Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 67:sta
    Syyskuun 1. viikonloppuna starttaa kahden päivän viikonloppureissu kohti Venäjän rajaa! Matkan varrelle mahtuu 2 x ~400 km reipasvauhtista mutkatietä. Mikäli viime kesän merkit pitävät paikkaansa, niin välissä on luvassa kunnon partyt eli saunomista, bilistä, bisseä ja ... katsotaan mitä tämänkertainen reissu tuo tullessaan!

Lähtö Auranlaakson ABC:lta LA 1.9 klo 11:00
    Paluu samaan paikkaan sunnuntaina iltasella.

Lähdössä:
    * Joke
    * JMH
    * fayout
    * Mikuni
    * marko.fzs
    * jajuntun
    * Majarven

Yötä ollaan Haminan Best Westernissä, KLIKS. Majoitukselle tulee hintaa omassa huoneessa 91€/nenä ja jos huoneen jakaa kaverin kanssa, niin 40,50€/nenä. Pysähdytään matkalla syömässä Kotkan Route 66:ssa niin näette senkin
    MotoristinSuomijaEurooppa - Reittivinkkejä Nordkappin ja Malagan väliltä
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Harkintaan, eli mieli tekis lähteä kelien niin salliessa.

Eli oli ilmoittautuminen 70% sitoumuksella, tai jotain.

Muoks: Kai sen kyssärin voi mun kohdalla poistaa.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
    Mukanaaaa!!
    Onk tää hoitoainet, vai tulinkmää?

ex. CBR600F -93, SV1000S -03, CB1000R -09, 690 Duke R -11, CBR600RR -09, XLH1000 -71, ZX10R -06, R1200S -07, Sportster R -02

Nyt: Cb seven fifty
    Mukana!!
    Yamaha FZ6-N -> Triumph Daytona 955i
    Messissä
    Ducati Streetfighter 1098 '10
    ex Ducati Monster S2R 1000 '07
    Todellakin messissä
    ZX-6R 2005 --> GSX-R 1000 K8
    Kuulostaa hyvälle, eli ilmoittautuu jonon päähän...
    SM T
    Kylähullu marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Pari muuttujaa mut mukana
    Elämä on onneksi mutkikasta
    Voihan vähmä... Seur. Vkl:na olis päässy mukaan!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Voi perskele jää tämä reissu paitsioon, työnantaja repii korvista tuolloin hommiin koko viikonlopuksi
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Sama homma
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
    Heeeep!
    - - - = = = GSF-1250S & KLE-500 = = = - - -
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Lainaa tate66 kirjoitti Katso viesti
    Voi perskele jää tämä reissu paitsioon, työnantaja repii korvista tuolloin hommiin koko viikonlopuksi
    Eipä hätää, jos kaikki menee nappiin niin toista samanlaista on luvassa 15.-16.9 Ja koska länteenpäin menee uimiseksi, niin suunta on silloin kohti pohjoista
    Lainaa Joke kirjoitti Katso viesti
    Eipä hätää, jos kaikki menee nappiin niin toista samanlaista on luvassa 15.-16.9 Ja koska länteenpäin menee uimiseksi, niin suunta on silloin kohti pohjoista
    Sehän on komiaa
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
    Varasin meille huoneet jo tänään, vaikka ilmoittautumisaikaa onkin vielä huomiseen asti, että päästään kaikki samaan paikkaan. Yötä ollaan Kotkassa "vähän" erikoisemmassa mestassa: Motel Road 66
    Loistavaa
    Kuvista päätellen motelli todellakin on erikoinen Kuitenkin hyvällä tavalla
    Tuli yövyttyä tuolla yhdellä reissulla... Ihan siisti hotelli mutta kannataa huomioida että on keskellä teollisuusaluetta, eli ei mitään palveluja lähellä. Ravintola tosin on ihan ok niin ei vissiin tarvettakaan. Toivotaan hyvää keliä reissuun.
    SM T
    Kiinnostaa, taitaa tosin olla Road 66 täysi jo, mut jos vapautuu huone niin mukana ja ellei vapaudu niin suotan lähteä vaan jonon jatkoksi jonkin matkaa. Pitäis Porvoossakin käydä...
    Lainaa ilpo22 kirjoitti Katso viesti
    Tuli yövyttyä tuolla yhdellä reissulla... Ihan siisti hotelli mutta kannataa huomioida että on keskellä teollisuusaluetta, eli ei mitään palveluja lähellä. Ravintola tosin on ihan ok niin ei vissiin tarvettakaan. Toivotaan hyvää keliä reissuun.
    Juu, mä olin kanssa yhden yön viime kesänä. Haetaan muutamat kylmät bisset laukkuun matkalta. Safkaa saadaan tuolta, sauna löytyy, bilistä voidaan pelata ja eiköhän yökerho imaise äijistä loput mehut, jos niitä vielä on siihen aikaan jäljellä

Lainaa Majarven kirjoitti Katso viesti
    Kiinnostaa, taitaa tosin olla Road 66 täysi jo, mut jos vapautuu huone niin mukana ja ellei vapaudu niin suotan lähteä vaan jonon jatkoksi jonkin matkaa. Pitäis Porvoossakin käydä...
    Tai sitten voit lahjoa jonkun jakamaan huoneen? Noi on kaikki kahden hengen twin-huoneita erillisillä sängyillä...
    Jos joku haluu splitata huoneen ja kulut niin käy sekin. Täytyy tosin varoittaa että en ole hyvännäköinen nainen mut toisaalta en kuorsaakaan hirveesti. Omasta mielestä en lainkaan.
    Lainaa Majarven kirjoitti Katso viesti
    Jos joku haluu splitata huoneen ja kulut niin käy sekin. Täytyy tosin varoittaa että en ole hyvännäköinen nainen mut toisaalta en kuorsaakaan hirveesti. Omasta mielestä en lainkaan.
    Mä voin luopua paikastani kokonaan, jos vielä oot kiinnostunu. Mulle ilmaantuikin semi-pakollista menoa viikonloppuna, joten joudun tod. näk. jättäytymään letkasta muutenkin...
    Onk tää hoitoainet, vai tulinkmää?

ex. CBR600F -93, SV1000S -03, CB1000R -09, 690 Duke R -11, CBR600RR -09, XLH1000 -71, ZX10R -06, R1200S -07, Sportster R -02

Nyt: Cb seven fifty
    Ois ollut kiva, mut kaks yövuoroa vkl. Piti skipata tämäkin.

Aika hienon yöpymismestan ootte valinnut, toi täytyy joskus käydä tsekkaamassa
    Mukava ku pukama...eiku mukana

Mei tö iiköls SKRIIM!

The Mocamaster

Koska kortti ja leipä
    Lainaa Naakka kirjoitti Katso viesti
    Ois ollut kiva, mut kaks yövuoroa vkl
    Meillä on onneksi vain yksi; lauantai illasta sunnuntai aamuun
    Jep, voin lunastaa Arvo Pentin huoneen.
    Itärajan reissu jää väliin mun osalta eli laitetaan huone kiertoon.
    SM T
    Perskula, kun ennusteet muuttuu koko ajan. Nyt Foreca näyttää lauantaiksi ainakin sadekuuroja eteläsuomeen, mut FMI paremmalta. Mä aioin lähteä joka tapauksessa, kun ei koko matkaa sada kuitenkaan.

Laittakaas nopeasti kommentit, et vaihdetaanko majoitus tähän, Best Western, Hamina ?? Hinta on vähän kovempi (91€/huone), sauna löytyy ja peruutussehto lauantaihin klo 18 mennessä.

Haminan huoneet on 2hh mallia, eli jos haluat jakaa huoneen toisen kanssa (hintaan 45,50€/nenä) niin sekin on mahdollista.
    Haminan yöelämä on varmasti näkemisen arvoinen
    Perskula, kun ennusteet muuttuu koko ajan. Nyt Foreca näyttää lauantaiksi ainakin sadekuuroja eteläsuomeen, mut FMI paremmalta. Mä aioin lähteä joka tapauksessa, kun ei koko matkaa sada kuitenkaan.

Laittakaas nopeasti kommentit, et vaihdetaanko majoitus tähän, Best Western, Hamina ?? Hinta on vähän kovempi (91€/huone), sauna löytyy ja peruusehto lauantaihin klo 18 mennessä.
    Haminan yöelämä vois olla kanssa näkemisen arvoinen
    Hankala päätös!!! Tutustuin juur tos päivällä Route66 nettisivuihin ja innostuin motellista, MUT toi peruutusoikeus on kyl iso iso plussa kun katselee viikonlopun sade-ennusteita. Foreca on kyl arvaillut vähän eri lailla eri päivinä ja uusin lupaa kyl tosi hyvää; ainoastaan lännessä vettä...

Kannatan vaihtamista, mutta sitten kyllä mennään joku toinen kerta tonne Route66 kattomaan niitä Cadillacei(tankoi ;))
    Yamaha FZ6-N -> Triumph Daytona 955i
    Kylähullu marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen

Laittakaas nopeasti kommentit, et vaihdetaanko majoitus tähän, Best Western, Hamina ?? Hinta on vähän kovempi (91€/huone), sauna löytyy ja peruutussehto lauantaihin klo 18 mennessä.

Haminan huoneet on 2hh mallia, eli jos haluat jakaa huoneen toisen kanssa (hintaan 45,50€/nenä) niin sekin on mahdollista.
    Haminan yöelämä on varmasti näkemisen arvoinen
    Satoi tai paistoi niin mä lähden ainakin. Mun tekis mieli yöpyä tuolla 66 mut tosin mulle käy kyllä toi toinenkin. Tyydyn enemmistön päätökseen
    Elämä on onneksi mutkikasta
    Eipä oikeastaan majapaikalla väliä.
    Ducati Streetfighter 1098 '10
    ex Ducati Monster S2R 1000 '07
  30.  
    Mun täytyy pelkurimaisesti peruuttaa omalta osalta tää reissu Sen verran lupaa vettä, että reissun jälkeen saisi taas vaihtaa uudet stefat keulaan.
    Eikait se auta muuta kun suunnata Poriin talvea odottamaan
Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen