Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234
Tulokset 91:stä 106:een 106:sta
  1. #91
    Käytiin venäjän reissu 2600 km välillä kunnonkin off roadia ja kyllä olin tyytyväinen, että pyörä oli R. Nappularenkaat oli tarpeen. Jousituksen säädöt on siinäkin silti tosi tarkat, että on kohillaan. Se on yksi syy, miksi en oikein usko, että automaattisäädöt osuvat oikein ja mitä manuaalimpi niin sitä parempi. Mun hyvät säädöt tuntui olevan hintsusti pehmeän puolelle normaalisäädöistä eli etupään esivaimennus parikierrosta vähemmän ja pari naksua pehmeämpi. Takaiskari myös 2 naksua pehmeämpi molempiin suuntiin.
    Ergo satula osoittautui aivan älyttömän hyväksi verrattuna alkuperiseen. Lämmitystä en ole vielä kytkenyt.
    TKC80 ajoin 2600 km ja nyt pintaa on 11mm lähtien enää 4 mm takana eli ehkä 1000 km. Hyvä rengas. Edessä ajaa varmasti tuplat.
    Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide 128, KTM 1290 Superduke, pari Ducatia, KTM 450, Husaberg 570, Honda CR 500
  2. #92
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti
    Mitä haluat sanoa? ... On se monta kymmentä kg kevyempi kuin iso gessu. ...
    Aikanaan vertailin innolla ja mieleen jäi että Pemu on painavampi. Mutta ero lienee kiloja eikä kymmeniä kiloja?

    R12GS om 8 kg painavampi kuin KTM adve ja isolla etusella olevissa ero on kokonaista 3 kg.

    Nuo massat on tankattujen mopojen. Sekin on hyvä muistaa että saksalaisen Adven tankki on 7-8 litraa suurempi kuin Itävallan Adve R:ssä.

    Niin että "Mitä sinä haluat sanoa?" Paitti että omaa pitää ylistää.
    Quot homines, tot sententiae.
  3. #93
    Möhköfanttimiehet ovat pettyneitä kun paino uhkaa jäädä 500 paunan minimipainorajan alle. Sitä pidetään ameriikassa moottoripyörän ja mopon rajana ja rispektit irtoaa vasta tuon jälkeen.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  4. #94
    Lainaa LisenssiUral kirjoitti Katso viesti
    Aikanaan vertailin innolla ja mieleen jäi että Pemu on painavampi. Mutta ero lienee kiloja eikä kymmeniä kiloja?

    R12GS om 8 kg painavampi kuin KTM adve ja isolla etusella olevissa ero on kokonaista 3 kg.

    Nuo massat on tankattujen mopojen. Sekin on hyvä muistaa että saksalaisen Adven tankki on 7-8 litraa suurempi kuin Itävallan Adve R:ssä.

    Niin että "Mitä sinä haluat sanoa?" Paitti että omaa pitää ylistää.
    CycleWorld mitannut nuo painot laukkujen kanssa (kuivapaino, laukuilla).

    - BMW R1200GSA 264 kg
    - KTM 1190R 240 kg

    Tuo 20 kg on ihan merkittävä ero painon suhteen. Toki myös painon sijainnilla on merkitystä.

