Tarviiko joku kyytiä? Lähtöpiste on Espoonkeskus ja reitti menee tarpeen mukaan perille. Ei nyt kuitenkaan itäkeskuksen kautta![]()
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Voin laittaa saman tarjouksen idästä päin; eli lähden Herttoniemenrannasta ja koukkaukset idemmästäkin onnistuu.
T7
Joo, kivaa oli niin kauan kuin sitä kesti!
Keskeytys tekniseen vikaan kärkipaikalta 3 kierrosta ennen maalia sapetti siinä määrin, että mä vaadin kyllä revanssia! Oloa ei helpota yhtään sekään, että etukamera oli tiltannut joten itse kisasta ei ole videota kuin taaksepäin, ja itse asiassa sitäkin vain ensimmäiset 6 minuuttia, eli ei jääny todisteita edes mun keskeytyksestä. W-P:ltä sain sentään lohdutuspalkintona palkintokuohuvat, mut himassa huomasin, että sekin on prkl alkoholitonta!
Että ihan ei mennyt nappiin. Saisko joku skannattua statistiikat? Jonkun videon voisin heittää tuubiin..
Mutta onnittelut voittajille ja kiitos W-P:lle kiitos järkkäilystä. Koskas otetaan uusiks?
Voittajan on helppo hymyillä...
1. W-P
2. Nystres
3. Mikko2
Koko setin (sekä aikaajot, että kisa) nopein ja myöskin kisan Jumbo oli kuitenkin Riisor, vaikka kukaan ei edes päässyt samalle sekunnille kierrosajoissa Riisorin kanssa![]()
Viimeksi muokannut: sky; 09.02.2013 klo 19:46.
Riisorin paljopuhutut kamerat... Ei epäilystäkään siitä mikä porukka on tullut ajamaan![]()
Kiitokset munkin puolesta W-P:lle ajojen järkkäämisestä ja kaikille muille kiitokset ajoseurasta, oli ihan törkeen kivaa![]()
k1300s
Vitsi ku kaikki paikat ovat kipeät... hyvä ettei kädet tärise vieläkin! Mitäs jos mentäisiin sinne keilaamaan taas, kun siinä huonosti pärjääminen ei käynyt niin pahasti itsetunnolle...
Mutta tosiaan, kiitos kuitenkin W-P:lle![]()
Suuri kiitos järjestävälle taholle, lystiä oli! Erityisesti sydäntä lämmitti W-P:n riisorille järjestämä tekninen vika, jonka ansiosta allekirjoittanutkin pääsi kumartamaan palkintopallilta tuhatpäiselle, hysteerisesti kiljuvalle fanijoukolle!
Br, Mikko
KTM 1290 SAS. Suits You, Sir!
No perr..hyvä että luovuin pullosta; olisi varmaan laatta lentänyt, kun olisin maistanut
Joo todellakin hyvä kisa ja nystres:in kanssa oli kyllä kovaa vääntöä; taidettiin siinä vuoronperään vääntää toistemme ohi
Harmi riisor:ille, mutta sunkin olis pitänyt vähän heittää tippiä ennakkoon tiskin alta, niin olisivat huoltaneet sunkin pelin kisakuntoon
Ehdotusta tulikin jo, jotta ennen pääsiäistä on revanssi. Minä voin laittaa ehdotusta lähipäivinä, niin kahtellaan silleen, että käy niille jotka revanssia vaativat.
Skannaan nuo tulokset tänään ja heitän tänne...
niin ja tietenkin kiitoksia kaikille; toivottavasti ei kellee jäänyt paha maku kisasta ja jos jäi, niin revanssiin mukaan![]()
T7
tässä aika-ajot ja kisatulokset...silvuplee
karting tulokset org 9.2 001.jpg
Eihän tuosta epäselvyyttä jää, kuka olis voittanut.....mutta![]()
T7
Kiitos minunkin puolesta
Näin hauskaa letkaajelua ei pariin kuukauteen oo ollutkaan, Riisor veti upeesti mutta oli Nesteen mainoksen uhri ja yhden pysähdyksen taktiikka ei tässä kisassa tuonut voittoa
Ohitukset W-P:n kanssa meni tasan 2-2, tiukkaa kisaa on ollut
Kiitokset vielä kaikille letkassa mukana olleille
Life is a trip
Do it on two wheels!
