Sivu: 5 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 121:stä 150:een 218:sta
  1. #121
    Nostetaanpa tätä.

    Onko kellään olla kokemusta tuosta linkin mukaisesta Snell E-1 intercomista?
    https://www.xlmoto.fi/bluetooth-inte...1#?list=&pos=1

    Hinta ei päätä huimaa tuolla tämän päivän alennuksella (69€), mutta onkohan syytä ostaa kerralla jokin muu astetta kalliimpi versio?
    KTM 690 ENDURO R -16
    BMW F800R -11
    (EX) BMW F800GS -08
    (EX) BMW R1200R -17
    (EX) YAMAHA MT-07 -18
  2. #122
    Meillä oli nämä tämän kesän HST-reissulla. Toimi erittäin hyvin:
    http://s.aliexpress.com/biiu6Fbe

    Bahnilla pyörästä pyörään tulppien kanssa ei 160kmh jälkeen oikein kuullut. Akku kesti n 8 tuntia, luulen että ajoviima ja meteli piti linjaa koko ajan auki. Eli siis kaikin puolin hyvät.
    vuoristoatleetti
  3. #123
    Ajattelin lähiaikoina käydä kotiuttamassa motonetistä interphone sportin. Kiinnostaisko ketään tampere-lahti akselilta liittyä kimppaan? Tuplapakkauksella kun säästäis 30e per palikka.
  4. #124
    Moro!

    Nyt olis ERITTÄIN hiljainen avattava kypärä hakuses, ja kypäräpuhelin siihe völjyyn.
    Schuberth C4 kiinnostais kokeilla ja siinähän ois valmiiksi integroitu senan SC1 järjestelmä johon joutuu tietty viä sen aivon ostaan.
    Nyt kysymys kuuluukin että onko toi liki tonnin setti sen väärti?
    Onko äänenlaatu mistään kotoisin noissa senan kuulokkeissa?
    Pystyykö naittaan muiden merkkien kanssa?
  5. #125
    C4, pyydä Mimotosta tarjousta.
    Reilun vuoden verran ajellut radiollisella C4:lla.
    Ostin heti sen Advanced radion ja kaikkein tummimman visiirin.
    Aikamoinen helpotus oli päästä eroon puomi- tai johtomikrofoneista.
    Ensimmäisen kuukauden ajan tuntui, että potta painaa korvista jatkuvasti.
    No sen kuukauden kesti pään mukautuminen potassa. Ei paina enää.
    Radioyhteys toiseen samanlaiseen kypärään toimii todella hyvin.
    Puheäänenlaatu on todella hyvä ja selkeä.
    Mikrofoni on kypärässä jossain pehmusteissa, mutta ajonkin aikana kypärä avoimena tai visiiri avoimena se ottaa puheen ja vastaanottajakin tai toinen osapuoli kuulee hyvin.
    Radio on yllättävän hyvä. Kuuluvuus on ihan toista maata aiempiin malleihin verrattuna. RDS toimi hyvin ennen edellistä ohjelmistopäivitystä. Viimeisimmällä softalla se vaihtaa liian herkästi taajuutta.
    Näppäinkomentojen ulkoa oppiminen saattaa olla haastavaa, mutta nekin oppii kyllä.
    Kypäräpuhelin parittui hienosti toiseen samanlaiseen.
    Myös puhelimeen paritus meni heittämällä. Samoiten navigaattorin ja kaukosäätimeenkin.
    Kun kypäräpuhelimen käynnistää, se yhdistyy kaikkiin paritettuihin laitteisiin ilman ongelmia ja toimii ilman ongelmia.
    Muihin kypäräpuhelinmerkkeihin en ole kokeillut parituksia.
    Äänentasot ovat riittäneet myös hyvin korvatulpat korvissa ajellessakin matkapyörällä.
    Kesähelteillä ei tuuletus riittänyt, mutta eipä kai mikään kypärä pärjännyt tämän kesän helteille.
    Visiiriä mainostettiin kovasti huurtumattomaksi, kyllä se huurtuu kosteilla keleillä ja aamukasteen ilmoilla.
    Hyvä ostos kokonaisuutena itelle.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  6. #126
    Nyt taas tietoa uupuu.... ja varmaan myös älliä.

    Jos on kypäräpuhelinsetti johon bluetooth yhteys kännykästä jolla spotifysta soittelee musiikkia, niin kuuluuko sama musiikki myös matkustajan paritetun setin kuulokkeista ?

    ..ja onko kyseinen toimintamalli vakion tavaraa kaikissa laitteissa ?
  7. #127
    Yleensä kai ei kuulu kuin siitä kypäräpuhelimesta johon puhelin on paritettu.
    Yamaha Tracer 900 -18
    Exät:Suzuki GSF1250S -09, Suzuki GSF 1250SA -10, Suzuki GSF 1200S -05, Suzuki GSX750 -00
  8. #128
    Jotkut kypäräpuhelimet osaavat, Cardo Packtalk mainostaa
    "Share your play list or favorite radio station with your passenger. Enjoy the vibe together."
    https://www.cardosystems.com/product...packtalk-bold/

    Mutta siinäkin on rajoitus miten nuo pitää yhdistää:
    "Music Sharing works only in Bluetooth Intercom mode and with A2DP (Bluetooth stereo) enabled audio sources. To share your music with your riding partner, your scala rider [SENDER] needs to be paired to the other unit [RECEIVER] on CHANNEL A and the RECEIVER must be in Standby mode"
    https://advrider.com/f/threads/scala...1043261/page-8
  9. #129
    Kiitti vastauksista...no, saa kumpikin kuunnella just sitä musiikkia mitä haluaa.. tuon Cardon hinta kun turhan suolainen minulle.

    Tilasin jo edullisen tuplasetin Vnetphone V8, ennen kuin tajusin edes miettiä tuota kysymääni kuuntelu asiaa.

    Asennusten ja kokeilujen jälkeen lisäinfoa voin tänne heittää.

    http://www.vnetphone.com/English/Pro...607212456.html

    .
    JTM, Suzuki T500 -72 -> Honda CB750 K -80 -> Suzuki GS1100 G -83 -> Kawasaki Z650 -79 -> Yamaha FJ1100 -84 -> Honda CB750 F -80 -> Kawasaki ZZR1100 -94 -> Honda CBR1000 F -99 -> Honda Goldwing GL1500 -89 -> BMW K1200LT -00
  10. #130
    Lainaa Tulevabemaristi kirjoitti Katso viesti
    Kiitti vastauksista...no, saa kumpikin kuunnella just sitä musiikkia mitä haluaa.. tuon Cardon hinta kun turhan suolainen minulle.

    Tilasin jo edullisen tuplasetin Vnetphone V8, ennen kuin tajusin edes miettiä tuota kysymääni kuuntelu asiaa.

    Asennusten ja kokeilujen jälkeen lisäinfoa voin tänne heittää.

    http://www.vnetphone.com/English/Pro...607212456.html

    .
    Mitä tuo kustansi, sivuilta en löytänyt hintaa tuotteelle.
  11. #131
    Lainaa Juvi kirjoitti Katso viesti
    Mitä tuo kustansi, sivuilta en löytänyt hintaa tuotteelle.
    Tilasin Gearbestin kautta.

    http://www.gearbest.com/motorcycle-i...pp_613371.html

    .
    JTM, Suzuki T500 -72 -> Honda CB750 K -80 -> Suzuki GS1100 G -83 -> Kawasaki Z650 -79 -> Yamaha FJ1100 -84 -> Honda CB750 F -80 -> Kawasaki ZZR1100 -94 -> Honda CBR1000 F -99 -> Honda Goldwing GL1500 -89 -> BMW K1200LT -00
  12. #132
    Scala/cardo freecom sarjasta kyseinen ominaisuus löytyy kyllä myös. Esim meillä kyytiläisen kanssa käytössä freecom 2 setti ja samaa radiokanavaa tai soittolistaa voidaan kuunnella samaan aikaan. Muutenkin mielestä erinomainen setti. Ennen tuota oli parikin kiinapuhelinta käytössä ja kyllä tuon hintaeron nyt ymmärtää kun on kunnollista kypäräpuhelinsettiä käyttänyt. Ei paluuta enää kinkkipuhelimiin.
    Respect is not given, it is taken!

    Suzuki GSX 1300R Hayabusa Turbo 2005
    EX. Kawasaki ZX-6R 2003
  13. #133
    Minulla on ollut muistaakseni 5v Sena SMH5-FM. Taisi olla 3v takana kun akku meni, ei pysynyt kuin vartin päällä. Tarvikkeenahan Sena ei akkua myynyt mutta Ebaysta löytyi ja netistä ohjeet kuinka vaihdetaan. Muuten kestänyt laite hyvin. Eli kannattaa ottaa sellainen johon saa akun vaihdettua.
    Norden 901
  14. #134
    Lainaa tonttuj kirjoitti Katso viesti
    C4, pyydä Mimotosta tarjousta.
    Reilun vuoden verran ajellut radiollisella C4:lla.
    Ostin heti sen Advanced radion ja kaikkein tummimman visiirin.
    Aikamoinen helpotus oli päästä eroon puomi- tai johtomikrofoneista.
    Ensimmäisen kuukauden ajan tuntui, että potta painaa korvista jatkuvasti.
    No sen kuukauden kesti pään mukautuminen potassa. Ei paina enää.
    Radioyhteys toiseen samanlaiseen kypärään toimii todella hyvin.
    Puheäänenlaatu on todella hyvä ja selkeä.
    Mikrofoni on kypärässä jossain pehmusteissa, mutta ajonkin aikana kypärä avoimena tai visiiri avoimena se ottaa puheen ja vastaanottajakin tai toinen osapuoli kuulee hyvin.
    Radio on yllättävän hyvä. Kuuluvuus on ihan toista maata aiempiin malleihin verrattuna. RDS toimi hyvin ennen edellistä ohjelmistopäivitystä. Viimeisimmällä softalla se vaihtaa liian herkästi taajuutta.
    Näppäinkomentojen ulkoa oppiminen saattaa olla haastavaa, mutta nekin oppii kyllä.
    Kypäräpuhelin parittui hienosti toiseen samanlaiseen.
    Myös puhelimeen paritus meni heittämällä. Samoiten navigaattorin ja kaukosäätimeenkin.
    Kun kypäräpuhelimen käynnistää, se yhdistyy kaikkiin paritettuihin laitteisiin ilman ongelmia ja toimii ilman ongelmia.
    Muihin kypäräpuhelinmerkkeihin en ole kokeillut parituksia.
    Äänentasot ovat riittäneet myös hyvin korvatulpat korvissa ajellessakin matkapyörällä.
    Kesähelteillä ei tuuletus riittänyt, mutta eipä kai mikään kypärä pärjännyt tämän kesän helteille.
    Visiiriä mainostettiin kovasti huurtumattomaksi, kyllä se huurtuu kosteilla keleillä ja aamukasteen ilmoilla.
    Hyvä ostos kokonaisuutena itelle.
    Kiitos kommenteista, kävin istuttamassa C4:ää päähäni kun se ilmestyi. Ei tullut "pakko saada"-efektiä joten vanhalla mentiin vielä. Ainakin speksien mukaan C4:n akku latautuu kohtuuajassa.

    C3:ssa mulla on se suupertin kaulus puomeineen. Eniten siinä ärsyttää todella hidas lataus, tuntuu että latausaika=käyttöaika, ja latausjohto jonka joutuu tunkemaan toppausten väliin ja taas onkimaan esiin. Puomin kanssa tulee joten kuten juttuun. Kypärä painoi korvan kohdalta (lasin sangat), mutta sitä sai taltutettua kun painoin styroksia kynän tylpällä päällä hieman ruttuun siltä kohtaa.


    Paritus toimii sekä puhelimen että navin kanssa. Ainut vaan että jos on molemmat, ei navin näytöltä tökkääminen aktivoi puhelua. Tämän jälkeen ei oikein mikään toiminut. Muutenkin navin ilmoitukset mykistävät radion ärsyttävän pitkäksi aikaa. Navin kanssa parituksesta oli enemmän haittaa kuin hyötyä.


    Sitä en ymmärrä miksei navin näytön avulla voi soittaa, väittävät että se on joku turvallisuusriski. Silloin tällöin tulee tilanne että saa puhelun jonka tuloksena pitäisi itse ottaa uusi puhelu. On varsin ärsyttävää pysähtyä, vetää hanskat pois, kaivaa puhelin esiin, valita numero, hanskat takaisin ja taas liikkeelle, jolloin puhelu voi jatkua. Minusta on isompi riski pysähtyä turhan päiten, ja jos on akuutti tilanne esim. motarilla, on vähän pulassa kun pysähtyäkään ei oikein saisi. Eikä kai soittaminen onnistu uusien pyörien mittaristonkaan kautta vaikka niissäkin taitaa olla bt-yhteys kännyyn.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  15. #135
    Lainaa juu-zo kirjoitti Katso viesti
    ...Ennen tuota oli parikin kiinapuhelinta käytössä ja kyllä tuon hintaeron nyt ymmärtää kun on kunnollista kypäräpuhelinsettiä käyttänyt. Ei paluuta enää kinkkipuhelimiin.
    Lähdin siis kinkillä liikkeelle, jos ja kun petyn niin laitan kättä taskuun hieman syvemmälle...

    ps. löysin tämän vanhan tunnarini,, uusi jota hetken käytin on Tulevabemaristi.
    Honda GL 1800 -01, BMW K1200GT -06, Kawasaki GTR1000 -96, Museopyörät: Honda CB750F -81 ja Suzuki GS1100G -82
  16. #136
    Lainaa makijt kirjoitti Katso viesti
    Lähdin siis kinkillä liikkeelle, jos ja kun petyn niin laitan kättä taskuun hieman syvemmälle...

    ps. löysin tämän vanhan tunnarini,, uusi jota hetken käytin on Tulevabemaristi.
    Kinkkipuhelimet oli aivan loistavia pelejä kun ei paremmasta tiennyt. Alkoi vain harmittamaan huono akun kesto, satunnaiset häiriöt ja antennien hajoamiset, joten ajattelin kokeilla parempia. Samalla sitä huomasi että onhan sillä äänenlaadullakin merkitystä. Yksi tärkeimpiä ominaisuuksia minulle onk 3,5mm kuulokeliitäntä jotta sai omat napit korviin.
    Respect is not given, it is taken!

    Suzuki GSX 1300R Hayabusa Turbo 2005
    EX. Kawasaki ZX-6R 2003
  17. #137
    Lainaa anselmi6 kirjoitti Katso viesti
    Minulla on ollut muistaakseni 5v Sena SMH5-FM. Taisi olla 3v takana kun akku meni, ei pysynyt kuin vartin päällä. Tarvikkeenahan Sena ei akkua myynyt mutta Ebaysta löytyi ja netistä ohjeet kuinka vaihdetaan. Muuten kestänyt laite hyvin. Eli kannattaa ottaa sellainen johon saa akun vaihdettua.
    Täältä myös vahva suositus Sena SMH5-FM:lle!!
    Taisi kestää viisi ajokautta akku hyvänä ennenkuin tein vastaavan akunvaihdon. Uusi akku on pykälää isompi kuin alkuperäinen, joten kestää helposti lataamatta koko ajopäivän(n.10h)

    Edit: Yksi Sena SMH5-FM yksikkö joutilaana jos joku haluaa ostaa(yv tavoittaa).
    Edit2: ^Sena myyty.
    Viimeksi muokannut: vanha; 08.12.2018 klo 00:56.
    Honda CB350K4

    "Work Less - Ride More"
  18. #138
    Lainaa juu-zo kirjoitti Katso viesti
    Kinkkipuhelimet oli aivan loistavia pelejä kun ei paremmasta tiennyt.
    Olen aina ollut, ja tulen varmaan olemaankin se joka yrittää ensin päästä halvalla ja sitten tarvittaessa nostaa panoksia.. kenties yllätys joillekin (jopa itselle), mutta se Kiinakrääsä ollut useammin kuin kerran sen verran ok, ettei parempaa ole kaivannut.

    Juuri tein hieman kalliimman Kiina hankinnan, ostin Black Friday tarjoukseni hieman yli 100€ älypuhelimen Xiaomi Redmi 6 4G Global version. Speksit ihan ok,,, saas nähdä tuleeko pettymystä.

    .
    Honda GL 1800 -01, BMW K1200GT -06, Kawasaki GTR1000 -96, Museopyörät: Honda CB750F -81 ja Suzuki GS1100G -82
  19. #139
    Lainaa tonttuj kirjoitti Katso viesti
    C4, Mikrofoni on kypärässä jossain pehmusteissa, mutta ajonkin aikana kypärä avoimena tai visiiri avoimena se ottaa puheen ja vastaanottajakin tai toinen osapuoli kuulee hyvin.
    Sellainen kysymys että onko tuossa audio-out-liitintä josta saisi ääniliikenteen talteen? Joskus olisi mukava tallentaa kommentteja kesken ajon.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  20. #140
    tossa senan 20 evossa yllätti äänenlaadun lisäksi että toimii vaikka olisi latauksessa.....
  21. #141
    Lainaa Kotarikuski kirjoitti Katso viesti
    Sellainen kysymys että onko tuossa audio-out-liitintä josta saisi ääniliikenteen talteen? Joskus olisi mukava tallentaa kommentteja kesken ajon.
    Ei ole.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  22. #142
    Lainaa makijt kirjoitti Katso viesti
    Olen aina ollut, ja tulen varmaan olemaankin se joka yrittää ensin päästä halvalla ja sitten tarvittaessa nostaa panoksia.. kenties yllätys joillekin (jopa itselle), mutta se Kiinakrääsä ollut useammin kuin kerran sen verran ok, ettei parempaa ole kaivannut.
    Mä taasen olen merkkitietoinen eli kiinalainen ei kelpaa. Eka ja toistaiseksi ainut kypäräpuhelinhankinta Sena 5. Muuten hyvä mutta liikaa ominaisuuksia. Jotenka olen onnellisen tietämätön / en osaa kokeilematta kaivata esim Sena 20 -mallia.
    Att tänka innan man talar är som att torka sej i röven innan man skiter... - Arne Anka
  23. #143
    Lainaa TIJ kirjoitti Katso viesti
    Mä taasen olen merkkitietoinen eli kiinalainen ei kelpaa.
    Itsekin sen verran että esim. kiinalaista moottoripyörää en ole ostanut... ja kahvinkeitin pitää olla Mocca Master.

    Mikä muuten esim. Senan ja Cardon kohdalla lukee Made in ?

    Sena on Etelä-Korealainen, niin varmaan tuotteet tehdäänkin siellä. Cardohan on jenkkifirma, mutta onko tuotanto siellä, kaukoidässä vai Meksikossa ?


    .
    Viimeksi muokannut: makijt; 01.12.2018 klo 20:46.
    Honda GL 1800 -01, BMW K1200GT -06, Kawasaki GTR1000 -96, Museopyörät: Honda CB750F -81 ja Suzuki GS1100G -82
  24. #144
    Jos kypäräpuhelinta tarvitsee vain satunnaiseen käyttöön tai musiikin kuunteluun, niin kiinalaista halpiskamppetta kokeilemalla ei kovin korkealta putoa.
    Ryhmäkeskustelua varten cardon packtalk bold tai packtalk slim on ihan ykkösvaihtoehto. Yksi sana: mesh-verkko. Jos kahden mopoilijan välillä yhteys katkeaa maaston vuoksi tms, niin yhteys palaa kun ollaan taas tarpeeksi lähellä. Äänikomennot on myös aika kivat.
    https://youtube.com/watch?v=-AMoXbXHALc
    Kesällä kaverin kanssa packtalk boldit oli aivan mahtavat. Yhteys vaan toimi, äänikuului hyvin ja sain vastattua puhelimeen äänikomennolla, vaikken ollut opetellut kunnolla miten härveli edes toimii.
    Hankin Black Fridayna packtalk slimin. Slim on ehkä aerodynaamisempi, mutta boldin vahvuus on että keskusyksikkö on kiinni pikakiinnityksellä ja siten helpompi irrottaa ja ladata.
  25. #145
    Lainaa Kotarikuski kirjoitti Katso viesti
    Kiitos kommenteista, kävin istuttamassa C4:ää päähäni kun se ilmestyi. Ei tullut "pakko saada"-efektiä joten vanhalla mentiin vielä. Ainakin speksien mukaan C4:n akku latautuu kohtuuajassa.

    C3:ssa mulla on se suupertin kaulus puomeineen. Eniten siinä ärsyttää todella hidas lataus, tuntuu että latausaika=käyttöaika, ja latausjohto jonka joutuu tunkemaan toppausten väliin ja taas onkimaan esiin. Puomin kanssa tulee joten kuten juttuun. Kypärä painoi korvan kohdalta (lasin sangat), mutta sitä sai taltutettua kun painoin styroksia kynän tylpällä päällä hieman ruttuun siltä kohtaa.


    Paritus toimii sekä puhelimen että navin kanssa. Ainut vaan että jos on molemmat, ei navin näytöltä tökkääminen aktivoi puhelua. Tämän jälkeen ei oikein mikään toiminut. Muutenkin navin ilmoitukset mykistävät radion ärsyttävän pitkäksi aikaa. Navin kanssa parituksesta oli enemmän haittaa kuin hyötyä.


    Sitä en ymmärrä miksei navin näytön avulla voi soittaa, väittävät että se on joku turvallisuusriski. Silloin tällöin tulee tilanne että saa puhelun jonka tuloksena pitäisi itse ottaa uusi puhelu. On varsin ärsyttävää pysähtyä, vetää hanskat pois, kaivaa puhelin esiin, valita numero, hanskat takaisin ja taas liikkeelle, jolloin puhelu voi jatkua. Minusta on isompi riski pysähtyä turhan päiten, ja jos on akuutti tilanne esim. motarilla, on vähän pulassa kun pysähtyäkään ei oikein saisi. Eikä kai soittaminen onnistu uusien pyörien mittaristonkaan kautta vaikka niissäkin taitaa olla bt-yhteys kännyyn.

    Minulla on kyllä puhelimeen vastaaminen toiminut navista vauhdissa ilman ongelmia ja samoin soittaminen siitä ajossa. Puhelun tullessa hälyttää ja naviin tulle näkyviin vihreä ja punainen luuri, kuten puhelimessakin. Ja soittaessa painaa vain luurin kuvaa. Sieltä näkyy edelliset puhelut ja/tai voi ottaa puh.luettelon esiin, kun haluaa soittaa. No myönnän, että vauhdissa puhelintuettelosta kaverin numeroa etsiessä, voi olla pieni turvallisuusriski.
    Ärsyttävää on ollut, että kun navi antaa ajo-ohjeita ollessani kaveriin puheyhteydessä, puheyhteys katkeaa varoittamatta. Se palaa automaattisesti kyllä, mutta joskus vasta n. puolen minuutin kuluttua.
    Ja kyseeessä on siis C3 pro ja garmin zumo 590 lm.
    BMW R 1100 RT
  26. #146
    Soiton onnistuminen riippuu myös puhelimesta. Bluetooth-standardeista huolimatta kaikki puhelin-navi-kypäräpuhelinyhdistelmät eivät toimi kunnolla. Itsellä Zumo 395, Samsung A3 2017 ja Sena SMH5FM. Pystyn vastaamaan puheluun. Puhelinluettelonkin saisin näkymään Zumoon, mutta silloin puhelun ääni ei toimi. Yritetty kaikki ohjeet, mitä Garminin ja Senan tuesta olen saanut. Zumo 390, Nokia E51 oli viimeinen Senan kanssa kunnolla pelannut yhdistelmä. Lumia 930 ja tuo Samsung eivät ole toimineet.

    Lähetetty minun SM-T719 laitteesta Tapatalkilla
    https://www.youtube.com/user/mtubeist
  27. #147
    Lainaa kalevi52 kirjoitti Katso viesti
    Minulla on kyllä puhelimeen vastaaminen toiminut navista vauhdissa ilman ongelmia ja samoin soittaminen siitä ajossa. Puhelun tullessa hälyttää ja naviin tulle näkyviin vihreä ja punainen luuri, kuten puhelimessakin. Ja soittaessa painaa vain luurin kuvaa. Sieltä näkyy edelliset puhelut ja/tai voi ottaa puh.luettelon esiin, kun haluaa soittaa. No myönnän, että vauhdissa puhelintuettelosta kaverin numeroa etsiessä, voi olla pieni turvallisuusriski.
    Ärsyttävää on ollut, että kun navi antaa ajo-ohjeita ollessani kaveriin puheyhteydessä, puheyhteys katkeaa varoittamatta. Se palaa automaattisesti kyllä, mutta joskus vasta n. puolen minuutin kuluttua.
    Ja kyseeessä on siis C3 pro ja garmin zumo 590 lm.
    Hmm, pitänee kokeilla paritella noita uudelleen. Mulla on LM595 ja S8+. Navin ja kypärän välille en tarvi bt-yhteyttä, mutta navin ja puhelimen välillä sellainen sais olla, kuten tietty myös puhelimen ja potan. Navi siis saisi toimia jonkinlaisena puhelimen etäkosketusnäyttönä. Navi sais olla mykkä, autolla ajaessa saan riittävästi ajo-ohjeita. Ehkä mulla on tuossa jokin kolmiodraama.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  28. #148
    Minä olen pettynyt Sena 5 Fm:n akunkestoon, kiinalaisessa kesti pidempään. Musankuuntelussa akku kestää 3-4 tuntia, myyjän mukaan normaalia, kyseessä vuoden vanha värkki.....
  29. #149
    Lainaa koussikka kirjoitti Katso viesti
    Minä olen pettynyt Sena 5 Fm:n akunkestoon, kiinalaisessa kesti pidempään. Musankuuntelussa akku kestää 3-4 tuntia, myyjän mukaan normaalia, kyseessä vuoden vanha värkki.....
    Oudolta kuulostaa. Minulla kyllä koko päivän kestää kun Spotify ja navigointi kytkettynä. Kesti alkuperäisellä akulla ja nyt myös hieman pienemmällä Kiinan akulla...
    Norden 901
  30.  
  31. #150
    Mulla ei ole edes navigointia päällä, pelkästään musa Deezeristä. Kyllä minustakin pitäisi kestää pidempään......
Sivu: 5 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567 ... ViimeinenViimeinen