Sivu: 2 / 80:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12341252 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 2371:sta
  1. #31
    On kylllä hyvällä maulla tehty! Toivottavasti massatuotantoon tulee noita suuntaviivoja kunnioittava tekele!
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  2. #32
    "This is the New KTM Super Duke 150bhp" Menee aikalailla Nitrouksen arvioihin.
    Myynnissä ER6F peili, vasen 2010 uusi, 20e
    6" navikotelo 20e
  3. #33
    On kyllä hienon näköinen.
    -
  4. #34
    Osu ja uppos meikäläisen makuun!! Koeajoa odotellessa...hetken saaki ootella
    buell xb12s -> ktm superduke
  5. #35
    Why? Just because! jite:n avatar
    Liittyi Sep 2008
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Hyvännäköinen limutölkki putken päässä.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
  6. #36
    Tuollahan luvataan jopa 200 hv uudelle super dukelle ja parhaan teho-paino suhteen! Aikamoinen peli tulee olemaan!
    "Tyhmyys ihmisen tyhmentää" -FG
  7. #37
    Jos teho_paino_suhdekin on tuon arvailun luokkaa, niin itken itseni uneen. Tietysti jos ottais kunnolla velkaa.... Olen vihreänä kateudesta niille, jotka tuon saa omaksi ekana Suomessa.
    ?
  8. #38
    Tiedä hinnasta, mutta siinähän se nyt tehtaalta näyttää olevan suoraan tulossa
    RC8ärrä tyyliin "Matti Tepsan työkalu".

    Saattaa innoittaa monen riisumistalkoisiin kun kerran lähes naurettavan hintaisia
    hienoja aihioita on saatavilla pitkin kauppoja.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  9. #39
    Mikä muu prätkävalmistaja pistää prototyyppinsä näytille ruvelle ajetuin renkain?
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  10. #40
    Lainaa kotterokuski kirjoitti Katso viesti
    Tuollahan luvataan jopa 200 hv uudelle super dukelle ja parhaan teho-paino suhteen! Aikamoinen peli tulee olemaan!
    Jos on yli 180hp, olen hieman yllättynyt. Kakkosella alkavia lukemia ei varmasti nähdä, koska vaatisi kovemman viritysasteen kuin RC8R koneessa on.

    Edit. Paino kyllä tippunee helposti alle 200kg, joten teho-painosuhde lienee riittävä.
  11. #41
  12. #42
    170 HP alle 200 kg märkäpaino oli Performance Bikessa annettu spekseiksi (ja vääntöä muhkeasti).
  13. #43
    Noilla tehoilla/painolla Suomessa saa maksaa kivasti täyskaskosta
    Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
  14. #44
    Väliaika ! kahvia ja karttaplottereita. GuessWho:n avatar
    Liittyi Sep 2009
    Stadi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Semyorka kirjoitti Katso viesti
    Noilla tehoilla/painolla Suomessa saa maksaa kivasti täyskaskosta
    eehaettaa.....
    Viimeksi muokannut: GuessWho; 13.12.2012 klo 14:37.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
  15. #45
    Erittäin potentiaalinen seuraavaksi motoksi. Täyskaskoa en edes harkitse, kun todnäköisimmin lippaa radalla ja sieltä ei kuitenkaan järkevästi saa korvauksia vakuutuksesta.

    Vaikea tosiaan uskoa, että tehot olisi yli RC8:in, pitäähän brändin sisäinen arvojärjestys säilyä. Mutta noloa olisi jättää tehot 150:een, edes, kun Adventure pienemmällä kuutiotilavuudella yltää siihen. Eiköhän ne tehot asetu väliin 160-170. Mutta 180 ei olisi mahdoton ja joka tapauksessa sieltä tullee nakupyörälle ihan hyvät teho- ja painolukemat. Koska tilavuutta on enemmän kuin RCkasissa ja kehitys kehittyy, ei teknisesti olisi mitenkään mahdotonta puristaa tuosta 190hv. Kyse on vain yhtiön tahdosta, mutta potentiaalia olisi tehdä todella karvainen härveli ja jättää muut kauaksi taakse. Luistonesto ja absi kehiin ja tiukin ratafaitteri on selkeästi markkinoilla.

    Toivottavasti hinta ei vaan kohoa ducatimaisiin älyttömyyksiin.
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  16. #46
    Lainaa Semyorka kirjoitti Katso viesti
    Noilla tehoilla/painolla Suomessa saa maksaa kivasti täyskaskosta
    Sama hinta se on vaikka tehoa olisi vain 100hp. Se teho-painoraja kalleimpaan luokkaan noissa vakuutuksissa on yllättävän alhainen. Ja sitäpaitsi, eikös kasko ole vain tumpeloita varten, muut vahingot menee vastapuolen liikennevakuutukseen tai varkaus/ilkivalta-vakuutukseen.
  17. #47
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Sama hinta se on vaikka tehoa olisi vain 100hp. Se teho-painoraja kalleimpaan luokkaan noissa vakuutuksissa on yllättävän alhainen. Ja sitäpaitsi, eikös kasko ole vain tumpeloita varten, muut vahingot menee vastapuolen liikennevakuutukseen tai varkaus/ilkivalta-vakuutukseen.
    Tuntuu vain, että osa vakuutusfirmoista soveltaa jossain määrin erilailla noita teho/paino/imago-juttuja pyörissä. Tämä pyörä saanee vielä imago-lisän vakuutukseen. Omalla kohdalla Speed triple vs. CB1000R hinnassa napsahti eroa joku 200€ mikä toki on yks kissan kusi tässä touhussa (triplen haitaksi) vaikka suht samassa katergoriassa ovat.

    ja aiheeseen takas...

    T:tumpelo
    Viimeksi muokannut: Semyorka; 14.12.2012 klo 10:17.
    Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
  18. #48
    Magea pyörä ja soppelin erilainen liikuttaessa paikasta A paikkaan B. Varmasti jokainen kadonnutta nuoruuttaan etsivä wannabe- bomber kastelee tenansa tuon nähtyään.
  19. #49
    Herra Heinäkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa vma kirjoitti Katso viesti
    Magea pyörä ja soppelin erilainen liikuttaessa paikasta A paikkaan B. Varmasti jokainen kadonnutta nuoruuttaan etsivä wannabe- bomber kastelee tenansa tuon nähtyään.
    Vaatii varmaan imukykyisempää apuvälinettä, on sen verran hieno konsepti.

    Kas tuosta...

    47820.jpeg
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  20. #50
    Why? Just because! jite:n avatar
    Liittyi Sep 2008
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Toivottavasti pukki toi edellisen kaltaiset tenat.

