Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 98:sta
  1. #31
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Entäs nyt?
    1000
  2. #32
    Lainaa Hannula kirjoitti Katso viesti
    Entäs nyt?
    Toimii, kiitos
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  3. #33
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Korjasin hieman lisää, joko meni rikki? Mulla on toiminut koko ajan, siksi vaan kyselen.
    1000
  4. #34
    Saako tuota jotenkin niin, että se ei tarjoa joka kerta tuota tapatalkin paskaa ?
    1199S Panigale
  5. #35
    Lainaa Peltsii kirjoitti Katso viesti
    Saako tuota jotenkin niin, että se ei tarjoa joka kerta tuota tapatalkin paskaa ?
    joo,en kans tajuu mihin tollasta tapa paskaa tarvii!!?
    Horo Elää !
  6. #36
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Nyt tuota Tapatalk-spämmiä ei pitäisi tulla kun menee luurilla sivustolle.
    1000
  7. #37
    Toimii edelleen.
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  8. #38
    En tiedä mikä ihme on, mulla ei vieläkään pelitä. (Nexus 7 2013, viimeisin KitKat ja Tapatalk).

    Herjaa edelleen käyttäjätunnuksesta ja/tai salasanasta ja niin monta kertaa olen yrittänyt, ettei taatusti ole näppäinhärökään.
    Yamaha FZ6 -04
  9. #39
    Onko Tapatalk tukeen tulossa korjausta? Foorumilla on jokin mätä ikivanha Tapatalk plugin ja sisäänkirjautuminen ei toimi! Nyt pitäisi jäsenyys maksaa, mutta äänestän sitten jaloillani tässä asiassa kun tien päältä ei voi foorumia kätevästi käyttää esim kuvajahdissa. Ei ole iso asia päivittää se Tapatalk, mutta tässä on nyt toinen ajokausi alkamassa ilman korjausta...

    Ihan tosi! Jos ei muuten niin vaikka tietoturvasyistä. Vanhat versiot omaa isoja tietoturvareikiä.
    B-King
  10. #40
    Mielenkiintoista. Mulla on orgin foorumi toiminu tapatalkin kautta todella hyvin jo pitkän aikaa.
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
  11. #41
    Se toimi Alunperin. Sitten kirjauduin ulos ja sen jälkeen ei ole toiminut. Tein uuden tunnuksen eikä anna silläkään kirjautua (testattu useammalla WP luurilla ja Tapatalk versiolla). Muut foorumit toimii. Kokeilen vielä Tapatalkin kautta tehdä uutta tunnaria, mutta turhauttavaa...
    B-King
  12. #42
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Päivitin uusimpaan, kokeilkaa toimiiko. Näkyy olevan aika perusbuginen kampe. Yritin vääntää push-viestejä toimimaan, mutta heidän sivu heitti erroria ja se homma kusi siihen. VMP...
    1000
  13. #43
    Aiemmin illalla toimi sekä android tabletilla että luurilla, mutta nyt vain pylpyrä pyörii näytölla ja ilmoittaa "ladataan..."

    Edit: Kirjauduin ulos, mutta eipä päästä enää sisään org!n foorumille
    Mutkaista tietä näkymättömiin... jollakin?
  14. #44
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Nyt kun pikaseen kokeilin niin mun Android-luurissa toimii. Alkoi näköjään Tapatalk-spämmäys myös, VMP...

    Edit: spämmit veke.
    1000
  15. #45
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    Lainaa Hannula kirjoitti Katso viesti
    Nyt kun pikaseen kokeilin niin mun Android-luurissa toimii. Alkoi näköjään Tapatalk-spämmäys myös, VMP...
    Joo, sama spämmäys tuli iPadilla. Koko tuki pois mun mielestä, jos se alkaa meitä normikäyttäjiä tolla tavalla piinaamaan. VMP todellakin.
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  16. #46
    mikä tuossa tapatalkissa on niin hienoa ylipäänsä?

    tuli mullekin androidin yläkulmaan siitä mainos, mut äksällä poistin.. ei ole tullut sekaannuttua siihen.. crome pyörittää nettiä kuitenkin aika sujuvasti. toistaiseksi.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124 ja '98 LN170.

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  17. #47
    Ei kait siinä mitään niin ihmeellistä ole, mutta tietty jos joku on tottunut tuota käyttämään, niin ymmärrän kitinän. Useammin tulee käytettyä luurin omaa selainta, mutta tapatalkissa on kyllä helppokäyttöinen seurannan laitto jos haluaa jossakin viestiketjussa pysyä ajan tasalla reaaliajassa. Pärjään komiasti ilman tapatalkiakin.
    Mutkaista tietä näkymättömiin... jollakin?
  18. #48
    Itse tykkään kyllä tuosta tapatalkista kun pienellä näytöllä se jotenkin vaan toimii parammin ja kaikki foorumit mitä seuraa näyttää suht samanlaiselta. Luurina siis Z1c.

    Tabletilla tuleekin sitten käytettyä normi nettiversioo.
    s1000rr 2011
  19. #49
    Tapatalk for the victory.
    Mulla ainakin foorumin lukeminen vähenisi 90 prosenttia jos tapatalk-tuki poistuisi.

    Näin kävi esmes Muropaketin kanssa.
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  20. #50
    Kyllä Tapatalk ompi kätevä lueskella eri foorumeja.
    <p>Suzuki GSXR 600 -07 Raaseri</p>
  21. #51
    Täällä ei jostain syystä toimi, herjaa vaan salasanaa/käyttäjätunnusta. Vaihdoin jo salasanankin ihan varmuuden vuoksi mutta ei auttanut mitenkään. Samsungin s5 puhelimena
    Honda CB900F Hornet -03 -> Honda Vfr 800 Vtec-Abs -03 ->
  22. #52
    Vika on siinä, että tapatalk ja foorumi ei ole synkassa. Uusi salasana tapatalkin kautta niin tapatalk alkaa toimia ja käytät luotua salasanaa myös selaimella. Itse sain noin korjattua asian. Sen jälkeen vaihdoin selaimesta ja homma toimii molemmissa, vaikka en tapatalkiin sitä salasanaa vaihtanut... En tiedä miksi ei kysynyt, mutta ihan sama kun toimii.
    B-King
  23. #53
    En pysty kirjautumaan Tapatalkilla. En voi resetoida salasanaa Tapatalkilla. En saa resetointisähköpostia Tapatalkilla. Vaihdettaessa saan kuitenkin ulosviestin "Forum is not configured well. Plese contact administrator to set up push key to the forum"

    Käytössä uusin Playsta saatava Tapatalk.
  24. #54
    Millä hakusanalla moottoripyora.org pitäisi löytyä Tapatalkista? Täällä löytyy vain motot.net

    edit: löytyihän se kun otti pisteet pois öön ja ään päältä..
  25. #55
    Lainaa Jote kirjoitti Katso viesti
    En pysty kirjautumaan Tapatalkilla. En voi resetoida salasanaa Tapatalkilla. En saa resetointisähköpostia Tapatalkilla. Vaihdettaessa saan kuitenkin ulosviestin "Forum is not configured well. Plese contact administrator to set up push key to the forum"

    Käytössä uusin Playsta saatava Tapatalk.
    Sama vika täällä.
    Honda CB900F Hornet -03 -> Honda Vfr 800 Vtec-Abs -03 ->
  26. #56
    Tapatalk vaatii isot kirjaimet oikeille paikoille käyttäjätunnuksessa ja salasanassa, kun taas selainversio ei.
    Yamaha Tracer 900 -18
    Exät:Suzuki GSF1250S -09, Suzuki GSF 1250SA -10, Suzuki GSF 1200S -05, Suzuki GSX750 -00
  27. #57
    Lainaa Miikaael kirjoitti Katso viesti
    Tapatalk vaatii isot kirjaimet oikeille paikoille käyttäjätunnuksessa ja salasanassa, kun taas selainversio ei.
    Ei vaikutusta.

    Laitoin viestiä ylläpidollekkin, mutta ei tullut mitään vastausta tai korjausta.
  28. #58
    Mulla oli sellainen ongelma, että sillä tapatalkin "yhdistetyllä tunnuksella" ei voinut foorumilla tehdä mitään, mut kun kirjautu ulos ja uudestaan sisään ja valitsi sen foorumin tunnarin tjs. eikä tapatalkin ehdottomaa.
    s1000rr 2011
  29. #59
    Väärää salasanaa herjaa Tapatalk kun koittaa foorumille kirjautua. Sama ongelma ollut jo useamman kuukauden. Selaimella pääsee kyllä kirjautumaan ja toimii moitteetta.
  30.  
  31. #60
    Sama vika myös minulla. Ilmeni salasanan vaihdon jälkeen ja nyt tapatalkille ei kelpaa uusi eikä vanha salasana.
    s1000rr 2011
Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen