Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 33:sta
  1. #1
    Keilausta tiistaina 22.1.2013 klo.21:00-22:00 Vantaan Myyrmäessä, The Lane:ssa.

    Tervetuloa The Lane keilahalliin, jossa on kymmenen rataa. Mikäli täytämme radat kokonaan, voimme valita haluammeko perinteistä keilausta vai hohtokeilausta, muussa tapauksessa kyseisenä ajankohtana tarjolla on perinteistä. Hintaa yhdellä radalla on vain 10e/h, lisäksi 2e/hlö kenkävuokra. Lähtökohtana voisi pitää 2 keilaajaa/rata, jolloin ehtii heittämään vähintään pari täyttä rundia ilman kiirehtimistä. Tällöin tunnin keilaamisen hinnaksi muodostuisi vain 7e/hlö! Tapahtuma on tarkoitettu niin jäsenille, kuin muille hengenheimolaisille!

    Ken siis tohtii osallistua kahvattoman kuulan pyöritykseen?

    Nyt kaikki keilaamaan ja varaamaan rata täksi illaksi (varaustilanne löytyy The Lanen nettisivuilta). Voit jopa löytää heittoparin tätä ketjua apuna käyttäen. Ilmaise ainakin mielenkiintosi, niin joku toinenkin, joka miettii tulemista saattaa saada tarvittavan potkun persauksille. Rohkeasti mukaan! Tiedetään sitten kannattaako näitä järjestää vaiko ei.

    Yhteystiedot ja muu info paikasta:
    http://www.thelane.fi/

    Mukana:
    1. rata (maksettu): sky, SAM66
    2. rata (maksettu): dmachine, Lowkku, Karkov
    3. rata (varattu): Jammuu, -Jenni-, Muukka, Justiina
    4. rata ???
    5. rata (varattu): SkinTeck, acdc

    Kysykää jos jokin mietityttää, ei tää kuitenkaan niin vakavaa ole.
    Viimeksi muokannut: acdc; 07.01.2013 klo 00:27.
    GSF 1250 S -07,

    Ex: ER-5 -00, RD 125 -87.
  2. #2
    Mukana
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  3. #3
    Njaaha. Rata tossa parin sadan metrin päässä. Kait se pitää tulla sitten
    Trying is the first step towards total failure.

    Aprilia Tuono Factory '17
  4. #4
    Mukana
    Poikkeuksena kesäiseen MP harrastukseen täällä oikein tosissaan haetaan kaatoja
    Josko ne kaadot sitten jäis tänne?
    Mukavaa vuodenvaihdetta
  5. #5
    Vois tuota tulla pyörittämään
    Aprilia Tuono V4R aprc + KTM
  6. #6
    Vieläkös tänne ehtii mukaan? Voisin yrittää haalia mukaan muutaman muunkin orgilaisen
    Corvette (5.7) Convertible -93
  7. #7
    Lainaa Jammuu kirjoitti Katso viesti
    Vieläkös tänne ehtii mukaan? Voisin yrittää haalia mukaan muutaman muunkin orgilaisen
    Hyvin ehtii vielä mukaan. Siellä on vielä kahdeksan rataa vapaana kyseisenä ajankohtana, joten eikun ratavarausta kehiin vaikkapa netin kautta. Meillä on radat 1 ja 2 varattuna, joten ota vaikka 3 ja siitä eteenpäin. Jos teitä tulee pariton määrä niin voitais jakautua et saatais 2hlö/rata?

    Nähdään radalla!
    GSF 1250 S -07,

    Ex: ER-5 -00, RD 125 -87.
  8. #8
    Varattu rata 3 mulle ja Lowkulle. Kyseessä amatöörisarja ja mukaan mahtuu vaikka kolmaskin. Itse oon muistaakseni joskus yhden kerran 100 pistettä tossa lajissa rikkonut
    Trying is the first step towards total failure.

    Aprilia Tuono Factory '17
  9. #9
    Lainaa dmachine kirjoitti Katso viesti
    Varattu rata 3 mulle ja Lowkulle. Kyseessä amatöörisarja ja mukaan mahtuu vaikka kolmaskin. Itse oon muistaakseni joskus yhden kerran 100 pistettä tossa lajissa rikkonut
    Otin noi teidän aikaisemmat viestit ilmoittautumisina, joten toinen maksetuista radoista on jo teille tarjolla.
    GSF 1250 S -07,

    Ex: ER-5 -00, RD 125 -87.
  10. #10
    Lainaa acdc kirjoitti Katso viesti
    Otin noi teidän aikaisemmat viestit ilmoittautumisina, joten toinen maksetuista radoista on jo teille tarjolla.
    No katos perhana. Ei ihan ajatustenluku onnistunut sitten No eiköhän me kolmannellekin radalle täytettä saada.
    Trying is the first step towards total failure.

    Aprilia Tuono Factory '17
  11. #11
    Voisin tulla tuonne kakkosradalle kolmanneksi dmachinen ja Lowkun seuraks parantamaan niiden sijoituksia.
    ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
    ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
    ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
    ex. Kawasaki Z1000 (-08)
    ex. Kawasaki ER-6N (-06)
  12. #12
    Vois luulla että porukka on kotosin Hämeestä, kun sytyttää niin hitaasti
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  13. #13
    Lainaa sky kirjoitti Katso viesti
    Vois luulla että porukka on kotosin Hämeestä, kun sytyttää niin hitaasti
    Mä ainaki olen
    Aprilia Tuono V4R aprc + KTM
  14. #14
    Minä, -Jenni-, Muukka ja Justiina oltais tulossa kanssa. Meille riittää yksi rata, otetaanko toi kolmonen vai varataanko oma? Maksetaan liikuntaseteleillä jos mahdollista.
    Corvette (5.7) Convertible -93
  15. #15
    Lainaa Jammuu kirjoitti Katso viesti
    Minä, -Jenni-, Muukka ja Justiina oltais tulossa kanssa. Meille riittää yksi rata, otetaanko toi kolmonen vai varataanko oma? Maksetaan liikuntaseteleillä jos mahdollista.
    Eiköhän me sovita noille kolmelle radalle toistaiseksi koko porukka. Jos kaikille sopii, niin teille menis sopivasti tuo kolmos rata, kun sitä ei vielä ole maksettu. Hallin nettisivujen mukaan siellä voi käyttää erinäisiä liikuntaseteleitä, joten maksu niillä onnistunee tiskille.
    GSF 1250 S -07,

    Ex: ER-5 -00, RD 125 -87.
  16. #16
    Noni Matti ja Maija myöhäset,tilaa on! Eli ei muuta ku etsikää vähintään se yks heittopari ja varatkaa rata itsellenne.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  17. #17
    Jos ei muuten löydy heittoparia jollee, niin voin loikata ykkösradalta pariksesi eli enää ei ole tekosyitä mikset voisi osallistua.

    Siitä vaan varausta kehiin ja infoa tänne. Seuraava vapaa rata näyttäisi olevan tällä hetkellä nro 5.
    GSF 1250 S -07,

    Ex: ER-5 -00, RD 125 -87.
  18. #18
    Taitavat Tampesterissa saada enemmän kaatoporukkaa kasaan kun täällä sandin ympäristössä?
    Ei taida porukoilla olla vakuutukset kunnossa näin talvella? Pelkäävät vielä että selkä niksahtaa kaadon osuessa kohdille ja jäävät ilman eläkettä.
    Tiistaina tavoite 100 pistettä sarjojen keskiarvo. Ja omat kamat mukana.
  19. #19
    Lainaa SAM66 kirjoitti Katso viesti
    Taitavat Tampesterissa saada enemmän kaatoporukkaa kasaan kun täällä sandin ympäristössä?
    Ei taida porukoilla olla vakuutukset kunnossa näin talvella? Pelkäävät vielä että selkä niksahtaa kaadon osuessa kohdille ja jäävät ilman eläkettä.
    Tiistaina tavoite 100 pistettä sarjojen keskiarvo. Ja omat kamat mukana.
    Mä veikkaan et myöhäinen arki-ilta on tässä suurin syy miks porukkaa ei tule enempää. Ajattelin hinnan jonkin verran kompensoivan aikataulua? Tai sitten on vetäydytty talviunille mopottimien viereen.

    Vielhän täs kuitenkin ehtii tulla kaatamaan..
    GSF 1250 S -07,

    Ex: ER-5 -00, RD 125 -87.
  20. #20
    Noh perhana, minä ilmottaudun mukaan... tosin yksin ei jaksaisi radalla viskellä ja 4 on jo vähän tunkua joten tohtiiko joku tulla kaveriksi radalle jo nykyisistä kaatajista vai josko joku uusi vielä tulisi mukaan ?

    En vielä varaa etten yksikseni jää radalle (rata 4. muuten jo varattu joten ei tuu ihan "orggi suoraa" ;) )
    Yamaha FZ6S -> Honda CBR 1100XX Super Blackbird -> Kawasaki ZZR 1400 '07
    Nälkä kasvaa syödessä ;)
  21. #21
    Lainaa SkinTeck kirjoitti Katso viesti
    Noh perhana, minä ilmottaudun mukaan... tosin yksin ei jaksaisi radalla viskellä ja 4 on jo vähän tunkua joten tohtiiko joku tulla kaveriksi radalle jo nykyisistä kaatajista vai josko joku uusi vielä tulisi mukaan ?

