[IMG][/IMG]
Ei paljon itse kannata ruveta kumia vääntämään paikalleen kun 10e paikallinen vianori otti työstä.
Ilmat pysyy sisällä nyt. On hiottu ja vähän kitattu ja maalailtu. Itse olen tyytyväinen lopputulokseen, kun varsin vähän aiheesta löytyi netistä tietoa.
Mopedi käy ja hyvin. Putsasin kaasarinkin täysin. Vielä puuttuu tuulilasi, jossainpäin maailmaa sekin on tulossa. Kilven valo ja peilit. Ehkä vois hieman paremmin enstalvena säilyttää![]()
Yiying YY250T, Ex Kawasaki zr7, ex kawasaki gpz500s
Sama "ongelma" täällä.
Paikallinen rengasliike laittaa irtorenkaille uudet kumit niin edulliseen hintaan, että ei itse kannata alkaa turaamaan.
Tallissa on tapahtunut se, että sain crossienskaan laitettua uudet teipit.
Yllättävän hankalaa oli ensikertalaiselle. 'Tarvike'teipit eivät olleet ihan mittatarkat, ja verrattuna aiempiin tarviketeippeihin uusissa oli vähemmän asennusta helpottavia leikkauksia. Mutta äheltämisen jälkeen jäi vain yksi vekki silmää haittaamaan - toki pieniä kuplia on siellä täällä. Isojen katteiden kohdalla helpotti se, että laitoin tarrat muovien päälle ja niiden päälle mukautuvat tyynyt, mikä helpotti tarrojen asemointia oikein.
Niin helppoa hommaa ei olekaan, etteikö työ tekijäänsä opettaisi. Niinpä viimeisen sivukatteen teippaus meni ihan perfect. Siinä vaiheessa oli oppinut mihin suuntaan asennuksessa kannattaa edetä ja milloin turvautua lämpöön. Noh, kuraenskassa teippaukset saavat toistuvasti turpaansa, joten pienet kosmeettiset virheet katoavat isompien virheiden alle.
Teipit tuli osoitteesta hyenamx.com, ja posteineen 150 eur. Ja ovat tuoreena v_tun hyvän näköiset.