Tulokset 1:st 8:een 8:sta
    Tarttee uuden yksiosaisen nahkapuvun. Olen 172 cm ja 67 kg. Kaikille puvuille joita olen koittanut (koko 52) on yhteist, ett kiristvt rinnan (ei siis vatsan) kohdalta. Paljonko venyy kytss ja paljonko saa venytetty ksivoimin/muilla konsteilla. Isompi ei voi olla koska silloi perse roikkuu maassa ja pinemp en ole tohtinut koittaa.
    pengis
    Riippuu vhn kytttarkoituksestakin. Itsell radalla yksiosainen Dainese kokoa 48. Pll kuin golf-hanska. Mutta ei sill viitsi kyll muualle menn, kun ei pse kunnolla suoraan. Pyrn pll istuu tosi hyvin. Alkuun en saanut yksin edes plle, mutta vanhakin notkistuu ja pienen harjoittelun jlkeen meni jo yksinkin. Kun vet vetskan kii, tuntuu, kun rinnasta puristaa.

Niin mittani ovat 8 cm korkeammalla 13 kg suuremmalla painolla mennn.
    Ajamattomat kilomerit ovat viel edess

Tunturi SuperSport vm 1973 Hondat CB 500 vm 1973 x 2 -> Kawasaki Z 1300 vm 1989 ->Honda Varadero 125 vm 2000 -> ja nykyiset Yamahat FJR 1300 vm 2006 YZF-R1 vm 2010 WR 450F vm 2005 YZF-R6R vm. 2006

Marunari
    Kastele se puku siit kirest kohdasta ja pid himassa pll pari iltaa,
    silllailla se venyy ainakin puoli numeroa.
    Tllaisen ohjeen sain itse korjausompelijalta nahkapuvun housujen kanssa (takki on ompelijalla korjattavana).
    Vliaika ! kahvia ja karttaplottereita. GuessWho:n avatar
    Liittyi Sep 2009
    Stadi
    MotOrg ry jsen
    Lainaa pengis kirjoitti Katso viesti
    Tarttee uuden yksiosaisen nahkapuvun. Olen 172 cm ja 67 kg. Kaikille puvuille joita olen koittanut (koko 52) on yhteist, ett kiristvt rinnan (ei siis vatsan) kohdalta. Paljonko venyy kytss ja paljonko saa venytetty ksivoimin/muilla konsteilla. Isompi ei voi olla koska silloi perse roikkuu maassa ja pinemp en ole tohtinut koittaa.
    Meidn yhteistyyritys Atelj Anni-Ilona tekee nahkapukujen muutos ja muokkaustit. Orgin zetill saa mukavasti rabattia vaikka kyse onkin ksityst josta ei koskaan kuuluisi tinki
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Aina kartalla. Makeka:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2007
    Espoo - Esbo!
    MotOrg ry jsen
    Nuo tuppaavat kiristmn "rinta rottingilla" asennossa, kun ovat tarkoitetut kytettvksi ajoasenossa (kyykky). Arvaa mink takia joka jpiks avaa varikolle saapuessa vetoketjun . Noilla spekseill olettaisin puvun olevan oikeaa kokoa, istuvuutta voi toki aina hikoilla saunassa, etukumarassa istuen.
    Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
    Se valkoinen kikseri.
    Mulla on itse asiassa just tuolla Anni-Ilonalla Lindstrandsin ylosa korjauksessa, 52 muuten ok mitoilla mutta pikkasen joutuu kiilaa laittamaan ett saa vetskarin kiine.
    Nancy f**king Drew Kriisi:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Dec 2003
    Espoo
    MotOrg ry jsen
    Vanhempia ketjuja samasta probleemista
    kliks
    kliks2
    kliks3
    kliks4
    -nomen est omen-
  8.  
    Lainaa pengis kirjoitti Katso viesti
    Nahkapuku on silloin oikean kokoinen uutena kun voit 1) laskeutua kyykkyyn ilman 2) hengitt. Uuden puvun kuuluukin olla tiukka varsinkin jos kyseess on lehmnnahkainen puku. Puku venyy kyll kytss aika reilusti. Esim. itsellni tuo Spyken puku oli sellainen, ett uutena selkpanssarin kanssa ahdisti aika reilusti ja oli pirun vaikea pukea/riisua, mutta nyt puku on karvan lys vaikka painoakin on tullut viitisen kiloa lis tss vliss.