    http://youtu.be/Rr4CZUJqCuo
  21. #51
    On se ärjyn oloinen laite ja komeet vanteet
    Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
  22. #52
    Komeen näkönen laitos! ja kyl heti rupes ku näki videon Onkos tästä mitää uutisia nyt kun ollaan jo Herran vuonna 2013?
    Yamaha MT-01 -05
    Ex.Buell M2 Cyclone -01
  23. #53
    Herra Heinäkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Kernwaffe kirjoitti Katso viesti
    Komeen näkönen laitos! ja kyl heti rupes ku näki videon Onkos tästä mitää uutisia nyt kun ollaan jo Herran vuonna 2013?
    Hevosmiesten tietotoimisto mainitsi jotain alkuvuodesta 2014.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  24. #54
    Väliaika ! kahvia ja karttaplottereita. GuessWho:n avatar
    Liittyi Sep 2009
    Stadi
    MotOrg ry jäsen
    Tuotantomalliin tulevat muutokset on kilpiteline, etuvalo (joka kuulemma muistuttaa proton maskia) ja pakoputkisto sekä keula. Oletusarvo että myynnissä noin marraskuu -13, hintaoletus 22 tuhatta escudoa.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
  25. #55
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    Tuotantomalliin tulevat muutokset on kilpiteline, etuvalo (joka kuulemma muistuttaa proton maskia) ja pakoputkisto sekä keula. Oletusarvo että myynnissä noin marraskuu -13, hintaoletus 22 tuhatta escudoa.
    Ylläri ettei tule kaasukeulaa. Ois saanu laittaa vielä kympin lisää tohon hintaan. Sit kun laskee tohon 22k€ päälle täysputkiston, säädätyksen, tappisarjan, shifterin, kaatumatatit ja parit muut pakolliset päivitykset, ollaankin jossain päälle 25k€ huitteilla. Saiskohan noita -14 syksyllä jo alle 15k€? Eihän toi siis kallis ole, mutta persaukisesta se tuntuu siltä. :P
  26. #56
    Väliaika ! kahvia ja karttaplottereita. GuessWho:n avatar
    Liittyi Sep 2009
    Stadi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Ylläri ettei tule kaasukeulaa. Ois saanu laittaa vielä kympin lisää tohon hintaan. Sit kun laskee tohon 22k€ päälle täysputkiston, säädätyksen, tappisarjan, shifterin, kaatumatatit ja parit muut pakolliset päivitykset, ollaankin jossain päälle 25k€ huitteilla. Saiskohan noita -14 syksyllä jo alle 15k€? Eihän toi siis kallis ole, mutta persaukisesta se tuntuu siltä. :P
    Tehtaalla on kuulemma meneillään market survey siitä että tulisiko erillinen "R" malli tehdä jossa olisi myös tuo kaasukeula ja pikkuisen enemmän ruudinkäryä erilaisella putkistolla ja kartalla sekä erilainen grafiikka.

    Ps. SuperDukejen hinnanpudotus on perinteisesti ollut markkinoiden pienimpiä joten ihan heti tuskin mitään massa-alea on odotettavissa.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
  27. #57
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti

    Ps. SuperDukejen hinnanpudotus on perinteisesti ollut markkinoiden pienimpiä joten ihan heti tuskin mitään massa-alea on odotettavissa.
    Kyllähän noi Duket aika pohjilla kävi tuossa välillä, nyt on taas hinnat melkeinpä nousussa. 2010 sai -07 Superdukea kohtuukilometreillä n. 7k€ hintaan, eli n. 10k€ tippunut pois uuden hinnasta. Tosin -08 sai ylivuotisen Duken 13k€, joten siitä ei tippunut kuin vajaa puolet kahdessa vuodessa pois. Uusi malli tullee pitämään hintansa paremmin jos ei isompia lasten tauteja jää. Jos tuo R-malli tulee markkinoille, lienee se hinnaltaaan suora kilpailija Ducatin Streetfighter S:lle. KTM:ltä kuitekin puuttuu Ducatin imago, joten voi olla vaikea myydä riittävää määrää ärrää.
  28. #58
    Väliaika ! kahvia ja karttaplottereita. GuessWho:n avatar
    Liittyi Sep 2009
    Stadi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Kyllähän noi Duket aika pohjilla kävi tuossa välillä, nyt on taas hinnat melkeinpä nousussa. 2010 sai -07 Superdukea kohtuukilometreillä n. 7k€ hintaan, eli n. 10k€ tippunut pois uuden hinnasta. Tosin -08 sai ylivuotisen Duken 13k€, joten siitä ei tippunut kuin vajaa puolet kahdessa vuodessa pois. Uusi malli tullee pitämään hintansa paremmin jos ei isompia lasten tauteja jää. Jos tuo R-malli tulee markkinoille, lienee se hinnaltaaan suora kilpailija Ducatin Streetfighter S:lle. KTM:ltä kuitekin puuttuu Ducatin imago, joten voi olla vaikea myydä riittävää määrää ärrää.
    Aika hauska debatti siltä osin että mun oletus brändin vahvuudesta menee Kotarille nykyään 6-0 ainakin hiukankin vakavammin harrastavien osalta. Joskin pakko sanoa että koeajo streefighter S:llä oli sekin ihan maittava kokemus. Toki, on syytä kokoajan muistaa että Suomi on niin olematon markkina-alue ettei meidän bränditietoisuudella ole kovinkaan paljoa merkitystä tuotekehittelyssä. Muutamankin mopomyyjän kanssa asiasta keskustelleena ainakin SD/SDR on selvästi halutuimpia ja helpoiten hukattavia vaihdokkeja, mikä yleensä heijastuu vahvasti hintoihin. Tosin iso Duke nousi varsinaisiin parrasvaloihin vasta 2010 jälkeen isommin meillä.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
  29. #59
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    Aika hauska debatti siltä osin että mun oletus brändin vahvuudesta menee Kotarille nykyään 6-0 ainakin hiukankin vakavammin harrastavien osalta. Joskin pakko sanoa että koeajo streefighter S:llä oli sekin ihan maittava kokemus. Toki, on syytä kokoajan muistaa että Suomi on niin olematon markkina-alue ettei meidän bränditietoisuudella ole kovinkaan paljoa merkitystä tuotekehittelyssä. Muutamankin mopomyyjän kanssa asiasta keskustelleena ainakin SD/SDR on selvästi halutuimpia ja helpoiten hukattavia vaihdokkeja, mikä yleensä heijastuu vahvasti hintoihin. Tosin iso Duke nousi varsinaisiin parrasvaloihin vasta 2010 jälkeen isommin meillä.
    Vaikka ei KTM:n halvempaa hintaa otettaisi huomioon kallistuisin itsekin uuteen Dukeen jos pitäisi valita Streetfighterin ja Duken väliltä. Tän hetkisillä spekseillä tuo 1290 Duke on kyllä kirkkaasti kuolauslistan kärkipäässä vertasi sitä mihin tahansa. Matti meikäläisten keskuudessa KTM tahtoo edelleenkin olla se "joku eurooppalainen kurapyörävalmistaja, jonka tuotteissa on paljon sähkövikoja". Tuo omago istuu tiukassa vaikka tehtaan tuotteet ovat nykyään priimaa ja harrastajat tämän jo suurimmaksi osaksi tietävätkin. Suomi tuppaa tosin tulemaan kaikessa vähän jälkijunassa, joten isoilla markkinoilla tilanne voi olla jo kääntynyt KTM:n eduksi.
  30.  
  31. #60
    Väliaika ! kahvia ja karttaplottereita. GuessWho:n avatar
    Liittyi Sep 2009
    Stadi
    MotOrg ry jäsen
    Saattaa painua jo liikaa OT:ksi mutta se missä Ducati on onnistunut hyvin, on sen suurin markkina-alue, USA, jossa italialaiset ovat loistavasti onnistuneet olemaan esim leffamaailman selvästi suosituin roolimopo. Sehän ei ole enää mikään salaisuus että jenkeissä kaikki motorisoitu mikä tulee euroopasta on huima status. Itse olen kanssasi samaa mieltä näiden kahden välillä, sekä siitä että edellämainittujen mopojen koeajoissa mikään ei puoltanut kymppitonnin hintaeroa, joka on huikea ero. Itselläni on niin huimat vibat uuden Duken perään että olen terottanut kynsiäni jo pitkään päästäkseni käsiksi tuohon uutukaiseen. Toivottavasti mikään ei murskaa haavettani saada sellainen. Ajatuskin siitä että nykyinen ajettavuus vielä paranneltuna ja ryyditettynä 50:llä lisäponilla on kaksipyöräpornoa parhaimmillaan.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
Sivu: 2 / 80:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12341252 ... ViimeinenViimeinen