Sivu: 79 / 80:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 296977787980 ViimeinenViimeinen
Tulokset 2341:stä 2370:een 2371:sta
  1. #2341
  2. #2342
    Lainaa an13 kirjoitti Katso viesti
    Kokeile resetoida service noilla ohjeilla: http://www.ktmsmt.com/viewtopic.php?f=27&t=6548
    Kiitos
    Elämä on onneksi mutkikasta
  3. #2343




    On ihan komee, sopisi mysö siihen edelliseen malliin..Vielä kun saisi videota, että miltä kuulostaa
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  4. #2344
    Lainaa Husky510 kirjoitti Katso viesti

    On ihan komee, sopisi mysö siihen edelliseen malliin..Vielä kun saisi videota, että miltä kuulostaa
    Onko noi kuvat jostain foorumilta, voitko laittaa linkkiä mistä löytyy lisätietoa? Tietääkseni Akra ei valmista tuplaputkistoa SD:een, onko jonkun muun valmistajan käyrät vai omatekoiset?
    ...
  5. #2345
    Hyvä huomio, unohtu laittaa lisä tietoja..Siis joo ei ole aito akran tekele, joku kopio
    Tuolla lisää kuvia, info https://www.facebook.com/reconstruct...c_location=ufi
    Ei ole kuin to fb sivu toistaiseksi..Kotisivut tulossa

    Edit, tässä on videota äänistä
    https://www.facebook.com/reconstruct...0994535485692/
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  6. #2346
    2.0 @ Pikes Peak




    Kiitos jeesus ettei tätäkin videota ole pilattu jollain pellehermannimusiikilla.
    GSX1300BK 2010 & 1290R 2017
  7. #2347
    Myyntiosastolla osia Super Dukeen tarjolla
    You Only Live Twice
    KTM 1290 Superduker
    Ei niin turhaa paikkaa etteikö kerran käydä vois
  8. #2348
    Lainaa vepe kirjoitti Katso viesti
    Myyntiosastolla osia Super Dukeen tarjolla
    Listaa päivitetty
    You Only Live Twice
    KTM 1290 Superduker
    Ei niin turhaa paikkaa etteikö kerran käydä vois
  9. #2349
    Tuollaista putkea pukkaa austinracingiltä

    Itse odotan tätä, näyttää erittäin hienolta


    Tuossa on video pätkää noista tuplista
    https://www.facebook.com/65473723463...6616830443414/
    https://www.facebook.com/65473723463...6350223803408/
    DB-killereillä tuo tupla putki
    https://www.facebook.com/Austinracin...Ff6rpluI3NLuAs
    Viimeksi muokannut: Husky510; 12.08.2017 klo 20:35.
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  10. #2350
    -16 mallista -> -17 malliin ainakin mittaristo muuttunu? muuttuuko muutakin?

    nimim. meinasin keväällä laittaaa tuommoisen....
    jos oot myymässä sopivilla kilkkeilä, niin saa tarjota
    DL 1000 -03
    gsx-r 750 -02/-04 (kilvetön)
    Nopsa Master 3 -05
  11. #2351
    Mitä noita videoita kattonut, niin moottorissa on vähän enemmän puhtia, sähköt eli on automaatti blipperit jne, myös pitää maksaa että saa cruise controllit..Tuossa on myös juttua
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  12. #2352
    No niin, olikohan pakko mennä koeajamaan tuo uus malli, paha virhe....
    Eipä kuume ainakaan vähentynyt!
    DL 1000 -03
    gsx-r 750 -02/-04 (kilvetön)
    Nopsa Master 3 -05
  13. #2353
    2.0 oli menneen kesän ajossa, reilu 5tkm tuli mittariin enkä keksi pyörästä oikein mitään moitittavaa.

    Keulimiseneston kun kytkee pois niin etupää muuttuu sangen keveäksi
    GSX1300BK 2010 & 1290R 2017
  14. #2354
  15. #2355
    Näyttäisi olevan akussa ainakin kunnon jännitteet
  16. #2356
    Taitaa Z1000 vaihtua tänään vm 2016 Superdukeen, näin ketjua luettuani ei taida olla Dukesta hirveästi muuta kuin kehuja tarjolla?
    KTM 1290 Superduke
    Kawasaki Z1000
  17. #2357
    Tulee pitkä talvi
    GSX1300BK 2010 & 1290R 2017
  18. #2358
    Lainaa Slow kirjoitti Katso viesti
    Tulee pitkä talvi
    Piikit alle ja menoks?
  19. #2359
    Ja vaihtuihan se, mutta mistäs hyvä slipari? Tarviiko säädättää jollain muilla merkeillä kuin sillä Akran sliparilla? Sitä näytettiin ainakin mainostettavan plug&play mallina, mutta hinta aika kova. Luulisi löytyvän halvempiakin..
    KTM 1290 Superduke
    Kawasaki Z1000
  20. #2360
    Herra Heinäkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa rampas80 kirjoitti Katso viesti
    Ja vaihtuihan se, mutta mistäs hyvä slipari? Tarviiko säädättää jollain muilla merkeillä kuin sillä Akran sliparilla? Sitä näytettiin ainakin mainostettavan plug&play mallina, mutta hinta aika kova. Luulisi löytyvän halvempiakin..
    PipeWerx
    Austin Racing
    SC-Project
    Remus
    LadyBirdin ja A16:nnen slipareita saa väliputken ulkohalkaisijan mitoilla.

    Näitä riittää.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  21. #2361
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    PipeWerx
    Austin Racing
    SC-Project
    Remus
    LadyBirdin ja A16:nnen slipareita saa väliputken ulkohalkaisijan mitoilla.

    Näitä riittää.
    Ja austin racing tai sc-projectihan on se valinta, jos haluaa että pyörästä vähän kuuluukin jotain pörinää.
    Aprilia RSV4 Tuono (-11) + KTM 350 EXC-F SD
    ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
    ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
    ex. Kawasaki Z1000 (-08)
    ex. Kawasaki ER-6N (-06)
  22. #2362
    Jostain syystä (ja mainostamatta) Akra saa useimpiin "isompiin pyöriin"
    parhaat soundit kadulle. Täysin oma 100%sti subjektiivinen mielipide.

    Niissä soundi ei ole "käyttökierroksilla ja kuormituksilla" räävittömän kova tai räkäinen,
    vaan muhevampi ja matalampi.

    Moni muu laulaa tapissa yhtä nätisti ja nätimminkin, mutta taas ollaan tässä.....

    Valtaosa liikennöinnistä tapahtuu alemmilla kierroksilla ja osakuormilla.
    Silloin on jotenkin vahvan rauhoittavaa kuunnella kun tuossa saadaan "voima puhumaan".
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  23. #2363
    Lainaa Karkov kirjoitti Katso viesti
    Ja austin racing tai sc-projectihan on se valinta, jos haluaa että pyörästä vähän kuuluukin jotain pörinää.
    Jos desbelien maksimointi on tavoite, pääsee parempaan lopputulokseen jättänällä vaimentajan kokonaan pois. 😂
  24. #2364
    Bodikselta näyttäisi löytyvän kivannäköinen slipari hintaan 429€
    KTM 1290 Superduke
    Kawasaki Z1000
  25. #2365
    Akran kokoputki ilman killeriä vaatii jo korvatulppien käyttöä.
    Killerin kanssa pärjää ilman vaikka se jytinä silloinkin kantautuu kypärän sisään aika tehokkaasti, pidemmillä matkoilla tulee tungettua tulpat korviin.

    Häkellyttävää kyllä, bone kirjoitti ihan asiaa tuossa ylempänä.
    GSX1300BK 2010 & 1290R 2017
  26. #2366
    Lainaa Slow kirjoitti Katso viesti
    Akran kokoputki ilman killeriä vaatii jo korvatulppien käyttöä.
    Killerin kanssa pärjää ilman vaikka se jytinä silloinkin kantautuu kypärän sisään aika tehokkaasti, pidemmillä matkoilla tulee tungettua tulpat korviin.

    Häkellyttävää kyllä, bone kirjoitti ihan asiaa tuossa ylempänä.
    No,joo bonelta yleensä se toduuden siemen löytyy....
    Tuosta melusta tosin olen eri mieltä....(pois lukien että joskus aikoinaan jossain alikulkutunnelissa ,miltei häkellyin melkoiseen pörinään)....vähän on tainnut kuulo kärsiä...
    Mutta täällä maalla kun vankat kuusimetsät ympäröivät näitä pikkuteitä,niin en ole kiinnittänyt huomiota liian korkeisiin ääniin...vaikka pääsääntöisesti yli 7000rmp mennään....,vähintäänkin vitosella...,no joo jollakin on herkkä kuulo ...,ja sitä kannattaa suojella varsinkin jos tietyt työpätevyydet sitä vaativat...
    KTM Superduke 1290R,KTM 250 SX,Suzuki gsx1300 ra
  27. #2367
    Lainaa Slow kirjoitti Katso viesti
    Akran kokoputki ilman killeriä vaatii jo korvatulppien käyttöä.
    Killerin kanssa pärjää ilman vaikka se jytinä silloinkin kantautuu kypärän sisään aika tehokkaasti, pidemmillä matkoilla tulee tungettua tulpat korviin.

    Häkellyttävää kyllä, bone kirjoitti ihan asiaa tuossa ylempänä.
    Heitetääs perään "toinen totuuden siemen", ettei lähde viettämään ihan sivuun taas asia.

    rampas 80 oli ymmärtääkseni hakemassa SLIPARIA, ei kokoränniä ?

    Katin linkoamisesta metsikköön ja korvaamisesta väliputkella ei tainnut olla puhetta????

    Eli ihan vaan pari pientä juttua joilla sattuu olemaan aika merkittävä vaikutus äänen tasoon ja sävyyn jo
    ennen keskustelua killerin käytön vaikutuksesta.

    Jos ei ole tarpeen kaivaa viimeisiä irti putkivirikeinoin, saa sliparilla painonsäästön ja ulkonäköjuttujen
    lisäksi "sopivalla" tuotteella äänen aika kohdilleen jättämällä katin paikoilleen ja
    vippaamalla killerin pusikkoon. Se katti kun useimmiten pehmentää sen verran soundia, että ääni ei
    normiajossa ilman killeriä ole mitenkään riepova..... mutta laite kuulostaa kuitenkin moottoripyörältä.
    Torvi auki töräyttäminen on sitten taas hieman eri juttu..... mutta vähemmän sitä ytimessä tai
    taajamassa kait pitäisi.....

    Makunsa kullakin soundien suhteen, siitä ei juurikaan kannata vääntää.
    Pelkissä "pöntöissä" on mopoissa kuitenkin ihan sellaisenaan aika merkittäviä eroja juurikin
    äänen sävyn suhteen ja erityisesti osakierroksilla/kuormituksilla. Killerien käyttö/käyttämättömyys
    tuo tuohon perään vielä oman mausteensa, puhumattakaan niiden erilaisista modauksista.

    "Isommissa" pyörissä, varsinkin isomukisissa, on omasta mielestä usein kohtalainen haaste saada
    "voima puhumaan" niin ettei se normiajossa vie yleisöltä heti järkeä.
    Surullisin tilanne näiltä osin lienee HD-genressä.
    Pitää olla niin pahaa poikaa pahan koneen kanssa.... ja herättää pahennusta.
    Kait sitten tästä syystä kaikista kaupankin olevista mölyvärkeistä 95% tuottaa vaan vittumaisen kovaa,
    raastavaa ja ärsyttävän terävää ääntä.... vaikka jalostettavana olisi 800-900cc/reikä.

    Siinä vanha ihminen oikein liikuttuu välillä, kun joskus harvoin mikä tahansa isomukinen laite lähestyessään
    "tuntuu" ensin herkistävästi muualla kuin korvissa raastavan räkäisenä metelinä.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  28. #2368
    Katti siellä eniten ääntä vaimentaa ja painaa. Orkkis vaimennin on siedettävän painoinen. Katin poistamalla lähtee liki 6 kiloa. Lifepo akulla 3 kiloa.
    Katin ollessa paikalla se ja sama mikä vaimennin on. Vähän äänensävy muuttuu ei muuta.
    Jos katin poistaa sitten on jo vaimentimella tai koko rännillä vaikutusta, sävyyn ja määrään. Seokset vaikuttaa myös äänensävyyn kohtuullisesti. Akran kartta oli laihalla mun mopossa, äänikin oli kohtuu repivä. Lisää soppaa niin pehmeni käynti ja saundi mukavasti.
    R1M
  29. #2369
    Jep, pelkkä slipari oli haussa. Tilasin sitten Mivv GP sliparin, siinä oli juutuubin mukaan kivat soundit. Sitten vielä erittäin ruma orkkis kilpiteline vaihtoon niin eiköhän näillä muutoksilla pärjää ensimmäisen kesän.

    Tosin sieltä powerparteista kyllä löytyy kaikkea pientä kivaa, nestesäiliön korkkeja, vannetarroja jne...
    KTM 1290 Superduke
    Kawasaki Z1000
  30.  
  31. #2370
    Onko muilla tullut vastaan 60 tkm kohdalla.
    Tuossa minun laitteessa 30 tkm kohdalla jouduttiin säätämään takapytyn yhtä imu venttiiliä. Nyt kun sunnuntaipäivän ratoksi tarkistin venttiilin välykset niin 3 imu venttiiliä kantaa. Tai ainakaan 0,02 ei mahdu väliin ja yksi on alarajalla.
    Pakoventtiilin välit taas on ok.
    Laitteella ajettu 62000km.
    Elämä on onneksi mutkikasta
Sivu: 79 / 80:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 296977787980 ViimeinenViimeinen