Sivu: 1 / 10:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 281:sta
  1. #1
    Tässä ketjussa saa huudella extempore ajoseuraa Tampereen seudulta. Jos keksit ihan yks kaks yllättäen, että olisi kiva saada ajoseuraa iltalenkille, kerro se täällä. Laita ylös lähtöaika, lähtöpaikka, summittainen nopeusluokka (hidas, normaali, eniten täysii) ja mahdollisesti lenkin suunta tai kohde.

    Aloitan kysymällä, kiinnostaako ketään lähteä tänään tiistaina 22.5. iltamutkille? Lähtö ABC Lahdesjärvi klo 17.30 (klo 18 käy tarvittaessa myös). Suunta todennäköisesti eteläpainotteinen, nopeusluokka hidas/normaali (rajoitusten mukaan edetään). Kuittaa tähän, jos olet tulossa mukaan.
  2. #2
    Lainaa Bren kirjoitti Katso viesti
    Tässä ketjussa saa huudella extempore ajoseuraa Tampereen seudulta. Jos keksit ihan yks kaks yllättäen, että olisi kiva saada ajoseuraa iltalenkille, kerro se täällä. Laita ylös lähtöaika, lähtöpaikka, summittainen nopeusluokka (hidas, normaali, eniten täysii) ja mahdollisesti lenkin suunta tai kohde.

    Aloitan kysymällä, kiinnostaako ketään lähteä tänään tiistaina 22.5. iltamutkille? Lähtö ABC Lahdesjärvi klo 17.30 (klo 18 käy tarvittaessa myös). Suunta todennäköisesti eteläpainotteinen, nopeusluokka hidas/normaali (rajoitusten mukaan edetään). Kuittaa tähän, jos olet tulossa mukaan.
    Riippuu vähän mihin suunta.En tampereelle asti taida tänään lähteä,mut jos esim Häijää-Ellivuori-suunnalle matka niin voisin osallistua ainakin joksikin aikaa.
  3. #3
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Hep.
  4. #4
    Jeps..
    Kawazaki Z900 2020
    (Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05)
  5. #5
    Lainaa cebaristi kirjoitti Katso viesti
    Riippuu vähän mihin suunta.En tampereelle asti taida tänään lähteä,mut jos esim Häijää-Ellivuori-suunnalle matka niin voisin osallistua ainakin joksikin aikaa.
    Näillä näkymin reitti ei yllä niin pitkälle länteen. Otetaan länsikierros joku toinen kerta.
  6. #6
    Tuliko Brenistä letkaveturi??
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  7. #7
    Keskiviikkona 23.5 olis tarkoitus lähtee rykäisemään jonkinmoinen lenkki, kun kerrankin vapaata. Reitistä ei vielä tietoa, mutta suunnittelen tän ja huomisen aikana jotain. Luultavasti lähden kohti Ylöjärveä ja sieltä Viljakkalaan. Saa liittyä seuraan . Lähtöpaikka tällä kertaa vaikka Kolmenkulman ABC klo 17.30
    Kawasaki Z750, -05
    Yamaha TZR, -90
  8. #8
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Tuliko Brenistä letkaveturi??
    Joo, mä hiukan luotsasin välissä Brenillä on jännä kartta.
  9. #9
    Tarkistin äsken, mun kartat on vuodelta 2006. Pitäisi varmaan investoida uusiin... Se nostaa vaativuustasoa yllättävän paljon, kun ajaa vierasta tietä vieraaseen määränpäähän ilman, että kartassa näkyy määränpäälle oikeaa nimeä tai tielle oikeaa numeroa. Ja retken loppuun vedin vielä ei-ihan-näytöstyyliin kunnon moottorinhuudatuksen, kun tajusin vähän liian myöhään, että teidän perässä pääsen niistä Teiskontien valoista vähän sujuvammin läpi.

    Aiheeseen palatakseni. Keskiviikon ajon taidan itse jättää väliin, että ehdin suorittamaan vaatehuoltoa viikonlopuksi. Oli kyllä puhetta, että torstaina voisi Suvirantaan mennä, mutta palataan siihen vaikka ihan omassa ketjussa.
  10. #10
    Laitoin tuon Suviranta-kutsun just.. Eilisen perusteella meitä olis ainakin 3 lähdössä. Keskiviikoksi en ainakaan itse ehdi veturiksi/mukaan.
    Viimeksi muokannut: LaMasquerade; 23.05.2012 klo 09:56.
    Kawazaki Z900 2020
    (Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05)
  11. #11
    Tänään (to 14.6.) alkuillasta kukaan kiinnostunut lähtemään pienelle lenkille jonnekinpäin? Itse olisin liikkeelle lähdössä noin klo 18 ja semmonen muutaman tunnin pyrähdys jossain mukavan mutkan takana olis suunnitelmissa.
    <p>Mutkitteluille Honda CB 600 F Hornet -07 &#39;isoveikka&#39; ja kaupunkiajoon 50cc retro-skootteri &#39;pikkusikko&#39;</p><p>Tu(u)naaja: http://blogi.punaisenkatonalta.fi</p>
  12. #12
    Muuten olisin lähtenyt, mutta Tukholma kutsuu. Toivottavasti saat muuta porukkaa mukaan. Otan vahingon takas sitten sunnuntaina.
  13. #13
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Ei pääse ainakaan tänään. Pikkasen tekis mieli ajella, mutta nyt vasta tässä kokeillaan silmäleikkauksen jälkimainingissa josko pystyisi olemaan ilman silmätippoja tunnin verran... Tiedä sitten mitä kypärän sisällä tapahtuu noille silmille. Voihan olla että pystyy "hönkäsemään" kosteutta
  14. #14
    Höh, en mä pääse itsekään liikkeelle. Hermeettinen selkäsärky iski kesken työpäivän ja oli pakko ottaa kolmiolääkkeitä jumin avaukseen. Mutta sunnuntaina viimeistään liikkeellä
    <p>Mutkitteluille Honda CB 600 F Hornet -07 &#39;isoveikka&#39; ja kaupunkiajoon 50cc retro-skootteri &#39;pikkusikko&#39;</p><p>Tu(u)naaja: http://blogi.punaisenkatonalta.fi</p>
  15. #15
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Ajattelin lähteä ilta-ajelulle, ehkä innalanristille jonnekin, seiskalta, vaikka? Vauhti tikkari + 10…15.
  16. #16
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lähtö Kalevan ABC.
  17. #17
    Oliskos ketään perjantaina 29.06 lähdössä ajelulle? Ajankohta voisi olla klo 16:30, ja reittikin
    olisi suunniteltuna. Ajo matkaa tulisi noin 220km. kesto olisi kutakuin nelsen tunta. Ajo lähtisi Nokian Kolmenkulman ABC pihalta.
    Sieltä matka etenisi Porintietä pitkin Mustanvuoren tielle, sitä ajettaisiin Vammalaan, josta Punkalaitumelle,
    sieltä Urjalaan, Urjalasta Toijalaan, Toijalasta Valkeakosken kautta Pälkäneelle, mistä olisi hyvä ajella Vehoniemen automuseon pihalle perjantain kokoontumiseen.
    Kellon aikaa voi toki vielä säädellä vaikka klo.17, mutta klo.18 alkaa jo olla perilletuloajan kanssa turhan
    myöhäinen.

    Lowhill
    Suzuki PV50, Honda VT600, Honda Magna VF750, Suzuki GSX1400, Triumph Sprint St1050, BMW F800 GT, BMW R1200 RS
  18. #18
    Lainaa lowhill kirjoitti Katso viesti
    Oliskos ketään perjantaina 29.06 lähdössä ajelulle? Ajankohta voisi olla klo 16:30, ja reittikin
    olisi suunniteltuna. Ajo matkaa tulisi noin 220km. kesto olisi kutakuin nelsen tunta. Ajo lähtisi Nokian Kolmenkulman ABC pihalta.
    Sieltä matka etenisi Porintietä pitkin Mustanvuoren tielle, sitä ajettaisiin Vammalaan, josta Punkalaitumelle,
    sieltä Urjalaan, Urjalasta Toijalaan, Toijalasta Valkeakosken kautta Pälkäneelle, mistä olisi hyvä ajella Vehoniemen automuseon pihalle perjantain kokoontumiseen.
    Kellon aikaa voi toki vielä säädellä vaikka klo.17, mutta klo.18 alkaa jo olla perilletuloajan kanssa turhan
    myöhäinen.

    Lowhill

    Minä voisin lähteä, jos suostut naiskuskin kanssa ajelemaan. Minulla on ilmoitus myös tuolla Hakusessa -kohdassa, josta löytyy tarkemmat tiedot :-)
    Voisin tosin skipata tuon Vehoniemen...
    *You only live once, but if you work it right, once is enough*
    -
    Honda CBR 1100 XX
    Kawasaki ER-6F
    Kawasaki ER5
  19. #19
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Taitaisin olla kyllä Tampereella tuolloin, mutta takarengas tuntuu nyt suorastaan sulavan alle, niin en oikein tiedä uskaltaako tolla ylimääräisiä enää ajaa.. Vaikka kai sillä yhden 500 vielä luulis ajavan. Taidan nyt skipata vaan.
  20. #20
    Ilman muuta ajelulle lähden oli mp-kuski sitten mies tai nainen, se ei menoa haittane.
    Tarkennellaan vielä lähtöaikaa huomenna jos muitkin ajoon lähtee.

    Lowhill

    Lainaa Eukko kirjoitti Katso viesti
    Minä voisin lähteä, jos suostut naiskuskin kanssa ajelemaan. Minulla on ilmoitus myös tuolla Hakusessa -kohdassa, josta löytyy tarkemmat tiedot :-)
    Voisin tosin skipata tuon Vehoniemen...
    Suzuki PV50, Honda VT600, Honda Magna VF750, Suzuki GSX1400, Triumph Sprint St1050, BMW F800 GT, BMW R1200 RS
  21. #21
    Mä voisin lähteä mukaan, jos reissun nopeusluokka pysyy kohtuullisena. 16.30 käy lähtöajaksi hyvin. Mut tunnistaa tummansinisestä Yamahasta ja saparoleteistä. Tulkaa nykimään hihasta abc:llä, jos näytän liian eksyneeltä.
  22. #22
    Nopeusluokka pysyy ainakin mun puolesta kohtuullisena
    Kiva kun meitä on nyt jo muutama ajelija.

    Meidän 3:n lisäksi mukaan olisi tulossa mahdollisesti vielä 1 palstan ulkopuoleinen kaveri jos passaa. Rauhallinen ja kokenut miespuoleinen ajelija Triumphin Rocketilla.

    Puoli viisi sopii hyvin lähtöajaksi. Minut kyllä tunnistaa siitä kun lyhytselkäisenä makaa röhnötän tankin päällä ja jonkin sortin saparon tynkä heiluu mullakin potan alta
    *You only live once, but if you work it right, once is enough*
    -
    Honda CBR 1100 XX
    Kawasaki ER-6F
    Kawasaki ER5
  23. #23
    Voisin lähteä kanssa liikkeelle, mutta en usko että kerkeän puol viideksi...17.00 olisi sopivampi...

