Sivu: 55 / 65:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5455354555657 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1621:stä 1650:een 1947:sta
  1. #1621
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Itseasiassa ei oo...se tais olla eka "osa", joka irtos. Ei oikein oo mun pitusella tarvetta tankkipatille. Tänään kuorin "pakkausmuovit irti", huomenna vois raapasta lopun irtonaisen moottorin ympäriltä ja viikonloppuna tiputtaa padan lattialle.
    Harmi ku tossa molemmat vanteet rullalla, olisit varmaan keksiny niille käyttöä.
    Yamaha YZF-R6R - ratalelu
    ex. MV Agusta Brutale 910R
    ex. Yamaha MT-07
    ex. Suzuki DRZ 400sm
  2. #1622
    Motorg ry:n hallituksen jäsen, koulutusvastaava Nitrous:n avatar
    Liittyi Mar 2004
    Hälsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Jonezi kirjoitti Katso viesti
    Harmi ku tossa molemmat vanteet rullalla, olisit varmaan keksiny niille käyttöä.
    Takavanne pitäs olla ok ja sille olis jo ostajakin jos raaskin myydä. Etuvanteesta vois tehä vaikka kellon jos jaksas takoo etuakselin irti. Istuu meinaan yllättävän tiukassa kun on banaanin muotonen.

    Ohessa kuva tämän hetken tilanteesta.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Superbike B #7
  3. #1623
    Motorg ry:n hallituksen jäsen, koulutusvastaava Nitrous:n avatar
    Liittyi Mar 2004
    Hälsinki
    MotOrg ry jäsen
    Ja tässä vielä kuva etutolpan kunnosta:
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Superbike B #7
  4. #1624
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Ja tässä vielä kuva etutolpan kunnosta:
    Kosmeettista käytön jälkeä
    Elämä on onneksi mutkikasta
  5. #1625
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Ja tässä vielä kuva etutolpan kunnosta:
    Stefan kun vaihtaa niin hyvä tulee
    GSF1200, Ex ZRX1100(varastettiin), Ex ER-5
  6. #1626
    Eikös iso osa etuputkista näytä tuolta, kun DIY-mies on itse vaihtanut stefat...
    You have been banned for the following reason:
    alko vittuilee

    Date the ban will be lifted: Ei koskaan
  7. #1627
    jamahan talviasetusten asentaminen.
    You have been banned for the following reason:
    alko vittuilee

    Date the ban will be lifted: Ei koskaan
  8. #1628
    Motorg ry:n hallituksen jäsen, koulutusvastaava Nitrous:n avatar
    Liittyi Mar 2004
    Hälsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa s151669 kirjoitti Katso viesti
    Stefan kun vaihtaa niin hyvä tulee
    Jollain tarttis iskarin nilkka vielä sen jälkeen liimata kiinni.

    Ohessa kuva tämän päivän tilanteesta.

    Edit. Paitsi, että luurilla lisätty kuva hukku johkin.
    Superbike B #7
  9. #1629
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    jamahan talviasetusten asentaminen.
    Mistä vi*un savesta nuo japanialaiset moottoripyörät on oikein tehty

    Vaihdoin XT 350:seen öljynsuodattimen ja taas yhdet kierteet tuli pultin mukana ulos.
    Vi**u mie kierrän japanialaiseen pultit ja mutterit niin kevyesti kuin vain voi. Siis puhallan kevennettyyn räikän varteen kiristyksen aikana...
    Silti menee kierteet.
    Öljynsuodattimen kannessa on kolme pitkää pulttia ja nyt pitää toiseen teettää kierteet.
    *kele, siis kaksi kolmesta...

    Moottorirempan jälkeen nokka-akselin pukeista nousi kolme pulttia ylös, siis ne kolme, mille ei oltu tehty uusia kierteitä.

    *aatana, mie oon pelannut Italialaisten rätkien kanssa ja ei koskaan ole tarvinnut pelleillä kierteiden kanssa.
    Mutta se laivueen ainut japanialainen. Saa*tanan savikippo
    You have been banned for the following reason:
    alko vittuilee

    Date the ban will be lifted: Ei koskaan
  10. #1630
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Mistä vi*un savesta nuo japanialaiset moottoripyörät on oikein tehty

    Vaihdoin XT 350:seen öljynsuodattimen ja taas yhdet kierteet tuli pultin mukana ulos.
    Vi**u mie kierrän japanialaiseen pultit ja mutterit niin kevyesti kuin vain voi. Siis puhallan kevennettyyn räikän varteen kiristyksen aikana...
    Silti menee kierteet.
    Öljynsuodattimen kannessa on kolme pitkää pulttia ja nyt pitää toiseen teettää kierteet.
    *kele, siis kaksi kolmesta...

    Moottorirempan jälkeen nokka-akselin pukeista nousi kolme pulttia ylös, siis ne kolme, mille ei oltu tehty uusia kierteitä.

    *aatana, mie oon pelannut Italialaisten rätkien kanssa ja ei koskaan ole tarvinnut pelleillä kierteiden kanssa.
    Mutta se laivueen ainut japanialainen. Saa*tanan savikippo
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Eikös iso osa moottorista näytä tuolta, kun DIY-mies on itse tehnyt remontin.....
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  11. #1631
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Mistä vi*un savesta nuo japanialaiset moottoripyörät on oikein tehty

    Vaihdoin XT 350:seen öljynsuodattimen ja taas yhdet kierteet tuli pultin mukana ulos.
    Vi**u mie kierrän japanialaiseen pultit ja mutterit niin kevyesti kuin vain voi. Siis puhallan kevennettyyn räikän varteen kiristyksen aikana...
    Silti menee kierteet.
    Öljynsuodattimen kannessa on kolme pitkää pulttia ja nyt pitää toiseen teettää kierteet.
    *kele, siis kaksi kolmesta...

    Moottorirempan jälkeen nokka-akselin pukeista nousi kolme pulttia ylös, siis ne kolme, mille ei oltu tehty uusia kierteitä.

    *aatana, mie oon pelannut Italialaisten rätkien kanssa ja ei koskaan ole tarvinnut pelleillä kierteiden kanssa.
    Mutta se laivueen ainut japanialainen. Saa*tanan savikippo
    No... Lambohan tekee (ainakin ennen) traktoreita ja Jammu pianoja.

    Ei ehkä nappaa ihan sun asiassa häränsilmään, mutta pienten momenttien ja "silumiinin" kanssa on
    pari yleispätevää hankaluutta.

    "Lämpimään" silumiiniin kun vetää "viileetä" pulttia, tahtoo leikata inhan helposti.
    Esim. kuumaan kanteen vetästy kylmä (uusi) tulppa ei ole hyvä yhdistelmä ja kestää todella huonosti
    pientäkään käsin vedettyä.... yleistä ylimomenttia.

    Kuumana ja vähän "vauhdista" vaihdetut öljyt/pohjaproppu on myös perinteinen riskipaikka samasta syystä.

    Sitten tulee monissa muissa paikoissa paljon käytetyt lukitteet ja kierteiden putsaamattomuus uudelleen kasattaessa.
    Paikoin tähän tahtoo käytännössä liittyä vielä "kertakäyttöpulttien" uudelleen käyttö.... nuukuuden tai
    tietämättömyyden.... tai ylenpalttisen optimismin takia.

    Toki...kyllähän kiinanpeleissä aikamoista "vamppua" vaan tahtoo olla.

    Japsithan on kehittänyt aivan viimeisen päälle taiteeksi tuon riittävän hyvin, mutta tarpeeksi huonosti tekemisen.

    Italothan on ottaneet aivan huiman harppauksen omalla tavallaan, omalla sarallaan ja lopultakin
    hyödyntäen niitä..... aiemmin kuin pusikkoon viskaamiaan hienouksia.

    Oli viimeisen päälle laadukkaasta tavarasta tehty sinällään hienoja keksintöjä/osia.....
    mutta joku muu.... muualla kuin tehtaalla.... joutui purkamaan, sovittamaan ja kasaamaan
    nuo hienot asiat "soivaksi peliksi".... tai sitten vaan odoteltiin helvetin hienon ja hyvästä tavarasta
    tehdyn vehkeen nopeaa porsimista paljon ennen "paskasta" ja "sopivasti" kasatun vehkeen poksahtamista.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  12. #1632
    Yhtä TT350:n remppaa seurailin taannoin, osaava kaveri ja momenttiavain hommissa ja kaikki osat saman lämpöisiä. Siltikin sanoja "helicoil", "vittu" ja "perkele" toisteltiin aika usein, vaihtelevassa järjestyksessä.
  13. #1633
    Momenttiavain ei vanhoissa pyörissä pelasta, yli menee niin että heilahtaa.
    FJR -07
  14. #1634
    Lainaa Tinde kirjoitti Katso viesti
    Momenttiavain ei vanhoissa pyörissä pelasta, yli menee niin että heilahtaa.
    Tuon olen jamahan kohdalla huomannut.
    Ehkä viisarinäyttöinen saattaisi toimia, mutta naksahtava tuhoaa kaikki kierteet.
    You have been banned for the following reason:
    alko vittuilee

    Date the ban will be lifted: Ei koskaan
  15. #1635
    Lainaa skuikka kirjoitti Katso viesti
    Yhtä TT350:n remppaa seurailin taannoin, osaava kaveri ja momenttiavain hommissa ja kaikki osat saman lämpöisiä. Siltikin sanoja "helicoil", "vittu" ja "perkele" toisteltiin aika usein, vaihtelevassa järjestyksessä.
    En yhtään epäile tuon todenperäisyyttä ja vielä ihan ilman lapinlisiäkin.

    Noi lämpöhommat ei tietenkään konkretisoidu niinkään kädenlämpöisiä osia pöydällä kasaten.

    Jos nyt ihan erikseen konkretisoi tuon asian "meiän iskä" mekatsujen osastolta, niin cartingissa,
    varsinkin Raketeissa, pyörii ihan mukavasti niitä kuumaan kanteen reippaasti kietaistuja
    uusia, kylmiä tulppia..... kun sen jälkeen irtoo vaan juurimultineen kovan ähellyksen jälkeen.

    Noin muutoin... niin se kierteiden huolellinen avaus lukitteista ja muusta paskasta on kummasti
    tuntunut lisäävän onnistumisia.

    Toisaalta..... jos Helicoilvehkeet on käden ulottuvilla, niin kai se työmäärä niinkin päin muotoutuu vakioksi.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  16. #1636
    Killerit putkiin, takalaukkurauta paikalleen mutta...piti alkaa laittaa SW-Motechin sivulaukkurautoja mut tössäs siihen ku neljäs kiinnityspiste jäikin vähän mietityttämään Tuohonhan olikin vaihdettu kilpiteline ni ei se ihan soveltunutkaan. Ja nyt kauhukseni lueskelin viel ettei ne kovat laukut välttees sovikaan noilla putkilla
    Suzuki Hayabusa vm.2009 2017->
    ex. Suzuki GSF 1250SA vm.12 2015->R.I.P 2017 19.6 Sveitsissä
    ex. Yamaha FZ6N vm.04 2012->2015
  17. #1637
    Pientä huoltoa vain. Pakoventtileille uudet palat.

    This is my KTM. There are many like it, but this one is mine.
    Enduro rescue team
  18. #1638
    3DEF07BD-4AAB-4152-9580-7BFAE1E30FD1.jpg
    Bemariin kytkellään valoja..
    <p>- Suzuki GSX-R 750 L0 - ex Suzuki SV 1000 s - ex Honda X11 - ex Yamaha fzs 600 - ex Suzuki GSXF 750</p>
  19. #1639
    Uusien muovien testailua, alakate vaihtuu vielä oikeaan vuosimalliin ja tarratkin uupuu.
    Tulipa huono kuva luurin kameralla.
    YZF 750 R -95
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  20. #1640
    On se vaan niin mukavaa, kun voi itse rakennella omaa prätkää. Näytin kaverille kuvaa, että "hieno toi takapää". Hän väitti, että siinä ois muka joku vikana, mutta en kyllä usko. Olen varma, että siitä vielä hyvä pyörä tulee! Varsinkin kun tekee ite, niin säästää rahaa.

    runko.jpg
    Viimeksi muokannut: T1mppa; 03.01.2018 klo 15:48.
    Braaaaap
  21. #1641
    Lainaa T1mppa kirjoitti Katso viesti
    On se vaan niin mukavaa, kun voi itse rakennella omaa prätkää. Näytin kaverille kuvaa, että "hieno toi takapää". Hän väitti, että siinä ois muka joku vikana, mutta en kyllä usko. Olen varma, että siitä vielä hyvä pyörä tulee! Varsinkin kun tekee ite, niin säästää rahaa.

    runko.jpg
    ja jos tuntuu ettei jokin osa sovi, niin laikkakoneetta vähän sivaltaa. Johan rupeaa sopimaan
    Elämä on onneksi mutkikasta
  22. #1642
    Sain vihdoin ja viimein sliparin ja katalysaattorin välisen putken irti, jotta sain koiranluut irti swingistä jotta herrantähren sain vihdoin ja viimein takaiskarin pois. Olipa pähkäilyä.

    Ilmeisesti koiranluiden swingin pultti voi olla kummin päin tahansa, ajattelin laittaa toisin päin jotta ei tarvi toista kertaa purkaa pakoputkea että saa liu'utettua pultin pois..
    ZX6R-05 (RF900R, XJ600S)
  23. #1643
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Ilmeisesti koiranluiden swingin pultti voi olla kummin päin tahansa, ajattelin laittaa toisin päin jotta ei tarvi toista kertaa purkaa pakoputkea että saa liu'utettua pultin pois..
    Jep.
  24. #1644
    Lainaa marko.fzs kirjoitti Katso viesti
    ja jos tuntuu ettei jokin osa sovi, niin laikkakoneetta vähän sivaltaa. Johan rupeaa sopimaan
    On tuo takaiskari vähän ketjulinjan tiellä. Täytyy vetästä siis takaiskari rälläkällä halki
    Braaaaap
  25. #1645
    Lainaa T1mppa kirjoitti Katso viesti
    On se vaan niin mukavaa, kun voi itse rakennella omaa prätkää. Näytin kaverille kuvaa, että "hieno toi takapää". Hän väitti, että siinä ois muka joku vikana, mutta en kyllä usko. Olen varma, että siitä vielä hyvä pyörä tulee! Varsinkin kun tekee ite, niin säästää rahaa.

    runko.jpg
    Itse kun tekee niin tulee sellainen kun tulee
    FJR -07
  26. #1646
    Lainaa T1mppa kirjoitti Katso viesti
    On tuo takaiskari vähän ketjulinjan tiellä. Täytyy vetästä siis takaiskari rälläkällä halki
    Ja entäs sitten kun takapyörää sovittelet paikoilleen...
    XV 535 + DR 650
  27. #1647
    Lainaa smppa kirjoitti Katso viesti
    Ja entäs sitten kun takapyörää sovittelet paikoilleen...
    Eipäs nyt mennä asioiden edelle yksi ongelma kerrallaam

    Jos ei viitti halkasta jousta niin entä jos poraat siihen reijän
    Elämä on onneksi mutkikasta
  28. #1648
    Pientä puuhasteluu, uudet sisuskalut iskareihin sekä ventiilien säätöö Trumppaan. imut kaikki säädettävä 0,10 ohkasemmilla paloilla.

    vuotaa.jpg
    hivenen vuotaaa
    purettu.jpg
    purettu
    vanha_uus.jpg
    kulahtanut liukurengas ja uus
    säätöö.jpg
    säätöö
    irti.jpg
    nokat irti
  29. #1649
    Motorg ry:n hallituksen jäsen, koulutusvastaava Nitrous:n avatar
    Liittyi Mar 2004
    Hälsinki
    MotOrg ry jäsen
    Eka gixeri purettu rungolle, toinen koneen tiputtamista vaille ja kilvetön runko tarttee vähän tigillä käsittelyä. Eli vaikka vähän pahan näkönen niin korjattavissa vielä.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Superbike B #7
  30.  
  31. #1650
    Paha sanoa mitä siellä tapahtuu, kun en ole laittanut valoja päälle syyskuun jälkeen. Pitäisi varmaan joskus viritellä pyörä talviteloille, mutta odotellaan, että lumet sulaa oven edestä, päivä pitenee ja kelit lämpenevät.
    Hondassa nyt ei ole muuta väliä, kuin muistaa laittaa syksyllä virran pois päältä niin lähtee keväällä napista tulille.
    Me pesemme itse vaatteitamme, laitamme itse ruokaamme, kärsimme kaikenlaisista asioista ja silti ihmiset eivät pidä meistä motoristeista.
Sivu: 55 / 65:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5455354555657 ... ViimeinenViimeinen