Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    Onko kukaan tilannut Genial Motorista (Italia) mitään? Olen nyt pari viikkoa odotellut putkea saapuvaksi ja myyjä vastannut että 2-3 päivää menisi. Ebayn kautta löytyi ja Ebayn tilastojen mukaan arvostettu myyjä. Viimeisin viesti mikä tuli tänään kertoi liikkeen olevan suljettu 24.8 saakka kesälomien vuoksi...

    Englanti ei heillä kovin hyvin taitu mutta muuten kommunikointi varsin nopeaa.
    2007 Suzuki Intruder 1500
  2. #2
    Lainaa GreyMyHound kirjoitti Katso viesti
    Onko kukaan tilannut Genial Motorista (Italia) mitään? Olen nyt pari viikkoa odotellut putkea saapuvaksi ja myyjä vastannut että 2-3 päivää menisi. Ebayn kautta löytyi ja Ebayn tilastojen mukaan arvostettu myyjä. Viimeisin viesti mikä tuli tänään kertoi liikkeen olevan suljettu 24.8 saakka kesälomien vuoksi...

    Englanti ei heillä kovin hyvin taitu mutta muuten kommunikointi varsin nopeaa.
    Kahteen pyörään olen tilannut leovincen sliparit ja molemmilla kerroilla noin pari viikkoa kesti.

    Viimeisin tuli tänä kesänä ja ostopäivästä tasan viikko tuli italiankielinen maili että on lähtenyt ja siitä tasan viikko kun GLS:n kuriiri toi sen kotiovelle.
    Ei siis mikään nopea mutta halvin.
  3. #3
    Just tuli pari sliparia tuolta bemuhin, hinnat kohillaan.
    Tilattiin Leo Vintiöt, aluksi tilaus kesti ja kesti, kyselyn jälkeen selvisi, että tehtaalla toimitus vaikeuksia, eli ei saakkaan mun pyörään.
    Tarjosivat lisäalennuksella Mivv / Arrow:ta, katselin vaihtoehtoja ja valitsin Mivv:n. (Arrow:lla ei mallia silloin näkyny)
    Noh tuohan oli tyyriimpi kuin Vintiö, mutta hienosti pistivät samaan hintaan vielä lisälisä alella, eli mukava maku jäi liikkeestä loppujen lopuksi.

    Nyt näköjään Vincet kadonneet kokonaan valikoimista, eli ei ihme liene, että tilaus "seisoi".
    Chief Dark Horse -22
    Tracer GT -18
    F 700 GS -13
    GSR 600 -06
    FZS-600 -00
    Virago 535 -99
  4. #4
    Tilausvahvistus 12.10. Genial Motorilta. Sähköpostikyselyyn ei vastausta. Alkaa uskoa loppua näihin nettikauppoihin. Öhlinsit tilattu.

    Hotels.com ei palauttanut senttiäkään, samoin Norwegian piti matkalaukkurahat reklamaatiosta huolimatta. On muuten mutkikasta selvittää, mikä firma pyörittää maapalvelua, kun laukkujen rahat vahvistuksessa eriteltynä vain paypal Jyväskylä. Ja tämä ei kelpaa tietysti Visa reklamaation käsittelijälle.
  5. #5
    Oon noilta pientä sälää joskus tilaillu. Kaikki ok ja aion jatkossakin tilailla. Tässä hetkessä kannatta muistaa, että korona voi näkyä kuljetusten kestossa.
  6. #6
    Lainaa Tsc kirjoitti Katso viesti
    Tilausvahvistus 12.10. Genial Motorilta. Sähköpostikyselyyn ei vastausta. Alkaa uskoa loppua näihin nettikauppoihin. Öhlinsit tilattu.

    Hotels.com ei palauttanut senttiäkään, samoin Norwegian piti matkalaukkurahat reklamaatiosta huolimatta. On muuten mutkikasta selvittää, mikä firma pyörittää maapalvelua, kun laukkujen rahat vahvistuksessa eriteltynä vain paypal Jyväskylä. Ja tämä ei kelpaa tietysti Visa reklamaation käsittelijälle.
    Tee Paypal-reklamaatio. Oikeudet sielläkin ostajalla jonkinmoiset. Voi joutua eskaloimaan. Itse vältän Paypallia viimeiseen asti nettikaupoista ja palveluista, se homma ei oikein niin hyvin kuin pitäisi mutta joskus saattaa valituskin natsata. Tietenkin halvimmat vaihtoehdot hyväksyvät vain Paypalin. Kannattaa välttää.
    Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
    H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
    Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
    ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
  7. #7
    Lainaa hidas-ja-kankee kirjoitti Katso viesti
    Oon noilta pientä sälää joskus tilaillu. Kaikki ok ja aion jatkossakin tilailla. Tässä hetkessä kannatta muistaa, että korona voi näkyä kuljetusten kestossa.
    Öhlinsit saapuivat, tilaus oli 12.10 ja kuriiri toi paketin 9.12.
    FLHTCUSE4 S&S T111
  8.  
  9. #8
    Lainaa Tsc kirjoitti Katso viesti
    Öhlinsit saapuivat, tilaus oli 12.10 ja kuriiri toi paketin 9.12.
    Ite pistin tavaraa eilen tilaukseen. Ennustettu toimituspäivä oli 31.12.2020. Saa nähdä mikä toteutuu. Itellä eka kerta kyseisen liikkeen kanssa asioinnissa.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson