Joopa joo, olipa melkoinen virhe bongata tämä mopo näin varhain.
Luulin että en tarvitse toista pyörää pitkiin aikoihin, ja vois keskittyä rakentelemaan vaihteeksi nopeahkoa kotiloa.
Taitaa olla paremminkin kotilon myynti ja säästäminen edessä.
Jos tuolla ei ole fun factory kohdillaan, niin millä sitten?! ~155Nm renkaalta ja alle 200kg?
... sanoo mies jolla on VFR...
onhan tässä onnex sentään vuoden verran aikaa pistää killinkejä jemmaan jos toi sitten kuitenkin iskee tajuntaan kun sen näkee joskus oikein livenä...
on se kuitenkin sen tyylinen peli ettei sen tarvi välittää minkään muun mallin specseistä kun ei kuitenkaan astu esim. RC8 varpaille millään lailla, siksi siinä vois ihan hyvin olla tehojakin oikein kunnolla ja toivottavasti onkin esim, 200hp...
pääsis räyhäpyöralistan kärkeen suoraan
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
En uskois, että sanon tätä, mutta kyllä toi pari sataa kaakkia alkaa olemaan karvan liikaa nakupyörään ellei tarkoituksena ole vetää koko aikaa motaria leuka tankissa +200km/h. Varsinkin, kun miettii, että millaisesta koneesta tuo pitäs puristaa irti. Mieluummin sellanen mörkömoottori, jossa on reilusti ruttua alhaalta asti vaikka sitten huipputehon kustannuksella. Ei tuota maksimitehoa tule kuitenkaan käytettyä kuin hetkittäin suorilla (suorat=tylsää), mutta keskikierrosten vääntö ja teho on normaalissa ajossa koko ajan ulottuvilla.
Superbike #7
youtube channel "austrianoutlaw"
Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
niinpä,älä muuta turise..
just tät mä ajan takaa, ei kai noi valmistajat enää nykyisin oo niin tyhmiä että ois joku "huippumalli" jonka varpaille ei astuta.
emmä ainakaan mitää rc8;a halua, ei mulle oo sellaselle käyttöä ,oon mä sellasella ajanu, mutta toi tosi tehokas Duke houkuttelee kyllä.
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
Eiköhän sitä b- kingiä kuitenkin verrata busaan,
eikä gixseriin jos tollei loogisesti ajatellaan.
Suzuki dr-z 400 sm bigbore
KTM r.i.p
MasterStreetRiders
Jaa ei se nyt tilannetta paranna että verrataan pienemmällä koneella olevaan vanhentuneeseen supersporttiin
Se mulla oli logiikkana että noissa samat koneet (tietenkin 1290 SD yliporattu suuremmaksi), mutta tossa sun B-king GSXR vertailussa vertailit ihan eri koneita, eli se logiikka oli ihan eri kuin itselläni.
Toivottavasti uudelle superdukelle ei käy suunnittelun loppuvaiheessa ennen lanseeraamista samalla tavalla kuin näyttäisi lehtien koeajojen perusteella käyneen 1190 adventurelle. Eli iso osa asenteesta ja luonteesta kuohitaan pois lisäämällä kaikki mahdolliset sähköavut ja pehmentämällä niin alusta kuin moottorin luonnekin.
Eli vanhan kunnon -05 -06 superduken luonne kehiin vaan, vaikka tiedän olevani vähemmistössä mielipiteineni.
RC8R 2012
EnduroR 2013
Uusia kuvia ilmeisesti vähän lähempänä tuotantoa olevasta versiosta: linkki
^
Kyynel... vaan jälkimarkkinaroina toisaalta tekee jälleen kauppansa. Se proto oli upeaa unta.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
WOT !?! 2-paikkainen !?! Pakko sanoa muutenkin että alkuvuoden kliimaksi koki nyt piskuisen erektionlaskun...
Onneksi tuosta puuttuu vielä grafiikat ja ilm. Lopuulinen väritys. Luoja paratkoon, toivottavasti siitä tulee markkinoille myös hitusen munakkaamman näköinen versio, kuin mitä tuo on
voe voe
Road racing aiheinen blogi
Yamaha YZF-R1 -07 Kilpuri
ex Honda CB500 -01, Suzuki GSF 1200 S -06, Hond
Pitää kai sille powerparts -osastollekin jotain myytävää jättää? (Putket, tarrat, jalkatapit, kilpitelineet jnejne) Ei ne ihan tyhmiä sielä Mattighofenissa(kaan) ole? Kakspaikkasuus taas on siksi, että hankinta menee hallitukselta läpi.
Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.