    Konttorirotan täytyy käydä kotona kääntymässä vaihtamassa kuteita.
    <p>FZ1-N -08</p><p><strike>Z750 -05</strike></p>
  24. #24
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Kestääks mun takarengas 400 kilometriä? Siinä on vähän sliksi kohta missä nyt juuri ja juuri voi kuvitella kuvioa olevan... ollut... 6000 ajettu, kai se neljäsataa vielä kestää... et pääsee letkan jälkeen pajallekin vielä...
  25. #25
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Kestääks mun takarengas 400 kilometriä?
    Etsi paja lähempää, niin ei tarvitse kestää kuin about 250 km. (Kuka on hukannut sen hehkulamppu-hymiön? Se sopisi tähän niin hyvin.)
  26. #26
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Kestääks mun takarengas 400 kilometriä? Siinä on vähän sliksi kohta missä nyt juuri ja juuri voi kuvitella kuvioa olevan... ollut... 6000 ajettu, kai se neljäsataa vielä kestää... et pääsee letkan jälkeen pajallekin vielä...
    Kestäähän se, sitten kun kangas näkyy, niin alkaa olla kiire

    Itsekin voisi harkita tuolle reissulle lähtemistä kyllä... Onkos siinä mitään taukoja ajellessa, vai mennäänkö tukka putkella koko ajan? Jotain kahvi/jäätelö/limupausseja tms?
    CB500X
    CBR1000RR
    Taffu_altterin altteri
  27. #27
    Lainaa Taffu kirjoitti Katso viesti
    Onkos siinä mitään taukoja ajellessa, vai mennäänkö tukka putkella koko ajan? Jotain kahvi/jäätelö/limupausseja tms?
    Mä kyl mielellään pitäsin ainakin jotain taukoo, jos ei muuta nii sit vaikka pysäkil jalotteluu vähän. Mulla on selkä juiminut jostain syystä viime aikoina ja pieni venyttely tekis terää välillä.
    *You only live once, but if you work it right, once is enough*
    -
    Honda CBR 1100 XX
    Kawasaki ER-6F
    Kawasaki ER5
  28. #28
    Jos lähtö on klo 17, niin minäkin lähden. Työnteko haittaa vapaa-ajan viettoa senverran, että toi 16.30 on vähän liian aikaisin.
    Aikansa kutakin...
  29. #29
    Hienoa, että porukkaa alkaa olla tulossa !

    Tuolle mun reitille tuli vahingossa pieni virhe, nimittäin Porin tieltä käännytään tietysti Ellivuorelle johtavaan tielle eikä Mustavuoreen kuten olin kirjoittanut. Jotta kaikille ajakohta sopisi niin lähtöaika olisi klo.17 Kolmenkulman ABC mp-parkkiruuduille voitais kokoontua ja matkaan lähteä.

    Tavataan ehtoolla, ja peukut pystyyn, että keli pysyy hyvänä !

    Lowhill


    Lainaa ttdriver kirjoitti Katso viesti
    Jos lähtö on klo 17, niin minäkin lähden. Työnteko haittaa vapaa-ajan viettoa senverran, että toi 16.30 on vähän liian aikaisin.
    Suzuki PV50, Honda VT600, Honda Magna VF750, Suzuki GSX1400, Triumph Sprint St1050, BMW F800 GT, BMW R1200 RS
  30.  
  31. #30
    Vielä unohtui mainita, että taukoja toki pidellään matkalla, eli ei tukka putkella koko matkaa ajeta taukoja pitämättä.

    Lainaa Taffu kirjoitti Katso viesti
    Kestäähän se, sitten kun kangas näkyy, niin alkaa olla kiire

    Itsekin voisi harkita tuolle reissulle lähtemistä kyllä... Onkos siinä mitään taukoja ajellessa, vai mennäänkö tukka putkella koko ajan? Jotain kahvi/jäätelö/limupausseja tms?
    Suzuki PV50, Honda VT600, Honda Magna VF750, Suzuki GSX1400, Triumph Sprint St1050, BMW F800 GT, BMW R1200 RS
Sivu: 1 / 10:sta 123 ... ViimeinenViimeinen