02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
En tiiä olisko vassun kanssa onnistunu mut tossa ongelma oli tiiviste joka oli sen verran widuillaan että ruikki sen verran lientä välistä ettei mäntä tullu ollenkaan ulos.
Tuoltahan se hassunhauska ylläripylläri löytykin toiselta puolen satulaa kun edellinen omistaja oli sitten korvannut koko männän ilmeisesti keittiöveitsellä poikki nyhrätyllä akselinpätkällä
No nyt on uudet tiivisteet ja rosterimännät molemmin puolin.
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
Ex:Honda CBR 600F2 '91
2016: Honda CBF125 -09
2012: MP-kortti: Kawasaki ER6-n
2002-2014: Honda Monkey Z50J vm.94
Mopot ja teinit...toi koko takajarru oli pois käytöstä kun ostin ton, samoin kun aika moni muu juttu joka ei ole välttämätön eteenpäin liikkumiselle... täs on ollu varmaan kolminkertainen duuni siihen mitä aattelin mut nyt tää alkais olemaan sellasessa kunnossa että kehtaa laittaa myyntiin.
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
Ex:Honda CBR 600F2 '91
vuosien aikana ei sit ole tullut yhtään kappaletta mopoja kotiin jossa ei olisi ollut jos jonkin näköistä viritystä.
Paras oli se kun myyjä kertoi laittaneensa uudet laakerit alakertaan mutta ihmetteli kun aina vaan kolisee.
Ostin mopon pois kun tarttin siitä katteet, uteliaisuus kuitenkin voitti ja avasin sen myllyn, no myyjän laakereissa luki castrol gtx, no voihan sitä joku luulla että öljypurkista saa hyvä laakerit kun on ollut niin kauan öljyssä uimassa
no???
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
No nyt![]()
Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
ABSillinen turbobusa powered by delvac.
Alkaa, penkin korotus / levennys / tankkipatti homma olemaan viimeisiä hiomisia vaille.
patti jo kiinni ja ekat uretaanit:
Enää ei oo paljon jäljellä:
![]()
s1000rr 2011
Sorvasin äsken gyrokameratelineelle kiinnikkeen Panigaleen.
https://drive.google.com/open?id=0B-...ldOWFZVUEF2MG8
Ei kai neliskulmion tekeminen sorvilla mikään temppu ole?
"Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
Tämän päivän projekti.
Kokeiltin ensin muttereita hitsata tuohon kiinni huonoin tuloksin. Pultti ei inahtanutkaan.
Paikka on kohtuu haastava porata,koska on melko lähellä swingin reunaa ja on niin syvällä swingissä ja porakoneen runko ottaa kiinni swingin reunaan normi poranterällä. Ratkaisu-->http://www.biltema.fi/fi/Tyokalut/Le...SS-2000016843/ Tosta sitten pätkii sopivaksi. Ostin 4, 5 ja 6mm kaikkia kaksi. koska odotin, että teriä menee useampi reiän tekoon, olin väärässä. Hinta laatu suhde on kohdillaan näissä terissä ja kaikki terät lastusi nätisti eivätkä palaneet. Hain vielä 8mm pitkä terän, kun huomasin, että helicoil sarjan poranterä (8.3mm) ei yllä kun reiän alkuun.
Sitten reiät 4, 6 ja 8mm
Kierretapilla kirteet ja helicoil
Lopputulos
Projekti onnistui paremmin kun odotin. Bilteman kamoista ollaan montaa mieltä, mutta itse annan biltsun poranterille täydet 10 pistettä ja poranteräthän pyöri tietty biltsun iskuporalla![]()
Honda vfr750 vm.1996
Honda cb 450 Vm.1971
Ex.Kawasaki zx6r kilvetön
Ex.Yamaha R6 vm.2000
Ex.Suzuki gsx750f vm.1990
Ex.yamaha xj900 diversion vm.1997
Ex.Suzuki gsx750f vm.1989
Ex.kawa ltd 450 vm.1985
On Bilskassa paljon hyvääkin kamaa. Oma näkemys melkeenpä että se tauhka taitaa olla vähenemään päin. En muista et ois juuri huteja tullu enää vähään aikaan.
Peepeekolmonen asennutettu etuselle ja ruuvattu takasin paikoilleen. Harmi ettei pystyny noita etuiskareita huoltaa samalla purulla kun ei nyt ollu aikaa ja tarttee toi läävä siivota muutenki ensin. Pyörän kun sain alas pöydältä vetelin kahteen puolen metrin kakkosnelosen pätkään tinnerillä vähän ohennettua tervaa niin maan perskeleesti ja huomenna lisää. Tarttee saada niistä säänkestävät kun tulevat kuorma-autossa runkopalkkien ja pohjan väliin. Viimenen vaneri hiukka murtunu niin tarttee tukea ettei se notku. Sen verran eeppinen projekti vaihtaa se levy et menee osastolle "sit joskus"...
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
Ex:Honda CBR 600F2 '91
Sekoiluapiti vaihtaa etupampun stefa niin että heilahtaa. Liukuputki ulos ja tietty ulkoputken liuku kans. Sit mä pässi nämenin laittaan sen liu'un sinne ulkoputkeen ilman sitä liukuputkea.
mietin että enpä muista kuin tää viimeksi meni.... No sitte ihmettelemään miten sen saa sieltä pois siinä menikin sitten loppuilta ja kiroaminen kuului naapuriin asti. Mietin jo ajokauden skippaamista kokonaan, kostoksi. No onneks oli vahoja osia laatikon pohjalla.
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Mopoprojektin jälkeinen kaaos enimmäkseen siivottu. Tossa prässin alla nyt on vielä toi rättikasa joka tarttee sortteeraa puhtaat/vähän likaiset/poisheitettävät ja toi pajan puoli nyt on vielä täyskaaoksen vallassa mut mahtuu jo sisään ilman thriller-tanssia. Öljytkin katoin ja ketjut rasvasin niin taas kelpaa pöristellä. Yrittäny nyt pitää tosta vähän parempaa huolta kun tuppaa noi ketjut yms perusjutut aina jäämään....
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
Ex:Honda CBR 600F2 '91
Jep, otin kaasarit irti, purin ne ja vein ne pesuun liikkeeseen. Hain perjantaina takas et saan viikonloppuna kasaan ja pääsee ajelemaan. No hemmetti, yks osa hukkunu matkalla ja liike tietty kiinni. No aloin siinä ketutuksessa vaihtamaan kaasuläpän akselin tiivisteitä, joita odottelin saapuvaksi pari viikkoa Jenkkilästä. Valitsin mielestäni parhaan omistamani ristipääruuvarin ja kaikki alko hienosti kunnes osoittautui, että ovat aika pehmeetä materiaalia nuo ruuvit. Siinähän se nyt on melkein ruuvit korkanneet ja ei se auta kun lähteä Motonetista hakemaan uutta ruuvaria tyyppiä JIS #2. Sitten pitäs vielä metsästää Mikuniin uudet ruuvitkin noiden vanhojen tilalle. Veikkaan ettei sitä kadonnutta osaakaan enää löydy ja sellaista ei maailmalta tunnu löytyvän enää. Ebay on kiva paikka kun osia löytyy, alkaa vaan ketuttamaan odotella niitä pari viikkoa. Menee aina hyvät kelit hukkaan kun laite seisoo tallissa ja odotellaan jotain osia saapuvaksi maailman toiselta puolelta. Joskus tuntuu et pitäs vaan kaupasta hakea pakasta vedetty mopo ja keskittyä ajeluun...
Opettelen käyttämään 12tn hydraulista putkentaivutinta. Onkohan mulla liian ohutta putkea vai mikä on kun menee luttuun vaik olis hiekkaa täynnä...
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
Ex:Honda CBR 600F2 '91
mitä sun putkes on, onko kylmävedettyä terästä vai normi huonekaluputkee?
Huonekaluputkea toi on. Menee ruttuun vaik mitä tekee. Tarvii käydä romuäijältä ostamassa tota samaa tuumasta mistä mun kaatoraudatki on tehty, siin on joku 3mm seinää, on vissii jotai hyrdauliputkea.
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
Ex:Honda CBR 600F2 '91
Lestit on väljät. Normi 25mm huonekaluputki taittuu kyllä melko tiukalle mutkalle sopivassa lestissä.
Laita froteepyyhe lestin ja putken väliin
Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
ABSillinen turbobusa powered by delvac.