Sivu: 75 / 88:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2565737475767785 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2221:stä 2250:een 2639:sta
  1. #2221
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Nyt on aika asiallista.
    Pervo.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  2. #2222
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Pervo.
    Myönnettäköön.
    Superbike #7
  3. #2223
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Ton ku olis täräyttämään tulille acecafen parkkiksella kisailun merkeissä joskus kuuskyt(?)luvulla. Olisi voinut muutama leuka loksahtaa brittiläisen hienostuneesti teemukin pohjalle, syvään.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  4. #2224
    MotOrg ry:n hallituksen pj marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Pave kirjoitti Katso viesti
    Oon tässä tuijottanut kuvaa kohta 5 minuuttia ja miettinyt että mitä v*ttua. Pervo on minusta lievä ilmaisu
    Elämä on onneksi mutkikasta
    Suihkuvastaava
  5. #2225
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa marko.fzs kirjoitti Katso viesti
    Oon tässä tuijottanut kuvaa kohta 5 minuuttia ja miettinyt että mitä v*ttua. Pervo on minusta lievä ilmaisu
    Onneks ei ole rahaa, koska muuten olisin tekemässä hyvin hätiköityjä hankintoja talliprojektiksi.
    Superbike #7
  6. #2226
    Lainaa marko.fzs kirjoitti Katso viesti
    Oon tässä tuijottanut kuvaa kohta 5 minuuttia ja miettinyt että mitä v*ttua. Pervo on minusta lievä ilmaisu
    Mist vetoo et toi takapöntön kiinnitysrauta antautuu about alle 2000 kilsan kohdalla
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  7. #2227
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  8. #2228
    Jos ostan KTM:n omat kahvalämppärit jälkikäteen, niin pelittävätkö ne vain kun pistää johdot kiinni? Vai pitääkö ohjelmoida tms.? Ainakin lämppäreille löytyy mittariston valikoista jo aktivointipainike.
    "It's not about the colour; it's about racing motorcycles."
  9. #2229
    MotOrg ry:n hallituksen pj marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Smiik89 kirjoitti Katso viesti
    Jos ostan KTM:n omat kahvalämppärit jälkikäteen, niin pelittävätkö ne vain kun pistää johdot kiinni? Vai pitääkö ohjelmoida tms.? Ainakin lämppäreille löytyy mittariston valikoista jo aktivointipainike.
    Mulla toimi ainakin kun löi piuhat kiinni
    Elämä on onneksi mutkikasta
    Suihkuvastaava
  10. #2230
    Hieno homma, täytyykin pistää tilaukseen.. Kausi pitenee mukavasti, kun ei näpit jäädy.
    "It's not about the colour; it's about racing motorcycles."
  11. #2231
    Laitoin itse ja lähti heti toimimaan sen kummempia säätämättä.
    Orange is orange: SD1290R '14 + EXC-F350 '15
  12. #2232
    Onkos muilla pyörän asetuksissa vaihtoehtoa "Quick Shift" tms? Löytyy samasta paikasta, kun esim. kellonajan asettaminen. Ohjekirjasta en löydä mainintaa, enkä nopealla googlettamisella, että mitä vaikuttaa. Pitänee kokeilla, mutta mulla jo asennettu dynojetin shifteri, joka ei kuitenkaan (pitäisi ainakaan) olla missään yhteydessä pyörän omiin tietokoneisiin.
  13. #2233
    Lainaa Mervious kirjoitti Katso viesti
    Onkos muilla pyörän asetuksissa vaihtoehtoa "Quick Shift" tms? Löytyy samasta paikasta, kun esim. kellonajan asettaminen. Ohjekirjasta en löydä mainintaa, enkä nopealla googlettamisella, että mitä vaikuttaa. Pitänee kokeilla, mutta mulla jo asennettu dynojetin shifteri, joka ei kuitenkaan (pitäisi ainakaan) olla missään yhteydessä pyörän omiin tietokoneisiin.
    Varsinaiseen kysymykseen en osaa vastata, eikö Super Dukeissa ollut jotakin ongelmaa shifterin kanssa? Konerikkoja joiden syyksi arveltiin shifteriä?
    K8-1000
  14. #2234
    Takuu ei ilmeisesti ole enää mukana moottorin osalta jos shifterin asentaa . Venttiilien jouset muistaakseni eivät tykkää jostain syystä .
    Ultrafast KTM machine .
  15. #2235
    Jep, sellaiset shifterit ovat vaarallisia, jotka katkovat sytytystä. Eli kun sitä katkotaan, niin bensaa pääsee kasaantumaan, ja sitten kun sytytys taas tulee päälle, niin pamahtaa vähän turhan isosti. Itsellä tuo shifteri katkoo vain polttoainesyöttöä, eli sama kuin laskisi kaasun pois päältä hetkeksi. Ei ole ihan yhtä sulavaa, mutta pitäisi pysyä moottori ehjänä.

    Takuun osalta olen lukenut, että se jatkuu normaalisti jos vain poistaa shifterin käytöstä. Eli jos syystä tai toisesta tulee käyttöä takuulle moottorin osalta, niin shifteri ei ole paikoillaan kun vien pyörää liikkeeseen.
  16. #2236
    MotOrg ry:n hallituksen pj marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Mervious kirjoitti Katso viesti
    Onkos muilla pyörän asetuksissa vaihtoehtoa "Quick Shift" tms? Löytyy samasta paikasta, kun esim. kellonajan asettaminen. Ohjekirjasta en löydä mainintaa, enkä nopealla googlettamisella, että mitä vaikuttaa. Pitänee kokeilla, mutta mulla jo asennettu dynojetin shifteri, joka ei kuitenkaan (pitäisi ainakaan) olla missään yhteydessä pyörän omiin tietokoneisiin.
    Sulle on tehty mittari päivitys ja luotettava merkkihuolto on unohtanut poistaa sifteri valikon. Multa sitä ei löydy kun sanoin huoltoon siitä niin poistivat sen..
    Elämä on onneksi mutkikasta
    Suihkuvastaava
  17. #2237
    Takuuhommista ja takaisinkutsuista:

    mulla tosiaan menee justiinsa takuu umpeen ja sattuneesta syystä soittelin Vantaan Bikeworldiin, että mites ton takapään välyksen kanssa oikein tehdään. No kuulemma pitää mitata se väljyys ja sitten ratkaisu sen mukaan. Noh, mun mielestä siinä ei tarvi mittailla mitään, kun se on väljä ja sillä selvä. Se, että KTM määrittelee itse hyväksyttävän toleranssin on ihan perseestä! Mietin, että menen katsastuskonttorille ja näytän pyörää siellä ja saavat kirjoittaa asiasta jonkun lausunnon, jos Bikeworldin mekaanikko ei saa vaihtoon hyväksyttävää lukemaa (siis toihan on varmaan aivan mekaanikon/liikkeen käsissä/tulkintaa).

    Toinen juttunsa oli sitten takaisinkutsut, joista merkittävimpänä oli bensatankin mahdollinen vuoto. Jaa-a, eikös näissä pitäisi tulla, kuten esim. autoissakin, kutsu huoltamolta, että nyt tänne ja sassiin??? Olen sen uutena ostanut BW:stä ja varmasti mun tiedot on siellä...

    Millaisia kokemuksia muilla BW:stä ja näistä takapään väljyydestä, onko jollain jäänyt laitteesta takapää korjaamatta vaikka siellä väljyyttä olisikin?
    Orange is orange: SD1290R '14 + EXC-F350 '15
  18. #2238
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa xjrrrrräyh kirjoitti Katso viesti
    Liekö se valikkojuttu uuden GT:n perua? Luin että GT:ssä oisi shifteri mutta se toimis vain ylöspäin, ei alas... (half-quick-shifter? Up-quick-shifter?)
    Quickshifter toimii nimenomaan vain ylöspäin. Jos alaspäin vaihdotkin haluaa toimivan ilman kytkintä, pitää olla shifterin kaverina blibberi. Tosin osannevat käyttää samaa anturia jos anturi tunnistaa liikkeen molempiin suuntiin. Toinen katkoo sytkää ja toinen ohjaa kaasuläppiä.

    Edit. Tämä noin yleistietona, sitä en tiedä saako noita kotariin.
    Superbike #7
  19. #2239
    Lainaa maakus kirjoitti Katso viesti
    Takuuhommista ja takaisinkutsuista:

    mulla tosiaan menee justiinsa takuu umpeen ja sattuneesta syystä soittelin Vantaan Bikeworldiin, että mites ton takapään välyksen kanssa oikein tehdään. No kuulemma pitää mitata se väljyys ja sitten ratkaisu sen mukaan. Noh, mun mielestä siinä ei tarvi mittailla mitään, kun se on väljä ja sillä selvä. Se, että KTM määrittelee itse hyväksyttävän toleranssin on ihan perseestä! Mietin, että menen katsastuskonttorille ja näytän pyörää siellä ja saavat kirjoittaa asiasta jonkun lausunnon, jos Bikeworldin mekaanikko ei saa vaihtoon hyväksyttävää lukemaa (siis toihan on varmaan aivan mekaanikon/liikkeen käsissä/tulkintaa).

    Toinen juttunsa oli sitten takaisinkutsut, joista merkittävimpänä oli bensatankin mahdollinen vuoto. Jaa-a, eikös näissä pitäisi tulla, kuten esim. autoissakin, kutsu huoltamolta, että nyt tänne ja sassiin??? Olen sen uutena ostanut BW:stä ja varmasti mun tiedot on siellä...

    Millaisia kokemuksia muilla BW:stä ja näistä takapään väljyydestä, onko jollain jäänyt laitteesta takapää korjaamatta vaikka siellä väljyyttä olisikin?
    Jaaa..a. Seuraavassa huollossasi varmaan korjataan noita ongelmia mm tankkiin laitettavat kumit ja kyllä käsittääkseni KTM määrittelee paljon sitä väljyyttä siellä navassa saa olla .
    Ultrafast KTM machine .
  20. #2240
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    ^Vakiintunut termistö noissa on suurinpiirtein tämä:

    Quiqkshifter: Vaihdot ylöspäin hölläämättä kaasua ja ilman kytkintä.
    Blipper: Vaihdot alaspäin ilman kytkintä ja välikaasua.
    Seamless gearbox: Vaihdot vedon katkeamatta ylös tai molempiin suuntiin.

    Eli jos lähdet ostamaan quickshifteriä, saat ylöspäin vaihdot kaasu auki, mutta alaspäin toimii normaalisti.
    Aika harvassa ratapyörässäkään täällä kotomaassa voi vaihtaa molempiin suuntiin ilman kytkintä. 1299 Panigale S taitaa olla tuo ominaisuus vakiona. Lisövarusteena saa sitten hankittua tuon blipperin muutamalla satkulla.
    Superbike #7
  21. #2241
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa xjrrrrräyh kirjoitti Katso viesti
    http://www.motorradonline.de/artikel...en-1301/730800

    Ei tuokaan modernistille hassumpi oisi, stonga tietty hiukan ylemmä...

    Niin, quickshifteristä - minusta se ei ole toimiva kampe jos se ei toimi molemminpäin (ja tottamouses sen täytyy sovittaa kierrokset myös alaspäinvaihtaessa muutenhan se on tekele ei-ratakäyttöön jota itse aattelen). Voi olla että jollekin on puolikas täysi ja vaikka oisi valtaosalle niin olkoon vaan. Sen takia juuri Honda näyttäis ehkä olevan aatoksen juurilla (juu tiedän mikä se on) ja soisi jonkun muunkin olevan... Saas nähdä mitä kuuluu ja kuka sen tietää jos eläis ja näkis jotain ihan oikeasti hienoa sovellusta moottoripyörissäkin...
    http://www.bikehps.com/acatalog/Downshifters.html

    Tuossa maliks tommonen downshifter/blipper. Luurilla en nyt jaksanu kaivella oisko suoraan dukeen löytyny ko. kampetta.
    Superbike #7
  22. #2242
    Joo pakko sanoa ei ole KTM lähelläkään laatuvalmistajaa tuotteen laadussa tai jälkihoidossa. Asioita hoidetaan miten sattuu ja esim. Amerikassa uusitaan osia enemmän.
    Ei muutkaan paljon parempia ole eikä edes autopuolella ole täydellistä. Omat kokemukset viittaavat siihen, että pyörissä BMW on lähimpänä. Pari bemua on ollut ilman yhtään vikaa tai takaisinkutsua.
    Pyöristä kuitenkin Kawa H2 on aivan omaa luokkaansa laadussa. Uskomaton. Siinäkin olisi kuitenkin parannettavaa kuten on-off kaasu. Toistaiseksi se on kuitenkin ominaisuus.
    Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide 128, KTM 1290 Superduke, pari Ducatia, KTM 450, Husaberg 570, Honda CR 500
  23. #2243
    Poistettu
    Pohdin tässä että mikähän mahtaa olla tämän keksinnön vuosittainen myynti/valmistusmäärä? 10000kpl? Aivan varmasti KTM pohtii aika paljon sitä miten kohdeyleisöä miellytetään ja saatais ensi vuonna myytyä 11000kpl.

    Mutta se nyt vaan on mahdotonta miellyttää jokaista yksilöä erikseen. Shifterin blipperillä saa asennettuna kaikilla herkuilla alle tonnin. Ei kait se nyt 20kympin laitteessa ihan mahdoton ajatus ole? Varsinkin Kotari on ehkä pisimmällä ns after market tuninkitavaran kehityksessä, joka auttaa sitten jokaista 10000 individualistista kehittämään mopoa omaan makuunsa. Tai no, Ducatilla on ollut koko laaja Performance katalogi jo 20v.

    Yksikään oma mopo ei ole jäänyt täysin orkkikseksi, vaan kaikkiin on joutunut hankkimaan omaa makua paremmin miellyttäviä osia. Musta se on keskeinen osa tätä harrastamista.
  24. #2244
    Poistettu
    No oma mopo oli kai aika state of the art. Silti:

    Akran ränni syistä joita on vaikea perustella edes itselleni
    Tiedonkeruu, jolta odotin enemmän
    Käänteinen kaavio
    Kilpiteline Evotech
    Tein Bolaracen raakatapeista paremman pidon jalkatapit
    Koneistin kliparit enemmän auki
    Parempi penkki
    Korkeampi pleksi
    Hitsasin lisäkorvan vaihdepolkimeen jotta liike lyheni puoleen orkkiksesta
    Orkkis takapenkistä tuli tavarateline, tosin ostin uuden takapenkin jos joskus ottas vaimon kyytiin
    Teippaus, koska mä voin
    Jne

    Vastaava on käynyt jokaiselle harrastuskulkineelle, oli se sitten auto, mopo, polkupyörä tai mikä tahansa. Tylsä peli mahtais olla mun makuun, jos ei siinä olisi tuunaamista.
  25. #2245
    MotOrg ry:n hallituksen jäsen, ratavastaava Jonezi:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2014
    MotOrg ry jäsen
    Joo taitaa mennä nyt kyllä niin vaikeeks että paras varmaa olis laittaa se Duke myyntiin ja ostaa se VFR1200F DCT vaihteistolla niin ei tätäkää tartteis miettiä.
    Ei järjellä, ei taidolla, ei työllä, ei tuskalla vaan tuurilla.
  26. #2246
    Eikö Superdukessa ollut jotain ettei siihen passaa laittaa shifteriä kun tuli kansivaurioita ainakin ensimmäisissä. Moni on kuitenkin laittanut, että kai se toimii.
    Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide 128, KTM 1290 Superduke, pari Ducatia, KTM 450, Husaberg 570, Honda CR 500
  27. #2247
    Sain asenneltua kahvalämppärit. 15-20 minuutin homma paisui miltei parituntiseksi, kun maskin toinen ruuvi jäi vain paikoilleen pyörimään aukaisua yrittäessä. Selvisi, että vastakappaleena toimiva katemutteri oli napsahtanut poikki ja pyöri siksi ruuvin mukana. Paskamainen paikka, maskia kun ei näyttäisi saavan kovin helposti auki millään muulla tavalla. Sain kuitenkin raotettua maskia sen verran, että sain turvallisesti sahattua ruuvin poikki. Kaipa noita ruuveja ja katemuttereita BikeWorldista saa..

    Menevätkö kahvalämppärit muuten päälle vasta moottorin käynnistyessä? Laitoin valikosta ne päälle, mutta ainakaan eivät lämmenneet virtojen ollessa päällä enkä viitsinyt enää työntää pyörää tallista pihalle ja käynnistää testatakseni.

    Mahtaako 15tkm ajetun pelin jarrulevyjä enää saada takuuseen vaihdettua? En ole mitannut levyjen suoruutta, mutta työntäessä tuntuu ja kuuluu kahnausta ja tietyissä kohdissa enemmän, mikä viittaisi ehkä kierouteen? Ajossa tuntuvat kuitenkin normaaleilta..
    "It's not about the colour; it's about racing motorcycles."
  28. #2248
    MotOrg ry:n hallituksen pj marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Smiik89 kirjoitti Katso viesti
    Sain asenneltua kahvalämppärit. 15-20 minuutin homma paisui miltei parituntiseksi, kun maskin toinen ruuvi jäi vain paikoilleen pyörimään aukaisua yrittäessä. Selvisi, että vastakappaleena toimiva katemutteri oli napsahtanut poikki ja pyöri siksi ruuvin mukana. Paskamainen paikka, maskia kun ei näyttäisi saavan kovin helposti auki millään muulla tavalla. Sain kuitenkin raotettua maskia sen verran, että sain turvallisesti sahattua ruuvin poikki. Kaipa noita ruuveja ja katemuttereita BikeWorldista saa..

    Menevätkö kahvalämppärit muuten päälle vasta moottorin käynnistyessä? Laitoin valikosta ne päälle, mutta ainakaan eivät lämmenneet virtojen ollessa päällä enkä viitsinyt enää työntää pyörää tallista pihalle ja käynnistää testatakseni.

    Mahtaako 15tkm ajetun pelin jarrulevyjä enää saada takuuseen vaihdettua? En ole mitannut levyjen suoruutta, mutta työntäessä tuntuu ja kuuluu kahnausta ja tietyissä kohdissa enemmän, mikä viittaisi ehkä kierouteen? Ajossa tuntuvat kuitenkin normaaleilta..
    Jos ajossa tuntuu normaalilta et saa, jos nypyttää ihan hirveesti saattaa onnistua. Mun levyt vaihdettiin 30 000km huollossa tosin olin niistä jo aikaisemminkin maininnut.
    Elämä on onneksi mutkikasta
    Suihkuvastaava
  29. #2249
    Otteko nähneet jo uuden faceliftauksen then Beast pyörästä
    http://www.motorcycle.com/manufactur...hots-html.html
    Itse en kyllä tykkää, ihmettelen suuresti mikä tuo etumaskin päivitys lähemmäksi Bmw
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  30.  
  31. #2250
    no ompa ruma!
    Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
    minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
Sivu: 75 / 88:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2565737475767785 ... ViimeinenViimeinen