Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Kauriinmetsästäjä riisor:n avatar
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Viimeviikkoiseen kyselyyn tuli viikossa yli 60 vastausta, iso kiitos kaikille vastaajille. Palaute oli jopa yllättävän rakentavaa ja sitä tuli riittävästi. Suuri enemmistö tuntui olevan kokonaisuuteen varsin tyytyväisiä, mutta pieneen hienosäätöön ja linjojen yhtenäistämiseen näytti olevan tarvetta. Tästä syystä päätettiin istutettaa kaikki veturit saman pöydän ääreen ja käydä homma läpi. Tässä 3,5h istunnon saldoa:

    - PK-ajelut palautetaan rennoiksi ja reippaiksi ajelutapahtumiksi
    - Vanhan "PK-tunnelman" palauttamiseen pyritään kiinnittämään huomiota
    - Taajamanopeudet pidetään jatkossa paremmin kurissa
    - Risteyksissä seisomista pyritään välttämään hillitsemällä suoranopeuksia
    - PK-ajeluita ajetaan edelleen kerran viikossa, normaalisti torstaisin
    - Arkiajelut pyritään pitämään selvästi alle 300km mittaisina ja lähdöt aikaisintaan klo 17:30
    - Pidempiä PK-seudulta lähteviä ajeluita tullaan järjestämään entiseen malliin mahdollisuuksien mukaan, yleensä viikonloppuisin, muutaman kerran kauden aikana

    Lisäksi Masa liittyy tämän(kin) kesän veturivahvuuteen aloittamalla vetohommat heti tulevana torstaina!
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohjeet <<

    Ducati SFV4S
  2. #2
    Kauriinmetsästäjä riisor:n avatar
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Muutamia poimintoja itse kyselystä:

    - 83% vastaajista on ollut mukana vuodesta 2010 tai aiemmin
    - 90%:lla viimeisin kerta on ollut tänä tai viime vuonna
    - 63% on osallistuut PK-ajeluille yli 10 kertaa

    Vastaajat ovat siis suurella enemmistöllä olleet erittäin kokeneita PK-kävijöitä, mikä oli kyselyn pääasiallinen kohderyhmäkin - hienoa!

    - 59%:lla osallistumisaktiivisuus on vähentynyt tai loppunut täysin

    Tässä yksi syy, miksi istunto päätettiin pitää.

    - 43% haluaisi, että keskityttäisi enemmän ajamiseen eikä foorumilla mussuttamiseen

    Tähän voi vaikuttaa jokainen omalta osaltaan - eli turha lässytys ja provoilu sikseen, palautetta saa ajeluista toki antaa.

    - 97% on lukenut PK-ryhmäajo-ohjeen ja loput 3%:kin osittain
    - 90% pitää ryhmäajo-ohjetta tarpeellisena

    Myönnän että ohje on pitkä, mutta joskus tarvitaan vähän enemmän rautalankaa

    Veturien "kauneuskilpailussa" ei myöskään ole voittajaa, sillä 70%:lle ei ole väliä kuka vetää, kunhan ajetaan kuten ennenkin. Suuren enemmistön mielestä myös kaikkien veturien vauhdit on enimmäkseen sopivat, mutta taajamanopeuksista on tullut palautetta ja palaute tullaan huomioimaan kuten aloitusviestissä on mainittu.
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohjeet <<

    Ducati SFV4S
  3. #3
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Tosi hienoa, että jaksatte vääntää, ja paneutua asioihin.
    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
  4. #4
    Mä olen täysin ylpeä Riisorin toiminnasta. Itse koen, että tämä oli se mahdollisuus, jolla sain uutta kivaa virtaa viettää uusien ja vanhempien sekä ystävien kanssa laadukasta aikaa kahdella pyörällä.

    Itse voisin hivenen antaa palautetta itselleni ja kaikille osallistujille. Me ollaan niin iso poppoo välillä, että olisi oikein tervetullutta lyödä kättä ja sanoa päivää. Menee homma muuten pelkäksi linnanmäen vuoristoradan veturin kuljettajan rooliksi olo. Mulle tämä on yli 50 %:sti sitä, että saan tutustua uusiin ihmisiin ja löytää jopa ystäviä.

    Naiset saa mun puolesta tottua, että miehet kunnioittaa täräyttämälä halin, joka ei ole mitenkään ristiriidassa kenekään parisuhteelle. Nimittäin euroopassa kaikki tekee juuri näin. Olisi kiva saada lisää kauniimman sukupuolen edustjia joukkoomme, jotka me ollaan aikaisemmalla välinpitämättömällä toiminalla saatu karistettua melkolailla vähäisiin lukemiin. Ainoanan sissinä on meidän iki-ihana Anu, joka jaksaa jauhaa meidän rumien ukkojen kanssa samaa ja jopa nauraa meidän kanssa.

    Leideille: Teitä ihan oikeasti odotetaan mukaamme tähän jo melkein sonnilaumaksi muuttuneeseen porukkaan ja joka saisi sitä sellaista aitoa kivaa ja letkeää kivaa aikuisellisuutta mukaan. Meitä ei tarvitse pelätä. Meidän ajotapoja ei tarvitse pelätä, me autamme mielellämme, kuten mm. TR3 on aikoinaan ajolla opettanut ajolijoija maantieajossa naisväelle. Mukaan vaan, me halutaan, että naiset viihtyisi meidän ajoilla, meilla monella on hyviä oppeja tarjolla vähänajaneille ja kokeneimmille naisille ihan riittävän rempseää motoristihenkistä ajotapahtumaa.

    Ainoana isona miinuksena (lue sarkasmia) meidän ajoilla joskus saattaa itseni mukaan lukien olla enemmän insinöörejä, kuin oikeita ihmisiä. Me yritetään olla kertomatta mm. kaarrekiihtyvuuden kulmanopeusderivaatan vaikutusta ääripidon funftioon, joten mukaan vaan heittämämään lepppoista oloa ihan kunnollisten kundien joukkoon.

    Kaikiille tasapuolisesti kivaa kesää, itse olen ajatellut vetää 4 torstaita ja pari viikonloppuvetoa. Suunnitelmat omn ahkerassa raksutuskoneessa muhimassa.

    Loppusanoiksi voisin sanoa sen, että tehdään tästä kiva harrasrtus meille kaikille ja ne muutamat jotka monessa käänteessä on samentanut ilmapiiriä, meistä 99,9 % on todellisen hyvää porukkaa.

    Kiitos etukäteen kaikille osallistujille. TRehdään mukava kesä toisillemme!

    Terv,

    -Matti
    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

    ZZR 1400 2014
  5.  
  6. #5
    Kauriinmetsästäjä riisor:n avatar
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Niin se vaan kausi lähenee loppua...

    Päivät alkaa olla niin lyhyitä ja illat pimeitä ja kylmiä, että normi PK-torstait oli tältä vuodelta tässä. PK-ajelut siirretään loppukaudeksi viikonlopuille, jotta voidaan edelleenkin ajaa koko lenkki tummalla visiirillä

    Tänään torstaina 13.9. ei siis ole PK-ajelua. Vettäkin sataa.. Sen sijaan tulevana sunnuntaina 16.9. on luvassa paitsi loistava ajokeli, myös PK-ajelu Hangon suuntaan teemana PK Goes West.

    Yksi perinteikäs PK-ajelu saattaa vielä osua arkipäivälle, mutta tästä myöhemmin lisää.
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohjeet <<

    Ducati SFV4S