Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 98:sta
  1. #61
    Lainaa Habbax kirjoitti Katso viesti
    Sama vika myös minulla. Ilmeni salasanan vaihdon jälkeen ja nyt tapatalkille ei kelpaa uusi eikä vanha salasana.
    Sama vika rahikaisella. Kännykän nettiselaimella tämän plärääminen on tuskaa, jonkinmoinen oma mobiili-layout tekisi hyvää. Voin jeesata jos ylläpidolle apu kelpaa
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  2. #62
    Salasana reset Tapatalkista ja sen käyttö korjasi tilanteen täällä (kuten jokunen viesti taaksepäin selitin). Kokeilkaas...
    B-King
  3. #63
    Lainaa Triplex kirjoitti Katso viesti
    Salasana reset Tapatalkista ja sen käyttö korjasi tilanteen täällä (kuten jokunen viesti taaksepäin selitin). Kokeilkaas...
    Kiva muistella tommonen generoitu rimpsuke. Omaa salakalaa ei voi vaihtaa koska sitten homma kusee jälleen.
    Tosin enpä pääse nyt testaamaan kun tunnus on bannattu Tapatalkkiin vartiksi väärän salasanan vuoksi…
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  4. #64
    Lainaa Triplex kirjoitti Katso viesti
    Salasana reset Tapatalkista ja sen käyttö korjasi tilanteen täällä (kuten jokunen viesti taaksepäin selitin). Kokeilkaas...
    Ei toimi edelleenkään kun softa ilmoittaa "server is not configured well. Contact administrator"

    Jännästi ylläpito ei ota mitään kantaa.
  5. #65
    Samaa vikaa myös täällä, ei onnistu kirjautumaan salasanalla sisälle, eikä tapatalk sovelluksen kautta pysty vaihtamaan salasanaa. Testattu WP8.1:llä ja android 5.1.1:llä, molemmissa päivitetyt tapatalkit käytössä.
    2016: Honda CBF125 -09
    2012: MP-kortti: Kawasaki ER6-n
    2002-2014: Honda Monkey Z50J vm.94
  6. #66
    Lainaa Jote kirjoitti Katso viesti
    Ei toimi edelleenkään kun softa ilmoittaa "server is not configured well. Contact administrator"
    Sama ilmoitus tulee myös mulla iOS versio käytössä. Harmittavasti foorumin lukeminen tippuu murto-osaan kun tapatalk ei toimi.
    s1000rr 2011
  7. #67
    Haiskahtaisi että tapatalk-plugari ei ole ajan tasalla serverillä. Mulla toimi salakalan resetointi vanhalla Android-versiolla.
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  8. #68
    Täällä kyllä toimii Tapatalk Pro 4.6.2 androidilla ihan moitteetta.
    ...ja myös Tapatalk 4.15.9
    Suzuki GSXR 600 L1
  9. #69
    Paitsi että Tapatalkilla resetoitu salasana ei toimi nettiselaimella kirjauduttaessa.
    Perkele.
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  10. #70
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Tapatalk-plugari on päivitetty serverillä ja Google Play pukkasi justiin uuden version Tapatalkista kännyyn. Ainakin mulla toimii kirjautuminen.
    1000
  11. #71
    hmm, mulla ei toimi iOS eikä android versiot. Kokeilin vielä vaihtaa uudelleen salasanan selaimella, mutta uusikaan ei kelpaa tapatalkille.

    Kokeilin myös asentaa sovellusta uusiksi, ei vaikutusta (tämä oli jollain korjannut tilanteen googlen mukaan iOS:llä)
    s1000rr 2011
  12. #72
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Mun Android-luurissa oleva Tapatalk-versio on 4.15.10.
    1000
  13. #73
    Ei onnistu vieläkään androidilla tai WPllä kirjautuminen. Herjaa, että käyttäjänimi tai salasana on väärä, vaikka ne on kyllä molemmat kokeiltu niin monta kertaa, että ovat oikein. Yritin myös resetoida salasanan molemmissa laittessa tapatalk sovelluksen kautta herjana tuli seuraavaa: "Forum is not configured well, please contact adminstrator to set up push key for the forum!"
    2016: Honda CBF125 -09
    2012: MP-kortti: Kawasaki ER6-n
    2002-2014: Honda Monkey Z50J vm.94
  14. #74
    Salasana vaihdettu nettisivuilta ja Tapatalk menee entisellä... Ei ole oikein synkassa nämä (eikä Tapatalk edes kysy uutta salasanaa vaihdon jälkeen).
    B-King
  15. #75
    Lainaa Hannula kirjoitti Katso viesti
    Mun Android-luurissa oleva Tapatalk-versio on 4.15.10.
    Samoin minun versioni androidissa. Maailmalla osa on ratkaissut asian siten, että tehneet kokonaan toisen käyttäjätunnuksen kun eivät ole saaneet asiaa ratkottua.
    s1000rr 2011
  16. #76
    Eilen lähti joskus 16-20 välillä toimimaan ihan omia aikojaan sekä WP, että Android laitteessani.
    2016: Honda CBF125 -09
    2012: MP-kortti: Kawasaki ER6-n
    2002-2014: Honda Monkey Z50J vm.94
  17. #77
    Kappas, nyt toimii täälläkin
    s1000rr 2011
  18. #78
    Muuten toimii mutta kuvien liittäminen ei onnistu.
    - juha -
  19. #79
    Onko joku keksinyt miten ääkkösiä tai muita erikoismerkkejä sisältävä username pitäisi naputtaa Tapatalkin puolella, että menisi läpi asti OK?
  20. #80
    Eipä onnistu enään kirjautuminen foorumille tapatalkilla (versio 5.0.4)
    Muut foorumit kyllä pelaa sen kautta. No, ei tullu isoo vahinkoo, vakka ei tänne sillä pääsiskään..
    Lueskellaan sit kotona koneelta..
  21. #81
    ei enää tule tuota Tapatalk sovellusta minun laitteisiin, tuota mainosshittiä ja muuta epäkuranttia ihan liikaa tuon kautta.
    Vanha,niin on kuskikin...
  22. #82
    Onko muilla Tapatalk hidastellut viime aikoina nimenomaan Orgin sivuilla?
    Munamankeli kaurapuuromoottorilla
    Ex. Suzuki GSF650SA -07

    Kuvapeli 2019 seurantaexcel

    Rastin laittaminen kuvajahtikarttaan ohje by Pitkiss
  23. #83
    Mulla kesti ketjujen avaaminen aika kauan tänään päivällä, mutta se taisi johtua hitaasta netistä. Muuten ei ole ollut mitään ongelmia.
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
  24. #84
    Päivällä mullakin oli ongelmaa. Näköjään tullut myös tänään päivitys, joten olisko se sit vaan sekottanu Jännä vaan et ei muilla foorumeilla lagittanu
    Munamankeli kaurapuuromoottorilla
    Ex. Suzuki GSF650SA -07

    Kuvapeli 2019 seurantaexcel

    Rastin laittaminen kuvajahtikarttaan ohje by Pitkiss
  25. #85
    Onko uudemmat tapatalkit jo parempia? Sehän meni tossa aika kauan sitten ihan paskaksi, en ole sen jälkeen päivittänyt kun peruutin muutaman version taaksepäin. Nyt taitaa mulla olla v. 4.9.5.
    Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
    minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
  26. #86
    V. 5.5 nyt. (iOS) Aikaisemmassa versiossa kaatuili aina välillä. Tästä vielä paha sanoa mitään kun vasta tähän päivitty.
    Munamankeli kaurapuuromoottorilla
    Ex. Suzuki GSF650SA -07

    Kuvapeli 2019 seurantaexcel

    Rastin laittaminen kuvajahtikarttaan ohje by Pitkiss
  27. #87
    Täälläkin näyttäis iOSsilla toimivan, ainaki tällä hetkellä. v.5.5 tuli just sisälle.
    Yamaha FZ6 - Suzuki S1 - Honda Monkey z50j
  28. #88
    Jostain syystä tapatalkiin ei pääse ei iosilla eikä androidilla...??
    Androidilla lisäksi kun kirjautuu sisään selaimen kautta, on hetken kaikki lähes hyvin, vaan kun yrittää avata keskusteluja, heittää tapatalkiin ja sieltähän ei sisään pääse.
    Life may begin at 30, but it doesn't get real interesting until after 50.
  29. #89
    Pakko testata Anroid 7.0 Samsung @ Chrome.
    Huhuu itse?
  30.  
  31. #90
    Eli ei tähän välttämättä mitään tapatalkkia tarvitse. Oliskoha tässä kyse vanhemmista Anroid/rauta versioista.
Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen