Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    Tuli hankittua Husqvarna TE350:n, ja nyt on öljynvaihto edessä. Pyörä on vm. ´92.

    Pyörän mukana tullut huoltomanuaali, joka on tarkoitettu v. 1990 pyörille, kertoo ainoastaan öljynvaihdosta, koska pyörässä ei ole öljynsuodatinta. Mutta toisessa manuaalissa (sama pyörä mutta vm 1995) puhutaan öljyn lisäksi "oil reed valve":sta joka tulisi puhdistaa ja tarkistaa säännöllisesti. Tämä ventiili sijaitsee kytkinkorin takana, joten jotta sitä voisi tarkistaa, on pakko ottaa pois kytkinkoppa ja itse kytkinpakka.

    Mitä tuo oil reed valve ylipäätäntä on? Ja saisiko jotenkin selville onko pyörässä ollenkaan ole tuo ventiili?
    If I had all the money I've spent on bikes and gear... I'd probably spend it all on bikes and gear.
  2. #2
    Venttiilin tarkoituksena lienee ohjata öljy pois kampikammiosta öljytilaan ja estää sen valuminen takaisin koneen seistessä.
    HONDA, SUZUKI, VICTORY, INDIAN ja POLARIS mekaanikko / valtuutettu huolto => SEFOTEC
    http://www.sefotec.fi
  3. #3
    koneen oikeella puolella on magneettokopan takana öljyletku koneen ulkopuolella, ota se alapäästä banjosta irti ja kierrä se koneen kylkeen jäävä isompi mutteri irti ja vedä ulos...

    sen mukana tulee "suodatin", sellanen sihti jonka päässä on jonkinlainen "suutin" tai venttiili, pese se ja lyö takaisin reikäänsä, öljynvaihdon yhteydessä, viiden tunnin välein,,,

    öö siis ainakin te410;ssä, mutta luulen ton olevan sama peruskone...
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  4.  
  5. #4
    Kiitokset siitä, oletan että ei tarvii avata tuon kytkinkopan sitten
    If I had all the money I've spent on bikes and gear... I'd probably spend it all on bikes and gear.