan eri tavalla uutta infoo vastaan. Ett eikhn me susta ihan ripee vanhus viel tss tehd.
    Superbike #7
    Ois muuten oikeesti aika pirun hausta nhd joku tekijmies busan puikoissa radalla varsinkin niin, ett kaveri painais edell karkuun. Sais taas vhn eri tavalla perspektiivi thn harrastukseen. Viime kesn oli pirun hienoo katella kun Kallion Mika veti linjaa edell. Ite veti maailman eniten tysi samalla kun Mika katteli olan yli taaksepin, ett tuleeko se sielt. Muutenhan tuossa olan yli kattelussa ei olis mitn, mutta kun samaan aikaan kaveri kytt koko radan niin, ett hiekka plht radan reunasta ilmaan...ja itse pelottaa kun on alle metri radan reunaan matkaa.
    Odotapa muuten kun olet ekaa kertaa nopeassa ryhmss radalla silloin kun seassa on piikkikuskeja. Pikkasen meinaan kasvaa nyryys kun tollanen alle 15v kaveri vet eka ulkokautta mutkassa ohi ja seuraavalla suoralla sit ei saa kiinni edes tonnarilla.
    Mut siis t posken soittaminen sulle vaan tht vahvasti ens kes varten. Kun on leuka riittvn tiukasti rinnassa heti alkukevst, ottaa mys pkoppa ihan eri tavalla uutta infoo vastaan. Ett eikhn me susta ihan ripee vanhus viel tss tehd.
    Tiedn tunteen. Liki 10 vuotta motocross radoilla eik ollut ihan yks ja kaks kertaa kun kiskot 500:lla hondallas tai isolla Husabergin nelikolla ja luulet siirtvs vuoria. Kunnes alat kuulla sellasta infernaalista ulinaa takaa ja pian huomaat kun joku A luokan junnu kiskoo rinnalle kasikymppisell. M lhden ensi kesn nyrempana kuin olen koskaan mihinkn lhtenyt ja otan ilolla vastaan kaiken mik tekee hommasta turvallisesti nopeampaa. Tss iss kun ei juuri ole varaa mihinkn kahden kuukauden saikkuihin harrastuksen takia

Mutta itse aiheeseen liittyen olen silti vahvasti siin uskossa ett kehittykseen ja erityisesti nauttiakseen harrastamisesta, oikean laatuinen harrastevline on parhaita tapoja saavuttaa se tila.
    Mutta itse aiheeseen liittyen olen silti vahvasti siin uskossa ett kehittykseen ja erityisesti nauttiakseen harrastamisesta, oikean laatuinen harrastevline on parhaita tapoja saavuttaa se tila.
    Tss kohtaa kyll yhdyn teikliseen (siis mielipiteeseen). Yhden kesn vietin kilvellisen k7 gixerin puikoissa, joka tuli hankittua rata-ajoa silmll piten ja kyllhn saa paskempaa katupyr ihan oikeasti etsi. Ratavleill se sentn alko olemaan suurinpiirtein ajettava laite mys kadulla, mutta ajoasennon puolesta ois pitny vet koko ajan n. 200 lasissa, ett olis ollu kivaa. Eli kadulle katulaite (Se uus Duke, kunhan suostuuvat myymn) ja radalle sitten sinne tehty laitos niin on harrastaminen hauskaa koko ajan.
    Superbike #7
    Lainaa Bratkartoffel kirjoitti Katso viesti
    Mulla samanlaiset pohdinnat kuin aloittajalla. Itse ajelin viime kesn BMW F800R ja nakupyrn suojattomuus hiritsi yli 150km ajoissa... Joten siis pohdinnassa sporttista matkapyr joka sopii mutkakyttn. Kvin lyhyesti ajamssa syksyll K1300S ja Kawan Z1000SX. K1300 olisi tietty hieno mutta suht kokemattomalle ajajalle se tuntui liian rajulta. Sen sijaan Z tuntui hyvlt kompromissilta minulle, toimi mutkateill hyvin, ajoasento ei liian kyykky, ja katteet toimi hyvin. Ja omaa silmn siisti !

Bk
    M kvin kanssa ajamassa Z1000SX. Tuntui todella kankealta ZXR400-fighterin jlkeen.

Kaveri osti Tuonon (v2) kokeilematta ilmeisesti samat kytttarkoitukset mieless kuin aloittajalla. Voi olla, ettei voi menn vikaan.
    Viimeksi muokannut: Miikam; 28.01.2013 klo 00:02.
    Ja kakka roiskusi.
    http://www.miikavenalainen.net
    Nakuista Triumph Speed Triple... Enk kyll itse ainakaan ne kyykky huonona matka-ajossakaan... Viimekesn taisi pisimmt lenkit olla 300+km... Ja ainakin itselle tuo Ruutonen sopii kuin hanska kteen. Raskain reissu olisi ollut raskas mill tahansa pyrll (matkatavaroiden paino n. 20kg)... Rytknen toki voisi olla kiva mutta siin ei taida olla ihan samaa kiukkua kuin tuossa kusiaisessa... Oma valinta on siis Ruutonen
    Yamaha YZF-R6R
    Suzuki GSX650F (ex)
    http://kauppa.tappismc.fi/
    http://mopollasuohon.blogspot.com/
    http://www.youtube.com/user/Hammu78
    Lainaa Hammurab kirjoitti Katso viesti
    Nakuista Triumph Speed Triple... Enk kyll itse ainakaan ne kyykky huonona matka-ajossakaan... Viimekesn taisi pisimmt lenkit olla 300+km... Ja ainakin itselle tuo Ruutonen sopii kuin hanska kteen. Raskain reissu olisi ollut raskas mill tahansa pyrll (matkatavaroiden paino n. 20kg)... Rytknen toki voisi olla kiva mutta siin ei taida olla ihan samaa kiukkua kuin tuossa kusiaisessa... Oma valinta on siis Ruutonen
    Kyll siin on...se kiukku vaan alkaa muutaman tonnin aiemmin ja sit tulee aika lailla isommalla kdell.
    Superbike #7
    Omaa kokemusta CB1000R. Viimekesn radalla, mutkaptkill ja reissussa. Heikoin lenkki hondalle on rata ja nakulla matkaa ajaessa tytyy tyyty alle 130km/h kuten GuessWho yll jo mainitsikin, mutta kukapa ny huvikseen rtkll motaria ajaa jos on maalaistiet vieress. Parasta antia on mutkaptkt tuolle CB:lle. Viimekesn kytiin viikonloppureissulla Vimpeli-Savonlinna 370km/suunta, 1050km/3vrk eik mitn ongelmia... Tietty ongelmia voi tuottaa oma asenne nakupyrll matkailuun, mutta kun asenne on kunnossa niin lhes mik tahansa pyr on matkapyr....
    Honda CB1000RA -10

Kyll siin on...se kiukku vaan alkaa muutaman tonnin aiemmin ja sit tulee aika lailla isommalla kdell.
    No no, oos nyt hiljaa! Koittanu tss itelle vakuutella miksi en tonnaria tarvi PERKELE! Taasko sit joutuu mopoa vaihtamaan
    Yamaha YZF-R6R
    Suzuki GSX650F (ex)
    http://kauppa.tappismc.fi/
    http://mopollasuohon.blogspot.com/
    http://www.youtube.com/user/Hammu78
    Lainaa Hammurab kirjoitti Katso viesti
    No no, oos nyt hiljaa! Koittanu tss itelle vakuutella miksi en tonnaria tarvi PERKELE! Taasko sit joutuu mopoa vaihtamaan
    Et s tarvi, enk mkn olis tarvinut. Hankin tonnisen vain siksi ett voin kertoa omistaneeni sellaisen joskus
    Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
    Viimekesn 3500km/7piv kawasaki z750:ll, ei tullut kuin perse kipeksi, mutta 50km vlein kun nousi hetkeksi seisomaan tapeille niin johan helpotti. Voin suositella nakua mys matkailuun
    Poista hiritsevt mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
    Kyll noilla ajotottumuksilla (parit ratakierrokset, arkiajoa ja muutamat pidemmt reissut) kallistuisin ehk jonnekin nakuun pin. Itse nyt en ajele kuitenkaan paljon yli 200km siivuja vaikka olisi minklainen matkalehm alla kun en autollakaan jaksa posottaa tuhottomasti.

Samaa mantraa voi tss toistella, ett motarilla naku ei ole kovin pop. Tosin kun esim. Z1000 SX:n kvin koeajamassa niin sitten sen sijaan, ett tuuli olisi painanut kroppaan niin se pyritteli pt ja suhinoi menemn. Ehk tst olisi tottumuksen kautta pssyt ohitse. Hitusen kankea (rengastus, paineet?) oli omana makuun SX vaikka muutoin vaikutti mukavalta pelilt ja kaksi pll olisi varmasti ollut ktevmpi kun CB.

CB1000R tuulisuoja on tosiaan olematon. Tied sitten miten esim FZ1-S:n osittainen kate auttaisi tuollaisessa ajossa. Misss se Bemarin S1000RR:n naku-versio viipyy
    Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
    http://www.motorcycle-usa.com/9/1112...-Shootout.aspx
    Ei muuta kuin lis vett myllyyn. Ja nyt pitisi olla objektiivista asiantuntemusta.
    <p>.</p>
  30.  
    Herra Heinkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jsen
    Lainaa Miikam kirjoitti Katso viesti
    M kvin kanssa ajamassa Z1000SX. Tuntui todella kankealta ZXR400-fighterin jlkeen.

Kaveri osti Tuonon (v2) kokeilematta ilmeisesti samat kytttarkoitukset mieless kuin aloittajalla. Voi olla, ettei voi menn vikaan.
    Tuohon viel saa kait jonku vhn jatketun pleksin.

Kakspll ominaisuudet voi olla niin ja nin, mutta muuten menee varmaan hyvin matkalle, mutkille ja radalle.?

(Toimintasde on tietty miinus matka-ajoon, ja aika iso sellainen)
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lhes poikkeuksetta tytt paskaa, eik sit ole tarkoitettu kenenkn silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Sivu: 1 / 5:sta 123 ... ViimeinenViimeinen