Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    Tänne vaan kaikki info paikoista missä kyseistä asiaa suoritetaan, mielellään hintoja ja asiakaskokemuksiakin kuullaan.. Pitäs tuo pyörä käyttää ilmeisesti säädätyksellä talvenaikana.
    <p>Kahvi maidolla, Fireblade mustana. No on se Gigsuki..</p>
  2. #2
    Lainaa K-Päkä kirjoitti Katso viesti
    Tänne vaan kaikki info paikoista missä kyseistä asiaa suoritetaan, mielellään hintoja ja asiakaskokemuksiakin kuullaan.. Pitäs tuo pyörä käyttää ilmeisesti säädätyksellä talvenaikana.
    Oulussa ainakin kaksi paikkaa: TT-Motorsport (Kempele) sekä Bikefox. Kokemusta on TT-motorsportista, ja muuta ei voi kuin kehua. En ole kyllä huonoa kuullut Bikefoxistakaan.
    Tuossa hieman minun omasta "säätö" -casesta.
    http://www.kawarb.fi/smf/viat-ja-huo...nykiminen/692/
    Ex:
    Ducati Hypermotard 1100 -08
    Kawasaki ZZR 1400 ABS -09
    Honda CBR 1100 XX -04
  3. #3
    oma rastas kävi tt:llä parisen vuotta sitten. ei valittamista. joku meinotteli, ettei ole mikään lahjapenkki, ettei turhaan anna turhia kaakkeja.. tiedä häntä sitten.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124 ja '98 LN170.

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  4.  
  5. #4
    Bikefoxin Kimmo on tehny mulle kohta kymmenkunta pyörää, ja on kyllä ammattitaito, tarkkuus ja asiakaspalvelu aivan ehdotonta huippuluokkaa. Jokaisen uuden pyöräni kiikutan sisäänajon jälkeen Kimmolle varusteltavaksi ja säädettäväksi eikä ole koskaan tarvinnut pettyä lopputulokseen. Hän laittoi myös mun 2 Bläkkäriäni, ja kyllä hyvä vai sanoisinko erinomainen niistä tuli. Bikefox ehdottomasti!!!