Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    Minkalaisia kokemuksi liikkestä?
    Itse kysyin pyörään rengassettiä.Eli pelkkää etu ja takarengasta .Sain tarjouksen joka oli LÄHEMMÄS 50€ euroa kalliimpi kun kyseisessä liikkessä on verkkokaupan lähtöhinta.Itse huomasin kun tarkistin asian verkkokaupan sivuilta,että tällälailla
    No onneksi löysin muualta halvemmat renkaat
    ducati-kavereilla on rahaa
    Tupla-X -04
    Tein pyöräkaupat kyseisessä liikkeessä viime syksynä ja on tasan viimenen kerta kun rahojani kuskaan Moto24:een. Kaupat synty kyllä helposti (päästiin välirahasta sopuun) mutta kaikki muu menikin sitte päin persettä. Pyörän rekisteröini tuotti jo ongelmia, eivätkä olleet tehneet sitä valmiiksi vaikka niin lupasivat.
    Itse kävin sieltä katsomassa hanskoja kun olin ensin katsellut netistä ja löytänyt muutamat käpälään sopivat vaihtoehdot, paikan päällä hanskatarjonta oli mielestäni huono, netissä myytäviä hanskoja muutamia vain paikan päällä. Hanskat jäivät ostamatta sieltä kun ei ollut sitä mitä piti oleman..
    <p>Kahvi maidolla, Fireblade mustana. No on se Gigsuki..</p>
    Lainaa unnah kirjoitti Katso viesti
    Minkalaisia kokemuksi liikkestä?
    Itse kysyin pyörään rengassettiä.Eli pelkkää etu ja takarengasta .Sain tarjouksen joka oli LÄHEMMÄS 50€ euroa kalliimpi kun kyseisessä liikkessä on verkkokaupan lähtöhinta.Itse huomasin kun tarkistin asian verkkokaupan sivuilta,että tällälailla
    No onneksi löysin muualta halvemmat renkaat
    Ite kans ihmetellyt joskus samaa asiaa. Tiskillä osien hintaa kysellessä, hinta kalliimpi kuin nettikaupan kautta.
    Kävin kyseisessä liikkeessä pyöriä katselemassa. Hakusessa 1000 kuutioinen pystyllä ajoasennolla.

Tarjolla oli pari todella vähän ajettua n.10 vuotta vanhaa pyörää. Kysyin pitääkö kilometrit paikkansa mitkä siis myynti ilmoituksessa oli.....vastasi että joo-o.....tuon verran on mittarissa! Katteet oli nippusiteillä kasassa ja toisessa ruostetta vähä siellä täällä. Molemmat alle 20000 km ajettuja...oikea lukema lienee 120000 km. Elikkä ihan pokkana myy väärillä kilometreillä.

Muutenki jäi 15min juttelusta erittäin epärehellinen maku.
    Honda Varadero -01
    ex:Suzuki GSX 600F -98
    ex:Yamaha TZR 125 -91
    Kiskoivat 92€ kumien vaihdosta irto vanteet ja painot ei pysyny sataametriä edes paikoillaan.
    Oma vika sinänsä tuo hinta kun en hoksannu kysyä sitä etukäteen, ajattelin olevan samaa tasoa kun muuallakin.
  8.  
    Moto24 viimeiset alennusmyynnit: http://www.lainvoima.com/kohde.php?id=4603
    Yamaha XTZ 660 -11 2011-2013
    Ktm 1190 Adventure -13 2013-2015
    Ducati Multistrada 1200S -15 2015-2020
    KTM 690 Enduro R -17 2017-