Sivu: 18 / 34:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8161718192028 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 511:stä 540:een 1004:sta
  1. #511


    Kuinkas sattuikaan, toista viikkoa sitten suunnittelin ja siirsin helatorstaiajelun reitin navigaattorin ja se vaan sattui menemään tästä ohi kohti Eteläkarjalaa. Niinpäs sitten noukitaan tämä boxterin (joka starttasi aamulla Turusta) ja muutaman muun Hyvinkään aakkosasemalle treffatun kaverin kanssa matkaan.

    Mallusjoentie 270

    https://goo.gl/maps/DiZwhYwwLPA2

    Ehkä jo ennen klo 13:00 kattausta uusi kuva.
  2. #512
  3. #513

    Säräpirtti kippurasarvi Lemillä, uusi tulee Kymenlaaksoon, ehkä
    Talvinen linkki.https://goo.gl/maps/aaqAyQGkiuJ2
    Viimeksi muokannut: perazzi; 06.05.2016 klo 13:12.
  4. #514

    Joo Kymenlaaksossa ollaan
  5. #515

    Ei o varuskunta kellekkään kelvannut ja 72 tuntia jo reilusti ohitettu, niin saanko asettaa tämän Päijät-Hämäläisen linnan seuraavaksi kohteeksi?
  6. #516
    Toki! Niinhän säännöt sanovat...
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  7. #517
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  8. #518
    Uusi maa

    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  9. #519
  10. #520
    Taas kotikentällä eli Kanta-Hämeessä

  11. #521
    Viimeksi muokannut: Woozie; 20.05.2016 klo 23:35.
    Munamankeli kaurapuuromoottorilla
    Ex. Suzuki GSF650SA -07

    Kuvapeli 2019 seurantaexcel

    Rastin laittaminen kuvajahtikarttaan ohje by Pitkiss
  12. #522
  13. #523


    Salkolantie 77 Somero
    .
  14. #524
  15. #525
    Cafe porkkala, Uusimaa
  16. #526
  17. #527
    Viimeksi muokannut: perazzi; 26.05.2016 klo 09:28.
  18. #528

    Alkaa taas jo hämärtää, niin laitan tän aiemmin tänään ottamani, ja sehän on yllättäen Päijät-Hämeen alueella
  19. #529
    Lainaa perazzi kirjoitti Katso viesti
    Alkaa taas jo hämärtää, niin laitan tän aiemmin tänään ottamani, ja sehän on yllättäen Päijät-Hämeen alueella
    Uuden kuvan julkaisuun on 24 tuntia aikaa, joten ei sen takia tarvitse arkistokuvaa laittaa että alkaa hämärtää...
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  20. #530
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Uuden kuvan julkaisuun on 24 tuntia aikaa, joten ei sen takia tarvitse arkistokuvaa laittaa että alkaa hämärtää...
    Otin sen kuvan siis silloin päivällä, kun ajelin just tonne kohteeseen, eli mielestäni ei mikään arkistokuva.
    "laitan tän aiemmin tänään otamani"
  21. #531
    Mä ymmärrän että arkistokuva on mikä tahansa kännykässä (tai tietokoneessa) valmiiksi tallessa oleva kuva joka on otettu ennen varsinaista kuvajahtikohteen noutoa. Jotkut voi olla vuoden tai sitäkin vanhempia, jotkut vain kymmeniä minuutteja vanhoja...
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  22. #532
    Arkistokuvan olen itse mieltänyt sellaiseksi, joka on otettu ennen haettavan kohteen asettamista. Jotenkin kuvittelin matkalla otetun olevan ihan ok, koska muissakin jahdeissa näin on toimittu, mutta koska olet toista mieltä, niin mitäs nyt? Jatketaanko kardinaalimunaukseni takia jahtia sieltä Urjalankylältä, vai Reimarilta?
  23. #533
    Tämän jahdin ja aluellisten jahtien säännöissä on eroavaisuuksia. Osassa aluejahteja muistaakseni sanotaan,että uusi kuva on otettava tehtävänannon jälkeen-eikä hakemisen jälkeen-eli sillä säännöllä tässä olisi toimittu ihan oikein.

    Pikku alueella liikkuessa ei liene juurikaan merkitystä kuvausjärjestyksellä,lähekkäin ne aina ovat.

    Koko Suomen jahtiin tuo sääntö sovelttuisi sikäli huonommin,että sama haaste on joskus päiviä tai viikkoja hakematta ja silloin tehtävänannon jälkeen kuvattu uusi kohde voisi olla kuvattuna ajallisesti samoin päiviä tai viikkoja ennen hakua kuvattu kohde, joka voi olla maantieteelisestikin hyvinkin kaukana ja eri reissulla kuvattu ja se vaan haun jälkeen julkaistaan 24h kuluessa. Tuolleinkin kuvat liikuisivat..mikä lienee pääasia... itse olen loivasti sillä kannalla ja toimin yleensä samoin kaikissa jahdeissa,että ensin haen kohteen ja vasta sitten kuvaan uuden kohteen.

    Tuo idea kait tämän jahdin säännöissä on.

    Minä en ole sääntöjä luonut, enkä aiemmin ottanut yksiinkän sääntöihin,enkä tulkintoihin kantaa, joten sikäli en ole oikea henkilö vastaamaan,että mitäs nyt...mutta jahtiin osallistujana mielipiteeni olisi, että tahattomiin lieviin tulkintavirheisiin ei jäädä jumittamaan vaan mennään eteenpäin.
  24. #534
    Jatketaan ihmeessä Päijät Hämeestä (Vaikka ajoinkin tänään Urjalankylän läpi enkä ottanut kuvaa...). Mä vain totesin että kuvan olisi voinut ottaa seuraavanakin päivänä eikä väkisin laittaa samana iltana.
    Mun mielestä ei ole hyvä juttu jos saa laittaa uuden kuvan sellaisesta paikasta missä on ollut ennen noudettua kuvaa (eli arkistokuva). Arkistokuvan käyttömahdollisuus on siksi jos oikeasti tulee este (pyörä hajoaa, ajaa kolarin, mummo pahoinpitelee kadulla tms.)
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  25. #535
    Mun mielipide arkistokuviin poikkeuksiin ja esteisiin on, ettei ko. pykäliä ja mahdollisuuksia tarvitse ollenkaan. Jos haet kohteen ja julkaiset sen ekana ja mistä tahansa syystä et saa julkaistua uutta kuvaa esim. tässä jahdissa 24 h kuluessa, niin jahti palautuu jatkumaan edellisestä kohteesta,eikä mistään muusta, eikä kenenkään tarvitse arpoa mitään.

    Yksinkertaistasi vieläkin sääntöjä.
  26. #536
    Lainaa rantave kirjoitti Katso viesti
    Mun mielipide arkistokuviin poikkeuksiin ja esteisiin on, ettei ko. pykäliä ja mahdollisuuksia tarvitse ollenkaan.
    Itse asiassa niinhän tuolla säännöissä lukikin! Tarkensin sen verran että mitä arkistokuvalla tarkoitetaan.
    Tästä eteenpäin siis EI arkistokuvia!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  27. #537
    Yksipuoliset säännöt. Kohta vihjeetkin varmaan kielletään.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  28. #538
    Lainaa tonttuj kirjoitti Katso viesti
    Yksipuoliset säännöt. Kohta vihjeetkin varmaan kielletään.
    Säännöt ovat aivan samat mitä aikaisemminkin! Tarkensin ainoastaan mitä arkistokuvalla tarkoitetaan.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  29. #539


    Pulkkilanharjulla ei saa tähän aikaan kahvia.
    .
  30.  
  31. #540
    Kanta-Häme

    .
Sivu: 18 / 34:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8161718192028 ... ViimeinenViimeinen