Sivu: 53 / 121:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 343515253545563103 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1561:stä 1590:een 3616:sta
  1. #1561
    Lainaa Rekkamasa kirjoitti Katso viesti
    Tehääs hei silleen et palaan asiaan lähempänä joulua niin saat kylkeen muutaman noita tänään tehtäviä
    Sounds like a plan! 👍
    Braaaaap
  2. #1562
    Kyllähän tämä välillä rassaa kun pieniin juttuihin menee aikaa tuhottomasti, otin etulamppujen kehikot irti maalausta varten, ovat kiinni olemattoman kokoisilla ruuveilla, yksi neljästä oli valmiiksi katkaistu sisään ja jäljelle jääneestä tyngästä ei saa otetta millään... noo ihmettelin miksi lamput on niin löysällä niin kummastakin sivusta puuttuu myös ruuvit ja vielä yksi muukin ruuvi puuttuu, eli hommassa palaa aina aikaa tuhottomasti kun alkaa etsimään miljoonalaatikosta korvaavia tilalle ja yleensä niitä ei löydy kun ovat erikoisia.... mutta kehys tuli kuitenkin maalattua...
    Moto Guzzi V85TT
    Victory Hammer S -10
    Moto Morini Corsaro Veloce -07
    Honda NX 650 Dominator -93
    Honda VFR 750 f -95
    Kawasaki GPX 600 R -96
    Honda CB 450 twin, -74 ?
    Solifer SM -77
    Solifer Export -73
  3. #1563
    zzr vanne.jpg SA-H2-2.jpg

    Vartille mieli...
    Nopeus on valttia!

    +200 MPH CLUB FINLAND

    Kawasaki Ninja H2



    * * * * * * * *
  4. #1564
    Suzukilla kun avattiin tänään ajokausi ja saatu se projekti hyvälle mallille, niin nyt hyökätään sitten Triumphin kimppuun!

    Siitä se lähtee
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Braaaaap
  5. #1565
    Lainaa T1mppa kirjoitti Katso viesti
    Suzukilla kun pääsi ajamaan, niin nyt hyökätään Triumphin kimppuun!

    Siitä se lähtee
    Melkein valmis
  6. #1566
    Lainaa Ytsför kirjoitti Katso viesti
    Melkein valmis
    Melkein. Muut osat on erinäisissä laatikoissa ympäri tallia. Mutta kuitenkin saman katon alla!
    Braaaaap
  7. #1567
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Seikkailu_R:n tallista löytyi äkkisältään tarvittavat kikkareet ja ideat (muoviputkea & kotarin oranssia heijastinteippiä), joilla saatiin tehtyä Nolanin N53:sta Dark Edition. Alfaversio.

    Tuikkuna kiinalainen 15 € ledi.



    Pidemmällä putkella saa jo aika vaikuttavan lisäpatteriston, jos niin haluaa. Ideaa voi jatkaa ja muotoja hakea vaikkapa uroshirven sarvista.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  8. #1568
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Seikkailu_R:n tallista löytyi äkkisältään tarvittavat kikkareet ja ideat (muoviputkea & kotarin oranssia heijastinteippiä), joilla saatiin tehtyä Nolanin N53:sta Dark Edition. Alfaversio.

    Tuikkuna kiinalainen 15 € ledi.
    Laitappa jossain vaiheessa tietoja ja käyttökokemuksia tuosta lampusta. Itsellä projektina hankkia MTB-käyttöön tehokas (ja kevyt) valo ladattavalla akulla, mutta en ole valmis maksamaan broidin ehdottaman lampun hintaa. Lupine Piko, halvin malli ja hinnat alkaen ~380€ pakettina joka valaisee...

    Ajatuksissa laittaa maks 80-100€, ja sit pitää nähdä jo mörön per***een ja syvälle, että maksan.
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  9. #1569
    Lainaa Knaku kirjoitti Katso viesti
    Laitappa jossain vaiheessa tietoja ja käyttökokemuksia tuosta lampusta. Itsellä projektina hankkia MTB-käyttöön tehokas (ja kevyt) valo ladattavalla akulla, mutta en ole valmis maksamaan broidin ehdottaman lampun hintaa. Lupine Piko, halvin malli ja hinnat alkaen ~380€ pakettina joka valaisee...

    Ajatuksissa laittaa maks 80-100€, ja sit pitää nähdä jo mörön per***een ja syvälle, että maksan.
    Tosta jotain vastaavaa kuin Piko http://www.valostore.fi/tuote/otsala...nite_air_1500/
    Suomesta hankittuna 24 kk takuu. Kiinalaisten murheena on usein pakkasessa murtuvat johdot ja niitä on paras ostaa samalla useampi niin voi rakennella toimivan. Ledien valosävyissä on myös eroja ja ilmoitetut lumenet on usein lumetta. Mulla on ollut useamman vuoden 4 ledinen 1500 lm käytössä Valostoren kamaa. Nähnyt metsää suunnistuksessa kaikessa kelissä ja toimii... Yli 1000 lm mitattua on mun mielestä minimi ja riittävä leveys valokeilalla, pelkkä matka ei ratkaise.
    KL Service kx250x -23
  10. #1570
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Miki kirjoitti Katso viesti
    Tosta jotain vastaavaa kuin Piko http://www.valostore.fi/tuote/otsala...nite_air_1500/
    Suomesta hankittuna 24 kk takuu. Kiinalaisten murheena on usein pakkasessa murtuvat johdot ja niitä on paras ostaa samalla useampi niin voi rakennella toimivan. Ledien valosävyissä on myös eroja ja ilmoitetut lumenet on usein lumetta. Mulla on ollut useamman vuoden 4 ledinen 1500 lm käytössä Valostoren kamaa. Nähnyt metsää suunnistuksessa kaikessa kelissä ja toimii... Yli 1000 lm mitattua on mun mielestä minimi ja riittävä leveys valokeilalla, pelkkä matka ei ratkaise.
    Tuo on ollut useamma kerran näytöllä, mutta kun ei ole kokemusta miten leveä valokeila oikeasti on. Toinen, jota olen katsonut, johtuen lähi- ja kaukovalosta on Fenixin ns lippulaiva http://www.fenixvalaisimet.fi/otsala...ava_otsalamppu

    Valostoren lamppu kyllä houkuttaa
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  11. #1571
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Knaku kirjoitti Katso viesti
    Laitappa jossain vaiheessa tietoja ja käyttökokemuksia tuosta lampusta. Itsellä projektina hankkia MTB-käyttöön tehokas (ja kevyt) valo ladattavalla akulla, mutta en ole valmis maksamaan broidin ehdottaman lampun hintaa. Lupine Piko, halvin malli ja hinnat alkaen ~380€ pakettina joka valaisee...

    Ajatuksissa laittaa maks 80-100€, ja sit pitää nähdä jo mörön per***een ja syvälle, että maksan.
    Pikatestinä voi todeta, että Valostoren ”poikittainen” otsalamppu á 150€ on silmällä kirkkaampi kuin toi. Kiinan ledin valo on myös sinisempää.

    Se milloin tota pääsee testaamaan ajossa on toinen juttu. Pitää olla syys- tai talvisää. Ei tätä nykyistä kakkaa, tai sit pitää ruveta siirtelemään kilpipeliä kärryllä.... vittu, pitäiskö?
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  12. #1572
    Mulla oli viime talvena käytössä tuosta JMH:n lampusta kevyempi versio. Tosin niitä oli hieman enemmän.
    Ihan ok toimi ja näytti hyvin, kun käytti 12V li-ion akkua.
    Tossa enskahommassa kun mun mielestä ei voi olla liikaa valoa, niin tuolla pääsi hyvin.
    Noiden mun lamppujen valokeila oli hyvin spottimainen. Mutta kun oli 4 kpl niin niitä sai vähän levitettyä laajemmalle alueelle. Eli vähän leveämpi rypäs.

    Kuitenkin halusin jälleen päivittää valosettiä täksi kaudeksi ja hommasin pienen led-barin, jota vielä vähän rälläkällä kevensin. Se on ihan ok, mutta katotaan näyttääkö se loppupeleissä tarpeeksi pitkälle.

    Tuossa JMH:n telineessä tuli ekana mieleen se, että painopiste on aika edessä (tai sitten kuva hämää). Tuo lamppu on itsessään kevyt, niin ei sillai haittaa, mutta jos vähänkään tulee enempää painoa, niin painon keskipiste pitäis saada potan keskelle. Nykyinen lamppu on aikalailla potan keskellä, kun se on kiinni potan laen ruuvinkiinnikkeessä, jossa samassa on myös lippa kiinni.

    ja JMH:lle, kyllä pitäisi ruveta siirtämään kärryllä. Varsinkin jos vaihtoehtoina on ajaa motskarilla tai makoilla kotisohvalla
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Braaaaap
  13. #1573
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Tallissa tapahtui eilen alakolmion vaihto.
    Superbike #7
  14. #1574
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa T1mppa kirjoitti Katso viesti
    Mulla oli viime talvena käytössä tuosta JMH:n lampusta kevyempi versio. Tosin niitä oli hieman enemmän.
    Ihan ok toimi ja näytti hyvin, kun käytti 12V li-ion akkua.
    Tossa enskahommassa kun mun mielestä ei voi olla liikaa valoa, niin tuolla pääsi hyvin.
    Noiden mun lamppujen valokeila oli hyvin spottimainen. Mutta kun oli 4 kpl niin niitä sai vähän levitettyä laajemmalle alueelle. Eli vähän leveämpi rypäs.

    Kuitenkin halusin jälleen päivittää valosettiä täksi kaudeksi ja hommasin pienen led-barin, jota vielä vähän rälläkällä kevensin. Se on ihan ok, mutta katotaan näyttääkö se loppupeleissä tarpeeksi pitkälle.

    Tuossa JMH:n telineessä tuli ekana mieleen se, että painopiste on aika edessä (tai sitten kuva hämää). Tuo lamppu on itsessään kevyt, niin ei sillai haittaa, mutta jos vähänkään tulee enempää painoa, niin painon keskipiste pitäis saada potan keskelle. Nykyinen lamppu on aikalailla potan keskellä, kun se on kiinni potan laen ruuvinkiinnikkeessä, jossa samassa on myös lippa kiinni.

    ja JMH:lle, kyllä pitäisi ruveta siirtämään kärryllä. Varsinkin jos vaihtoehtoina on ajaa motskarilla tai makoilla kotisohvalla
    Joo se on edessä tarkoituksella, kun lippaan porattiin reikiä. Ei viittinyt kypärään....

    Ristus tota sun valopatteria. Onneks tota putkea jäi Seikkailun tallille noin metri

    Sais sen oman vissiin GoPro kiinnikeelläkin. Kaveri just vinkkas, että sen tankokiinnikkeen pehmusteen alla on ruuvi, jolla saa sen kiinnikkeen puolikkaan pois ja muuta tilalle.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  15. #1575
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Tallissa tapahtui eilen alakolmion vaihto.
    Oliko vanha rikki vai onko kyseessä joku tuning-osa?
    Braaaaap
  16. #1576
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Joo se on edessä tarkoituksella, kun lippaan porattiin reikiä. Ei viittinyt kypärään....

    Ristus tota sun valopatteria. Onneks tota putkea jäi Seikkailun tallille noin metri

    Sais sen oman vissiin GoPro kiinnikeelläkin. Kaveri just vinkkas, että sen tankokiinnikkeen pehmusteen alla on ruuvi, jolla saa sen kiinnikkeen puolikkaan pois ja muuta tilalle.
    Mulla on siis kypärässä valmis ruuvinkanta, johon nyt laitoin tän kiinni. Edellinenkin teline oli lipan valmiissa rei'issä kiinni.

    Ja sen pehmustetarran alla on tosiaan ruuvi. Kuten kuvasta näät, niin noi munkin on ruuvattu tohon reikänauhaan suoraan kiinni.

    Nyt on siis tällanen. 40W / 12V. Vähän kevensin jäähdytysripoja, että sai kevyemmäksi. Tuota lamppua kun ei kovin lämpimillä keleillä tarvitse. Kiinanihme ~15€
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Braaaaap
  17. #1577
    Lainaa Knaku kirjoitti Katso viesti
    Tuo on ollut useamma kerran näytöllä, mutta kun ei ole kokemusta miten leveä valokeila oikeasti on. Toinen, jota olen katsonut, johtuen lähi- ja kaukovalosta on Fenixin ns lippulaiva http://www.fenixvalaisimet.fi/otsala...ava_otsalamppu

    Valostoren lamppu kyllä houkuttaa
    Rohkenen väittää, että on riittävä valokeila, kun suunnistuskäytössä noita on. Mukava pyöräillessä katsoa autoilijaa silmiin Lamppu on kevyt ja akut on naurettavan kokoisia. Yhdellä akulla pärjää pari tuntia tehon kärsimättä havaittavasti. Automaattisäätö pudottaa tehoja loppua kohti.
    Ensimmäinen hankkimani ledi (Kiina) oli liian tiukalla spotilla ja kartanluku oli vähän haasteellista, kun valo heijastuu terävästi silmiin. Lamppu myös kuoli laakista, kun akusta loppui potku.

    Edit* taitaa Lumoniteen saada paremmin kiinnikeitä. Omaan silmään tuo Fenix ei näytä HD -tason lampulta. Akkukotelo on turhan tekninen kikkare. Lampun kääntyvä sarana on yksi särkyvä osa lisää. Lumoniten kumilenkkikiinnitys on pätevä. "Ammattikäytössä" en ole tuota Fenixiä nähnyt, kertonee jotain.
    Kun mikään ei riitä http://www.ledxshop.fi/?product_cat=valoyksikot
    KL Service kx250x -23
  18. #1578
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Pikatestinä voi todeta, että Valostoren ”poikittainen” otsalamppu á 150€ on silmällä kirkkaampi kuin toi. Kiinan ledin valo on myös sinisempää.

    Se milloin tota pääsee testaamaan ajossa on toinen juttu. Pitää olla syys- tai talvisää. Ei tätä nykyistä kakkaa, tai sit pitää ruveta siirtelemään kilpipeliä kärryllä.... vittu, pitäiskö?
    Jos tarkoitat sitä lumonite compas mallia..,onhan siinä kirkas valo.
    Mulla on joskus se vanhempi siis 1000 lumenen versio ollut kypärän lipassa kiinni....näppärää sinällänsä kun ,samaa lamppua voi käyttää hihnan kera vaikkapa töissä tahi muissa harrastuksissa.
    Toki sen lisäksi mulla on myöskin navigator 2700 siinä kypärässä.
    Käyttökokemuksia tästä yli1200 Lumenen lampusta sen verta että ,suurinpiirtein näillä keleillä 2tuntia akku riittää täydellä teholla...,mutta akkujahan on taskut täynnä....,nimittäin samat 18650 akut sopivat sähkötupakka härveleihin...p.s.ainut vain että voishansitä olla joskus ns.vanhan ajan talvi,että niitä valoja viitsisi hyödyntää...
    KTM Superduke 1290R,KTM 250 SX,Suzuki gsx1300 ra turbo
  19. #1579
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Kimi70 kirjoitti Katso viesti
    Jos tarkoitat sitä lumonite compas mallia..,onhan siinä kirkas valo.
    Mulla on joskus se vanhempi siis 1000 lumenen versio ollut kypärän lipassa kiinni....näppärää sinällänsä kun ,samaa lamppua voi käyttää hihnan kera vaikkapa töissä tahi muissa harrastuksissa.
    Toki sen lisäksi mulla on myöskin navigator 2700 siinä kypärässä.
    Käyttökokemuksia tästä yli1200 Lumenen lampusta sen verta että ,suurinpiirtein näillä keleillä 2tuntia akku riittää täydellä teholla...,mutta akkujahan on taskut täynnä....,nimittäin samat 18650 akut sopivat sähkötupakka härveleihin...p.s.ainut vain että voishansitä olla joskus ns.vanhan ajan talvi,että niitä valoja viitsisi hyödyntää...
    Just tilasin lisäksi 10x18650 akkupaketin. Kattoo, milloin Kiinasta saapuu.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  20. #1580
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Just tilasin lisäksi 10x18650 akkupaketin. Kattoo, milloin Kiinasta saapuu.
    10kpl 18650 akkuja,vaiko akkupaketin?
    Nimittäin en huomannut mainita että ,tämä uudempi compas vaatii toimiakseen ,noin 68mm pitkän akun ,mitä ne olight akut on....,elikkä perinteiset ...,mahdollisesti flat topit...,vaativat esim +navan päälle magneetti " nappulat" toimiakseen ....(et kuitenkaan mitä tahansa korkea resistanssista sinne viitsi laittaa).
    Itse olen akut ostanut puffin höyrypyodista ,missä parhaatkin akut ovat maksaneet noin 10 ekua....,siis n.3600 mAh.
    KTM Superduke 1290R,KTM 250 SX,Suzuki gsx1300 ra turbo
  21. #1581
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Kimi70 kirjoitti Katso viesti
    10kpl 18650 akkuja,vaiko akkupaketin?
    Nimittäin en huomannut mainita että ,tämä uudempi compas vaatii toimiakseen ,noin 68mm pitkän akun ,mitä ne olight akut on....,elikkä perinteiset ...,mahdollisesti flat topit...,vaativat esim +navan päälle magneetti " nappulat" toimiakseen ....(et kuitenkaan mitä tahansa korkea resistanssista sinne viitsi laittaa).
    Itse olen akut ostanut puffin höyrypyodista ,missä parhaatkin akut ovat maksaneet noin 10 ekua....,siis n.3600 mAh.
    Ihan kokonaisen paketin. Kypärävaloa varten.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  22. #1582
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Ihan kokonaisen paketin. Kypärävaloa varten.
    Hatusta heitän.....,maksoit korkeintaan 19,95€
    P.s.Suurin osa akuista tulee kuitenkin Kiinasta ,lukee niissä sitten mitä hyvänsä...,ettei siinä mitään..
    Sonylta ja panasonikilta löytyy omaa tuotantoa
    P.s.2.toivotaan kuitenkin ettei,garret gt 3071r,ole kiinalaisten tekeleitä...,heh
    KTM Superduke 1290R,KTM 250 SX,Suzuki gsx1300 ra turbo
  23. #1583
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Kimi70 kirjoitti Katso viesti
    Hatusta heitän.....,maksoit korkeintaan 19,95€
    P.s.Suurin osa akuista tulee kuitenkin Kiinasta ,lukee niissä sitten mitä hyvänsä...,ettei siinä mitään..
    Sonylta ja panasonikilta löytyy omaa tuotantoa
    P.s.2.toivotaan kuitenkin ettei,garret gt 3071r,ole kiinalaisten tekeleitä...,heh
    Oli se jotain 22 ja risat.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  24. #1584
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Maksoit liikaa. Pölvästi.

    EDIT: ei vaines. Veikkaan, että aiemmin mainittu etupainoisuus ja lisäksi lipan joustaminen voi alkaa kiukuttaan.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  25. #1585
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa PoS kirjoitti Katso viesti
    Maksoit liikaa. Pölvästi.

    EDIT: ei vaines. Veikkaan, että aiemmin mainittu etupainoisuus ja lisäksi lipan joustaminen voi alkaa kiukuttaan.
    Aika kevyt paketti toi valo on. Saa sen sit GoPro kiinnikkeillä muualle kypärään.

    Lisäks tilasin 42W led työvalon, joka pitäis saada johdotettua pitkille, ja jotenkin maskin liepeille kiinni. Saas nähdä, minkä kokoinen möhkö sieltä tulee.

    E(i)-hyväksytty.

    Sain halvalla.

    Vittu, ko tota laivaa saa kuomukärryyn, ko perse edellä. Odottelen apujoukkoja. Yksin yrittelin, mutta meni aika kiperäks. Tuli hikikin.

    Huomenna vähän aamusta rallia, ja jos sitten alkais pohtia ton linkuston tilaa. Siel on jotain särki
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  26. #1586
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Jos mä tuon mun Kotarin sulle, niin tapahtuisikohan sillekin tallissa jotain?
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  27. #1587
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa PoS kirjoitti Katso viesti
    Jos mä tuon mun Kotarin sulle, niin tapahtuisikohan sillekin tallissa jotain?
    *huutonaurua*

    Keräis se pölyä ainakin.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  28. #1588
    MotOrg ry:n hallituksen pj marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    *huutonaurua*

    Keräis se pölyä ainakin.
    Riippuu onko siinä linkku ehjä
    Elämä on onneksi mutkikasta
    Suihkuvastaava
  29. #1589
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa marko.fzs kirjoitti Katso viesti
    Riippuu onko siinä linkku ehjä
    Erittäin hyvin sanottu siellä takana

    Tuo tänne vain. Laita varmuuden vuoksi jämäkät pakkasnesteet kiertoon.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  30.  
  31. #1590
    Vihdoin sain Möhkön takajarrun ilmattua kaverilta lainatulla alipainepumpulla..

    IMG-20171208-WA0023.jpg
Sivu: 53 / 121:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 343515253545563103 ... ViimeinenViimeinen