    En vielä varaa etten yksikseni jää radalle (rata 4. muuten jo varattu joten ei tuu ihan "orggi suoraa" ;) )
    Mä otan kopin tästä, joten laita varaukseen vaan seuraava vapaa rata. Eiköhän nuo radat saa paikanpäällä säädettyä viereisiksi.
    GSF 1250 S -07,

    Ex: ER-5 -00, RD 125 -87.
  22. #22
    Varasin tuon radan nro. 5 tuonne 22.1 klo 21-22, joten katsellaan se sitten paikanpäällä

    Lainaa acdc kirjoitti Katso viesti
    Mä otan kopin tästä, joten laita varaukseen vaan seuraava vapaa rata. Eiköhän nuo radat saa paikanpäällä säädettyä viereisiksi.
    Yamaha FZ6S -> Honda CBR 1100XX Super Blackbird -> Kawasaki ZZR 1400 '07
    Nälkä kasvaa syödessä ;)
  23. #23
    Lainaa SAM66 kirjoitti Katso viesti
    Taitavat Tampesterissa saada enemmän kaatoporukkaa kasaan kun täällä sandin ympäristössä?
    Ei taida porukoilla olla vakuutukset kunnossa näin talvella? Pelkäävät vielä että selkä niksahtaa kaadon osuessa kohdille ja jäävät ilman eläkettä.
    Tiistaina tavoite 100 pistettä sarjojen keskiarvo. Ja omat kamat mukana.
    Ei taida vissiin sitten kannattaa haasta tamperelaisia kisaan (Tre-"Hki"). Vaikka joku joukkuekisa voisi olla hulvattoman hauska
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  24. #24
    No jos te huikeista 100 pisteen sarjoista jo puhutte, niin kannattaa haastaa Tampere..

    (tosin laitoin vinkin opetusvideoon meidän ketjuun, joten taso nousussa!)
    Kawazaki Z900 2020
    (Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05)
  25. #25
    Lainaa LaMasquerade kirjoitti Katso viesti
    No jos te huikeista 100 pisteen sarjoista jo puhutte, niin kannattaa haastaa Tampere..

    (tosin laitoin vinkin opetusvideoon meidän ketjuun, joten taso nousussa!)
    No mulla nyt on eka tavoite, ettei ihan kaikista heitoista tule rännipalloa
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  26. #26
    HOX! HOX! KAIKKI MATTI JA MAIJA MYÖHÄSET TÄNÄÄN KEILAAMAAN!

    Näemme The Lane:ssa hieman ennen yhdeksää illalla, jotta ehdimme ottaa kengät ja kirjaamaan nimet oikeille radoille. Nyt viimeistään rataa varaukseen ja nauttimaan arki-illasta .ORG!-hengessä.
    GSF 1250 S -07,

    Ex: ER-5 -00, RD 125 -87.
  27. #27
    Kiitos ja kumarrus kaikille, mukavaa oli ja otetaan uusiksi!

    Sorry pikainen poistuminen, työaamuherätys (4.30) ei jätä paljon luppoaikaa illalle

    Ensi kertaan !
    Yamaha FZ6S -> Honda CBR 1100XX Super Blackbird -> Kawasaki ZZR 1400 '07
    Nälkä kasvaa syödessä ;)
  28. #28
    image.jpg

    Kyllä meillä olikin kivaa
    Kiitos acdc järkkäilyistä!
    Corvette (5.7) Convertible -93
  29. #29
    Kiitos myös mun puolesta osallistujille. Oli mukavaa vaihtelua normaalille kotona rötväämiselle.

    Mä ainakin syytän rataa kieroudesta, pallojen reiät oli väärän kokoisia ja katossa pyöriviä valoja, jotka paistoi silmään aina heittäessä. Välineurheilua, sanon minä.

    Tästä on hyvä lähteä liikkeelle ja voipi olla kevään mittaan samanlaista tai jotain muuta tulossa. Mielelläänhän sitä ohjelmaa järjestää ja seuraava kerta mennee vielä sujuvammin.
    GSF 1250 S -07,

    Ex: ER-5 -00, RD 125 -87.
  30.  
  31. #30
    Juu kiitoksia. Olihan tuo kiva käydä palloa heittämässä pitkästä aikaa.
    ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
    ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
    ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
    ex. Kawasaki Z1000 (-08)
    ex. Kawasaki ER-6N (-06)
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen