Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
  1. #1
    Sefotec Riihimäki ansaitsee leivoskahvit asiantuntevasta ja omistautuneesta duunistaan. Kun eivät merkkihuollon ammattilaiset eivätkä innokkaat amatöörit päässeet puusta pidemmälle, taikoi tekijämies Banditista esille hukkuneeet sähköt nopeasti ja rehtiin hintaan. Suosittelen.

    -harmaahukka-
  2. #2
    Lainaa harmaahukka kirjoitti Katso viesti
    Kun eivät merkkihuollon ammattilaiset eivätkä innokkaat amatöörit päässeet puusta pidemmälle, taikoi tekijämies Banditista esille hukkuneeet sähköt nopeasti ja rehtiin hintaan.
    Onhan Sefoteckin merkkihuolto sikäli että se on Hondan ja Suzukin valtuutettu korjaamo.

    http://www.elisanet.fi/seppo.forssell/

    Kehuja olin aikaisemminkin kuullut mutta vasta kerran olen tuolla käynyt itse. Yhden käynnin perusteella voi kyllä suositella, sellainen ystävällis-sympaattinen asenne tuntuu olevan. Mielellään käytän tuollaisen pienyrittäjän palveluita.
  3. #3
    Minullakin on vain hyvää sanottavaa. Kaksi pyörää tuolla on ollut hoidossa, Honda ja Suzuki. Tämä nykyinenkin menee samaan paikkaan kun tulee vastaan jotain jota en itse saa tehdyksi¨.
  4. #4
    Täältä myös kehuja Sefotecin toiminnasta, huollatin aina edellisen 650F Suzkan tuolla eikä koskaan mitään moittimista. Aina pystyi luottamaan, että huolto oli tehty kuten pitää eikä missään ole fuskattu ja tuollaisessa pikkufirmassa on myös etuna, että pääsee asioimaan suoraan huoltoa tekevän henkilön kanssa ja juttelemaan muutenkin niitä näitä mopon kunnosta ja muustakin.
    k1300s
  5. #5
    Pelkkiä kehuja täältäkin. Suiza kävi Sefolla pariin otteeseen. Hinta oli sopiva, palvelu mahtavaa ja työtkin oli tehty täyden kympin arvosanoin. Harmi vain, että ei ole Aprilian virallinen huolto
    Aprilia Tuono V4R aprc + KTM
  6. #6
    Lainaa Pande_K kirjoitti Katso viesti
    Onhan Sefoteckin merkkihuolto sikäli että se on Hondan ja Suzukin valtuutettu korjaamo.

    http://www.elisanet.fi/seppo.forssell/

    Kehuja olin aikaisemminkin kuullut mutta vasta kerran olen tuolla käynyt itse. Yhden käynnin perusteella voi kyllä suositella, sellainen ystävällis-sympaattinen asenne tuntuu olevan. Mielellään käytän tuollaisen pienyrittäjän palveluita.
    Tokkiinsa joo. Lähin merkkihuolto (vakuutusyhtiö maksoi siirron) vaan levitteli käsiään. Piti sitten huristella 80 km päähän vuokrapakulla viemään potilas oikealle lääkärille.

    Eroja on edelleen melkoisesti mp-alalla - no totta puhuen koko korjaamoalalla; ja vielä lavennettuna lafkakohtaisessa asenteessa ja osaamisessa monella muullakin alalla. Toisaalta on ihan ymmärrettävää, että palkkatyöfirmoissa omat toimintatapansa, ja täysverisillä pienyrittäjillä omat tapansa.

    Tässä tapauksessa kallis rahti kauas ekspertin luokse pohjoisen korpiin maksoi itse itensä, ja hyöty ja ilo olivat aidot konepyörän omistajalle

    -hh-
  7. #7
    Iso kasa ruusuja täältäkin.

    Etujarrupääsylinterin vaihto takaisinkutsuna sujui hienosti ja nopeasti.
    Tiistaina tilattu giksun laturi saapui tänään perille ja huomenna pääsee asentelemaan.

    Ihanan nopeaa ja asiantuntevaa palvelua!
    Suzuki GSX-R 1000 K8

    Ex: Suzuki GSX-R 600 K9 (RIP)
  8. #8
    Kundi ei viitti lauantaina raahautua oman talonsa talliin ja vilkaista oisko hyllyssä yhtään ylimääräistä simmi-levyä. Mä teen töitä arkena oli vastaus, No onneks monnissa on avulias MP-suokas joka pelasti tilanteen
  9. #9
    Lainaa carrillo kirjoitti Katso viesti
    Kundi ei viitti lauantaina raahautua oman talonsa talliin ja vilkaista oisko hyllyssä yhtään ylimääräistä simmi-levyä. Mä teen töitä arkena oli vastaus, No onneks monnissa on avulias MP-suokas joka pelasti tilanteen
    Miksi hemmetissä kuvittelet että vaikka pyörittääkin yritystä omalla tontilla, niin pitäisi olla palvelemassa 24/7? Sitten vedetään porot nokkaan ja inistään siitä jos toinen haluaa pitää viikonloput vapaana. Hyvin sä vedät
    Suzuki GSX-R 600 K8
    Yamaha YZF 600R -99
    --------------------------------------------------
    Honda CB 125K -76
  10.  
  11. #10
    Pedantti ja pätevä asentaja. Yrittäjälläkin on oikeus pitää vapaata. Suosittelen!
    Tallissa: GSF 1250 S -08, Tunturi Sport -73, Solifer Suzuki S -84 & Pappatunturi -74