Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 48:een 48:sta
  1. #31
    eli pitää maksaa jäsenyys että chat toimii?
    ZZR1400
  2. #32
    Lainaa Peking kirjoitti Katso viesti
    eli pitää maksaa jäsenyys että chat toimii?
    Jeps
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  3. #33
    Harmi jos se on enää maksaville jäsenille. Mä koen että ennen tsätti oli sellanen "matalan kynnyksen kohtaamisen"-paikka alottelevalle motoristille joka ei tuntenu vielä ketään ja sinne oli hyvä mennä heittää läppändeerost ja sen jälkeen lähtee tutustuu livenäkin porukkaan ja sitten joissain vaiheessa kun oli niin kiinnostunu aiheesta niin makso ihan mielellään jäsenmaksun. Paitsi nyt en maksanu jäsenmaksua, kuus vuotta olinkin jo että nyt voi pitää ehkä välivuoden? Ja löysinhän mä tsätistä rakkauden, toisaalta aika hyvää vastinetta rahoille
    Kohti ääretöntä - ja sen yli!
  4. #34
    Lainaa Peking kirjoitti Katso viesti
    eli pitää maksaa jäsenyys että chat toimii?
    Niin minäkin luulin mutta olen maksanut tämän vuoden jäsenyyden.
    Siitä ei ollut minulla nyt kyse, nyt näytti taas pelaavan.
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  5. #35
    Marisen edelleen ja ikuisesti , niin kauan että tolle tehdään jotain. Tsättiläisis ei ole vikaa. Mut TOI on vaan niin paska entiseen verrattuna!!. Ei mitään "ominaisuuksia". Viestejäkin näkyy vain suunnilleen parikyt. Tehkää sille nyt jotain!!!!! Itse en sinänsä kauheesti jaksa enää, mutta aika monta timanttista kaveria tullut tota kautta. Silloin kun se toimi oikeesti.
    Mukava ku pukama...eiku mukana

    Mei tö iiköls SKRIIM!

    The Mocamaster

    Koska kortti ja leipä
  6. #36
    Sikäli tuo on kyllä erikoinen chatti kun sivulla ei ole mitään käyttäjälistaa osallistujista, mistä tuollainenkin versio on edes löydetty
  7. #37
    Näemmä 72 idlaajaa tälläkin hetkellä ircin puolella...

    Rautalankaohjeet foorumille irc -loginnista ja unholaan webbichat.
    Testi
  8. #38
    Lainaa S^Hansu kirjoitti Katso viesti
    Näemmä 72 idlaajaa tälläkin hetkellä ircin puolella...

    Rautalankaohjeet foorumille irc -loginnista ja unholaan webbichat.
    Jos sen chatin vois korvata weppi-irc clientillä niille joita ei erilliset ohjelmat nappaa?
    ex-Monster M750, nyt pyörätön
  9. #39
    Onhan tässä nykyisessä puutteensä, mutta älkää nyt ainakaan keksikö mitään mikä toimis vielä huonommin tableteilla tai kännyillä. Ainakin minusta on tärkeää, että chatti voi olla selaimessa toisessa tabissa auki kun toisella selaa foorumia.
  10. #40
    oliko joku irc jubanssi olemasa?
  11. #41
    #moottoripyora.org@ircnet
    CB500X
    CBR1000RR
    Taffu_altterin altteri
  12. #42
    Lainaa Naakka kirjoitti Katso viesti
    Marisen edelleen ja ikuisesti , niin kauan että tolle tehdään jotain. Tsättiläisis ei ole vikaa. Mut TOI on vaan niin paska entiseen verrattuna!!. Ei mitään "ominaisuuksia". Viestejäkin näkyy vain suunnilleen parikyt. Tehkää sille nyt jotain!!!!! Itse en sinänsä kauheesti jaksa enää, mutta aika monta timanttista kaveria tullut tota kautta. Silloin kun se toimi oikeesti.
    eiks nyt voi chattia pistää toimii ilman maksua kaikille tai sit pistää kaikki maksun alle lukitukseen vittuilakseen ens vuonna
    <p>filhos da puta&nbsp; </p>
  13. #43
    Lainaa •tomppa• kirjoitti Katso viesti
    eiks nyt voi chattia pistää toimii ilman maksua kaikille tai sit pistää kaikki maksun alle lukitukseen vittuilakseen ens vuonna
    Pitäähän sitä nyt laadusta maksaa. kjeh, kjeh.
    CB500X
    CBR1000RR
    Taffu_altterin altteri
  14. #44
    Lainaa •tomppa• kirjoitti Katso viesti
    eiks nyt voi chattia pistää toimii ilman maksua kaikille tai sit pistää kaikki maksun alle lukitukseen vittuilakseen ens vuonna
    Jos se jäsenyydestä on kiinni, niin saa mun puolesta olla. Maddee komppaan, että on aika iso osa foorumia ja jälleen voi tovi vierähtää, et täällä tulee käytyä.

    Kyllä se vaan ennen oli kivaa, kun ihan joka asiasta ei pitänyt maksaa... Mut sieltähän se raha pitää ottaa, mistä sitä saa.
    Silleenkin arsesta, että tuo myös nostaa kynnystä tapahtumiin osallistumisiin, jne, kun ennen tuota kautta oppi vähän tuntemaan jengiä etukäteen.
    "Tässä taas puhutaan asiantuntemuksella, jonka tuo tullessaan vain täydellinen tietämättömyys.."

    "We ride together, we die together, Bad Girls For Life!"
    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * -TMB "Martin Lawrence"-
    Yamaha YZF-R1, vm.-06
  15. #45
    Lainaa S^Hansu kirjoitti Katso viesti
    Näemmä 72 idlaajaa tälläkin hetkellä ircin puolella...

    Rautalankaohjeet foorumille irc -loginnista ja unholaan webbichat.
    Enää tarvis ne ohjeet...
    "Tässä taas puhutaan asiantuntemuksella, jonka tuo tullessaan vain täydellinen tietämättömyys.."

    "We ride together, we die together, Bad Girls For Life!"
    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * -TMB "Martin Lawrence"-
    Yamaha YZF-R1, vm.-06
  16. #46
    Itellä toi orgin chatti toimii ihan riittävän hyvin ja jos musta riippuis, en mä kyllä tuollaiseen ysärijäänteen ylläpitoon uhraisi yhdistyksen rahoja centtiäkään :P
    Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
    ”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
  17. #47
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Muistaakseni chattiä ei ole koskaan laitettu jäsenmaksun taakse. Homma meni sivustoa tehdessä niin että alkuperäinen chattipalikka ei toiminut niin kuin olisi haluttu, joten sivuston tekijä tilasi korjauksen alihankintana jostakin. Harmi vaan ettei sekään toiminut, joten asia sitten jäi. Nykyistä sivustoa ei tuolta eikä muiltakaan osin tulla enää korjailemaan, vaan suunta on kohti kokonaan uutta johtuen monistakin syistä.
    1000
  18.  
  19. #48
    Mikähän on vialla chattiin kun antaa Virhe 403 ei lupaa tai jotain sinnepäin ?
    Honda VFR 750f -93 ex transalp 600
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12