Sivu: 9 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 789
Tulokset 241:stä 257:een 257:sta
  1. #241
    Lainaa shwoomie kirjoitti Katso viesti
    tarrasta en tiä mutta risteilylahjakortti on tuhannelle ensimmäiselle..jos te ette mahtuneet enää siihen joukkoon?
    Mulla sama homma kuin edellisillä... Ja kyllä siinä kirjeessä nimenomaan luvattiin se lahjakortti. En sitten tiedä, monesko minä olin. Oletin, että tuhannen sakissa, koska kirjeessä risteilykortista puhuttiin.
    Z750 -> FZ1-N
  2. #242
    Nancy f**king Drew Kriisi:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Dec 2003
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaan tuosta toisesta ketjusta jossa samaa aihetta myös käsitellään jäsenetuvastaavamme vastausta:

    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    Älkääpä hätäilkö. Kunhan kotiudun takaisin Suomeen ja ehdin kaikki kasautuneet työtehtävät purkaa pois ja hoitaa muutaman muun asian alta, yritän oikaista tuon teippausasian niiden osalta jotka ilman ovat jääneet. Eihän se ole kiva jos iliman jää. Lupaan tehdä voitavani, katsotaan mihin se riittä

    Ps. Viikkarin risteilylahjakortteja oli ihan alkuperäisenkin tiedotteen mukaan tuhannelle ensimmäiselle ja se raja poikkastiin jo aikaa sitten kun vahvat lumet olivat vielä maassa. Toki postitusfirman väen kellot olisivat voineet soida siinä vaiheessa kun tuo raja rikottiin mutta tällä kertaa näin. Aiheesta on kyllä tiedotettu ihan virallisestikkin. Pahoittelen jos joku on väärinymmärtänyt asian.
    -nomen est omen-
  3. #243
    No höh, ehdin jo innostua kirjeen luettuani. Nopeat syövät Tallinnan laivalla, hitaat eivät
  4. #244
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    En tiedä onko sattumaa, mutta tässä kevään aikana on ilmestynyt parikin Viikkarin lahjakorttia ilmoitustaulun liepeille nimitauluun. Mopojakin on pihassa about saman verran kuin lahjakortteja poislukien omat (mopo & lahjakortti).
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  5. #245
    Tarraa ilman jäin myös minä, sitä enemmän kaipaankin. Mitä noilla risteilylahjakorteilla, ku kalliiks ne risteilyt tulis enivei, eikä oo massii.
    Kawa ER-6F vm. 2013
    ex. Honda CBR600f vm. 2006
    ex. Kawa ER-6N
  6. #246
    Multa liikenee kanssa yksi tarra parempaan kotiin jos joku tahtoo..liikkuu espoon suunnilla suurimman osan ajasta
    KooTeeÄm
  7. #247
    Lainaa shwoomie kirjoitti Katso viesti
    Multa liikenee kanssa yksi tarra parempaan kotiin jos joku tahtoo..liikkuu espoon suunnilla suurimman osan ajasta
    Mää voisin liimailla tarran tohon mopooni? :P
    Tein itse ja YRITIN säästää.

  8. #248
    Lainaa -Timi- kirjoitti Katso viesti
    Mää voisin liimailla tarran tohon mopooni? :P
    no toki onnistuu
    KooTeeÄm
  9. #249
    Lukihan siinä kirjeessä, ettei lahjakortti ole jälleenmyyntiä varten, mutta kun ite ei risteilylle pääse, ni eikö sitä sais ees orgilaiselle diilata vaikka vitosella?
    Suzuki GSX-R750 K9 & Saab 9-5 3.0t -99
    Suzuki GSX-R600 K7 * Saab 9000 CD 2.3T -91 * Honda CBR 600 RR -06 * Yamaha YZF 600 R Thundercat -96 * Kawasaki ZXR 400 -94
  10. #250
    Lainaa yenny kirjoitti Katso viesti
    Lukihan siinä kirjeessä, ettei lahjakortti ole jälleenmyyntiä varten, mutta kun ite ei risteilylle pääse, ni eikö sitä sais ees orgilaiselle diilata vaikka vitosella?
    Oliko tämä joku vitsi ? Tee niin että anna se tarvitsevalle jos et itse käytä. Mä heitän sulle vitosen kun tavataan
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  11. #251
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    Oliko tämä joku vitsi ? Tee niin että anna se tarvitsevalle jos et itse käytä. Mä heitän sulle vitosen kun tavataan
    Ei se mikään vitsi ollut. Kun kirjeessä sanottiin, että ei jälleenmyytäväksi, ni en sitten myy jos se on oikeasti kiellettyä. Noudattamalla kirjeen kieltoa lahjakortti menis sitte ihan paperinkeräykseen, koska jää iteltä käyttämättä.
    Suzuki GSX-R750 K9 & Saab 9-5 3.0t -99
    Suzuki GSX-R600 K7 * Saab 9000 CD 2.3T -91 * Honda CBR 600 RR -06 * Yamaha YZF 600 R Thundercat -96 * Kawasaki ZXR 400 -94
  12. #252
    Lahjakortissa sanotaan ettei ole lupa myydä eteenpäin mutta lahjoittamista ei erikseen kielletä joten sehän on siis sallittua.

    Mä en kanssa ehdi risteilemään tolla lapulla joten halukkaalle joutaa täältäkin kun ottaa yhteyttä yv:llä.

    E: Kortti lähti risteilykykyiselle orgilaiselle.
    RC8
    Don't call me stupid, I'm insane!
  13. #253
    Haluaisiko joku vielä risteilylahjakortin? Voimassaoloaika päättyy 1.7. Kerkeisin vielä lähettää vaikka.
    Yamaha FZ8-N
  14. #254
    tarralle olis käyttöä jos jollain ylimääräisenä ?
    Kawasaki ZX-10R vm:2006
    Exät.
    Kawasaki ZZR 1100 vm:1994
    Honda Cbr 1100XX vm:1998
    Suzuki GSX-R 1000 vm:2001
    Yamaha R1 vm:2000
    Kawasaki ZX9-R vm:1999
    Honda FireBlade 900RR vm:1994
    Suzuki GSX-R 750 vm: 1986
    Kawasaki GPZ 500 vm: 1984
  15. #255
    Eläkeläinen pupu:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2005
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa kingbrowning kirjoitti Katso viesti
    tarralle olis käyttöä jos jollain ylimääräisenä ?
    Tarroja on mahdollista ostaa, satunnaisesti tulevilla ratapäivillä ja org tapahtumissa!
    (raijoitettu erä)

    Ens kerran tulen itse olemaan, näillä näkymin, 26-27/7 Kemoralla ja sen jälkeisen sunnuntain Botniaringillä

    Tarroja sekä ORG! t-paitoja ja/tai huppareita saattaa tätä ennen myydä myös Bikerinna, -Anu- tai joku muu, jossain muussa tapahtumassa
    Viimeksi muokannut: pupu; 17.06.2013 klo 22:25. Syy: typo sekä lisätty -Anu-
    "Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
  16. #256
    Lainaa pupu kirjoitti Katso viesti
    Tarroja on mahdollista ostaa, satunnaisesti tulevilla ratapäivillä ja org tapahtumissa!
    (raijoitettu erä)
    Huomenna ja ylihuomenna Kallio Racing -päiviltä Alastarossa tarroja saa meijän leiristä, 3e/kpl. On mustaa ja valkosta Mielellään tasaraha.
    Mopovapaa vuosi

    Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
  17.  
  18. #257
    Botniaringille kun tulette niin ostan ainakin pari tarraa
    Kawasaki ZX-10R vm:2006
    Exät.
    Kawasaki ZZR 1100 vm:1994
    Honda Cbr 1100XX vm:1998
    Suzuki GSX-R 1000 vm:2001
    Yamaha R1 vm:2000
    Kawasaki ZX9-R vm:1999
    Honda FireBlade 900RR vm:1994
    Suzuki GSX-R 750 vm: 1986
    Kawasaki GPZ 500 vm: 1984
Sivu: 9 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 789