--F850GS--
Pannaan nyt vielä riisor:ille sen verran haastetta revanssiin, että nyt kun on tutustuttu rataan niin tuon vajaan sekunnin vetäsen kyllä pois revanssissa.....niin jotta laita se etukamera vaan kuntoon....![]()
T7
Tässä lajissa ylipaino ei ole ylivoimaa.![]()
Näemmä yhden kierrosajaltaan nopeammin kuskin voitin, ilmeisesti BTTB..? Ajoitko pitkään perässä?
Kiitokset W-P:lle ja kanssa-ajajille, hauskaa oli!
Tuossa (leikkaamaton) video aika-ajosta:
Kisavideossa menee vielä hetki..
vähän on jo aavistusta miks sun auto hajos
meinaan siis noita kanttareita....voi olla, että kun takarengas menee kunnolla yli jyrkässä vedossa pompaten niin heittää ketjut yli. Vaikka onkin jäykkä runko niin ehkä se vähän elää![]()
T7
Ja se kisavideo, ei jaksanut tämäkän kamera sitten loppuun asti.. Liekö liian hitaat kortit.
Ok, tackar. Hiton hyvää kuvaa; tuon kisan katsominen taitaa mennä aamuun....
edit aamu: No juu..eihän tuossa epäselvyyttä jää vauhdista....![]()
T7
http://www.youtube.com/watch?v=28lTlL8_xWM&t=2m55s
kohta 2m 55s alkaen
Klassikko esimerkki... Kun ei päästä kiilamalla, niin pukataaan seuraavassa tilanteessa takakulmaan.tais hypätä ketjut pois oikealta kaverilta
Mut en mä sitä kiistä etteikö Riisor ole selvästi rattimiehiä
Mutta tuomaristokin oli tiettävästi todella reilu... Vain yksi kaveri sai varoituksen mustavalkoisella lipulla ja sekin sen jälkeen kun häntä ensin moukaroitiin takaatulevan kuskin toimesta kunnolla![]()
Viimeksi muokannut: sky; 10.02.2013 klo 02:04.
Ai, kenelle tuli varoitus...mä en tuollaisissa kisatilanteissa näe enkä kuule mitään..itseasiassa en edes huomaa jos joku tönäsee kun mä vaan ajan ja yritän painaa menemään...![]()
Kysyn muutenvaan kun en tiedä oonko itse saanut![]()
T7
Mieletöntä hei: vasta toista kertaa ajamassa ja
1) Voitin ylivoimaisesti naisten sarjan
2) Tuli henkilökohtainen sisähalli ennätys
ja kuten tulostaulusta ilmenee
3)voitin kisan selkeästi nopeimman kuskin, Riisorin
Onneks oli oikeat kuohuvat jäissä odottamassa kotona ni ei tarvinnu siihen "terveysvaikutteiseen" alistua...välttelin tietoisesti.
Kiitos järjestäjälle, innovaattorille ja fanittajille sekä muille osallistujille. Hauskaa oli![]()
Bandit 650SA
Never hesitate to ride past the last street light at the edge of town.
"When in doubt, use full throttle. It may not improve the situation, but it will end the suspense."
Nyt vaan uutta putkeen.
Hauskaa oli ja pulinat pois
"The Stig" kyllä valitteli.... ja kisastartissa tuo laittamattomasti näkyykin, että
sellaisella vehkeellä sitten vaan vedetään mikä arvonnassa käteen tulee.
Kun starttissa on hereillä mutta ennen ensimmäisen mutkan jarruja
kolme ukkoa lyö tarraa selkään kahta puolta......
positiivisen ajattelun on lähdettävä siitä, että kulkeehan se kuitenkin paremmin kuin ilman ketjuja.
Rata-autoiluunhan kyllä kuuluu olennaisena osana "raju poikarakkaus", jossa pusuja jaellaan
pyllyäkin myöten ihan kunnolla.
Siitä ei kannata pillittää.... ihan normisettiä tuolla tuntui olevan.... ja jokainen sai noilta osin
juuri sen verran kuin pyysikin.
Eikä siitä mitään..... ei tuolla kenenkään miehisyys ole lipalla vähän pussaillessakaan......
on kuitenkin haalarit, perse tiukasti kuppipenkissä, kypärä päässä ja "luukku kiinni".
Hauskaa kuulemma oli ja reilua meininkiä..... Pitää koittaa hoitaa se revanssi itse![]()
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY