Sivu: 32 / 34:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 223031323334 ViimeinenViimeinen
Tulokset 931:stä 960:een 1004:sta
  1. #931
    Lainaa rantave kirjoitti Katso viesti
    Se kohde ja kohta viestiketjussa, jota kirjoitukseni aikaan haettiin, eli Uusimaa ja uusi. Vaan hyvin oli tunnettu ja jahti jatkui ongelmitta no problem
    Kuvassa luki aikas selvästi ja aikas isosti kohteen nimi ja mesta joten mikä niin kuin oli se ongelma?
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  2. #932
    Lainaa tonttuj kirjoitti Katso viesti
    Kuvassa luki aikas selvästi ja aikas isosti kohteen nimi ja mesta joten mikä niin kuin oli se ongelma?
    Se ,että auringonvalossa minun kännykän näytöltä tapatalkkia käyttäen tuijottamallakaan en huomannut koko tekstiä ja jäin miettimään, että verkkoaidasta piikkilankoineenko tuo pitäisi tunnistaa ja onko se joku hyvin tunnettu varikko vai vankila. No nyt löysin jo tekstinkin. Vaan jahtihan ei jumittunut ja "hahmotusongelma"oli vain minulla, pahoittelut aiheettomasta kysymyksestä.
  3. #933

    Asema ei mahtunut samaan kuvaan..
  4. #934
  5. #935
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  6. #936
    Häijät-Päme ja uusi

    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  7. #937
  8. #938
    Helpottaa reitin valinnan tuskaa. Olen huomenna menossa Tampereelle ja mietin pitäisikö ajaa Paimelan kautta, ei kannata. Nyt jännätään tuleeko uusi rasti kotimaan puolipitkän kierroksen varrelle.
  9. #939
    Lainaa RiderOnTheStorm kirjoitti Katso viesti
    Helpottaa reitin valinnan tuskaa. Olen huomenna menossa Tampereelle ja mietin pitäisikö ajaa Paimelan kautta, ei kannata. Nyt jännätään tuleeko uusi rasti kotimaan puolipitkän kierroksen varrelle.
    Meillä sattui reitin varrelle...seuraavaan vinkiksi,että "Kauas maailman läksin kulkemaan, kuljin niin iloisna ja huolettonna vain..."
    Viimeksi muokannut: rantave; 16.06.2021 klo 14:33.
  10. #940
  11. #941
    Olin Joensuussa yötä ja hirvee stressi, että muistaa aamulla käydä ottamassa foton.


    No sitten kotimatkalla kopsautin U- käännöstä tekevän Lexuksen kylkeen. Vaikka pääsin ajamaan kotiin oli fiilikset hiukan heikot. Ei tullut kuvaa Haminan korkeasta lipputangosta eikä Strömforsin ruukista. Nopein saa jatkaa tästä.
  12. #942
    Lainaa RiderOnTheStorm kirjoitti Katso viesti
    Olin Joensuussa yötä ja hirvee stressi, että muistaa aamulla käydä ottamassa foton.


    No sitten kotimatkalla kopsautin U- käännöstä tekevän Lexuksen kylkeen. Vaikka pääsin ajamaan kotiin oli fiilikset hiukan heikot. Ei tullut kuvaa Haminan korkeasta lipputangosta eikä Strömforsin ruukista. Nopein saa jatkaa tästä.
    Toivottavasti äijä on ehjä. Rautaa saa aina uutta.

    Oisko sääntöjen mukaan edelleenkin haettava vauhtia Pohjois-Karjalasta tai sitten minä saan alkuperäisen kuvan laittajana pistää uuden kuvan kun aikaraja kuvan haulle umpeutuu?

    Voisin laittaa uuden kuvan uudesta maakunnasta tältä päivältä tai huomisaamuna uuden kuvan?
  13. #943
    Uusi kuva Kainuusta, edellinen oli tosiaan Joensuun kaupungintalo

    Viittinyt enää siirtyä kaupungille komeampiin kuvauspaikkoihin.
  14. #944
    Tää sitten taisi jämähtää tuonne Kainuuseen.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  15. #945
    No minäpäs siirrän enempi turistien kulkureiteille.

    Lappi

  16. #946
    Lainaa rantave kirjoitti Katso viesti
    No minäpäs siirrän enempi turistien kulkureiteille.

    Lappi

    Taisi jokunenkin foorumilainen ajella tuosta kesällä ohi,vaan ei sitten ollut aikaa pysähtyä?

    https://maps.app.goo.gl/q3zE6N4q17tBodew9

    Eli Nuorgamissahan tämä oli ...siirränpäs sitten uuteen maahan...niin ei jää liian pitkäksi aikaa jumiin.
  17. #947
    Uusimaa

    Kuvat tältä päivältä



  18. #948
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  19. #949
    Kanta-Hämeen rakennusteollisuutta



    https://goo.gl/maps/WwXGUttpWR9yDpsj6
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  20. #950
  21. #951
    Nyt on asiaa!!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  22. #952
    Lyhyt siirto Päijät-Hämeeseen

    (Liian paljon sattui isoja teitä reitille näin talviajoon, missä parasta on pienet lumiset tiet, toki niitäkin mahtui tännekkin ajellessa)
  23. #953
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  24. #954
    Käydään koukkaamassa Uusimaa.



    https://goo.gl/maps/v9tt8cgE86sGG4aU9
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  25. #955
  26. #956
    Varsinais-Suomi...tämmönen kirkko
  27. #957
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  28. #958
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  29. #959


    Härkätien museo
    044 5524032
    https://maps.app.goo.gl/ZWAk1j9Su9HQkT83A

    Olihan lystiä ajella tänne pieniä sorateitä mahd .paljon. Oli kaikenlaista, kuivaa ja kovaa soraa, lähes kuten kesällä, pehmeää, märkää, lumista ja jäistäkin vielä yllättävän paljon varjokohdissa
  30.  
  31. #960
Sivu: 32 / 34:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 223031323334 ViimeinenViimeinen