Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234
Tulokset 91:stä 98:een 98:sta
  1. #91
    Huhuu android tietäjät, mistä voisi johtua kun chromessa avaa orgin keskustelut, niin heittää samoin tein tapatalkiin...asetuksissa jossain??
    Life may begin at 30, but it doesn't get real interesting until after 50.
  2. #92
    Jos olet kerran näpännyt siinä kun se kysyy, että mikä on oletussovellus millä sivu avataan, niin se heittää sen jälkeen Tapatalkiin

    Edit. Kannattaa katsoa laitteesta Asetukset-->sovellukset-->oletus ja sieltä Tapatalkin alta mitkä linkit se avaa sillä automaattisesti
    Viimeksi muokannut: Woozie; 31.12.2017 klo 13:42.
    Munamankeli kaurapuuromoottorilla
    Ex. Suzuki GSF650SA -07

    Kuvapeli 2019 seurantaexcel

    Rastin laittaminen kuvajahtikarttaan ohje by Pitkiss
  3. #93
    Moottoripyora.org osoite on "pelkkä" nettisivu, sillä ei ole foorumi ominaisuuksia itsessään jotka Android ja TapaTalk pystyisi tunnistamaan. Vasta kun avaat moottoripyora.org/keskustelu osoitteen, tunnistaa Android että nyt ollaan avaamassa foorumia ja antaa vaihtoehdoksi avata sen TapaTalk:lla. Olet joskus mennyt klikkaamaan "käytä aina sovellusta" joten nyt se pompauttaa aina TapaTalk:iin. Woozie kertoikin jo mitenkä saat TapaTalk:in pois oletussovelluksesta.

    Yksi jännyys TapaTalk:lla näyttäisi orgin foorumi alustan kanssa olevan liittyen sisäänkirjautumiseen. Aina kun olen joutunut vaihtamaan puhelinta tai tekemään tehdas palautuksen, niin olen aina joutunut vaihtamaan salasanan pystyäkseni kirjautumaan sivuille TapaTalk:in kautta. Jostain syystä yrittäessäni kirjautua "vanhoilla" tunnuksillani TapaTalk:iin sovellus ei suostu kirjautumaan, vaikka samat tunnukset toimisivat tietokoneella selaimessa.
    Hullu saatan olla, mutta tyhmäks älä hauku!
  4. #94
    Lainaa Grimberg kirjoitti Katso viesti

    Yksi jännyys TapaTalk:lla näyttäisi orgin foorumi alustan kanssa olevan liittyen sisäänkirjautumiseen. Aina kun olen joutunut vaihtamaan puhelinta tai tekemään tehdas palautuksen, niin olen aina joutunut vaihtamaan salasanan pystyäkseni kirjautumaan sivuille TapaTalk:in kautta. Jostain syystä yrittäessäni kirjautua "vanhoilla" tunnuksillani TapaTalk:iin sovellus ei suostu kirjautumaan, vaikka samat tunnukset toimisivat tietokoneella selaimessa.
    Tätä minäkin olen ihmetellyt koko sen ajan, kun Tapatalkkia olen täällä käyttänyt. Itsellä se ei ole aina hyväksynyt vaihdettua salasanaa Tapatalkiin, jos salasanan vaihto on tapahtunut selaimella. Korjauksena on joutunut vaihtamaan Tapatalkissa tämän foorumin salasanan, jolloin se on toiminut myös selaimella.
    Munamankeli kaurapuuromoottorilla
    Ex. Suzuki GSF650SA -07

    Kuvapeli 2019 seurantaexcel

    Rastin laittaminen kuvajahtikarttaan ohje by Pitkiss
  5. #95
    Moi, toimiiko muilla Tapatalk foorumin kanssa nyt/tänään? Mulla toimi vielä aamulla, mutta nyt jää vain kellottamaan eri threadien sisältöä - näyttää siis alueet ja ala-alueet, mutta ei lataa mitään keskusteluja.

    BTW ylläpito, foorumi näyttäisi kaiketi käyttävän Tapatalk plugarin versiota 5.5.5, joka julkaistu vuonne miekka ja keppi. Olisi uudempi versio 5.7.4 tarjolla (ei sekään mikää uusi ole mutta varmasti korjattu jotain oleellista(?), kuten jotain mahdollisia haavoittuvuuksia).
    Tracer 9 GT -21, Exät: MT-09SP -19 (2019-2021), MT-07 -16 (2017-2019)
  6. #96
    Lainaa Kansipahvi kirjoitti Katso viesti
    Moi, toimiiko muilla Tapatalk foorumin kanssa nyt/tänään? Mulla toimi vielä aamulla, mutta nyt jää vain kellottamaan eri threadien sisältöä - näyttää siis alueet ja ala-alueet, mutta ei lataa mitään keskusteluja.
    Ei toimi tapatalk tänään. Yritin katsoa ennen ajelemaan lähtöä neljän maissa ja nyt uudestaan, sama tilanne. Tai en ainakaan jaksa niin kauaa odottaa, että tulisi valmista.

    Sama homma pohjolan kurapyöräfoorumilla. Muutama muu foorumi niin kotimainen kuin ulkomaknenkin näyttäisi pelaavan, ettei ole koko tapatalk solmussa.
  7. #97
    Lainaa rantave kirjoitti Katso viesti
    Ei toimi tapatalk tänään. Yritin katsoa ennen ajelemaan lähtöä neljän maissa ja nyt uudestaan, sama tilanne. Tai en ainakaan jaksa niin kauaa odottaa, että tulisi valmista.

    Sama homma pohjolan kurapyöräfoorumilla. Muutama muu foorumi niin kotimainen kuin ulkomaknenkin näyttäisi pelaavan, ettei ole koko tapatalk solmussa.
    No hyvä, että ei ole vain mulla ;)

    Toimii toisella suomalaisella foorumilla jossa vBulletin 4.2.5 ja Tapatalk plugari versio 5.7.4

    Tosin jos menee tapatalk.com:n support foorumille niin siellä on juttua, että äppi lakkaa toimimasta aina kun Cloudflaren DDOS protection on päällä. Mene ja tiedä johtuuko tuosta vai siitä, että siellä on myös ilmoitus, että heillä on myös ei suunniteltu päivitys menossa/ollut.
    Tracer 9 GT -21, Exät: MT-09SP -19 (2019-2021), MT-07 -16 (2017-2019)
  8.  
  9. #98
    Haloo. Tapatalk ei toimi.


    gs lc

    BMW, askel kohti aikuisuutta..
Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234