Sivu: 7 / 8:sta EnsimminenEnsimminen ... 5678 ViimeinenViimeinen
Tulokset 181:st 210:een 218:sta
    Kyselin tovi sitten tll vinkkej kyprpuhelin valintaan ja nyt on pari pikku reissua kytss ollut Scala freecom 4+ puhelimet ja ero Scala q2:Iin on vaikuttava. Sarjassa on JBL kuulokkeet jotka jyt aikaa hyvin eli nyt viitsii musiikkiakin kuunnella. Kytt on helppoa ja paritukset menee kuin itsestn vs esim.q2 joissa piti toivoa, ett thdet on oikeasa asennossa, ett paritukset menee ok. Puheohjaus ei toimi kovin hyvin tied sitten on ntmisess vika, mutta teoriassa tuota freecom 4+ pitisi pysty aika pitklti puheella ohjaamaan. Kirsikkana kakun pll oli org ale+40 jsen alennus kun eurobikerilta ostettiin, kiitokset taas orgin puuhamiehille ja naisille tstkin
    Honda vfr750 vm.1996
    Honda cb 450 Vm.1971
    Ex.Kawasaki zx6r kilvetn
    Ex.Yamaha R6 vm.2000
    Ex.Suzuki gsx750f vm.1990
    Ex.yamaha xj900 diversion vm.1997
    Ex.Suzuki gsx750f vm.1989
    Ex.kawa ltd 450 vm.1985
    Senalta tullut uusia malleja esim. SFR SF4 yms. Onko noista jo jollain mitn kokemuksia?
    Hommasin eukolle ja mulle Snell E1 kyprpuhelimet, asennettiin ja muka kaikki oli valmista,paitsi viimeisess vaiheessa piti lyt puhelimesta Snell E1,bluetoothin valikosta,mutta kun ei lydy.Mitkhn teen vrin/en tajua,bluetoothit on kyll puhelimissa pll🧐😳
    Lainaa kuhajuha88 kirjoitti Katso viesti
    Hommasin eukolle ja mulle Snell E1 kyprpuhelimet, asennettiin ja muka kaikki oli valmista,paitsi viimeisess vaiheessa piti lyt puhelimesta Snell E1,bluetoothin valikosta,mutta kun ei lydy.Mitkhn teen vrin/en tajua,bluetoothit on kyll puhelimissa pll類
    Snellist ei aavistustakaan, mutta yleens se kyprpuhelin laitetaan ns. paritustilaan joko painamalla jotain tietty nappia pitkn, tai sitten jollain kahden nppimen yhdistelmll. Sen jlkeen on tyypillisesti muutama kymmenen sekuntia aikaa etsi laite knnykn bluetooth-laitehaulla. Ohjekirjassa pitisi kyll olla ohjeet.
    Mitkhn teen vrin/en tajua,bluetoothit on kyll puhelimissa pll類
    Olen huomannut ett joissain vehkeiss on tarkkaa onko puhelimen bt pll jo ennen parituksen alkua vai paneeko plle vasta sen jlkeen kun parituksen panee plle. Joku vekotin oli ett piti tapella aika pitk eritahtiin kynnistellen ennen kuin paritus onnistui...
    Lattia on liukas, eik kukaan kerro.

Honda Shadow VT600C -93 ( ex )
    Honda Shadow VT750C -05 ( ex )
    Honda Vtx 1300s -06
    Ok,tytyy rupee sit tappelee ton luutuutin kanssa,meil o aina ne ollu pll,oon kyl laittanu plle ja pois sit muttei auta ja joo, kahta nappii nis ainaki painetaa yhtaikaa et ne lhtee plle,mut sit ku hetken yritt lyt taas tota Snellii luurist ni sammuvat,ehk max 5min ovat pll, erikoista.N o ekat luurit mitk tllee temppuilee,on ollu varmaa viidet😤Kiitti vastauksista👊
    Oma havainto on, ett Bluetooth on edelleen pariliitos. Vanha kansa sanoo ett kahden kauppa on kolmannen korvapuusti. Etev toteamus kun ptee edelleen.

Totesin kun yritin liitt kyprn naviin/pyrn ja puhelimeen. Saattaa toimia kun herttelee oikeassa jrjestyksess - kunnes tulee puhelu tai yksi laitteista sammuu.

Toimiihan se luuttti kun tekee vain sen yhden pariliitoksen. Ei pid nin uudelle (20v?) tekniikalle asettaa eprealistisia odotuksia.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
    Siis yhden pariliitoksen?Yx potta ja yx puhelin yhdistetn vaan kerrallaan? Ymmrsink ihan pin v....a? Nyt on kax pottaa ja kax puhelinta,kaikki pll ja vierekkin pydll muttei lyd puhelimesta tota Snellii luutuutista.
    Siis yhden pariliitoksen?Yx potta ja yx puhelin yhdistetn vaan kerrallaan? Ymmrsink ihan pin v....a? Nyt on kax pottaa ja kax puhelinta,kaikki pll ja vierekkin pydll muttei lyd puhelimesta tota Snellii luutuutista.
    Olettaisin ett on hyvt mahikset saada kumpikin puhelin-kypr liitos toimimaan. Haasteet alkaa sitten kun list viel yhden liitoksen. Sekin varmaan(kin) onnistuu, mutta sitten kytss tilanne arvotaan uudelleen. Kynnistysjrjestys vaikuttaa, ja vaikkapa saapuva puhelu. Onnea matkaan! Ei sill ett olisin mitenkn skeptinen...
    Viimeksi muokannut: Kotarikuski; 16.12.2021 klo 13:54.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
    Kai ts on muuttunu itekki sellasex et "kaikki mulle heti nyt", tytyy vaa rupee vexlaa kunnolla ajan kans noita, ohjekirjahan nytt kyll selkeesti et etit " vaa" Luutuutista sen Snellin ja kaikki toimii🤗
    Lainaa Kotarikuski kirjoitti Katso viesti
    Oma havainto on, ett Bluetooth on edelleen pariliitos. Vanha kansa sanoo ett kahden kauppa on kolmannen korvapuusti. Etev toteamus kun ptee edelleen.

Totesin kun yritin liitt kyprn naviin/pyrn ja puhelimeen. Saattaa toimia kun herttelee oikeassa jrjestyksess - kunnes tulee puhelu tai yksi laitteista sammuu.

Toimiihan se luuttti kun tekee vain sen yhden pariliitoksen. Ei pid nin uudelle (20v?) tekniikalle asettaa eprealistisia odotuksia.
    Puhelin naviin ja navi kyprpuhelimeen. Navista nkee kuka soittaa ja mys sen avulla on helppo soittaa.
    En ymmrr miksi se puhelin siihen kyprpuhelimeen pitisi naittaa, jostain syyst moni niin haluaa tehd.
    Lainaa ismo kirjoitti Katso viesti
    Puhelin naviin ja navi kyprpuhelimeen. Navista nkee kuka soittaa ja mys sen avulla on helppo soittaa.
    En ymmrr miksi se puhelin siihen kyprpuhelimeen pitisi naittaa, jostain syyst moni niin haluaa tehd.
    Kuuntelen usein puhelimesta jotakin. Jos knny on kiinni navissa tai pyrss ja puhelu tulee niin se keskeytyy eik jatku ennenkuin kaivan puhelimen esiin.

Softapivityksi on tullut taas joka laitteeseen, joten onhan se mahdollista ett ensi kesn kaikki on paremmin. Mut eip tuo reissaamista est.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
    Mulla istuu navi takapenkill, eli en n navista mit puheluita,puhelut ei itelle niin trkeess roolissa ajon aikana ole,mutta kun keskustelee "navin"kanssa kaikesta,mys pari lhelt piti tilannetta kyprpuhelimet pelastanut.
    Hmm,

on pari pottaa snelleill + pari knnykk + navi ollu vhn aikaa,
    toimii kyll. Mutta liittmisjrjestys on tosiaan merkitsev.
    Hmmennyn aina vaan uudestaan kun katoaa jokin,
    nopeampi poistaa kaikki liitokset ja tehd uudestaan kuin
    vanhoja peukaloida.
    CBR1100XX/Versys650/C1800R
    ex ZR-7S/GSF1250SA/Versys1000/V-Strom650/TunturiSuperSport
    Tytyy kokeilla alottaa alusta koko yhdistmis prosessi.
    Kun oliskin vaan liittmisjrjestyksest kiinni, mutta kun virrankytkemisjrjestyskin vaikuttaa. Ja kytaikaiset tapahtumat.

Mut hyvin noiden kanssa prj kun ei aseta liian kunnianhimoisia tavoitteita. Shkautollakin voi ajaa joko lujaa tai kauas, mut tarvitaan kaksi reissua jos molemmat haluaa toteuttaa.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
    Motorg ry, hallituksen jsen moderointivastaava itl:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi May 2015
    MotOrg ry jsen
    Kannattaa mys pivitt molempiin laitteisiin viimeisin firmware, jos sit ei ole viel tehty.
    -- Brake later and open the gas earlier --
    Ok, eli pivityst mein Snell E1 kyprpuhelinasennus se koiluun😁, tyhjensin muistin kypr puhelimista, alotin alusta yhdistmisprosessin,tein omasta mielest kaikki niinku ekallaki kerralla ja nyt ekaa kertaa lydettiin mein luutuutti hausta se vaadittava Snell E1,yhdistettiin heti tietenki ne,mutta, keskinist puhetta ei kuulu mutta kun soittaa ni se kuuluu joo tss et soitto tulee,mut samalla toinenkin potta hlytt jotain EI soittont mut jotai piippausta🧐Eli nyt puuttuu EN se trkein eli mein keskininen hptys pitis saada kuuluviin,joku jujitsu mul viel uupuu,jatketaan.....
    Onhan homma hoidettu kyttohjeen mukaan?

https://fccid.io/2AKNQS-1/User-Manua...al-3252902.pdf
    Jotain, jossain, silloin tllin!
    Joo,tossa sun linkiss olevas ohjees on vh erilaiset ohjeet ku tos Snellin mukana tulevat,mut on niis paljo samaaki,tytyy kokeilla totaki vaihtoehtoo🙏
    Mites, onko kokemuksia Cardo Packtalk slimist? Vissiin laadukas, mutta onko hintansa vrti?
    Suzuki Bandit 600 -04
    Lainaa Hekksa kirjoitti Katso viesti
    Mites, onko kokemuksia Cardo Packtalk slimist? Vissiin laadukas, mutta onko hintansa vrti?
    Ollut muutaman vuoden, mutta kun ei tule ajeltua sellaisessa porukassa jossa kytettisiin keskinisiin keskusteluihin, niin ei kokemusta miten toi mesh homma toimii.

No navin kskyt tulee ja knnykksoitot toimii. Radiota en kuuntele, enk oikeastaan musiikkiakaan. Itse tykkn siit varsin huomaamattomasta designista. Vastapainona sitten nappulat on vlist hukassa kun ei tule aktiivisesti kytetty muuta kuin nen voimakkuuksia, jotka on varsin ok lyt ja kytt.

Kuulokkeisiin kaipaisin lis nt, kun kyprss kulokkeet ei satu ihan kohdallaan, kun ei ole kuulokkeille edes paikkaa ja lisksi ajelen tulpat pss kun muutenkin mopedi on vhn neks.

Puheluissa vastapuoli ei vlttmtt erota, jotta pyrll liikenteess ja muutenkin positiivinen palaute nen laatuun liittyen.

Kskytyksist nell ei paljoa kokemusta. Joskus kokeillut ja toimii ihan ok.

Minun kytss akku kestnyt hyvin ajopivn ja yhteydet laitteisiin pelannut tosi hyvin, ei ole paljoa tarvinnut kikkailla.

Itsell yhdess takissa kyttyr ja jos pn taivuttaa ihan taakse, niin akkupaketti ylt pattiin kiinni ja kyprn asento ei ole ihan mit hakee. Mutta arkikytss tstkn ole minulle lainkaan riesaa.
    Joo, sit juuri haen tuon muotoilun kohdalta, ett olisi paljon pienempi kuin muut. Jotenkin vaikuttaa nuo muut sellaisilta, ett aiheuttaisivat ylimrist suhinaa. Lhinn tulisi kytetty musiikin kuunteluun, mahdollisesti mesh-verkossa, jos tulee sellaista porukkaa vastaan.
    Suzuki Bandit 600 -04
    Lainaa Hekksa kirjoitti Katso viesti
    Joo, sit juuri haen tuon muotoilun kohdalta, ett olisi paljon pienempi kuin muut. Jotenkin vaikuttaa nuo muut sellaisilta, ett aiheuttaisivat ylimrist suhinaa. Lhinn tulisi kytetty musiikin kuunteluun, mahdollisesti mesh-verkossa, jos tulee sellaista porukkaa vastaan.

Olenkin ihmetellyt, ett nuo kyprpuhelinten aerodynamiikka on samaa tasoa tiiliskiven kanssa ja siten aiheuttavat joskus helvetillisen toispuoleisen melun korvaan. Olen ratkaissut ongelman kytettvyyden kustannuksella siirtmll yksikn potan taakse.

https://www.karkkainen.com/verkkokau...r%C3%A4puhelin

Vhn tuossa katselin, ett onkohan tuossa kiinnitetty ongelmaan huomiota, vai onko se vain optinen harha.
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
    M tilasin tllaisen paketin, kun mun mielest oli edullinen jne. Viel en tied katumuksen mr, mutta aika sen sitten nytt.

Vaikka on vanha malli, eik tietenkn mikn Mesh, niin ajattelin riittvn yksinajavalle navigaattorin ohjeisiin. Pivityskin toimi ja viel kun asentaa kyprn, tiet miten skulaa kytnnss.
    BMW K1600GTL -12
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    Mulla jokusen vuoden ollut kytss Interphone Tour.
    Ihan tytt tehtvns, kunhan opettelee tavoille.

Mulla semmonen kolmiokytkent, eli
    Interphone (IP) - Puhelin
    IP . TomTom
    Puhelin - TomTom

Ainakin jos kuuntelee radiota kuten min, ja navigoi silloin tllin, pit radio laittaa plle ennen navigaattorin kynnistmist.
    Radio ei ala kuulua jos navi on jo paritettuna. Miks, ei aavistustakaan.
    Oikeassa jrjestyksess kun tekee, molemmat kuuluu kun aika on. Radio normaalisti, navigointi kun on opastettavaa.

Muutama outous oli alkuun, mut kun viime vuonna hoksasin seurata toimintaa knnykk apin kautta pari pulmaa ratkes.

Navi opastus kuului joskus tosi vaimeesti, kunnes hoksasin seurata apista volumeasetuksia. Jostain kumman syyst navin volume putoaa alle puolenvlin kynnistyessn.
    Kun apista laittaa ne volumet kohilleen, alkoi opastuskin taas kuulua.

IP:n puute on se, ettei siit n miss "moodissa" se milloinkin on, eik nin ollen voi olla varma, ett jos volumee st, mink toiminnon volumeen se st kohdistu. Kas kun joka ominaisuudelle on oma st (enempi haittaa ku hyty).

Samoin radio kuulu minusta tosi huonosti, kunnes iski oivallus. IP kynnistyy joskus viimeiseksi kuunneltuun asemaan, mutta joskus taas ei. Ja ttkn ei n mistn ilman appia.

Samoin esivalitun radiokanavan valinta on mahdoton ilman appia. IP kun ei kerro mistn onko se mill asemalla, ja mihin suuntaan asemia pits selata. Paljon helpompi ennen liikkeellelht kattoo apista ja laittaa kohilleen.
    Viimeksi muokannut: Havis; 10.04.2022 klo 09:02.
    Suzuki SV 1000 N K4
    Yamaha FJR 1300 -07
    Ex: Suzuki GSX 750 -98 ("Inazuma")
    No, Packtalk tuli hankittua Louis:in verkkokaupasta. Ainoa ongelma onkin nyt, ettei sit saa kiinni HJC i70 kyprn. Eli saattaa olla uuden kyprn hankinta edess.
    Suzuki Bandit 600 -04
    Kyprn toimii Schubertin C3 Pro ja nyt olisi ajankohtaista hankkia kypr puhelin. Kyseiseen kyprnhn lytyy kahta ns integroitavaa mallia mutta niist vhn lukenut ett hinta-laatusuhteeltaan eivt ole kummoiset. Mik olisi siis paras kyprpuhelin musiikin/podcastien kuunteluun ja satunnaisesti ajokaverin kanssa keskusteluun. Ei tarvetta millekkn mesh verkoille tai muille, keskustelut kytisiin kuitenkin puhelimien vlityksell kyprpuhelimen ajaessa ns handsfreen virkaa. Eli vaatimuksina kun on hyv nenlaatu sek puomimikki niin mit lhtisitte suosittelemaan?

Lhetetty minun BE2029 laitteesta Tapatalkilla
    Lainaa Iivanainen kirjoitti Katso viesti
    Kyprn toimii Schubertin C3 Pro ja nyt olisi ajankohtaista hankkia kypr puhelin. Kyseiseen kyprnhn lytyy kahta ns integroitavaa mallia mutta niist vhn lukenut ett hinta-laatusuhteeltaan eivt ole kummoiset. Mik olisi siis paras kyprpuhelin musiikin/podcastien kuunteluun ja satunnaisesti ajokaverin kanssa keskusteluun. Ei tarvetta millekkn mesh verkoille tai muille, keskustelut kytisiin kuitenkin puhelimien vlityksell kyprpuhelimen ajaessa ns handsfreen virkaa. Eli vaatimuksina kun on hyv nenlaatu sek puomimikki niin mit lhtisitte suosittelemaan?

Minulla on tuossa potassa nyt Cardon Freecom4+ ryyditettyn JBL:n 45mm kuulokkeilla ja ensikertaa nenlaatu ja paine ovat riittvn hyvi. Toinen vaihtoehto pelkkn musan kuunteluun olisi tarpeeksi pienet BT korvanapit, jolloin siin tulisi jonkin tasoinen kuulonsuojaus mukana jos tulppa on tiivis. Parhaiten sopivat sellaiset BT:t, joissa on johto tulppien vliss, koska silloin itse kuulokkeet ovat pienet.
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
  30.  
    Lainaa oili kirjoitti Katso viesti
    Minulla on tuossa potassa nyt Cardon Freecom4+ ryyditettyn JBL:n 45mm kuulokkeilla ja ensikertaa nenlaatu ja paine ovat riittvn hyvi. Toinen vaihtoehto pelkkn musan kuunteluun olisi tarpeeksi pienet BT korvanapit, jolloin siin tulisi jonkin tasoinen kuulonsuojaus mukana jos tulppa on tiivis. Parhaiten sopivat sellaiset BT:t, joissa on johto tulppien vliss, koska silloin itse kuulokkeet ovat pienet.
    Tll hetkell juurikin tuollaiset JBL langalliset bt nappikuulokkeet. Ajokaveri vain meni ostamaan kyprpuhelimen niin nyt siirtyi paine itselle hankkia joku setti ett saadaan hptelty tarvittaessa kesken ajon. Hiritseek Cardon ulkoinen mtikk aurinkovisiirin kytt ja huomasitko jotain eroa kyprmelussa senkanssa? Tuota setti itsekin juuri katsellut kun ei nuo integroidut oikein ole maailmalla vakuuttaneet musiikin kuuntelussa

Sivu: 7 / 8:sta EnsimminenEnsimminen ... 5678 ViimeinenViimeinen