Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234
Tulokset 91:stä 94:een 94:sta
    Huhuu android tietäjät, mistä voisi johtua kun chromessa avaa orgin keskustelut, niin heittää samoin tein tapatalkiin...asetuksissa jossain??
    Life may begin at 30, but it doesn't get real interesting until about 50.
    Jos olet kerran näpännyt siinä kun se kysyy, että mikä on oletussovellus millä sivu avataan, niin se heittää sen jälkeen Tapatalkiin

Edit. Kannattaa katsoa laitteesta Asetukset-->sovellukset-->oletus ja sieltä Tapatalkin alta mitkä linkit se avaa sillä automaattisesti
    Viimeksi muokannut: Woozie; 31.12.2017 klo 13:42.
    Suzuki GSF650SA -07
    Moottoripyora.org osoite on "pelkkä" nettisivu, sillä ei ole foorumi ominaisuuksia itsessään jotka Android ja TapaTalk pystyisi tunnistamaan. Vasta kun avaat moottoripyora.org/keskustelu osoitteen, tunnistaa Android että nyt ollaan avaamassa foorumia ja antaa vaihtoehdoksi avata sen TapaTalk:lla. Olet joskus mennyt klikkaamaan "käytä aina sovellusta" joten nyt se pompauttaa aina TapaTalk:iin. Woozie kertoikin jo mitenkä saat TapaTalk:in pois oletussovelluksesta.

Yksi jännyys TapaTalk:lla näyttäisi orgin foorumi alustan kanssa olevan liittyen sisäänkirjautumiseen. Aina kun olen joutunut vaihtamaan puhelinta tai tekemään tehdas palautuksen, niin olen aina joutunut vaihtamaan salasanan pystyäkseni kirjautumaan sivuille TapaTalk:in kautta. Jostain syystä yrittäessäni kirjautua "vanhoilla" tunnuksillani TapaTalk:iin sovellus ei suostu kirjautumaan, vaikka samat tunnukset toimisivat tietokoneella selaimessa.
    Hullu saatan olla, mutta tyhmäks älä hauku!
  4.  
    Lainaa Grimberg kirjoitti Katso viesti

Yksi jännyys TapaTalk:lla näyttäisi orgin foorumi alustan kanssa olevan liittyen sisäänkirjautumiseen. Aina kun olen joutunut vaihtamaan puhelinta tai tekemään tehdas palautuksen, niin olen aina joutunut vaihtamaan salasanan pystyäkseni kirjautumaan sivuille TapaTalk:in kautta. Jostain syystä yrittäessäni kirjautua "vanhoilla" tunnuksillani TapaTalk:iin sovellus ei suostu kirjautumaan, vaikka samat tunnukset toimisivat tietokoneella selaimessa.
    Tätä minäkin olen ihmetellyt koko sen ajan, kun Tapatalkkia olen täällä käyttänyt. Itsellä se ei ole aina hyväksynyt vaihdettua salasanaa Tapatalkiin, jos salasanan vaihto on tapahtunut selaimella. Korjauksena on joutunut vaihtamaan Tapatalkissa tämän foorumin salasanan, jolloin se on toiminut myös selaimella.
    Suzuki GSF650SA -07
Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234