Sivu: 61 / 88:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1151596061626371 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1801:stä 1830:een 2639:sta
  1. #1801
    MotOrg ry:n hallituksen pj marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa vtwin kirjoitti Katso viesti
    Huono?
    Hyvää uuttavuotta vaan sullekkin
    Kävin vähän kokeilemassa, ennen kuin kaikki lumet sulaa pois.
    ja hauskaahan se taas oli. Pahoittelut kun linssi oli vähän likainen
    Elämä on onneksi mutkikasta
    Suihkuvastaava
  2. #1802
    Heitänpä tänne uutena ORG-palstalaisena, kun ei tuo yleinen höpinä niin kiinnosta. Kesän olen tolla 1290 ajellut (hävyttömän vähän maileja tuli). Katti on raavittu pois (Bodis) ja Akran kartta ladattu. Toivottavasti pääsiäiseen mennessä on Rotweiler ja PCV paikallaan. Supercorsa SP:t on matkalla Saksasta. Alkuperäiset kummit ei viehätä. Toivelistahan on loputon...
    Onkos kukaan kokeillut suorempaa/matalampaa stongaa? Saisi nuo vähäiset kilot paremmin tankin päälle.
    Kauppa auennee joskus, jotta voi liittyä varsinaiseksi jäseneksi. Toivonmukaan ehtisi radallekin
  3. #1803
    MotOrg ry:n hallituksen pj marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Miki kirjoitti Katso viesti
    Heitänpä tänne uutena ORG-palstalaisena, kun ei tuo yleinen höpinä niin kiinnosta. Kesän olen tolla 1290 ajellut (hävyttömän vähän maileja tuli). Katti on raavittu pois (Bodis) ja Akran kartta ladattu. Toivottavasti pääsiäiseen mennessä on Rotweiler ja PCV paikallaan. Supercorsa SP:t on matkalla Saksasta. Alkuperäiset kummit ei viehätä. Toivelistahan on loputon...
    Onkos kukaan kokeillut suorempaa/matalampaa stongaa? Saisi nuo vähäiset kilot paremmin tankin päälle.
    Kauppa auennee joskus, jotta voi liittyä varsinaiseksi jäseneksi. Toivonmukaan ehtisi radallekin
    Oletko jo siirtänyt tangon etuasentoon? Jos ei vielä auttanut niin, lsl cross tanko toimi vanhassa jammussa ainakin todella hyvin.
    Elämä on onneksi mutkikasta
    Suihkuvastaava
  4. #1804
    Lainaa marko.fzs kirjoitti Katso viesti
    Oletko jo siirtänyt tangon etuasentoon? Jos ei vielä auttanut niin, lsl cross tanko toimi vanhassa jammussa ainakin todella hyvin.
    Juu, sen tein melkein oitis. Paransi jo aika paljon. Vähän tekisi mieli saada ranteiden kulmia toisin. Täytynee mittailla vakio ja kiertää kaupoilla.
  5. #1805
    Lainaa Miki kirjoitti Katso viesti
    Heitänpä tänne uutena ORG-palstalaisena, kun ei tuo yleinen höpinä niin kiinnosta. Kesän olen tolla 1290 ajellut (hävyttömän vähän maileja tuli). Katti on raavittu pois (Bodis) ja Akran kartta ladattu. Toivottavasti pääsiäiseen mennessä on Rotweiler ja PCV paikallaan. Supercorsa SP:t on matkalla Saksasta. Alkuperäiset kummit ei viehätä. Toivelistahan on loputon...
    Onkos kukaan kokeillut suorempaa/matalampaa stongaa? Saisi nuo vähäiset kilot paremmin tankin päälle.
    Kauppa auennee joskus, jotta voi liittyä varsinaiseksi jäseneksi. Toivonmukaan ehtisi radallekin
    Mulla on kans rottweiler matkalla Suomea kohti. Itse ajattelin kokeilla pelkästään sen fueling donglen kanssa. Käyn sit dynolla jossain vaihees ja katsotaan joutuuko commanderin vielä hankkimaan. Omasta pyörästä otin änkkärin kokonaan pois ja veistelin motonetin pakoputken jatkosta uuden putken. 15€ hintaan nähden ihan hyvän näköinen ja saa pysyä paikallaan siihen asti kun joku valmistaja viimein tekee sellasen putken johon rahat viittii tuhlata.
    Mistä muuten tilasit renkaat? Itellä on takanakki vaihto kunnossa ja ajattelin samantien vaihtaa molemmat. Rodamotosta oon yleensä tilannut.
  6. #1806
    Lainaa Urpo83 kirjoitti Katso viesti
    Mulla on kans rottweiler matkalla Suomea kohti. Itse ajattelin kokeilla pelkästään sen fueling donglen kanssa. Käyn sit dynolla jossain vaihees ja katsotaan joutuuko commanderin vielä hankkimaan. Omasta pyörästä otin änkkärin kokonaan pois ja veistelin motonetin pakoputken jatkosta uuden putken. 15€ hintaan nähden ihan hyvän näköinen ja saa pysyä paikallaan siihen asti kun joku valmistaja viimein tekee sellasen putken johon rahat viittii tuhlata.
    Mistä muuten tilasit renkaat? Itellä on takanakki vaihto kunnossa ja ajattelin samantien vaihtaa molemmat. Rodamotosta oon yleensä tilannut.
    Mprenkaat-storesta tulee Supercorsa SP:t. Siis on www.reifen66.com suomalainen välikäsi. Saitti Saksasta ohjaa suomalaiset sinne. Varmaan lähipäivinä ovella on.
    Onkos sulla sitten katti paikallaan? Silloin ei kyllä PCV:stä taida juurikaan iloa olla. Katti on pakopuolen isoin tuke. Vakio ilmanotto ja ruiskukartta katin kanssa lienee riittävät. Katin kun raapaisee pois, niin sitten on ilmanotto ja ruiskukartta rajoitteena. Ecua ei taasen pääse roplaamaan joten siihen tarvitaan PCV. Ja ilmaahan kone saa rottweilerilla tai jollain muulla modilla.
    Jätin kuitenkin rottweilerin ostamatta vielä. Vakio ilmanputsari boksista otetaan snorkkelit veks ja etuseinää vähän avarretaan lisää. Sellanen köyhän miehen rottweiler Pohjalla on Akran kartta ja Bike Doctor ajaa dynossa molemmille pytyille omat korjaukset. Pitäisi päästä aika lähelle rottweilerilla toteutettua versiota. Mulla on vakio äänenvaimentaja ja Bodis decat. Noi 1290 snorkkelit ei ole mitkään ram air -tuubit, aivan liian ahtaat. Iso V2 tarvii ämpärikaupalla ilmaa, kun kaasua avataan reippaasti. Sitä vakio putsarikotelon pohjaa voi huoletta veistellä putsarin etupuolelta, kun ei maksa kuin reilu 30€ Niin ja kevyt akku Shorai tai Ballistic tulee. Sitten mahtuu ehkä PCV samaan boksiin akun kanssa.
    Tossa on mukavasti iltalukemista http://www.ktmsmt.com/viewtopic.php?...345d14c43fe30c Sivut 28, 37 ja 45 lienee mielenkiintoisimmat. Toki kaikki on yleissivistävää
  7. #1807
    onhan se Akrapovicin koko putki kallis, mutta vähän ihmetyttää kun pannaan kuitenkin aika paljon rahaa pyörään ja sitten pihistellään sen putken kanssa. Laitetaan slip-on vaimentimia ja suoraa putkea, mutta kun se koko Akra oikeasti toimii tässä pyörässä paljon paremmin tai kieltämättä ehkä vain luulen niin. Näyttöjäkin kuitenkin on joitain dyno-käyriä ja myös sen Rottweilerin kanssa.
    Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide 128, KTM 1290 Superduke, pari Ducatia, KTM 450, Husaberg 570, Honda CR 500
  8. #1808
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti
    onhan se Akrapovicin koko putki kallis, mutta vähän ihmetyttää kun pannaan kuitenkin aika paljon rahaa pyörään ja sitten pihistellään sen putken kanssa. Laitetaan slip-on vaimentimia ja suoraa putkea, mutta kun se koko Akra oikeasti toimii tässä pyörässä paljon paremmin tai kieltämättä ehkä vain luulen niin. Näyttöjäkin kuitenkin on joitain dyno-käyriä ja myös sen Rottweilerin kanssa.
    Noh, kun luet ton 46 sivua aiempaa linkkiä, niin oivaltanet, että kyseessä voi olla muutakin kuin pelkkä pay and plug and play -toiminta. Eihän pyörän veroton hinta paha ole. Saati sitten jenkkien hinta, maksavat meidän verottoman hinnan taaloissa. Jos ihan fiksuja oltaisiin, niin ainut järkevä modi olisi paremmat renkaat ja alusta vireeseen. Mulla on mun pyörä, sulla on sun
  9. #1809
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti
    onhan se Akrapovicin koko putki kallis, mutta vähän ihmetyttää kun pannaan kuitenkin aika paljon rahaa pyörään ja sitten pihistellään sen putken kanssa. Laitetaan slip-on vaimentimia ja suoraa putkea, mutta kun se koko Akra oikeasti toimii tässä pyörässä paljon paremmin tai kieltämättä ehkä vain luulen niin. Näyttöjäkin kuitenkin on joitain dyno-käyriä ja myös sen Rottweilerin kanssa.
    Onko akrassa ja vakiossa kuinka paljon eroa alkukäyrien osalta? Kuis collectori akrassa vs. decat putki? Ihan mielenkiinnosta vaan kyselen, kun köyhä joutuu hankkimaan tämmöset mopot sitten joskus käytettynä ja loppunajettuna niin tietäs vähän eroja vimpan päälle tehdyn ja itse modatun välillä.
    Superbike #7
  10. #1810
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti
    onhan se Akrapovicin koko putki kallis, mutta vähän ihmetyttää kun pannaan kuitenkin aika paljon rahaa pyörään ja sitten pihistellään sen putken kanssa. Laitetaan slip-on vaimentimia ja suoraa putkea, mutta kun se koko Akra oikeasti toimii tässä pyörässä paljon paremmin tai kieltämättä ehkä vain luulen niin. Näyttöjäkin kuitenkin on joitain dyno-käyriä ja myös sen Rottweilerin kanssa.
    AAMEN
    HP4
  11. #1811
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Onko akrassa ja vakiossa kuinka paljon eroa alkukäyrien osalta? Kuis collectori akrassa vs. decat putki? Ihan mielenkiinnosta vaan kyselen, kun köyhä joutuu hankkimaan tämmöset mopot sitten joskus käytettynä ja loppunajettuna niin tietäs vähän eroja vimpan päälle tehdyn ja itse modatun välillä.
    Varmasti on Akran koko putki parempi kaikilla osa-alueilla. Lienee jotain muuta kuin rosteria, kevyempi himpun kuin decat ja orkkis käyrät. Paremmat hitsisaumat, parempi virtaus. Muodosta/sisäprofiilista en tiedä. Austin Racing headerit on poikkileikkaukselta muistaakseni vähän erilaiset. Akrassa on äänien kannalta oleellinen resonaattoripönttö välissä. Ilman resonaattoria moottorijarrutukset kovista kyydeistä on aika raikkaat
    Omat kulkupelit tulee hankittua yleensä uutena ja pidän ~3 vuotta. Siis olen se kalleimpien kilometrien ajaja. Jos voin jotain tehdä itse, niin teen, kuten nyt noi katti ja ilman putsari modit. Akra + Rotti maksaa ~3000€. Niistä ei vaihdossa saa juurikaan hyvitystä. Eli olisi ruuvattava irti ja myytävä erikseen. Oma inspiraatio ei siihen riitä, kun työkseen tekee kauppaa Suomen markkina on vielä aika pieni spesiaaliosien myynnille. Siispä laitan ne rahat renkaisiin ja muuhun mukavaan.
  12. #1812
    Lainaa Miki kirjoitti Katso viesti
    Varmasti on Akran koko putki parempi kaikilla osa-alueilla. Lienee jotain muuta kuin rosteria, kevyempi himpun kuin decat ja orkkis käyrät. Paremmat hitsisaumat, parempi virtaus. Muodosta/sisäprofiilista en tiedä. Austin Racing headerit on poikkileikkaukselta muistaakseni vähän erilaiset. Akrassa on äänien kannalta oleellinen resonaattoripönttö välissä. Ilman resonaattoria moottorijarrutukset kovista kyydeistä on aika raikkaat
    Omat kulkupelit tulee hankittua yleensä uutena ja pidän ~3 vuotta. Siis olen se kalleimpien kilometrien ajaja. Jos voin jotain tehdä itse, niin teen, kuten nyt noi katti ja ilman putsari modit. Akra + Rotti maksaa ~3000€. Niistä ei vaihdossa saa juurikaan hyvitystä. Eli olisi ruuvattava irti ja myytävä erikseen. Oma inspiraatio ei siihen riitä, kun työkseen tekee kauppaa Suomen markkina on vielä aika pieni spesiaaliosien myynnille. Siispä laitan ne rahat renkaisiin ja muuhun mukavaan.
    Laita kuvaa miltä näyttää! Itse arvostan itse tehtyä!
    Ducati Hypermotard 1100 -07 2014->
    Ducati Hypermotard 798 -10 2012-2014
    KTM Super Duke -06 2010-2011
    Suzuki SV650s -00 2009-2010
    Suzuki GSF600n -01 *2008
  13. #1813
    Lainaa Miki kirjoitti Katso viesti
    Onkos sulla sitten katti paikallaan? Silloin ei kyllä PCV:stä taida juurikaan iloa olla. Katti on pakopuolen isoin tuke. Vakio ilmanotto ja ruiskukartta katin kanssa lienee riittävät. Katin kun raapaisee pois, niin sitten on ilmanotto ja ruiskukartta rajoitteena. Ecua ei taasen pääse roplaamaan joten siihen tarvitaan PCV. Ja ilmaahan kone saa rottweilerilla tai jollain muulla modilla.
    Katti on vielä paikallaan mutta lähtee heti ku oikea putki löytyy. Onko kellään kokemuksia Austin Racing putkista? Gp3 kannut näyttää erittäin hyviltä ja voi olla että sellasen joutuu vielä tilaamaan. Super duke foorumilta luin että joku oli rottweilerin laittanut yhdessä katin poistavan putken kanssa ja käyrät oli ollu hyvin kohdallaan ilman mitään kartta muutoksia joten en lähtenyt vielä tässä vaiheessa sitä PCV:tä tilaamaan.
  14. #1814
    Lainaa Urpo83 kirjoitti Katso viesti
    Katti on vielä paikallaan mutta lähtee heti ku oikea putki löytyy. Onko kellään kokemuksia Austin Racing putkista? Gp3 kannut näyttää erittäin hyviltä ja voi olla että sellasen joutuu vielä tilaamaan. Super duke foorumilta luin että joku oli rottweilerin laittanut yhdessä katin poistavan putken kanssa ja käyrät oli ollu hyvin kohdallaan ilman mitään kartta muutoksia joten en lähtenyt vielä tässä vaiheessa sitä PCV:tä tilaamaan.
    Saattaa olla hiukan äänekäs tuo GP3 , näyttää kyllä hienolta.https://www.youtube.com/watch?v=XdVy3Y5W5QM
    Osakaasu alueet kannattaa kyllä säätää huolella ja siihen tuo PcV tarvitaan. Muuten seokset kyllä on alueella.
    Ainakin kokoputken kanssa säätö pehmensi ja tasoitti käyntiä huomattavasti. Akran kartalla seokset oli paikoitellen tosi paksulla. Eilen muuten ilmestyi Powerparts osa kaavion kääntöön. Tilasin kesäkuussa ja nyt saivat valmistettua. Mittariston tausta on vaihdettu uuteen paremmin tärinä vaimennettuun ja takanapa kiristetty uuteen momenttiin. Saa nähdä mitä apua siitä on.
    You Only Live Twice
    Ei niin turhaa paikkaa etteikö kerran käydä vois
  15. #1815
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Onko akrassa ja vakiossa kuinka paljon eroa alkukäyrien osalta? Kuis collectori akrassa vs. decat putki? Ihan mielenkiinnosta vaan kyselen, kun köyhä joutuu hankkimaan tämmöset mopot sitten joskus käytettynä ja loppunajettuna niin tietäs vähän eroja vimpan päälle tehdyn ja itse modatun välillä.
    Akran kokoputken käyrät ovat isommat ja laajenevatkin muistaakseni. Materiaali on titaania eli tosi kevyttä ja kallistakin. Keskipönttö antaa ison V2 tarvitsemaa tilavuutta ja muhkeutta ääniinkin. Killeri paikallaan äänet on just kohillaan. Mukaan tulee myös uusi kartta ECU:un. Pidän koko Akraa järkiostoksena verrattuna esim. slipariin, jonka hyöty on lähinnä ulkonäössä. Pelkkä katin korvaava putki ei ole antanut lähellekkään koko Akraan verrattavia tuloksia.
    Austin Racingin putket näyttää minusta lähinnä ulkonäkömielessä suunnitelluilta ja äänetkin lienee liian kovat.
    Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide 128, KTM 1290 Superduke, pari Ducatia, KTM 450, Husaberg 570, Honda CR 500
  16. #1816
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti
    Akran kokoputken käyrät ovat isommat ja laajenevatkin muistaakseni. Materiaali on titaania eli tosi kevyttä ja kallistakin. Keskipönttö antaa ison V2 tarvitsemaa tilavuutta ja muhkeutta ääniinkin. Killeri paikallaan äänet on just kohillaan. Mukaan tulee myös uusi kartta ECU:un. Pidän koko Akraa järkiostoksena verrattuna esim. slipariin, jonka hyöty on lähinnä ulkonäössä. Pelkkä katin korvaava putki ei ole antanut lähellekkään koko Akraan verrattavia tuloksia.
    Austin Racingin putket näyttää minusta lähinnä ulkonäkömielessä suunnitelluilta ja äänetkin lienee liian kovat.
    Onko primäärien (siis sylinterin ja välipöntön välinen putki) pituudet samat vakiossa ja akrassa vai onko niissäkin eroa?
    Superbike #7
  17. #1817
    Tosta http://www.racefoxx.com/KTM_1_s3 löytyy kaikkea kivaa myös kaavionkääntäjä ja jalkatappien siirtoadapterit. Tapit taitaa aika helposti raapia radalla, ei ole vielä omakohtaisia kokemuksia. Tappien pikku nypykät työnteli lattaviilalla vähän kantikkaammaksi, ei lipsu enää tossu
  18. #1818
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Onko primäärien (siis sylinterin ja välipöntön välinen putki) pituudet samat vakiossa ja akrassa vai onko niissäkin eroa?
    Muistaakseni vakiossa ei ole mitään samaa.
    Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide 128, KTM 1290 Superduke, pari Ducatia, KTM 450, Husaberg 570, Honda CR 500
  19. #1819
    Se Rottweiler toimii hyvin 1190 Adventuressakin ja 1290 on kuulemma vielä herkempi ilman saannille. Tässä linkissä on testattu eri putsareita:
    http://advrider.com/forums/showthread.php?t=1024448

    Vakiossa 144 hv, Unifiltterillä 131 hv ja Rottweilerilla 157 hv.

    Kun KTM:n saa säätöihin imu- ja pakopuolet ja vielä toisiinsa sopivilla palikoilla erot ovat isot vakioon tai ei-niin-optimaalisilla osilla tehtyyn nähden.
    Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide 128, KTM 1290 Superduke, pari Ducatia, KTM 450, Husaberg 570, Honda CR 500
  20. #1820
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti
    Se Rottweiler toimii hyvin 1190 Adventuressakin ja 1290 on kuulemma vielä herkempi ilman saannille. Tässä linkissä on testattu eri putsareita:
    http://advrider.com/forums/showthread.php?t=1024448

    Vakiossa 144 hv, Unifiltterillä 131 hv ja Rottweilerilla 157 hv.

    Kun KTM:n saa säätöihin imu- ja pakopuolet ja vielä toisiinsa sopivilla palikoilla erot ovat isot vakioon tai ei-niin-optimaalisilla osilla tehtyyn nähden.
    Kotarin yksi varsin vaikuttava "tenho" on kautta aikain ollut se, että siinä on paljon ns. piilevää
    potentiaalia, joka on saatavissa esiin periaatteella.... Kokonaisuus on enemmän kuin osien summa.

    Kiinanraudat ovat kautta linjan paljon "valmiimpia"tuotteina. Voi tietty sanoa "tylsempiä", mutta kaupallisina
    tuotteina usein varmempia ja suurempia massoja kosiskelevampia.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  21. #1821
    http://www.rottweilerperformance.com...dventure-1190/

    tuo rottweiler on näemmä tuollainen
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  22. #1822
    Kyllä tämänkin oli messuilla uudelleen näkemisen arvoinen pyörä





    tuossa muutama kuva
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Viimeksi muokannut: Husky510; 02.02.2015 klo 18:49.
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  23. #1823
    Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
  24. #1824
    Ite tuli hankittua toi Austin Racingin kokoputkisto GP3-hiilaripöntöllä, alkaa muutenki olemaan pyörä pikkuhiljaa paria hiilaripalaa vailla valmis...
    Täytyy sanoa että äänitaso alkaa kieltämättä olemaan pyörän lempinimen edellyttämällä tasolla ton putkiston kanssa! Killeriäkään ei vaan millään haluaisi pistää ulkonäköä pilaamaan...
    KTM 1290 Super Duke R '14
  25. #1825
    Nyt on Arrowin titaani race tech slipari ja väliputki ilman kattia tilauksessa. Viikonloppuna ajattelin asentaa rottweilerin ilma boksin ja power commanderin. Sas järjestelmä on jo poistettu ja vakio alku käyriin hitsattu m18 nipat seos mittausta varten. Käytin pyörän viaberin dynossa viikko sitten ja lukemat oli 160,2hv ja 133,5nm. Uusi dyno aika sovittiin jo huhtikuun puoliväliin. Ennen sitä vielä vanteiden maalaus ja uudet metzelerin m7rr kumit alle. Saa vaan nähdä vieläkö rahat riittää bensaan kun ajokausi alkaa
  26. #1826
    Lainaa tete73 kirjoitti Katso viesti
    Ite tuli hankittua toi Austin Racingin kokoputkisto GP3-hiilaripöntöllä, alkaa muutenki olemaan pyörä pikkuhiljaa paria hiilaripalaa vailla valmis...
    Täytyy sanoa että äänitaso alkaa kieltämättä olemaan pyörän lempinimen edellyttämällä tasolla ton putkiston kanssa! Killeriäkään ei vaan millään haluaisi pistää ulkonäköä pilaamaan...
    Tommonen varoitus on superduke.net saitilla ARltä.

    This is a heads up that if you run any of our carbon can options on the low level gp3 exhaust please do not use the db killer.
    The 1290 creates massive pressure and can cause the carbon to tear with the db killer inserted.

    The good news is we have designed a new style db killer that will not cause any problems and can be used with any of the carbon can options including the gp2r.

    If you are interested in this new db killer please contact us: sales@austinracing.info
  27. #1827
    Lainaa Miki kirjoitti Katso viesti
    Tommonen varoitus on superduke.net saitilla ARltä.

    This is a heads up that if you run any of our carbon can options on the low level gp3 exhaust please do not use the db killer.
    The 1290 creates massive pressure and can cause the carbon to tear with the db killer inserted.

    The good news is we have designed a new style db killer that will not cause any problems and can be used with any of the carbon can options including the gp2r.

    If you are interested in this new db killer please contact us: sales@austinracing.info
    Kiitos Miki!
    Täytyyki viestitellä Richille, et pistää uuden killerin tulemaan! Sille kun todennäköisesti vielä tulee tarvetta...
    KTM 1290 Super Duke R '14
  28. #1828
    MotOrg ry:n hallituksen pj marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa tete73 kirjoitti Katso viesti
    Kiitos Miki!
    Täytyyki viestitellä Richille, et pistää uuden killerin tulemaan! Sille kun todennäköisesti vielä tulee tarvetta...
    Tätä kanssa vähän jännitin. Kylläkait sitä ensimmäiseen letkaan silti tullaan ilman killereitä. Tahtoo kuulla ton karjunnan
    Elämä on onneksi mutkikasta
    Suihkuvastaava
  29. #1829
    Lainaa marko.fzs kirjoitti Katso viesti
    Tätä kanssa vähän jännitin. Kylläkait sitä ensimmäiseen letkaan silti tullaan ilman killereitä. Tahtoo kuulla ton karjunnan
    No tietty! Lähinnä tarkotin et sitä killeriä tarvii mahdollisesti radalla...
    KTM 1290 Super Duke R '14
  30.  
  31. #1830
    MotOrg ry:n hallituksen pj marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa tete73 kirjoitti Katso viesti
    No tietty! Lähinnä tarkotin et sitä killeriä tarvii mahdollisesti radalla...
    No hyvä.
    Elämä on onneksi mutkikasta
    Suihkuvastaava
Sivu: 61 / 88:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1151596061626371 ... ViimeinenViimeinen