Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    Otsikon ajosaappaat sain takuuseen Mp-Asun vuoden ikäisten vuotavien tilalle. Yoko:n vermeistä ei aikaisempia kokomuksia, niiden saappaista ainakaan joten siksi kysymys: tekeeko tourinkihommissa mitään vai menikö ojasta allikkoon....?

    Specs:

    YOKO YB2 WATERPROOF
    Tuotenumero: 116155699 + Koko
    Hinta 179,00 €


    Tukeva vedenpitävä nahkasaapas.

    OMINAISUUDET
    Vedenpitävä ja hengittävä VeraTex® -kalvo
    Korkeavartinen
    Nilkkasuojat
    Öljynkestävä pohja
    Air Pump System ?pohjallinen
    Nilkkajoustot helpottavat kävelyä




    Toisena kysymys onko joku löytänyt vedenpitäviä, (siis nyt puhutaan esim. Italian vesisateen pitäviä) Mp-Asun kenkiä joskus----
  2. #2
    yokon yb1:set on jo vähän vajaat 2 kautta jaloissa pyöriny ja varsin tyytyväinen olen ollut. Ei toistaseks oo päästäny vettä sisään eikä ole lähteny mistään ratkeemaankaan.
    990 Adventure '06
    EXC Racing 250 '06
  3. #3
    YB1 onko 140e arvoiset?
    pitääkö vettä?
    Horo Elää !
  4. #4
    No tuossa ylemmässä viestissä taisin jo sanoa että vettä pitävät. Omista maksoin 260 e ja minusta tuo 140 ei ole ollenkaan huono hinta. Ainut moite joka mieleen tulee on että puristavat varpaita ylhäältä päin hieman ja kantapäässä oli taas vähän liiankin kanssa tilaa, mutta tämmöset jututhan on aikalailla tapauskohtaisia ja tuostakin selvisi erilaisilla pohjallisilla.
    990 Adventure '06
    EXC Racing 250 '06
  5. #5
    Lainaa HondaCebari kirjoitti Katso viesti
    YB1 onko 140e arvoiset?
    pitääkö vettä?
    Suosittelen! Itse maksoin muistaakseni 250€ ja ovat kyllä olleet hintansa arvoiset. Vettä nuo ei oo ikinä päästäneet läpi vaikka on tullu ajettua yli 200km siivuja kaatosateessa. Noissa kannattaa huomioida, että italialaiset koot ei välttämättä vastaa ihan suomalaisen jalan mitotuksia. Mulla on kengän koko n. 44,5 ja nuo YB1:set on kokoa 46.
  6. #6
    Näitähän on tarjolla ORG-alennuksin myös kamapäivillä nyt lauantaina
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  7. #7
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    Näitähän on tarjolla ORG-alennuksin myös kamapäivillä nyt lauantaina
    no sieltä tuo kenkä tuli mieleen ;)
    pitää käydä testaa jos sopii jalkaan.
    Horo Elää !
  8.  
  9. #8
    Lainaa Boom Driver kirjoitti Katso viesti
    Suosittelen! Itse maksoin muistaakseni 250€ ja ovat kyllä olleet hintansa arvoiset. Vettä nuo ei oo ikinä päästäneet läpi vaikka on tullu ajettua yli 200km siivuja kaatosateessa. Noissa kannattaa huomioida, että italialaiset koot ei välttämättä vastaa ihan suomalaisen jalan mitotuksia. Mulla on kengän koko n. 44,5 ja nuo YB1:set on kokoa 46.
    Juu koko näissä ei vastaa suomalaista. En tiiä Yokon muista malleista mut mulla YB1 kokoa 44 (minulla jalka 43) eikä ole oikein sopiva muodoltaan mulle. Hyvän ja laadukkaan oloset bootsit noin muuten. Voin luopua nuista jos joku sopivaa korvausta pistää yksityisviestillä...
    Tässä mallia allekirjotuksiin.