Katso äänestykset tulokset: Pyöräni / pyörieni tyyppi

Äänestäjät
279. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • Naku

    75 26,88%
  • Kyykky

    96 34,41%
  • Matka-/ yleispyörä

    91 32,62%
  • Matkaenduro

    39 13,98%
  • Kisaenduro

    9 3,23%
  • Crossipyörä

    9 3,23%
  • Custom

    19 6,81%
  • kilvetön kyykky

    11 3,94%
  • mopo

    9 3,23%
  • Piikki

    4 1,43%
Monivalintainen kysely
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 49:een 49:sta
  1. #31
    Eikö "yleispyörä" olisi parhaiten "all road"? - tai sitten ihan perinteinen naku. Voiko matkapyörää edes sanoa yleispyöräksi, siis sillain kuin matkapyörä yleisesti mielletään..? Tuo mun 16 GT on mielestäni ihan muuta kuin yleispyörä
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  2. #32
    Eläkeläinen pupu:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2005
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Mä haluun kans nillittää

    Puuttuu skootterimopo, nyt jouduin ruksaa ihan tavis mopoks mun Amicon
    "Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
  3. #33
    Huisin koomista miten herkkiä ihmiset on omien vehkeittensä kera kun puhe on moottoripyöristä. Erityisesti he jotka huomaavat omistavansa pyörän joka ei oikein ole mikään perinteisin määrein luokiteltava laite. Jäin miettimään itse että miten esim gold wing kuskit määrittelevät kikottimensa? Onko se custom vai matkapyörä, vai kenties ihan oma lohkonsa ? En silti maailmanrauhan säilymisen vuoksi halunnut laittaa steroidijoulukuusta yhdeksi vaihtoehdoksi
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  4. #34
    Lainaa Tenere-Heikki kirjoitti Katso viesti
    P*ruako se kuulalaakerisora siinä sport-touringissa tekee?
    Etkös ole ikänä törmännyt mutkassa ollessasi moiseen "banaaniin"?
    <p>Kahvi maidolla, Fireblade mustana. No on se Gigsuki..</p>
  5. #35
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    Huisin koomista miten herkkiä ihmiset on omien vehkeittensä kera kun puhe on moottoripyöristä. Erityisesti he jotka huomaavat omistavansa pyörän joka ei oikein ole mikään perinteisin määrein luokiteltava laite. Jäin miettimään itse että miten esim gold wing kuskit määrittelevät kikottimensa? Onko se custom vai matkapyörä, vai kenties ihan oma lohkonsa ? En silti maailmanrauhan säilymisen vuoksi halunnut laittaa steroidijoulukuusta yhdeksi vaihtoehdoksi
    No ei ehkä ihan niinkään, tai mistä minä kenenkään herkkyyttä tiedän Matkapyörä/yleispyörävertaus ei kuitenkaan osu ihan nappiin. Enempi yleispyörä olisi vaikka mun aiempi K 12 S, mutta mikä ihmeen yleispyörä sporttinen matkapyöräkään sitten olisi? Ja tosiaan vielä vähemmän yleispyörä on tuo nykyinen ylipainoinen 100% matkalehmä.

    Ihan yhtä hyvä vaihtoehto olisi ollut kyykky/yleispyörä, sillä eikös ne ole aika yleisiä ja ainakin yleisesti kaikenmoisessa käytössä?

    Wingikuskeista en tiedä, mutta jos moisen hommaisin (en ikinä), niin lähinnä matkailu olisi mielessä..
    Tuo mun nykyinen yleispyörä taitaa saada uuden kodin ensi kesäksi. Mahtava pyörä, mutta ei vaan ole mun juttu, vaikka pääasiallinen ajelu tourinkia onkin..

    Ja mikä ihmeen vaihtoehto tuo "piikki" sitten on pyörän tyyppinä, en ymmärrä?
    Viimeksi muokannut: J@ck; 10.11.2012 klo 01:37.
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  6. #36
    Herra armahda meitä...
    'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
    -Dunning-Kruger effect-

    ZX12R
  7. #37
    ^Jos ja kun politiikka on kielletty aihe, niin luoja paratkoon meitä myös tuollaisilta uskonnollisilta kommenteilta
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  8. #38
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    ZRX1200 ei R eikä S = äijänaku
    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
  9. #39
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    ...Jäin miettimään itse että miten esim gold wing kuskit määrittelevät kikottimensa? Onko se custom vai matkapyörä, vai kenties ihan oma lohkonsa ?...
    Mun päissäni toi menee 100% matkapyöräksi.
    Eikös noi valmistajat ole suht hyvin kategorisoineet omat valmisteensa, omani menee Sport Touringiin .
    Aion elää ikuisesti, toistaiseksi päätökseni on pitänyt.
  10. #40
    Lainaa Murina kirjoitti Katso viesti
    Herra armahda meitä...
    Herrat ei armahda ja Jeesuksetkin vaan kiusaa köyhää taipaleellaan..
    <p>Kahvi maidolla, Fireblade mustana. No on se Gigsuki..</p>
  11. #41
    Ei löytynyt vaihtoehtoa kun mopoa ei löydy talosta. Prätkissä löytyy kyllä livettömästä trial projektista museoprätkään ja matkajuhtaan.
  12. #42
    Lainaa Tenere-Heikki kirjoitti Katso viesti
    P*ruako se kuulalaakerisora siinä sport-touringissa tekee?
    Minun sivistynyt veikkaus on että, sora-surauksen jälkeen on unohtunut pyörän pesu ja soraa on joutunut laakereiden väliin, niinpä siitä on muodostunut kuulalaakerisoraa
    ex Z1000 -10
  13. #43
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Mä valittin aika monta, kun luulen että mikä tahansa noista voi jossain vaiheessa olla alla.
  14. #44
    Honda VFR 800 VTEC. Urheilumatkaaja
  15. #45
    Yleis-matkapyörä = SportTouring.
    <p>.</p>
  16. #46
    Lainaa räme kirjoitti Katso viesti
    Mun päissäni toi menee 100% matkapyöräksi.
    Eikös noi valmistajat ole suht hyvin kategorisoineet omat valmisteensa, omani menee Sport Touringiin .
    100 % matka- ja oikein juhta tai lehmä tai sohva sellainen, ja mitä niitä lempinimiä onkaan.
    <p>.</p>
  17. #47
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    Jummalavita sul on Suomen customein customi (Chopperit lasketaan customeiks tällä kertaa)
    Törkeä loukkaus! Vihapuhetta! Choppereita ei MISSÄÄN OLOSUHTEISSA lasketa customeiksi.
    High Stuck Are Wit To
  18. #48
    Lainaa mcmies kirjoitti Katso viesti
    Törkeä loukkaus! Vihapuhetta! Choppereita ei MISSÄÄN OLOSUHTEISSA lasketa customeiksi.
    upsidaa... Mä taisin jäädä kompassikahvit velkaa

    Aattelin että ku kummallakin puksutellaan kainalokarvat lepattaen eikä polvi mee maahan kuin ajoillan päätteeksi nautiskellun baari-illan jälkeen taksijonossa niin se ois niinku sama... Sori !
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  19.  
  20. #49
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    upsidaa... Mä taisin jäädä kompassikahvit velkaa

    Aattelin että ku kummallakin puksutellaan kainalokarvat lepattaen eikä polvi mee maahan kuin ajoillan päätteeksi nautiskellun baari-illan jälkeen taksijonossa niin se ois niinku sama... Sori !
    Eih. Kustomit on semmosia, no, enpäs sanokaan mitn...

    Joskus 1600-luvulla oli terminologisia epäselvyyksiä, mutta 2000-luvulla eletään moternia aikakautta, jolloin chopperin määritelmä on yksiselitteinen: +25 tuumaa tai enemmän. Mä oon muuten laatinu tän terminologian...

    Kompassikahveilla saat just ja just hyvitettyä virheesi. Jos toi nyt enää suostuu lähtemään käyntiin, kun noin haukuttiin...
    High Stuck Are Wit To
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12