Eri-Keijoon lähtijöiden mutkapätkät PK-seudulta.
Lähtöpaikka: Shell Lahnus
Lähtöaika 31.8. klo 14.00.
Siitä mutkapätkiä pitkin kohti Sastamalaa ja Eri-Keijon riemuja. Tosi motoristi lähtee paikanpäälle moottoripyörällä, säästä riippumatta. (En ehkä lukeudu niihin.)
Itse voin tarvittaessa toimia letkun vetäjänä, mutta jos joku erityisesti haluaa johtaa, niin sopii.
KARTTALINKKI LÄHTÖPAIKKAAN.
Kellonaikaa voidaan toki vielä säätää, jos kaikki ei pääse noin aikaisin lähtemään.
Viimeksi muokannut: Petri12r; 10.08.2012 klo 11:10.
©
Mukana letkassa, jos ilma vähänkään kelvollinen. Lähtö voisi tosin olla hiukan myöhemmin, vaikka klo 14Kuitenkin joutuu aamupäivän töissä olemaan.
Elämässä täytyy olla muutakin kuin se, että saa kaiken.
Liittyisin letkaan,jos lähtö olis edes tuntia myöhemmin. Jotkut joutuu tekemään perjantaisin töitäkin!![]()
ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
En mä tiedä monelta posse ehtii..palataanko silleen likempänä?
Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
Se valkoinen kikseri.
Matkasuunnistelmasta sen verran, että jos vaikka Vammalan kautta sitten kurvataan, niin voidaan käydä tekemässä loppumatkasta sopivia virvoitusjuomaostoksia.
©
Aikas pieni letka on näköjään lähdössä... saanko mä tosta peräti kolme pyörää?
©
Laatu korvaa määrän ;-)
Nyt on reittikin kartoitettu... tosin mutkia tulee varmasti matkaan, onhan kyse meikäläisen vetämästä porukasta. Jos ei yhtään u-käännöstä tule, on menty harhaan. Alku ajetaan vähän suorempaa ja sit siirrytään mutkaisemmille teille, kun nää Helsingin ympäristön mutkat on hinkattu jo niin moneen kertaan.
©
Vahva ehkä letkan jatkoksi hidastelemaan.
Koetan saada duunit hoidettua kunnialla, niin pääsen messiin.
Jos jotain ylläriä/viivytystä sattuu, niin menen omia teitä.
<p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
Kohta starttaillaa Lahnuksen kautta kohti Ellivuorta![]()
Koetan ehtiä täältä Vapaalasta, hyppä just pyörän päälle...
<p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>