Sivu: 2 / 4:sta EnsimminenEnsimminen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:st 60:een 114:sta
    Lainaa tonttuj kirjoitti Katso viesti
    No tuolla ei varmaan lydykn, kokeiles hakea sanoilla Interphone F4 niin ainakin jotain tuloksia tulee.
    Kirjotus hr pssy nkjn...
    Ny Triumph Sprint ST 1050 -05
    Ex Honda 1100 XX -96Vm
    Ex Suzuki Hayabusa K8 Or/Mu
    Ex Honda 1100 XX -07vm
    Ex Suzuki Hayabusa K8 valakoone
    Ex Suzuki Sv 650N -99Vm
    Lainaa MR64 kirjoitti Katso viesti
    Varsinaiselta kytlt ei ole kokemuksia, mutta muutama havainto lytyy:

1. Hyv: mukana sek avo ett umpi kyprsetti
    2. Edullinen
    3. Naittuu ainakin G8E:hen ja SR-10:iin

1. Huonoa:Napit "kovaa" muovia! Paljain ksinkn ei tunne kun "mikrokytkin" napsahta, tst voi pohtia kytn mukavauutta / toimivuutta ajossa!
    2. Sama liitin sek lataukseen ett kyprsetille, eli joka kerta kyprsetin liitin irti kun ladataan -> kuinka kauan ehj?
    3. Ko. liitin on erittin vaikea saada irti keskusyksikst, heikommilla sormivoimilla vaatii tykalun.
    4. Liitin kolosta suora nkym piirilevylle ja akulle..... :|
    5. Puomimikrofoni kiinni toisessa kaiuttimessa -> rajoittaa aika tehokkaasti asennus mahdollisuuksia.

+/- Mikrofoni kytketty 2,5mm stereoplugilla, antaa mahdollisuuksia asennuksen suhteen, mutta sitten kun mikki on asennettu kyprn pehmusteisiin ja ko. liitin "lipsahtaa" auki, niin sit vaan purkamaan pehmusteita.
    M edelleen puolustan F4 henkeen ja vereen
    Meill siis ollut kytss reippaat nelj vuotta ja edelleen toimii.
    1.M olen aina lytnyt asetusnapit ajon aikana helposti, lisksi puhelimen kautta mulla on st jolloin F4 toimii suoraan nikomennoilla puheluihin vastatessa tai soitettaessa.
    2.Liitin vaihdettu kerran kolmen vuoden jlkeen, ladata tarvii muutenkin kerran viikossa vaikka joka piv luukutan n.2h musiikkia.
    3. En ole huomannut , mutta saatan olla sitten vaan tosi vaffa
    4. Ei mun versiossa ny mitn akkua
    5. ?? EN tied miten muilla on noi kamat pkopassa kii mutta mulla ainakin suu korvien vliss keskell nenn alla, en oikein ymmrr mihin toi mikki sitten pitisi asentaa, musta ainakin hyv juttu ett mikin johto lyhyempi, j karvan verran vhemmn sit jemmattavaa johtoa sinne poskipalojen vliin.

Miedn suosituksilla kaksi ystv ostanut tn vuonna F4 ja pieni muutoksia tullut esim kuulokkeet nyttivt olevan vhn matalammat ja pienemmt.

Voihan se tietty olla ett kalliimmat versiot on Trkeen paljon kytnnllisempi ja parempia mutta normiblondille (kuten m) , toi on ollut lyttmn hyv. Helppokytt ja tarvii vaihtaa osia harvemmin kuin kypr.
    Not bad day to drive

Piti viel list tohon napsahtamiseen ett aina kun tekee nappia painaen komennon antaa F4 ni merkin josta tiet milloin on painanut tarpeeksi, nimerkkej on muutamia erilaisia joista erottaa , soittaako F4 toiseen puhelimeen, toiseen F4 , vai sammuuko kypr puhelin.
    Not bad day to drive

Lainaa Anu.nukka kirjoitti Katso viesti
    M edelleen puolustan F4 henkeen ja vereen
    Meill siis ollut kytss reippaat nelj vuotta ja edelleen toimii.
    1.M olen aina lytnyt asetusnapit ajon aikana helposti, lisksi puhelimen kautta mulla on st jolloin F4 toimii suoraan nikomennoilla puheluihin vastatessa tai soitettaessa.
    2.Liitin vaihdettu kerran kolmen vuoden jlkeen, ladata tarvii muutenkin kerran viikossa vaikka joka piv luukutan n.2h musiikkia.
    3. En ole huomannut , mutta saatan olla sitten vaan tosi vaffa
    4. Ei mun versiossa ny mitn akkua
    5. ?? EN tied miten muilla on noi kamat pkopassa kii mutta mulla ainakin suu korvien vliss keskell nenn alla, en oikein ymmrr mihin toi mikki sitten pitisi asentaa, musta ainakin hyv juttu ett mikin johto lyhyempi, j karvan verran vhemmn sit jemmattavaa johtoa sinne poskipalojen vliin.

Miedn suosituksilla kaksi ystv ostanut tn vuonna F4 ja pieni muutoksia tullut esim kuulokkeet nyttivt olevan vhn matalammat ja pienemmt.

Voihan se tietty olla ett kalliimmat versiot on Trkeen paljon kytnnllisempi ja parempia mutta normiblondille (kuten m) , toi on ollut lyttmn hyv. Helppokytt ja tarvii vaihtaa osia harvemmin kuin kypr.
    Hienoa ett joku kyseenalaistaa nit meiklisen juttuja! Ja juuri kyseenalaistamalla tai kysymll saa selville semmoisia asioita tai ominaisuuksia mit ei muuten olisi tullut huomattua!
    Korostan ett nm ovat vain meiklisen mielipiteit, mutta taustalla on 10v niden kanssa "stely" jolloin noihin erilaisiin "ominaisuuksiin" on joutunut hieman tutustumaan......

1. Jep, tt kohtaa vertasin omaan testiin ja muutamaan markkinoilla olevaan merkkiin ja malliin!
    Se mik on hyv on se ett F4:ssa on vain 3 nppint, joka helpottaa hieman asiaa !!!!
    Mutta muihin verrattuna ne on "tunteettomat". Tosin ei ne HYVT ole monissa muissakaan!

2. Verrattuna muutamaan markkinoilla olevaan merkkiin ja malliin! SENA, SCALARIDER, MIDLAND ladataan erillisell latausliittimell. Osan (SMH10, Q2/G4/G9/Teamset) keskusyksikk on kytketty suoraan telakkaan jossa kuulokkeet ja mikki on kiinten ja lataus suoritetaan omasta liittimestn!
    Ja joissain malleissa (SMH5, BT1/BT2/BT NEXT) kuulokemikkisetti on kytketty samalla tavalla kuin F3, F4 ja F5 malleissa, eli erillisell liittimell keskusyksikkn, mutta ne ladataan kuitenkin eri liittimest.
    (F5:sessa jenkki sivujen mukaan samaa ongelmaa, vaikka liittimeen on rakennettu "tuki" ja on muutenkin massiivisempi).
    Linkiss liitin/piirilevy/akku nkyy kuuden kuvan setiss keskell oikealla: http://www.webbikeworld.com/motorcyc...interphone-f4/

3. Yksilitkin varmasti lytyy ja varmasti riippuu siit kuinka syvlle liittimen painaa, mutta jo rakenteeltaan se on hankala (matala liitin ja kaapeli lhtee sivulle). Ko. "tiukkuudella" on tietysti haettu sen tiiveytt!

4. Akku on se mik nkyy liittimen ja piirilevyn alla. Se on kiiltv hopean vrinen ja keltaista perpss.
    (Ruuvit on semmoiset ettei tarvitse kotikonstein avata, mallia kolmio)

5. Markkinoilla lytyy kymmeni erilaisia kypri ja jokaisessa tuo asentaminen on hieman erilainen. Ja nyt jos puomi on kiinni kaiuttimessa niin silloin niiden vlinen etisyys on maksimi, eli jos jossain kyprss joudut "vetmn" mikin jonkun pehmusteen takaa ja puomin mitta ei enn riit niin silloin jompi kumpi mikki tai kauitin ei enn asetukkaan oikealle kohtaa kyprss.

Toiminnallisia ominaisuuksia F4:sesta lytyy muiden tapaan mainiosti!

Pasiahan on se ett oppii kyttn oma laitetta ja on siihen tyytyvinen.
    Joo jossitella voi aina , hyvhn se on ett tiet sen joskus varmasti hajoavan .

Silleen mun mielest vhn hakemalla haettuja noi sun viat mit F4seen lysit mutta hyvhn se on tiet ett siell alla F4ssa nkyy akku ja ett jotain toista laitetta voi ladata suoraan toisesta liittimest vaikka sitten tupakan sytyttimen kautta ajon aikana.

Veikkaan ett jokaisesa laitteesta lytyy kuvia katsomalla jo niin paljon vikaa ettei kannata ostaa mitn. Sen takia ehk parempi antaa mielipide kytt kokemuksen perusteella tyyliin positiivinen/negatiivinen kuin koittaa kertoa kuvien perusteella mik laitteessa on vikana.

Toivottavasti nist meidn mielipiteist on niille apua jotka BT kyprpuhelimen hankintaa harkitsee.
    Not bad day to drive

Usean vuoden kokemuksella voin suositella interphone F4
    Akku kest helposti viikonkin vaikka puhuu plptt vhn vli jonkun kanssa tai kuuntelee musiikkia taukoamatta, sammuttamatta ffnelj kun ky vaikka kahvilla tai symss.
    Uskomattoman jrkev kapistus tuo ffnelonen, kun soitan/vastaan ajonaikana niin luurin toisessa pss oleva ei tied ett ajelen mopolla kyli ympri Sen verran hyvin suodattaa tausta net pois/nostaa nen tasoa kun aistii ulkopuolista melua liikaa. Vesitiivis kapistus, voi ajaa sateella kun sateella, ei mitn akku ongelmia tai pelkoa ett vesi psisi keskusyksikkn.
    Kuulokkeet/mikki toteutettu jrkevsti ja pienell miettimisell saa kaikki johdot jrkevsti piiloon kyprn pehmusteiden alle. Niin ja ajelen itse kaudessa jotain +20tkm ja vaikka "vhn" vli tietenkin olen lataillut akkua, niin eip liittimet ole itseens ottanut.
    Kai sekin kertoo jotain luotettavuudesta ett kaveripiiriss on alkanut lisnty fnelosen kytt.
    Muita merkkej/malleja en ala arvostelemaan puoleen/toiseen kun ei ole omaa kokemusta Mutta jos joku ostaa ffnelosen ja ei osaa sit kytt, niin eip tarvi mietti minkn toisenkaan laitteen ostamista
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetn

Tullut nyt jonkin aikaa katseltua kyprpuhelmia valinnan varaa tuppaa olemaan Sena SMH5 sek Interphone F4 valikoituivat jatkoon ja noista pitisi alkaa sitten valitsemaan, ett kumpi? Lytyyk toisesta jokin ylivertainen asia mink takia pitisi juuri se hankkia? Hinta noissa kahdessa tsm budjettiini

Senassa USB kyll, mutta jollei sit kaipaa niin saahan parin kympin sijoituksella taas jo vanhan mallin SMH10:n. Sit taas siihen pari kymppi kylkeen ja saa uuden mallin, h alkaa t varustelu kierre vied mukanaan uutta motoristia
    Itsellni on Interhone malli pryn ja toiminut hyvin, nyt kun pivitin kyprn tuli aika vaihtaa mys kyprpuhelin ja tarjontaa lytyy... mutta luotan uusimpiin, koska tsskin tekniikka kehittyy tosi nopeasti.
    Kunhan pieni testi tulee tehty ja jos se nytt et laitteet toimii niin pdyn G9 scalaan.
    Akkujen kestosta on turha jaaritella kytt tapoja on niin erinlaisia, itse jos emnnn kanssa liikkeell(kaksi pyr) on jatkuva yhteys ja tuo rassaa akkua kiitettvsti.
    On hienoa katsoa keskustelua jossa tulee puolesta ja vastaan eri laitteista, koska siit jokainen voi poimia pointit itselleen, turhaan siit hernett ottaa jos joku eri mielt mielipiteist on.
    Prynll takana n.80.000km ja jokunen lataus.
    Lainaa Anu.nukka kirjoitti Katso viesti
    Joo jossitella voi aina , hyvhn se on ett tiet sen joskus varmasti hajoavan .

Silleen mun mielest vhn hakemalla haettuja noi sun viat mit F4seen lysit mutta hyvhn se on tiet ett siell alla F4ssa nkyy akku ja ett jotain toista laitetta voi ladata suoraan toisesta liittimest vaikka sitten tupakan sytyttimen kautta ajon aikana.

Veikkaan ett jokaisesa laitteesta lytyy kuvia katsomalla jo niin paljon vikaa ettei kannata ostaa mitn. Sen takia ehk parempi antaa mielipide kytt kokemuksen perusteella tyyliin positiivinen/negatiivinen kuin koittaa kertoa kuvien perusteella mik laitteessa on vikana.

Toivottavasti nist meidn mielipiteist on niille apua jotka BT kyprpuhelimen hankintaa harkitsee.
    Pahoittelen analysoinnin keskittymist F4:seen, mutta kun kaveri kysyi ko. mallista kokemuksia niin ajattelin niit omalta kohtaa avartaa. Kaikissa kyprpuhelimissa on omat vikansa ja puutteensa ja niitkin voidaan mys ksitell tll, ei missn nimess ollut tarkoitus keskitty vain F4:seen.

Mielellni ksittelen asioita perustuen faktoihin, tllin on helpompi perustella oma tarve/valinta. Kovasti liikaa olen trmnnyt keskusteluryhmiss "mutu" malliin "t on hyv, osta t" valintaa kuitenkaan tarkemmin perustelematta.
    Mys se ett kyprpuhelimien keskustelu lhes poikkeuksetta pyrii vain "toiminnallisten" ominaisuuksien ymprill tyyliin "Tss on radio, 4 keskusteluryhm, VOX, km kantama, A2DP-tuki, ...... ym."
    Mutta sitten pitkn ajan kytlle trkeit asioita ei pohdita ollenkaan (Mekaaninen rakenne, kytn helppous, varaosat, lisvarusteet, minklainen se on kytt ajossa hyvt ja huonot puolet, takuut, puomien materiaalien kesto, johtojen paksuus/kesto, ym.)

Pyrin ksittelemn ko. asioita, ominaisuuksia, vikoja ja vaivoja mahdollisimman objektiivisesti. Mutta kun lis oppii, testaa ja tutkii niin vkisin sit alkaa johonkin pin suuntautua.

Mutta niinkuin aijemmin jo sanoin noita esittmini havaintoja saa kritisoida ja vaikka vitt ett "t ominaisuus on parempi kun tossa" , mutta mielelln perustuen johonkin faktaan jolloin asioita voidaan verrata.
    Lainaa Jeeppa kirjoitti Katso viesti
    Tullut nyt jonkin aikaa katseltua kyprpuhelmia valinnan varaa tuppaa olemaan Sena SMH5 sek Interphone F4 valikoituivat jatkoon ja noista pitisi alkaa sitten valitsemaan, ett kumpi? Lytyyk toisesta jokin ylivertainen asia mink takia pitisi juuri se hankkia? Hinta noissa kahdessa tsm budjettiini

Senassa USB kyll, mutta jollei sit kaipaa niin saahan parin kympin sijoituksella taas jo vanhan mallin SMH10:n. Sit taas siihen pari kymppi kylkeen ja saa uuden mallin, h alkaa t varustelu kierre vied mukanaan uutta motoristia
    Minklaiseen kyttn olit niit ajatellut?

Yksi, kaksin ... ?

Tlt voit katsoa jenkkien tarkempaa selontekoa ko. malleista:

http://www.webbikeworld.com/motorcyc...iew-part-2.htm

http://www.webbikeworld.com/motorcyc...interphone-f4/

http://www.webbikeworld.com/motorcyc...mh10-intercom/

USB-pivitettvyyden etu on se ett jos ja kun markkinoille tulee uusia "lypuhelimia", navigaattoreita, MP-3 soittimia, tai sitten uusia ominaisuuksia itse kyprpuhelimen toimintaan niin ne saa pivitetty tuon USB:n kautta. Siis mikli niit tarvitsee ... Tosin keskusyksikn kyttliittymn pivityksist voi olla hyty vaikkei noita lislaitteita kytisikn.

Tss tapauksessa tuo helppo kytettvyys on SENA:n puolella, johtuen vain kahdesta reippasti toisistaan erilaisista ohjain napeista.

Jos noista pitisi valita, niin tuo SHM10 ehdottomasti !
    (Perustelut: Erittin helppo kyttinen, selke, pelkn keskusyksikn saa irti telakasta vaivattomasti klipsill, isot kaiuttimet, vahvat kaiutin johdot, takuu 2v (kertoo jotain laadusta), 12V ajoneuvovirta johto vakioina, telakassa 3,5mm plugi ulkopuolisille audiolhteille MP-3 /navigaattori ja niiden nen voimakkuutta voi st isolla pyrylll ja ne mys kyttvt SMH10:in vahvistinta jolloin nen voimakkuus riitt, puomimikrofonissa valettu merkki josta nkee onko mikki oikein pin,
    + toiminnalliset ominaisuudet)
    (Negatiivisina ominaisuuksina muhkea koko, latausliittimen suojakumi pit muistaa painaa kiinni jottei sada vesi sisn)

Ja taas saa kysy ja kyseenalaistaa ominaisuuksia.
    Minklaiseen kyttn olit niit ajatellut?

Yksi, kaksin ... ?
    Psntisesti musan kuunteluun sek puheluihin vastaamiseen. Puhelimen navia tulee silloin tllin kytetty. Tulevaisuudessa varmaan sitten tuon paremman puoliskon kanssa jutusteluun jahka se sen kortinkin saa

Kyll tuon Sena puoleen alkaa vaakakuppi painaa, mutta tuo Senan koko askaruttaa hieman sek jog dialin kesto? Vai mik tuo pyritettv namiska nimeltn onkaan
    Viimeksi muokannut: Jeeppa; 12.07.2012 klo 23:07.
    Olis hakusessa ensimminen kypr puhelin, ja olen vh miettiny tota motonetin uutta mallia. (midland btx2 twin)
    Puhelimet tulis kuljettaja-matkustaja kyttn.
    Olen aika amatri niden vehkeitten kanssa, joten miten on, pstk kypr puhelimet tuulen kohinan yms. lpi, niin et korvissa humisee entist enemmn?
    Ent mit tarkoittaa full duplex? (edell mainitun tuotteen kuvauksessa)

Olisin kyll kiitollinen, jos jollain sattuis olemaan kokemusta samaisista luureista, et onko se 259 eskon vrtti.
    Kyll tuon Sena puoleen alkaa vaakakuppi painaa, mutta tuo Senan koko askaruttaa hieman sek jog dialin kesto? Vai mik tuo pyritettv namiska nimeltn onkaan
    Mulla on ollut nyt reilun vuoden setti ankarassa kytss, vajaa 20.000 km pyritetty nuppia. Kokoa en min eik vaimo ole nhty mitenkn ongelmalliseksi, korkeintaan kun sadepukua repii niskaan tienpientareella kypr pss niin tulee vahingossa olkapll tktty intercomi auki Senan pllyste osoittaa hieman patimoitumista mutta mekaniikka sinns toimii moitteettomasti. Laitteillahan on kahden vuoden takuu joten uskoisin ett ei mekaanisesta kestvyydest j kiinni. Kuten todettu aiemmin, SMH10 on hintansa vrti.
    - '11 BMW R 1200 GS
    - IBA SS1600K
    ---
    ex: '00 Honda CBR 1100 Super Blackbird / '08 Harley-Davidson VRSCDX Night Rod Special
    Olen aika amatri niden vehkeitten kanssa, joten miten on, pstk kypr puhelimet tuulen kohinan yms. lpi, niin et korvissa humisee entist enemmn?

Ent mit tarkoittaa full duplex?
    Full duplex = voit puhua ja kuunnella vastapuolta samanaikaisesti kuten matkapuhelimessa, erona half duplexiin joka toimii kuin radiopuhelin miss tangentti pohjassa voit puhua ja vasta sen jlkeen kuunnella.

Ainakaan min en ole huomannut kasvanutta kyprmelua noiden vehkeiden kanssa. Midlandista ei ole kokemusta mutta Senasta ja Autocomista kyllkin.
    - '11 BMW R 1200 GS
    - IBA SS1600K
    ---
    ex: '00 Honda CBR 1100 Super Blackbird / '08 Harley-Davidson VRSCDX Night Rod Special
    Koska olen muinaisen pomoni lausunnon mukaisesti "Teknologiarunkkari, parasta A-ryhm"
    Piti sitten klikkailla ScalaRider G9 ostin sitten parin, ja kaveri lunasti omansa pois. Ja nyt jotenkin kummastuttaa.

Tm pari on "tehdasparitettu" ja silloin kun kaverin kanssa kohtaan, kuuluu iloinen "Rider A connected" ja siihen se ilo sitten loppuukin, jotenkin tuo hrpke onnistuu olemaan intuitiivisuudessaan tysin ksittmtn.

Jos mun puhelin on BT-kytketty, A nappi lasauttaa MP3 soittimen plle, jos ei niin se A nappi joskus yhdist tuohon toiseen kikkareeseen, joskus taas se yhdistyy itsestn ja joskus ei juuri milln... keskimrin viitisen minuuttia sit on yleens jumpattu ennen kuin puheyhteys syntyy.

Prkele! seuraavaksi m luen kyttohjeet

Mutta lhtkohtaisesti toiveet ton toiminnallisuudelle on korkealla, ehk se oikeasti kyttohjeita tavaamalla alkaa sujua, sikseen en yhtn syyt heit jotka ostavat sen kypr-iphonen jossa on vain kaksi nappia, tuo kuusinappinen harmonikka suo mahdollisuuksia vrinymmrryksiin, runsaasti.
    Psntisesti musan kuunteluun sek puheluihin vastaamiseen. Puhelimen navia tulee silloin tllin kytetty. Tulevaisuudessa varmaan sitten tuon paremman puoliskon kanssa jutusteluun jahka se sen kortinkin saa

Min hain kanssa musiikin kuunteluun ja satunnaiseen puheluiden vastaamiseen kyprpuhelinta. Jonkun aikaa asiaa phkiltyni pdyin tuohon Sena SMH5:seen vaikka sen kaiuttimia hieman moitittiin lontoon kielisill foorumeille verrattuna kalliimpiin laitteisiin. Nyt hetken aikaa sit kytettyni voin todeta ett tytt ainakin minun tarpeen hienosti. Pelaa hyvin yhteen iPhonen kanssa (musat, navigointi, puhelut). nen laatu on minun mielest hyv, tosin enp paremmasta tii kun en ole muita kokeillut. Varusteena siihen saa listojen mukaan isommat (paremmat?) kaiuttimet, mutta enp ainakaan toistaiseksi aio niihin panostaa. Mikki toimii puheluissa tosi hyvin, vastaplle joutunut todistelemaan ett joo-o, ajelen tss samalla motarilla Enp tosin tuota kenellekn suosittele.
    Tuli sitten Interphone F4 hommattua, edullinen hankintahinta ratkaisi ptymisen tuohon F4:n.

Testaamaan en viel ole pssyt laitosta, pit tnn kiinnitell se kyprn ja testailla laitetta..
    Ex Honda 1100 XX -96Vm
    Ex Honda 1100 XX -07vm
    Ex Suzuki Sv 650N -99Vm
    Hyvt kaupat teit Mulla on tuo fnelonen ollut useamman vuoden ja toimii kuin uusi, vielkin.
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetn

Tulihan se kyprpuhelinkin lopulta hankittua ja Sena SMH5 nyt kyprss killunut ensinmiset 200km. SMH5 pdyin suht huokean hankinta hinnan sek tuon kehutun kytettvyyden takia. Kytss Sena osoittautui varsin toimivaksi

Nyt saa musiikit bluetoothilla, eik tarvi en johtojen kanssa telmi ja nappeja korviin nsvt, vaan saa heitt tulpat jotka eivt pidemmn plle niin pahasti korvia paina. Puhelut kuuluvat hienosti molempiin suuntiin. Eip meinannut tuo avokki uskoa kun matkalta soitin, ett pyrn selss olen Koko oli odotettua pienempi ja paljon, mist lie saanut ajatuksen suuresta koosta SMH10 tulevaisuudessa jos tarpeet sen mukaiset.

Jos jotain huonoja puolia pit hakea niin nenlaatu voisi olla parempi kun tottunut napeilla ajamaan jossa se nenlatu on hyv, sek tuo kiinnitysklipsin vljys omaan ruukkuun (HJC R-PHA10), mutta minks ruukun suunnittelulle voit. Piti laittaa hieman lis kumia vliin, ett istuu tiukasti paikallaan.

Summa summarum: Tyytyvinen Senaan kaikinpuolin sek kiitokset avuista!
    Interphone F4 asenneltu eilen kyprn Shoei Xr1000 ja hyvinhn se siihen istui. Kajareitten paikkaa pit viel aavistuksen siirt edemms.

Korvatulppien kanssa musiikki kuuluu omiin tarpeisiin ihan tarpeeksi. Napit on kyll todellakin aika tunnottomat kytt hanskat kdess, mutta eikhn niidenkin kyttn totu kun oppii laitetta kyttmn.

Puhelimen kautta nettiradiota tuli kuunneltua ja isooooo miinus joka ei liity kyprpuhelimeen vaan operaattoriin on suuret katvealueet lakeuksilla ajeltaessa, vlill katoaa nettikentt tysin ja tule hiljaista kyprn sisll ja yhtkki 5 min jlkeen taas alkaa musiikki raikaamaan ja kvip eilen niinkin ett ei vaan muka en yhteytt lytynyt ja tuttu hiljaisuus ja suhina tuli taas kyprn.
    Ex Honda 1100 XX -96Vm
    Ex Honda 1100 XX -07vm
    Ex Suzuki Sv 650N -99Vm
    Todella hyv ostos tuo Sene 10. Ajeltiin kolmella pyrll viikon ajan porukassa ja oli helppo kyttnen peli ja varmatoiminen.Akku kesti hyvin koko pivn n. 10 h. ja kuuluvuus on niinpaljon kun silm kantaa.
    Lainaa Ladadude kirjoitti Katso viesti
    Koska olen muinaisen pomoni lausunnon mukaisesti "Teknologiarunkkari, parasta A-ryhm"
    Piti sitten klikkailla ScalaRider G9 ostin sitten parin, ja kaveri lunasti omansa pois. Ja nyt jotenkin kummastuttaa.

Tm pari on "tehdasparitettu" ja silloin kun kaverin kanssa kohtaan, kuuluu iloinen "Rider A connected" ja siihen se ilo sitten loppuukin, jotenkin tuo hrpke onnistuu olemaan intuitiivisuudessaan tysin ksittmtn.

Jos mun puhelin on BT-kytketty, A nappi lasauttaa MP3 soittimen plle, jos ei niin se A nappi joskus yhdist tuohon toiseen kikkareeseen, joskus taas se yhdistyy itsestn ja joskus ei juuri milln... keskimrin viitisen minuuttia sit on yleens jumpattu ennen kuin puheyhteys syntyy.
    Samoja ongelmia. Vlill riitti, kun jommasta kummasta puhelimesta painoi A nappia ja vlill vaati useamman yrityksen molemmilla puhelimilla. Muuten toimii aivan loistavasti. Kuuluvuus on tosi hyv eik kaverin avokypr aiheuttanut liikoja kohinoita (kuten aiemmassa CellularLine puhelimessa). Sit ei testattu riittk kantavuus tosiaan luvattuun 1,6 km, mutta ainakin paikalla olessa kuului seinienkin lpi oikein hyvin (huoltsikan vessasta pihalle :-)).

Sehn ei tietenkn ole kyprpuhelimen vika, ett Nokian N8/E7 navigointia "ei ole tarkoitettu kytettvksi BT:n kautta" - wtf? Tmn naviongelman kun viel saisi ratkaistua, niin olisin erittin tyytyvinen hankintaani.

Onko muuten kukaan testannut sit "flirttitoimintoa" (voit lhett lennosta yhteyspyynnn jos vaikka liikennevaloissa huomaat jollain samanlaisen puhelimen :-))?
    F800R
    Lainaa mische kirjoitti Katso viesti
    Samoja ongelmia. Vlill riitti, kun jommasta kummasta puhelimesta painoi A nappia ja vlill vaati useamman yrityksen molemmilla puhelimilla. Muuten toimii aivan loistavasti. Kuuluvuus on tosi hyv eik kaverin avokypr aiheuttanut liikoja kohinoita (kuten aiemmassa CellularLine puhelimessa). Sit ei testattu riittk kantavuus tosiaan luvattuun 1,6 km, mutta ainakin paikalla olessa kuului seinienkin lpi oikein hyvin (huoltsikan vessasta pihalle :-)).

Sehn ei tietenkn ole kyprpuhelimen vika, ett Nokian N8/E7 navigointia "ei ole tarkoitettu kytettvksi BT:n kautta" - wtf? Tmn naviongelman kun viel saisi ratkaistua, niin olisin erittin tyytyvinen hankintaani.

Onko muuten kukaan testannut sit "flirttitoimintoa" (voit lhett lennosta yhteyspyynnn jos vaikka liikennevaloissa huomaat jollain samanlaisen puhelimen :-))?
    Toi bt ongelma on helppo ratkaista. Etsi jostain tytt hiljaisuutta sisltv mp3 ja laitat soimaan luurin soittimesta luuppiin, tmn jlkeen mys navigoinnin ohjeet tulee bt:n lpi...
    __________________________________________________ _______________
    "Yksi hullu kysyy enemmn kuin viisi viisasta kerki vastaamaan"

Yamaha FZ6S 2006
    Honda XL1000 2004 ABS
    BMW R1200GS 2009
    Lainaa JaLe kirjoitti Katso viesti
    Interphone F4 asenneltu eilen kyprn Shoei Xr1000 ja hyvinhn se siihen istui. Kajareitten paikkaa pit viel aavistuksen siirt edemms.

Korvatulppien kanssa musiikki kuuluu omiin tarpeisiin ihan tarpeeksi. Napit on kyll todellakin aika tunnottomat kytt hanskat kdess, mutta eikhn niidenkin kyttn totu kun oppii laitetta kyttmn.

Puhelimen kautta nettiradiota tuli kuunneltua ja isooooo miinus joka ei liity kyprpuhelimeen vaan operaattoriin on suuret katvealueet lakeuksilla ajeltaessa, vlill katoaa nettikentt tysin ja tule hiljaista kyprn sisll ja yhtkki 5 min jlkeen taas alkaa musiikki raikaamaan ja kvip eilen niinkin ett ei vaan muka en yhteytt lytynyt ja tuttu hiljaisuus ja suhina tuli taas kyprn.
    Mulla nuubian n8 ei pysy vauhdissa mukana nettiradion kanssa... alle 70 vauhdeissa toimii, lujemmissa vauhdeissa ensin ptkii ja sitten katkeaa kokonaan.... Vituttaa
    __________________________________________________ _______________
    "Yksi hullu kysyy enemmn kuin viisi viisasta kerki vastaamaan"

Yamaha FZ6S 2006
    Honda XL1000 2004 ABS
    BMW R1200GS 2009
    Tulihan se kyprpuhelinkin lopulta hankittua ja Sena SMH5 nyt kyprss killunut ensinmiset 200km. SMH5 pdyin suht huokean hankinta hinnan sek tuon kehutun kytettvyyden takia. Kytss Sena osoittautui varsin toimivaksi

Nyt saa musiikit bluetoothilla, eik tarvi en johtojen kanssa telmi ja nappeja korviin nsvt, vaan saa heitt tulpat jotka eivt pidemmn plle niin pahasti korvia paina. Puhelut kuuluvat hienosti molempiin suuntiin. Eip meinannut tuo avokki uskoa kun matkalta soitin, ett pyrn selss olen Koko oli odotettua pienempi ja paljon, mist lie saanut ajatuksen suuresta koosta SMH10 tulevaisuudessa jos tarpeet sen mukaiset.

Jos jotain huonoja puolia pit hakea niin nenlaatu voisi olla parempi kun tottunut napeilla ajamaan jossa se nenlatu on hyv, sek tuo kiinnitysklipsin vljys omaan ruukkuun (HJC R-PHA10), mutta minks ruukun suunnittelulle voit. Piti laittaa hieman lis kumia vliin, ett istuu tiukasti paikallaan.

Summa summarum: Tyytyvinen Senaan kaikinpuolin sek kiitokset avuista!

Miten laitoit tuon kyprn?
    Itsell kanssa tuo R-PHA 10 kypr.
    Ja nyt olisi ajatus hankkia kyprpuhelin.
    Mutta en halua mitn erillist pitk mikrofonia kyprn kupeeseen.
    Kuvat olisivat mys todella kivoja.
    Ja muilta jos lytyy hyvi ja halpoja ehdotuksia niin otetaan ilomielin vastaan.
    Tuossa on ihan kelpo tarjous, F4 hinnat tulivat alas kun F5 tuli markkinoille.

http://www.luurinettikauppa.com/inte...le-p-3550.html

Paketissa tulee mukana tarvikkeet sek avokyprlle (sopii mys avattavaan), ett ympikyprn.

Yksi Norjan reissu testattu. Toimii ihan asiallisesti.

BF
    <p>R1200RT-2008</p>
    Lainaa JP900RR kirjoitti Katso viesti
    Miten laitoit tuon kyprn?
    Itsell kanssa tuo R-PHA 10 kypr.
    Ja nyt olisi ajatus hankkia kyprpuhelin.
    Mutta en halua mitn erillist pitk mikrofonia kyprn kupeeseen.
    Kuvat olisivat mys todella kivoja.
    Ja muilta jos lytyy hyvi ja halpoja ehdotuksia niin otetaan ilomielin vastaan.
    Tuossa olisi linkki miss muutama kuva Senasta asenettuna http://imgur.com/a/6K3EW#qqOBf

Kiinnitys mukana tulevalla kiinnikkeell, lissin vliin palan kumia jolla sai vljyyden pois. Johdot pehmuisteiden alle piiloon ja mikki kiinni tuohon vasemalle puolelle kuten kuvasta selvi, josta se yltt sopivasti suun eteen. Nyt yli 2000km takana Senan kanssa ja en kyll pois antaisi eli money well spend!
    Minulla on kytss Midland BT2 ja olen ollut muuten tyytyvinen settiin, mutta...
    Hrpkkeet on paritettu siten, ett iPhone > Zumo550 > BT2. Nin pystyn vastaamaan/soittamaan puheluita Zumon kautta, joka on erittin nppr.

Haluaisin kuitenkin kuunnella nettiradiota, spotifya ja iTunesin musiikkia iPhonesta. Tm ei bluetoothilla onnistu, kun iPhone on jo paritettuna Zumoon ja Zumo BT2:een. Laitoin iPhonesta suoraan johdon BT2:een tmkn ei toimi silloin, kun BT2 on paritettu Zumoon, vaan musiikki kuuluu epmrisen mrinn. Kun BT paritukset purkaa, niin sitten musiikki kuuluu kyll hienosti iPhonesta johdon avulla.

Zumon kautta kyll pystyy kuuntelemaan MP3:sia, mutta MP3:t on jo niin out ja muutenkin niiden siirtminen lyttmn hidasta PC:lt Zumoon, ett niiden kytst haluaisin eroon.

Onko joku saanut edell mainitut hrpkkeet toimimaan siten, kun min niiden haluaisin toimivan? Ent onko nist uudemmista BT kyprseteist 100% varmuudella toimimaan siten kun haluan?
    Se joka toista haukkuu, on itse hyv!
    http://www.foracer.com/
    Olipa hankala lyt tt viesti uudelleen kun vasta jlkeenpin tuli vastaus mieleen...

Lainaa JaLe kirjoitti Katso viesti
    Nin vhn epilinkin, piti heti kokeilla ja eihn se hansikas kdess mitn reagoi..
    Hankit sellasen stylus-tikun johon nytt reagoi. Sen kanssa on todennkisesti viel helpompi tkki puhelimen ruutua hanskat kdess kuin pelkll sormella. Ebay ja huutonet tarjoaa monenlaisia vaihtoehtoja pikkurahalla.

Hankalampi temppu onkin viritt tikulle silytyspaikka josta sen saa ksiin helposti ja jonkinlainen naruviritys (tai repullinen tikkuja).

Nytn tyyppihn on kapasitiivinen (eli reagoi sormen shkisyyteen), sit ei joka paikassa mainosteta mutta hakemalla huipputeknist termi "iphone stylus" lytyy senkin edest vaihtoehtoja...
  30.  
    Ky ihmeess kattomassa mys SENA SMH10, jos haluat helppoa, varmaa ja luotettavaa BT kyprpuhelinta!
    Ehdottomasti helpoin laite kytt, ainoastaan kaksi selkesti toisistaan erilaista hallinta "nappia".
    Pohdi esim. kytt ajettaessa!
    Kytettvyys ja nenlaatu hyv. Pikkuinen stereoplugi iPodille ja Bluetooth kskee Samsungin lypuhelinta ntisti (seuraava kappale, volume, stop, jne). Puhuttuja kskyj mm navigoinnin suhteen Samppa ei sitten ymmrrkn, mutta sehn ei ole Senan vika. Todella helppo kytt ajellessa. Tulpat korvissa kuulee musiikin ongelmitta motarivauhdissakin. Ainoa mit toivoisi on se, ett soiva puhelin katkaisisi stereoplugista tulevan musiikin. Tai sitten en ole osannut asetuksista laittaa sit plle. BT-moodissa puhelu yhdistetn kun huutaa vaikka "HALOO!"

Kiinnitysmekanismiltaan sen sijaan - jos ei tysin p*ska niin erittin yhteensopimaton kyprni (Nolan N85)

Mokkulaa on tysin mahdoton kiinnitt Nolan N85:een niin ett pysyisi tukevasti paikallaan. Lhes joka keikan jlkeen pit olla ruuveja kiristmss. Ja kun kirraa tarpeeksi - pakko ettei mokkula tipahda kesken ajon - (kiinnitys vain alapst kahdella kuusiokoloruuvilla) muovikuori lhtee ajan kanssa halkeilemaan. Pakko oli paikkailla kuorta Aquasurella, ett sai kotelon sisll olevan elektroniikan edes jotenkin suojaan kosteudelta.

Juurisyy taisi olla se, ett kyprn alareunan ja styroksin vliss on pari sentti tyhj tilaa - Senan puristusklipsu on suurimmaksi osaksi tyhjn pll. Tarttee paskarrella sispuolelle vhn lis kiinnityspintaa, jos tuo vaikka ensi kaudella pysyisi paremmin paikoillaan.
Sivu: 2 / 4:sta EnsimminenEnsimminen 1234 ViimeinenViimeinen