    Nyt tuohon tulevaan 1290 Super Adveen tankki tulee olemaan isompi ja mukaan tulee ilmeisesti myös muita herkkuja sekä tottakai isompi ja vääntävämpi moottori.
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  5. #95
    Viikon sisällä olen ajanut molemmilla kilpailijoilla vesigessulla ja adventure vesigessulla. BMW:ssä on hieno moottori paitsi, että pytyt sojottaa sivulle. Vääntöä on, käynti hienoa (paitsi stumppaa herkästi vaikka ei se minua haitannut) ja äänikin ok. Myös painopiste on alhaalla. Koukuttavia pyöriä nekin on. Normimalli on ratkaisevasti kevyempi kuin adve. Mutta ne ovat matkapyöriä ja KTM Adventure R on oikeasti enduro hard-core käyttöön. Eli ei vastinetta.
    Mielellään ottaisin R:n 1290 koneella ja vakionopeussäätimellä, mutta tämä uusi julkaistu 1290 on touring vehje enkä oikein käsitä miksi sen pitäisi olla kuin möhköenduro (kuin GS bemu). Olisivat kasvattaneet Superdukea.
    Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide 128, KTM 1290 Superduke, pari Ducatia, KTM 450, Husaberg 570, Honda CR 500
  6. #96
    Nyt kun tulee ajettua enempi mettäteitä niin laitoin superendurosta jääneet taittuvat peilit Adventureen. Hyvin näkee, mutta mikä tärkeintä niin se R:n matala pleksi toimii loistavasti näiden peilien kanssa. Eli se tämän pyörän heikoin lenkki penkin ohella eli huono pleksi ei olekaan huono vaan ongelma on niissä peileissä. Nyt oli aivan sama oliko pleksi ylä- vai ala-asennossa, visiiri ei väpättänyt. Käykää joku muukin kokeilemassa vaikka ilman peilejä, eihän tämä voi olla tottakaan.
    Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide 128, KTM 1290 Superduke, pari Ducatia, KTM 450, Husaberg 570, Honda CR 500
  7. #97
    Cycle world mitannut...kuivapaino. Mitä tarkkaan ottaen kuivapainoon sisältyy ja miksi 'mitata' tuollaisia? Jatkakaa...
  8. #98
    Eikö Biken testissä ollut R tankattuna 241 jotain?
    Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide 128, KTM 1290 Superduke, pari Ducatia, KTM 450, Husaberg 570, Honda CR 500
  9. #99
    Renkaat alkaa olla vaihtokunnossa. Contin TA2 ensiasennusrenkaat nyt alla ja hyvin ovat alla pyörineet . Onko TKC70 renkaista kokemuksia? Sorateitäkin tulee ajeltua mutta ei ihan pieniä polkuja..

    Keväällä vaihdoin pyörän ja olen kyllä pitänyt laitteesta
    Norden 901
  10. #100
    Lainaa anselmi6 kirjoitti
    Onko TKC70 renkaista kokemuksia? Sorateitäkin tulee ajeltua mutta ei ihan pieniä polkuja..
    Naapuri foorumilla on jo muutama sivullinen TKC 70 juttua...
  11. #101
    Joo, tuon olen lukenut. Gessu-miehet tuntuu valittelevan, ajattelin jos Ktm kokemuksia olisi.
    Norden 901
  12. #102
    Laitoin 1290 Superadventureen 21" TKC80 eteen ja 18" Heidenau 60 Scoutin taakse. Aluksi tuntui Heidenau liukkaalta takana, mutta nyt muutaman sadan kilsan jälkeen voin todeta, että kyllä sillä ajelee. Tekisi mieli testata taakse Pirelli Scorpion MT90:stä.
    Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide 128, KTM 1290 Superduke, pari Ducatia, KTM 450, Husaberg 570, Honda CR 500
  13. #103
    Dunlop Trailsmartit tuli tilattua. Eiköhän niillä kurvaile taas tovin.
    Norden 901
  14. #104
    Olen ajellut trailsmarteilla nyt muutaman tonnin. Sopii mun pyörään hyvin. Pari ratapäivää ja muutamakin hiekkatiepäivä työmatkojen lisäksi (kilsoista noin puolet hiekalla). Jos vielä kestää sen 10 Kkm niin hyvät on!
    Husqvarna 701LR
  15. #105
    2200km takana ny Trailsmarteilla. Ihan hyvin tuntuvat toimivan asfaltilla ja sateessakin. TA2 tuntuma hitusen mielestäni parempi.
    Norden 901
  16.  
  17. #106
    100tkm jo maailman kiertämistä takana KTM:llä.

    https://www.facebook.com/FemaleWorld...07826372688241
    Norden 901
Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234