Sivu: 1 / 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 98:sta
  1. #1
    Käyttääkö kukaan Applen laitteilla foorumia Tapatalkin tms. sovelluksen avulla? Kaiken järjen mukaan pitäisi onnistua ja ohjelma löytää fooruminkin, mutta herjaa väärää salasanaa/käyttäjätunnusta kirjautuessa. Ja varmasti pitäisi olla tunnus oikein muta ei päästä sisään...
    2007 Suzuki Intruder 1500
  2. #2
    Tulee käytettyä ja hyvin toimii.
    ...
  3. #3
    Onko uusimmassa versiossa? Androidilla toimii.
    ZRX1100R
  4. #4
    Android-versio itsellä käytössä ja toimii kyllä oikein hyvin. Esim. kuvien uppaaminen vaikkapa tuonne kuvajahtiin onnistuu naurettavan helposti suoraan puhelimen galleriasta.
    Moto Guzzi Breva V850
    Vespa GTS 250ie
  5. #5
    Kokeiles vaihtaa salasana foorumilla, vaikka samaksi kuin vanha salasana. Auttoi ainakin mulla.
  6. #6
    Lainaa Mikko76 kirjoitti Katso viesti
    Kokeiles vaihtaa salasana foorumilla, vaikka samaksi kuin vanha salasana. Auttoi ainakin mulla.
    Kiitos, tuo auttoi. Nyt toimii
    2007 Suzuki Intruder 1500
  7. #7
    Lainaa Mikko76 kirjoitti Katso viesti
    Kokeiles vaihtaa salasana foorumilla, vaikka samaksi kuin vanha salasana. Auttoi ainakin mulla.
    Niinpä auttoi !
    Chief Dark Horse -22
    Tracer GT -18
    F 700 GS -13
    GSR 600 -06
    FZS-600 -00
    Virago 535 -99
  8. #8
    Mulla ongelmia ladata kuvia tapatalkin kautta. Maksullinen kuvanlataus ei toimi tällä foorumilla, mut muilla foorumeilla pelaa moitteetta.. Onkohan jokin asetus sivustolla väärin, vaiko mun laitteissa hässäkkää (iphone4)
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  9. #9
    Pavel Pude:n avatar
    Liittyi Sep 2008
    Littoinen helmi paskan keskellä.
    Lainaa Velmu84 kirjoitti Katso viesti
    Mulla ongelmia ladata kuvia tapatalkin kautta. Maksullinen kuvanlataus ei toimi tällä foorumilla, mut muilla foorumeilla pelaa moitteetta.. Onkohan jokin asetus sivustolla väärin, vaiko mun laitteissa hässäkkää (iphone4)
    Luulen että sivustolla on jotain, ja nyt uusimmassa tapatalk päivityksessä ei saa lähetettyy karttalinkkii..?!
    Yamaha fz1-s
    ex Yamaha xt660x
    ex Honda CB 600 hornet
    ex Kawasaki er-6n

    Ihmisillä, jotka väittävät, etteivät anna pikkuasioiden häiritä
    itseään, ei ole koskaan ollut hyttysiä makuuhuoneessaan.
  10. #10
    Toimiiko muilla tapatalkkaajilla kuvanlataus suoraan luurin galleriasta? Mulla ei... Onhan foorumin asetuksissa enable/disable täppi oikeassa kohtaa??? Oon tätä ennenkin yrityäny kysellä, mutta vastausta ei oo kuulunu, josko nyt tälläkertaa joku viitsisi homman tarkistaa?..
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  11. #11
    Kokeillaan :cool:

    Taitaa toimia?
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
  12. #12
    Lainaa Mikko76 kirjoitti Katso viesti
    Kokeillaan :cool:

    Taitaa toimia?
    Perkeus! Hiukka outoa kun saan lisättyä muille foorumeille kuvia. Hmmm...
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  13. #13
    Tällainen teksti aukeaa luuriin kun painaa kuvanlatauspainiketta: Your forum has disabled attachment upload service. Do you want to use upload to tapatalk instead?

    Mitä Tittua?
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  14. #14
    Lainaa Velmu84 kirjoitti Katso viesti
    Tällainen teksti aukeaa luuriin kun painaa kuvanlatauspainiketta: Your forum has disabled attachment upload service. Do you want to use upload to tapatalk instead?

    Mitä Tittua?
    No niin! Nyt selvis tämäkin case.. Jotta voit ladata kuvia foorumille tapatalk appsilla, nii täytyy hankkia motorg jäsenyys. Tämä siis tiedoksi muillekkin käyttäjille jotka on painineet ko. Ongelman kanssa.
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  15. #15
    Hetkinen, millä nimellä tapatalkista löytää moottoripyörä.orgin?
  16. #16
    Lainaa jiieeoo kirjoitti Katso viesti
    Hetkinen, millä nimellä tapatalkista löytää moottoripyörä.orgin?
    Ei millään, kun se haku ei toimi. 6. sivulta löytyi kk sitten.

    Edit: Meni sekaisin tapatalk ja board Expres for tapatalk.
    Jokaisen mutkan takana on uusi mahdollisuus.
    -Raptor 650ie*
    Rahaa!
  17. #17
    Lainaa jiieeoo kirjoitti Katso viesti
    Hetkinen, millä nimellä tapatalkista löytää moottoripyörä.orgin?
    "Moottoripyora" löytyi ainakin Tapatalk 2:lla
  18. #18
    Tapatalk väittää että Foorumin Tapatalk plugin on vanha ja pitäisi päivittää...
    'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
    -Dunning-Kruger effect-

    ZX12R
  19. #19
    Samaa väittää minun wluurissa. Ehkä näin on, koska videot ei näy lain reikä kuvatkaan aina lataudu
    -07 GSX-R 600, -09 YZF-R1, -10 GSX-R 750, -11 YZF-R1, GSX1300R -08,
  20. #20
    Foorumisoftana toimiva vBulletin päivitetään tulevan talven aikana jolloin luulisi Tapatalkinkin alkavan taas toimia. Päivityksen yhteydessä pyritään myös mobiililaitteilla yleensäkin paremmin toimiva sivusto. Saa nähdä miten onnistumme

    Tiedotamme uudistuksesta lisää kunhan hankkeessa päästään kunnolla liikkeelle. Parhaillaan asennellaan uusia versioita testialustalle.
    Corvette (5.7) Convertible -93
  21. #21
    Tapatalk valittaa edelleen vanhasta foorumin tapatalk pluginista ja sisäänkirjautuminen ei toimi. Vaihdoin salasanan eikä toimi uudellakaan (Windows Phone Tapatalk).
    Triumph Street Triple
  22. #22
    Tämä ei vissiin kiinnostanut ylläpitoa? Eikö sitä tapatalk pluginia voisi päivittää? Nyt en pääse tapatalkilla kirjautumaan kun herjaa vääristä tunnuksista, jotka tasan tarkkaan on oikeat kun samoilla pääsee selaimen kautta sisään. Muut foorumit toimii tapatalkissa ok.
    Triumph Street Triple
  23. #23
    iPhonella toimii vaikka herjaakin.

    Kokeile vaihtaa foorumin salasana selaimella, vaikka samaksi kuin vanha salasana? Auttoi joskus kun ei kirjautuminen toiminut.
  24. #24
    Lainaa Mikko76 kirjoitti Katso viesti
    iPhonella toimii vaikka herjaakin.

    Kokeile vaihtaa foorumin salasana selaimella, vaikka samaksi kuin vanha salasana? Auttoi joskus kun ei kirjautuminen toiminut.
    En muista enää vanhaa salasanaa. Uusin salasanan pariin otteeseen nettisivun kautta epäillen, että kyseessä olisi klassinen PEBKAC virhe, mutta ei auttanut. Tapatalk ei vaan enää halua olla yhteistyössä... Meneehän tämä kännykällä selaimenkin kautta, mutta jos se Tapatalk plugari on vanha ja herjaa niin se olisi syytä päivittää jos ei muuten niin sanotaan vaikka potentiaalisten tietoturva/bugi-fiksien takia...
    Triumph Street Triple
  25. #25
    mää käytän tapatalkkia kokoajan, on vaan kätevä softa seurata useampaa foorumia

    näyttää herjaaavan .org mutta näyttäs toimivan kuitenkin

    eipä tuo tapatalk mikään vaikea olis päivittää tähän vbullettin pohjaan, plugini löytyy suoraan, kuten moneen muuhunkin foorumialustaan
    ***
  26. #26
    Ärsyttävää, kun välillä ei tapatalk avaa linkkejä eikä kuvia vaikka kuinka painelisi. Liekö sitten vanhan Puginin, lumian vai tapatalkin bugin syytä.
    -07 GSX-R 600, -09 YZF-R1, -10 GSX-R 750, -11 YZF-R1, GSX1300R -08,
  27. #27
    API:sta kiljuu, mutta muuten ei ole ongelmia. Animoidut giffit ei lähde käyntiin itsekseen, mutta ei kyllä lähde muillakaan foorumeilla. iOS 7.
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
  28. #28
    Ilmeisesti Tapatalkkia ei haluta tai jakseta päivittää? Vai odotellaanko, että joku käyttää vanhan version tietoturva exploitit hyväksi? En edelleenkään voi Tapatalkilla kirjautua salasanavaihdon jälkeen ja tuo on tien päällä esim kuvajahdissa todella tympeää. Ei pitäisi olla iso vaiva se Tapatalk päivittää? Ongelma on vahvistettu Windows Phone Tapatalkilla ja tabletilla. Ei vain hyväksy käyttäjätunnaria...

    Noh, ehkä ensikerralla kun joku ensin sen drop table käskyn ujuttaa sisään vanhasta Tapatalk reikäjuustosta.
    Triumph Street Triple
  29. #29
    Joku kusee taas Tapatalkissa. En oo muutamaan päivään päässyt kirjautumaan sillä, vaan se valittaa että salakala olisi väärä. Samat tunnarit kuitenkin toimii selaimella kirjauduttaessa ihan normaalisti.
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  30.  
  31. #30
    Mä kun yritin muutama viikko sitten ekaa kertaa kirjautua Tapatalkilla foorumille, sain virheilmoituksen väärä tunnus/salasana. Erotteleekohan Tapatalk tunnuksen isot ja pienet kirjaimet? Koneen selaimella on ihan sama kumpia käyttää, mutta Tapatalkissa ei pienillä kirjoitettu käyttis kelvannut.
    "Kai täs ny ryyppää, ku koneet hajoo ja lunta sataa..."
    -lentäjä-
    4PU3-010 A
Sivu: 1 / 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen