Tulokset 1:stä 29:een 29:sta
  1. #1
    Kuinka kannattaa suhtautua esim. google-mapsin reittisuunnittelun antamaan matka-aikaan eteläisessä norjassa?
    Siis ilman omia pysähdyksiä. Tarkoitus olla liikkeellä heinä-elokuun vaihteen tietämissä.
  2. #2
    Meidän reissulla sellainen 300km oli kyllä ihan koko päivän ajo. Mikäli ajelee muita kuin pääväyliä, on keskinopeus todella alhainen. Jos majoituksia ei varaa etukäteen, kannattaa niitä alkaa etsimään viimeistään siinä klo 20 tienoilla.
    https://reissu.org
  3. #3
    Itse suunnittelen tässä myös pidempää reissua Norjaan ja päivämatkat on tosiaan mielummin alle 300 kuin yli. Meitä on vielä vähän isompi porukka letkassa...
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  4. #4
    Vuonojen äärelle olis tarkoitus mennä aikalailla niin että oslon länsipuolella eka yöpyminen. Siitä sitten siten että enemmän nautiskelua ja vähemmän harmaita hiuksia. Emäntäkään ei jaksa ihan koko päivää kököttää harakkana. Reilu viikko varattu aikaa. Jos siellä suunnittelee ajavansa reilu 200km päivässä niin kerkeneekö kylliksi "pakollisia"
    näkemään? -ja iltakaljatkin ruuoan kanssa juomaan
  5. #5
    Viikko on aika lyhyt aika Norjan reissulle. Yksi päivä suuntaansa menee jo Ruotsin läpi ajellessa. Ajetun päivämatkan pituus jää aika lyhyeksi Norjassa ajellessa, varsinkin jos meinaa tehdä muutakin kuin ajaa aamusta iltaan. Yöpaikkaa kannattaa alkaa ajoissa katselemaan, mitä myöhempään menee sen haku illalla, valikoimaan jää lopuksi ne kalliimmat paikat.
    2011 vedettiin pikku porukalla Etelä-Norjasta Keski-Norjaan ( Hki-Naantali-Ruotsin läpi-Oslo-Dalen-Lysebotn-Sauda-Voss-Aurland vuorten yli-Jotunheimen 55 tietä-Trondheim-Ruotsissa siksakkia Umeoon-Vaasa-Hki ) kaikki parhaat mutkapätkät koluten 6 päivässä rapiat 4000 km. Se oli pelkkää ajoa ja mutkista nautiskelua.
    Nykyiset Kawat tallissa:
    KLX 250 B1 - 81
    Z 1000 ST E1 -79
    Z 1000 ST E2 -80
    Mean Streak 1600 -07
    Z 1000 Special Edition -14
    GTR 1400 -08
    Spectre 1100 D1 -82
    KX 250 XC KL Enduro -21
    KLE 500 -91
  6. #6
    Noista majapaikoista.. viime kesänä oltiin muuan yö norjan puolella. Kertaakaan ei varattu etukäteen mökkejä tms ja hyvin saatiin noina öinä mökki. Siinä kuuden aikoihin alettiin etsiä majoitusta eli hyvissä ajoin. Viimeinen yö norjan puolella meni mökissä, joka saatiin joskus puoli yhdeksän aikaan illalla, se meni hieman myöhään kun sekin leirintäalue meni kiinni klo 22..

    Hintoja en muista mitä suunnilleen olivat, kallein paikka taisi olla hotelli geirangerissa, siellä ei viitsitty pihdata kun se oli tavallaan matkan kohokohta tai se mitä mentiin katsomaan.. hieno oli ,myönnetään.. ja mukava oli ajopäivän päätteeksi ammeessa lillua..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  7. #7
    Joo eli tarkoitus tosiaan olla itse etelä norjassa seitsemän päivää. Vaikka keskemmästä norjasta jäisi jokin paikka käymättäkin niin onpahan sit mitä mennä seuraavalla kerralla pällistelemään.
    Ja kaikki vinkit kelpaa...
    Ainakin alppireissul toteutui nuo aamusta lähdöt ja majapaikan hakua sitten juurikin tuossa 18 aikoihin.
  8. #8
    Karavanaamari suopo:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Mar 2008
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Joku vuosi sitten kun siellä ajelin niin meille vakiintui päivärytmiksi 07 ylös, 08 liikkeelle,
    päivällä yksi kunnon ruoka jossain ja muutamat välikaffet.
    Iltapäivällä illan nestetankkaus + iltapala + aamiaistarpeet takapaksiin jostain ja hytte hakemaan klo 17 nurkilla,
    klo 18 oli jo eioota tarjolla muutamista paikasta kun niksmanni oli ne ehtinyt valloittaa, joten piti kysyä seuraavasta. Ja yhtenäkään päivänä ei taidettu yli 300km keretä noilla aikatauluilla.
    Absit iniuria verbis, te absolvo....no eikä
    KTM Super Adventure 1290 -2015
    Exät FJR-2009, FJR-2004, Honda VF1100C-1984, Suzuki DR650
  9. #9
    Pistin samaan otsikkoon kysymyksen, otsikko sopii niin hyvin.

    Kesällä olisi tarkoitus ajella pohjois-Norjaa Lofootteja ja Nordkappia.

    Alustavasti olen suunnitellut Lofootit-Tromssa välin ajelevani reittiä pitkin. Onko kellään perstuntumaa, missaako tällä reitillä jotain nyt oleellisesti? Varsinkin Tennevollista Tromsaan välillä olisi käytettävissä aikaa hiukan pidempäänkin matkaan.

    Yöpymisistä tai ajokilometreistä ei kannata välittää, enemmän siis kiinnostaa reitin järkeellisyys.
    https://reissu.org
  10. #10
    Viikko sitten palattu tuolta etelä-norjan vesisateista ja ne maisemat on itelle täysin sivuseikka, ajamaan ku on lähteny eli siinä 700 − 1400km päivää kohen ja tuon takia saankin ajella ihan ittekseen
    "On vain kaksi ääretöntä asiaa: universumi ja ihmisten typeryys. Ja ensin mainitusta en ole aivan varma." Albert Einstein
  11. #11
    Lainaa Wolff kirjoitti Katso viesti
    Pistin samaan otsikkoon kysymyksen, otsikko sopii niin hyvin.

    Kesällä olisi tarkoitus ajella pohjois-Norjaa Lofootteja ja Nordkappia.

    Alustavasti olen suunnitellut Lofootit-Tromssa välin ajelevani reittiä pitkin. Onko kellään perstuntumaa, missaako tällä reitillä jotain nyt oleellisesti? Varsinkin Tennevollista Tromsaan välillä olisi käytettävissä aikaa hiukan pidempäänkin matkaan.

    Yöpymisistä tai ajokilometreistä ei kannata välittää, enemmän siis kiinnostaa reitin järkeellisyys.
    Kuullut puhuttavan että Narvik olisi kaunis vanha kaupunki, tiedä sitten mut sehän ois siinä melkein matkanvarrella ja kuulisinpa sitten itsekkin onko näin. Suunnitteilla tod.näk. ensvuojelle tuollapäin käyntiä..
    <p>Kahvi maidolla, Fireblade mustana. No on se Gigsuki..</p>
  12. #12
    Moi !

    Viikonpäästä lofooteille.Menomatka pohjoisen kautta kierrellen ja tulo Uumaja-Vaasa. Onko sieltäpäin juuri tulleilla
    mitään mielenkiitoista kerrottavaa.
    <p>R 1200 RT</p>
  13. #13
    Lainaa jappi kirjoitti Katso viesti
    Moi !

    Viikonpäästä lofooteille.Menomatka pohjoisen kautta kierrellen ja tulo Uumaja-Vaasa. Onko sieltäpäin juuri tulleilla
    mitään mielenkiitoista kerrottavaa.
    Ei oltu lofooteilla, mutta yleisesti Norjasta: Kalja on kallista. Sinisiä setiä ei juuri näkynyt yli 3000km matkalla. Visa electron ei toimi joka paikassa, mutta aikuisten Visa futasi aika pitkälti kaikkialla. Sadekamppeet kannattaa olla messissä. Erityisesti vuotavat hanskat ja saappaat oli meidän poppoon riesana. Ei muuta ku hyvää matkaa
    Honda CB1000R
  14. #14
    Ainakin Masterin debitpuoli pelasi joka paikassa missä oli maksupääte. Eli ihan kuin kotomaassakin tuo maksaminen Norjassa. Sadetta oli hieman, joten sateenpitävää pitää ehdottomasti olla. Myös sellaiset kengät.
    -juha-
  15. #15
    Ensi viikolla lähtö kohti Nordkapp-Lofootit-Geiranger-Tukholma. Pituus n. 5000 km. Renkaat vähän mietityttää, mutta ovat sen verran hyvät että lähtö niillä, kaiken järjen mukaan tuon pitäisi kestää kyllä. Kaiketi tarpeen tullessa Norjassakin renkaita saa
    Onko kellään kokemusta hintatasosta ?
    GSX 1250 FA -13
    GSF 1250 Sa -07
    GSF 600 S -03
  16. #16
    Lainaa luukas kirjoitti Katso viesti
    Onko kellään kokemusta hintatasosta ?
    Iltaisin ruoka oli noin 150-300 nok, riippuen toki siitä mitä tilasi. Joistain rafloista sai satkullakin ruokaa. Bensa maksoi noin 14 nok per litra. Kaljatuoppi oli kalleimmillaan vajaat 100nok, eli eipä paljoa tullut ölppää vedeltyä baareissa ainakaan.
    Honda CB1000R
  17. #17
    Lainaa luukas kirjoitti Katso viesti
    Ensi viikolla lähtö kohti Nordkapp-Lofootit-Geiranger-Tukholma. Pituus n. 5000 km. Renkaat vähän mietityttää, mutta ovat sen verran hyvät että lähtö niillä, kaiken järjen mukaan tuon pitäisi kestää kyllä. Kaiketi tarpeen tullessa Norjassakin renkaita saa
    Onko kellään kokemusta hintatasosta ?
    Uusi takarengas (Bridgestone Battlax BT-023) vaihtotöineen reilut 300e Harstadin mp-liikkeessä viime vuoden syyskuussa.

    Rengas tyhjeni E6:lla, kun olin ajelemassa pohjoisesta kohti Bjerkvik:iä ja syypääksi ilmeni lasinsiru
    Onneksi renkaanpaikkaussarja (mallia karhunpaska) oli mukana, mutta pakkauksessa luvatun “yhdellä patruunalla täyttää 180/55-17 renkaan noin kahden baarin paineeseen“ hommaan meni kaikki kolme co2-patruunaa eikä senkään jälkeen 150/70-17 renkaassa ollut mittarin mukaan kuin 150kPa. Ei sinänsä ollut yllätys..
    Nilkutin jokusen kymmenen kilometriä Bjerkvik:iin vain todetakseni että paikasta löytyneiden kahden huoltoaseman renkaantäyttöpistoolit olivat entisiä. Toiselta huoltsikalta sain ajo-ohjeet läheiselle autokorjaamolle, jossa sain ilmaa renkaaseen ja ajo-ohjeet sekä puhelinnumeron tuonne edellämainittuun Harstadin mp-liikkeeseen. Onneksi hyllystä löytyi passelin kokoinen rengas ja koko rengasepisodi oli ohi juuri ennenkuin liike meni kiinni.
    Siitä olikin hyvä jatkaa E10:iä melkein Lofoottien kärkeen, missä tien päästä löytyi parkkipaikka ja pienen polun päässä mitä hienoin paikka telttaleiriytymiseen http://goo.gl/maps/owzLU
    Nyt: -, Oli: Yamaha XV1900 MidnightStar, Suzuki DL650 WeeStrom -06. AVJ16 #52
  18. #18
    Eilen tulin takasin 3300 km (9 päivää) norjan tripiltä. Lähdettiin Kolarista Kiirunaan, Lofoottien kärkeen, Laivalla Bodöhön, rantatie 17 päästä päähän, ja trondheimin kautta geirangeriin ja aurlandiin, josta takas oslon kautta stokikseen ja viikkarilla suomeen. Oli todella upea reissu. Päivämatkaksi tuli 270 km - 470 km, riippuen lauttojen määrästä ja norjalaisesta vauhtirajoitusten mielettömyydestä. Kannattaa tosiaan varautua, että hyväkuntoisilla leveillä teillä on melkein sääntönä 60 km/h rajoitus, vaikka hyvin voisi olla 100. Poliiseja ei maanteillä paljoa näy, mutta rangaistukset on kovat.
    Hintataso on tosiaan suomeen verrattuna korkea. Bensa maksaa 15-16 NOK/l, ja yöpyminen campingalueiden mökeissä on 450 NOK ylöspäin (yleensä 500-600), telttapaikka 150-200, ja halvimmillaan ruoka on 100 NOK (tarjouspizza paikallisessa lättypaikassa). Vähän halvemman hotellihuoneen saa samaan hintaan kuin mökin campingalueelta, joten kannattaa tätä myös harkita. Mutta norjassahan on voimassa kuta kuinkin samat jokamiehenoikeudet kuin suomessa, joten teltta vain pystyyn komean puron varteen tai vesiputouksen viereen, niin pääsee halvemmalla ja hienommilla näkymillä. Jos mökkiä haluaa, niin ainakin näin heinäkuun alkuun oli kyllä helppoa löytää mökki vielä 21-22 aikaan illalla, vaikka monet sanovat että ne täyttyy 18 -aikaan. Kerran tarjottiin ei oota. Lofooteilla saa valasta ja kuivattua turskaa, ja siellä on todella upean näköistä. Etelässä on todella komeita vuoria sekä pitkiä karuja tunturiteitä (kannattaa suunnata välillä pois karavaanari-perusväyliltä pienemmille 2-3 m leveille vanhoille asvalttiteille, jossa tosiaan runkonopeutena on aina tuo 80 km/h, eli pääsee ajamaan eikä tarvitse jurnuttaa dethlefsien pakokaasuissa.. mielestäni reissun parhaat pätkät olivat juuri näitä). Rantatie 17 on hieno ja matkalla on isoa jäätikköä, keskikokoisia vuoria ja paljon lauttoja.
    Norjassa sataa yleensä paljon, mutta meillä oli onnea matkassa, ja 9 päivän aikana satoi 1½ päivää. Olin varautunut villapaidalla ja neljällä aluskerrastolla, jotka sitten olivat vain tiellä koko matkan. Hikihän sielä tulee kun aurinko paistaa.
    Noista renkaista en tiedä, mutta eräs norjalainen väitti että ruotsalaiset tulisivat Norjaan ostamaan moponrenkaita, kun ovat sielä halvempia, sanoi 2500 NOKkia maksaneensa omasta rengas-setistään (en kattonut mitä sarjaa).
  19. #19
    Lainaa unap kirjoitti Katso viesti
    Eilen tulin takasin 3300 km (9 päivää) norjan tripiltä. Lähdettiin Kolarista Kiirunaan, Lofoottien kärkeen, Laivalla Bodöhön, rantatie 17 päästä päähän, ja trondheimin kautta geirangeriin ja aurlandiin, josta takas oslon kautta stokikseen ja viikkarilla suomeen. .

    Viikon päästä tuota samaa Lofooteista eteenpäin. Miten tuo laivamatka Bodöhön. Onko lautoille kovasti tunkua, voiko varata tarvittaessa seuraavaksi päiväksi etukäteen. Mitä kustansi ja kuinka usein menee ?
    Tähän sarjaan jos vastauksia saan niin kovasti helpottaa


    Geirangerissa on hotelli Hellesyltissä mutta kaiketi mp saa mukaan lautalla Geirangeriin ? Onko tästä kokemusta ?
    GSX 1250 FA -13
    GSF 1250 Sa -07
    GSF 600 S -03
  20. #20
    Viikon päästä kans lofooteille 3+ pyörän osastolla. Kelivarauksella

    Edit: Luukakselle aikataulua: https://dl.dropboxusercontent.com/u/...auttamatka.jpg

    Tuo Bodo tuossa on siis yhden laivan nimi, vähän vaikealukunen taulukko.. Bodo-Moskenes oli itellä speksattu ke-aamuksi kuudelta, mutta saa nyt nähdä soudetaanko vai ajetaan..
  21. #21
    Lainaa luukas kirjoitti Katso viesti
    Viikon päästä tuota samaa Lofooteista eteenpäin. Miten tuo laivamatka Bodöhön. Onko lautoille kovasti tunkua, voiko varata tarvittaessa seuraavaksi päiväksi etukäteen. Mitä kustansi ja kuinka usein menee ?
    Tähän sarjaan jos vastauksia saan niin kovasti helpottaa


    Geirangerissa on hotelli Hellesyltissä mutta kaiketi mp saa mukaan lautalla Geirangeriin ? Onko tästä kokemusta ?
    Tuossahan tuo lautta-aikataulu tulikin. Onhan sielä porukkaa, tultiin varttia ennen lähtöaikaa laivarantaan, niin juuri jäätiin lautan ulkopuolelle. Kun tulee ajoissa, niin pitäisi mahtua. Kun kyseltiin, niin ei kukaan muukaan ollut etukäteen matkaa varannut, mutta kaiketi on mahdollista ja voi olla että kannatta jos on tiukka aikataulu. Mentiin ite siinä sitten pariksi tunniksi pyörimään ja syömään kylmäsavuvalasburgereita.
    Geirangeriinhan menee kyllä lauttoja (Valldalista meni ainakin 2 kertaa päivässä), mutta helpompi sinne on mennä teitä pitkin. Aika turistipesäkehän se on, vaikkakin nätti paikka.
  22. #22
    Se Moskenes-Bodo lautta saattaa olla täynnä helposti näin lomasesonkina. Jos tietää, milloin siellä on, niin kannattaa varata netistä suoraan paikat. Kahdelta prätkältä noin 90€. Silloin voi jättää vähän lähemmäksi tuloajan. Prätkät otetaan jonojen ohi kun lastauspäällikkö antaa luvan mennä. Liinoja löytyy kiinnitykseen, ilman ei kannata jättää kun merenkäynti saattaa olla kova tuolla välillä. Meillä meni kaverin kanssa tuo Lofootit kuukausi sitten melko nopeasti läpiajolla, sinne kannattaisi jättää vähän aikaa koska nähtävää on paljon. Lofoottien toisessa päässä sitten Aadolfin tykit nähtävyytenä (meiltä jäi väliin kun sinä päivänä ei järjestetty kierroksia).
    -juha-
  23. #23
    Lainaa samio kirjoitti Katso viesti
    Uusi takarengas (Bridgestone Battlax BT-023) vaihtotöineen reilut 300e Harstadin mp-liikkeessä viime vuoden syyskuussa.

    .....Onneksi hyllystä löytyi passelin kokoinen rengas ja koko rengasepisodi oli ohi juuri ennenkuin liike meni kiinni.... http://goo.gl/maps/owzLU

    Anteeksi tyhmyyteni mutta miksi UUSI rengas ?

    Mulla meni viimeksi maanantaina Matarengissa naula takusesta sisään ja edessä oli vielä 3000km:n reissu "Stefarally I" Pasvikin Vaggetemiin josta edelleen Nyrydin läpi armotonta rompolia ja teräväkivistä enskauraa jne....ja päällä kunnon kuorma + laukut täynnä survival-kamaa.
    Hyvin pitää edelleen ja loppuun aion tuon takusen jutailla....
  24. #24
    Illalla lähtö kohti Norjaa.
    Reittinä Liminka - ROVANIEMI - SKOGANVARRE - nordkapp - hammerfest - ALTA - NARVIK - bodo -FAUSKE - luulaja - liminka.

    Majoittumiset varattu etukäteen isoilla kirjaimilla kirjoitetuista paikoista.

    Lämmintäkin on luvattu yli 10 astetta, mikä on mukavampaa, kuin viimevuotinen 3-8 astetta samaan ajankohtaan.

    Sunnuntai-illaksi kotiin, matkaa n. 2900 km.

    Ainakin ennen olemme kyenneet norjassakin n. 500 km:n päivämatkoihin.
    Viimeksi muokannut: janneja; 16.07.2013 klo 11:29.
    Tupla-X -04
  25. #25
    Lainaa juhhyto kirjoitti Katso viesti
    Se Moskenes-Bodo lautta saattaa olla täynnä helposti näin lomasesonkina. Jos tietää, milloin siellä on, niin kannattaa varata netistä suoraan paikat. Kahdelta prätkältä noin 90€. Silloin voi jättää vähän lähemmäksi tuloajan. Prätkät otetaan jonojen ohi kun lastauspäällikkö antaa luvan mennä. Liinoja löytyy kiinnitykseen, ilman ei kannata jättää kun merenkäynti saattaa olla kova tuolla välillä. Meillä meni kaverin kanssa tuo Lofootit kuukausi sitten melko nopeasti läpiajolla, sinne kannattaisi jättää vähän aikaa koska nähtävää on paljon. Lofoottien toisessa päässä sitten Aadolfin tykit nähtävyytenä (meiltä jäi väliin kun sinä päivänä ei järjestetty kierroksia).
    Näin sitten päädyin ratkaisuun, että lippu varattu ja maksettu etukäteen. Ikää myöten kai tykkään varmuudesta enemmän
    Kiitoksia vastanneille omaan osuuteeni. Huomenaamulla matka starttaa. Km määrä 4950 km n. ja aikaa 12 päivää. Toivotaan että onni on matkassa ja keliolosuhteet edes kohtuulliset .
    GSX 1250 FA -13
    GSF 1250 Sa -07
    GSF 600 S -03
  26. #26
    Kävin pari päivää sitten kiertämässä Pohjois-Norjaa.
    Rovaniemeltä ajettiin ekana Tana Bruhun. Nopea tie, jolla matka etenee vauhdikkaasti.

    Toisena päivänä ajettiin 98 ja E6 tietä Tana Brusta-Nordkappiin ja sieltä Altaan yöksi (640km).
    98 tie oli aika huonossa kunnossa ja siellä oli jonkun verran tietöitä, mutta kyllä se ihan mukava pätkä
    oli ajella kun siellä oli muutama mutkakin.
    Nordkapin pätkä yllätti positiivisesti. Maisemat oli hienoja ja itse Nordapissakin oli komeat maisemat.
    Ajomatka oli aika pitkä, mutta Pohjois-Norjassa on yllättävän suorat tiet. Siellä matka etenee paljon
    nopeammin kuin keski- ja etelä-Norjassa.
    Oltiin kahdeksan aikoihin illalla Altassa ja sieltä löyty heti hotellista yöpymispaikka.

    Kolmantena päivänä ajettiin Altasta E6 tien kautta Kilpisjärvelle ja sieltä Rovaniemelle (760km).
    Ei ollut alkuperäinen ajatus ajella näin paljon, mutta jouduttiin muuttamaan suunnitelmaa ja piti olla aiemmin kotona.
    Tälläkin pätkällä yllätti teiden suoruus Norjan puolella.

    Matkaa tuli yhteensä 2000km. Tarkoitus oli olla päivän verran kauemmin ja käydä tutustumassa esim. Tirpitz-laiva museoon, mutta aina ei mene asiat suunnitelmien mukaan.

    Koko matkan aikana ei satanu vettä ajettaessa kuin tunnin verran koko matkan aikana.

    Poroja nähtiin ainakin 50 ja koko ajan piti olla tarkkana niiden kanssa.

    Tiet oli osittain yllättävän huonossa kunnossa, jopa suomessa on tiet paremmassa kunnossa.

    Käteistä ei ollu ollenkaan matkassa, vaan kaikki maksettiin kortilla. Visa Electron ei toiminu kaikissa bensa-automaateissa, mutta kassalla se toimi aina.

    Itikoita ei paljoa nähty Norja puolella, mutta suomen puolella niitä riittikin ainakin mun kypärän visiirissä.

    Ajelin reissun F650GS pyörällä vm. 2000. Ei ole mikään unelmapyörä kyseiselle reissulle, koska oli niin paljon suoria teitä. Pyörässä on huono kate ja vaatetta piti olla paljon enemmän kuin matkapyörällä ajaessa.
    Jatkuva tuulen suhina oli myös ärsyttävää (verrattuna K1100LT pyörään, joka on kyllä tarkoitettukin paremmin matkapyöräilyyn)

    Pyörässä oli enduro renkaat ja profiili on aika suora, mutta yllättävän hyvin ne toimi. Ei kertaakaan lipsunu kurvissa.

    Reissu vahvisti käsitykseni, että Etelä- ja Keski-Norjassa on paljon paremmat mutkatiet ja komeammat maisemat.
    SL125, CB500Four, CX500, K75RT, K1100LT, K1100LT, NX250, K1200LT, F650GS, K1100LT, 1200LT, nykyinen GL1800
  27. #27
    Sivustovastaava Pekksu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Feb 2012
    Macho Fantastico
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Prätkis kirjoitti Katso viesti
    Toisena päivänä ajettiin 98 ja E6 tietä Tana Brusta-Nordkappiin ja sieltä Altaan yöksi (640km).
    98 tie oli aika huonossa kunnossa ja siellä oli jonkun verran tietöitä, mutta kyllä se ihan mukava pätkä
    oli ajella kun siellä oli muutama mutkakin.
    Miten tiheään tuolla 98-tiellä oli bensa-asemia?
    Itse kanssa maanantaina suuntaamassa kohti pohjoista, niin että torstaina olisi tarkoitus ylittää raja Sevettijärventietä pitkin ja sieltä sitten pikkuhiljaa kohti Nordkappia ym.
    Lahjomaton myyttinen sankarihahmo

    YZF-R6R -06
    &
    FZ6-S -05
  28. #28
    Lainaa Pekksu kirjoitti Katso viesti
    Miten tiheään tuolla 98-tiellä oli bensa-asemia?
    Itse kanssa maanantaina suuntaamassa kohti pohjoista, niin että torstaina olisi tarkoitus ylittää raja Sevettijärventietä pitkin ja sieltä sitten pikkuhiljaa kohti Nordkappia ym.
    98-tien bensa-asemat tässä ...
  29.  
  30. #29
    Sivustovastaava Pekksu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Feb 2012
    Macho Fantastico
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa mchuurre kirjoitti Katso viesti
    98-tien bensa-asemat tässä ...
    Tattista! Ei siis ainakaan luulisi bensan loppuvan kesken sen takia, ettei ole asemia
    Lahjomaton myyttinen sankarihahmo

    YZF-R6R -06
    &
    FZ6-S -05