Sivu: 5 / 21:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3456715 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 121:stä 150:een 607:sta
  1. #121
    Mulla peruuntu startti, pistin Mateelle jo tekstaria. Ei oo kuulemma soveliasta sluibata kemujen loppusiivousta. Prkl.
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  2. #122
    Paikan päällä abc vaara . Ja se yö ajo pist yv ni sovitaan illax jotain
    29v
    sähkömopo apupyörillä, italiet 50cc automaatti, kawa kx 80cc, honda cr 125,aprillia af1, ktm 125, honda cr 250r, kawa zr550,
    yamaha r1
  3. #123
    Huomenna jos kelit sallii, niin joku klo 18 voisin mielelläni lähteä höyläämään Sipoon / Porvoon suunnalle asvalttia. Starttipaikkana esmes Vuosaaren abcd.
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  4. #124
    Taitaa jäädä yöajot väliin... Vaikka mieli tekisikin.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  5. #125
    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    Huomenna jos kelit sallii, niin joku klo 18 voisin mielelläni lähteä höyläämään Sipoon / Porvoon suunnalle asvalttia. Starttipaikkana esmes Vuosaaren abcd.
    Mitenhän toi sää mahtaa kehittyä... Kuinka pitkää lenkkiä meinasit?
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  6. #126
    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    Huomenna jos kelit sallii, niin joku klo 18 voisin mielelläni lähteä höyläämään Sipoon / Porvoon suunnalle asvalttia. Starttipaikkana esmes Vuosaaren abcd.
    Voisin lähteä messiin. Norski näyttää kyllä hiukan märkää just siihen aikaan mutta jos silloin ei sada niin tuskin myöhemminkään. Joka tapauksessa ei paljon rasita lähteä tästä aakkosille ihmettelemään.
    www.facebook.com/jukka.huolman
    Exät BMW F800R -09, valkoinen, R.I.AVK. ja
    Honda VFR800 VTEC -03, musta
    Nyxä BMW F800R -09, hopea, silloin kun saan vaimolta sitä lainata.


  7. #127
    Kiitos Bolt ja Psychedelic.alien1 ajoseurasta eilen!
    Kaikki meni hyvin,vaikka kanttaamisen suhteen paaljon opeteltava,mut eiköhän se sieltä kokemuksen kautta sit tule,heh!

    Lähdin sit viel käymään Keravalla ja autoilijan äkkijarrutuksen takia pannutin Kehä1 ramppia ennen :S
    Mä taisin selvitä ruhjeilla,mut vituttaa se pyörä ja se homo autoilija,kuka yrittää laittaa tapaturmaa tietty mun syyksi.Se ei edes tajunnu soittaa lanssia,vaan sen teki hengenheimolainen eli random motoristi,jonka pysäytin.

    Hänelle ja kyytiläiselle kiitos avusta tuhannesti!
    Itse ei järki kulkenut ja olin vaan heti menos sen jälkeen ku kundi haki mun pyörän tieltä,ni tarkastelemaan pyörän vahinkoja xD

    Jos joku tietää tai kuulee tai tuntee ni kertokaa kiitolliset terveiset!
    Täällä Töölössä viel tarkkailussa huomiseen.
    Viimeksi muokannut: Made; 21.07.2013 klo 16:20.
    Live for today and don`t regret the past!


    Kawasaki '94 ER-6f
    Suzuki GSX 650f
  8. #128
    Lainaa Made kirjoitti Katso viesti
    Kiitos Bolt ja PsychedelicAlien ajoseurasta eilen!
    Kaikki meni hyvin,vaikka kanttaamisen suhteen paaljon opeteltava,mut eiköhän se sieltä kokemuksen kautta sit tule,heh!

    Lähdin sit viel käymään Keravalla ja autoilijan äkkijarrutuksen takia pannutin Kehä1 ramppia ennen :S
    Mä taisin selvitä ruhjeilla,mut vituttaa se pyörä ja se homo autoilija,kuka yrittää laittaa tapaturmaa tietty mun syyksi.Se ei edes tajunnu soittaa lanssia,vaan sen teki hengenheimolainen eli random motoristi,jonka pysäytin.

    Hänelle ja kyytiläiselle kiitos avusta tuhannesti!
    Itse ei järki kulkenut ja olin vaan heti menos sen jälkeen ku kundi haki mun pyörän tieltä,ni tarkastelemaan pyörän vahinkoja xD

    Jos joku tietää tai kuulee tai tuntee ni kertokaa kiitolliset terveiset!
    Täällä Töölössä viel tarkkailussa huomiseen.
    onko mopo viellä siellä vai saitko hommattua pois? kävikö pahasti?
    ex.kawasaki zx6r-97 zzr600-91 red devil
  9. #129
    Lainaa -Jukkis- kirjoitti Katso viesti
    Voisin lähteä messiin. Norski näyttää kyllä hiukan märkää just siihen aikaan mutta jos silloin ei sada niin tuskin myöhemminkään. Joka tapauksessa ei paljon rasita lähteä tästä aakkosille ihmettelemään.
    Hienoa! Katellaan tosiaan jos ei nuo tiet tuosta kostu, niin ainakin minä lähden kurvailemaan.
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  10. #130
    Lainaa kawa97 kirjoitti Katso viesti
    onko mopo viellä siellä vai saitko hommattua pois? kävikö pahasti?
    En tienny ketään kenel kärryä ja huoletti jättää pyörä sinne niin soitin Falkin hinaamaan sen pois.
    En tällä hetkellä tiedä,missä pyörä on mut puhelimessa hinaus äijä veikkaili,et menis lunastukseen,ku on rahoitusyhtiön nimissä
    Live for today and don`t regret the past!


    Kawasaki '94 ER-6f
    Suzuki GSX 650f
  11. #131
    Lainaa Made kirjoitti Katso viesti
    En tienny ketään kenel kärryä ja huoletti jättää pyörä sinne niin soitin Falkin hinaamaan sen pois.
    En tällä hetkellä tiedä,missä pyörä on mut puhelimessa hinaus äijä veikkaili,et menis lunastukseen,ku on rahoitusyhtiön nimissä
    no kyllä se sitten mopon huonosti kävi...kävikö iteles pahasti?..ps.varo sitä yhtä vanhenpaa hoitsua
    se haluu koko ajan laittaa sitä hiton tiputus letkua,kun se kuulee että mopolla kipannu...
    ex.kawasaki zx6r-97 zzr600-91 red devil
  12. #132
    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    Huomenna jos kelit sallii, niin joku klo 18 voisin mielelläni lähteä höyläämään Sipoon / Porvoon suunnalle asvalttia. Starttipaikkana esmes Vuosaaren abcd.
    ABC Vuosaaren Satama Liikennemyymälä
    Rahtarinkatu 2, 00980 Helsinki
    tämäkö lähtöpaikka,vai se rastilan vieressä?
    ex.kawasaki zx6r-97 zzr600-91 red devil
  13. #133
    Lainaa kawa97 kirjoitti Katso viesti
    ABC Vuosaaren Satama Liikennemyymälä
    Rahtarinkatu 2, 00980 Helsinki
    tämäkö lähtöpaikka,vai se rastilan vieressä?
    Tuo sataman ABC oli minulla mielessä. Sori, unohtui tarkentaa
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  14. #134
    Näyttäis ihan siltä, että länsi olis tänäiltana parempi suunta
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  15. #135
    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    Tuo sataman ABC oli minulla mielessä. Sori, unohtui tarkentaa
    Voisin liittyä myös seuraan
    FZ1-S abs 2008
    Kawasaki ER-6F abs 2009
    Suzuki SV650 2000
  16. #136
    Lainaa Made kirjoitti Katso viesti
    En tienny ketään kenel kärryä ja huoletti jättää pyörä sinne niin soitin Falkin hinaamaan sen pois.
    En tällä hetkellä tiedä,missä pyörä on mut puhelimessa hinaus äijä veikkaili,et menis lunastukseen,ku on rahoitusyhtiön nimissä
    Sitten kun saat niistettyä räät nenästä ja pyyhittyä pölyt rotsista niin könyät vaikka tämän selkään. Se on vähän niinkuin Orgissa tapana tehdä kostoksi itselle tai kotilokuskeille
    www.facebook.com/jukka.huolman
    Exät BMW F800R -09, valkoinen, R.I.AVK. ja
    Honda VFR800 VTEC -03, musta
    Nyxä BMW F800R -09, hopea, silloin kun saan vaimolta sitä lainata.


  17. #137
    Heh,hyvin sanottu No katotaan nyt...Tarkotus oli ajaa eka vuos pienemmällä pyörällä ja sit myöhemmin haaveissa on Busa
    Live for today and don`t regret the past!


    Kawasaki '94 ER-6f
    Suzuki GSX 650f
  18. #138
    Lainaa sbanc kirjoitti Katso viesti
    Voisin liittyä myös seuraan
    Sinne vaan. Ite oon avatarin mustalla italiaanolla liikkeellä, siitä tunnistaa.
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  19. #139
    Lainaa Made kirjoitti Katso viesti
    Täällä Töölössä viel tarkkailussa huomiseen.
    Onneksi ei tosiaan pahemmin käynyt, on noita nähty pienemmilläkin vauhdeilla kaatuneita joille ei käynyt niin hyvin. Mehän heitettiin yläfemmat vielä ennenku jatkoit matkaasi osastolle, kun selvis että olikin kanssa-orggilaisesta kyse!
  20. #140
    Sopiiko jos myöhästetään starttia kymmenellä minuutilla? Eli 18.10 @ Vuosaaren sataman abc.

    Ja toipumisia Made:lle, kurja homma :/
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  21. #141
  22. #142
    Heh,hyvin sanottu No katotaan nyt...Tarkotus oli ajaa eka vuos pienemmällä pyörällä ja sit myöhemmin haaveissa on Busa
    Live for today and don`t regret the past!


    Kawasaki '94 ER-6f
    Suzuki GSX 650f
  23. #143
    Lainaa jasjuu kirjoitti Katso viesti
    Onneksi ei tosiaan pahemmin käynyt, on noita nähty pienemmilläkin vauhdeilla kaatuneita joille ei käynyt niin hyvin. Mehän heitettiin yläfemmat vielä ennenku jatkoit matkaasi osastolle, kun selvis että olikin kanssa-orggilaisesta kyse!
    Mietinkin,et mikä sun nikki oli
    Joo,oli mulla onnea vissiin aika paljon matkassa
    Olipa outo tilanne ja paikka törmätä orggilaiseen
    Live for today and don`t regret the past!


    Kawasaki '94 ER-6f
    Suzuki GSX 650f
  24. #144
    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    Sopiiko jos myöhästetään starttia kymmenellä minuutilla? Eli 18.10 @ Vuosaaren sataman abc.

    Ja toipumisia Made:lle, kurja homma :/
    Kiitos!
    Taitaa olla psyykkinen kolhu,fyysistä isompi
    Live for today and don`t regret the past!


    Kawasaki '94 ER-6f
    Suzuki GSX 650f
  25. #145
    Lainaa kawa97 kirjoitti Katso viesti
    no kyllä se sitten mopon huonosti kävi...kävikö iteles pahasti?..ps.varo sitä yhtä vanhenpaa hoitsua
    se haluu koko ajan laittaa sitä hiton tiputus letkua,kun se kuulee että mopolla kipannu...
    Vasen peili meni paskaks ja katteet otti hyvin osumaa,sekä vaihde kiksi väänty.Eräs motoristi sano (kuka haki mun pyörän keskeltä tietä) et voi olla,et vaihteistossa kans jotain paskana,mut selvii vasta ku yrittää ajaa.

    Siis mulle laitettiin tippa jo lanssissa ja kaulatuet ja mut kokonaan pakettiin,eikä puhelimessa puhuminen oikein hyvin onnistunut
    Siis mulla oli päivystyksessä ihan mahtava mies hoitsu Kalle

    Selvisin ehjin nahoin,mut kädet kipeät ja selässä päässä ja kaulas tuntu,mut ei kuvissa näkynyt mitään
    Live for today and don`t regret the past!


    Kawasaki '94 ER-6f
    Suzuki GSX 650f
  26. #146
    Onneks mies säilyi ehjänä ees jotenkuten, mopoja saa kaupasta uusia

    Mulla meni munille tämän illan ajot. Hirveellä kiireellä ajokamat päälle ja mopolle toteamaan että etukumissa on naula :-[

    Toivottavasti muulla porukalla on / oli hyvät mutkat. Kävin aabeeceellä kotilolla kertomassa ettei tarvi mua odotella...
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  27. #147
    Lainaa Made kirjoitti Katso viesti
    Heh,hyvin sanottu No katotaan nyt...Tarkotus oli ajaa eka vuos pienemmällä pyörällä ja sit myöhemmin haaveissa on Busa
    Sä olitkin jo kyllästyny siihen papattimeen! minkämeninsanoo=) Sitä saa ajaa erillaisilla pyörillä kun laittaa ne vaihtoon . Ja sanonta kuuluu "paskaks vaan." No perkele shiiit ajotaito #123 ei auttanu mikä käytiin tekee
    29v
    sähkömopo apupyörillä, italiet 50cc automaatti, kawa kx 80cc, honda cr 125,aprillia af1, ktm 125, honda cr 250r, kawa zr550,
    yamaha r1
  28. #148
    Kamelin paskat kumissa, tuntuis pitävän. Josko sitä kävis sit yksinään kohta pienen lenkin vetämässä
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  29. #149
    Lainaa -Jukkis- kirjoitti Katso viesti
    Sitten kun saat niistettyä räät nenästä ja pyyhittyä pölyt rotsista niin könyät vaikka tämän selkään. Se on vähän niinkuin Orgissa tapana tehdä kostoksi itselle tai kotilokuskeille
    Haistan tässä viestissä jotain.
    ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
    ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
    ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
    ex. Kawasaki Z1000 (-08)
    ex. Kawasaki ER-6N (-06)
  30.  
  31. #150
    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    Onneks mies säilyi ehjänä ees jotenkuten, mopoja saa kaupasta uusia

    Mulla meni munille tämän illan ajot. Hirveellä kiireellä ajokamat päälle ja mopolle toteamaan että etukumissa on naula :-[

    Toivottavasti muulla porukalla on / oli hyvät mutkat. Kävin aabeeceellä kotilolla kertomassa ettei tarvi mua odotella...
    Mutkat käytiin vetämässä, mutta kauaa ei ehditty ajaa ennen ku rupes sataa. Tauon jälkeen ei sateessa tarvinut ajaa, mutta tiet oli märkinä.
    FZ1-S abs 2008
    Kawasaki ER-6F abs 2009
    Suzuki SV650 2000
Sivu: 5 / 21:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3456715 ... ViimeinenViimeinen